Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hvordan få en moderne sportsykkel til å gå fortest rundt en bane?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Hva er de første modsene du ville gjort på en moderne sportsykkel for å få den til å gå fortest rund en bane?
Vi utelukker dekk (da enkelte nye sykler har elendig dekk orginalmontert).
kom med forslag og begrunnelse!

Vis Medlemmets Profil
Hi-side skrev:Hva er de første modsene du ville gjort på en moderne sportsykkel for å få den til å gå fortest rund en bane?
Vi utelukker dekk (da enkelte nye sykler har elendig dekk orginalmontert).
kom med forslag og begrunnelse!

Kjøpe et sett BST carbonfelger.... bounce

...og hvis en viss mann protesterer på dette - så ta en tur i verkstedet hans og kikk på den VTRen som han bygde til seg selv for endel år siden..... Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Ikke for å være kranglete, men jeg tror personlig oppsatte dempere og fjærer, samt eventuell bremseforbedring/tilpassing er bedre anvendte penger som det FØRSTE man gjør med en sykkel som i utgangspunktet er bra.

Hjelper ikke med all verdens carbon om demperoppsett og bremsefeedback er feil.

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Haeggis Softline skrev:Ikke for å være kranglete, men jeg tror personlig oppsatte dempere og fjærer, samt eventuell bremseforbedring/tilpassing er bedre anvendte penger som det FØRSTE man gjør med en sykkel som i utgangspunktet er bra.

Word silent

Vis Medlemmets Profil
Tatt av meg 30kg og kommet i knall form så jeg ikke hadde pustet som en hval etter et kvarter

Vis Medlemmets Profil
Hi-side skrev:
Haeggis Softline skrev:Ikke for å være kranglete, men jeg tror personlig oppsatte dempere og fjærer, samt eventuell bremseforbedring/tilpassing er bedre anvendte penger som det FØRSTE man gjør med en sykkel som i utgangspunktet er bra.

Word silent

Ref den 7.10 runden på Ringen - BST- felger og dempere på et vrak av en gammel R1 ..... pirat

...slanking er for kjerringer...

Vis Medlemmets Profil
Slanking for pingler....jasså! Ja kom på onsdag haya og ta 4 pass av 25 min. Tror at du vil merke hva god form har å si :)

Vis Medlemmets Profil

8 Årets letteste spørsmål.. on Lør 16 Jun 2012 - 11:35

Felg-teip og div "racing orienterte" klistremerker som feks: Akrapovic, Brembo, Øhlins!!

Begrunnelse: Du tror sykkelen iseg selv er mye raskere, da den ser mye mer raceraktig ut.

Resultat: Du gir mere gass, bremser senere og legger sykkelen lengre ned i sving!

Moral: Det sitter mange sekunder mellom ørene!

Enkelt valg Cool Cool Cool

Vis Medlemmets Profil
Etter å ha lest diverse blader i det siste - som pimper de siste RR syklene for å banetilpasse de - så er det jo morsomt å se at ALLE setter på BST-felger - og mener det er det som gjør susen.... i all beskjedenhet - velkommen etter. Basketball

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]