Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset!

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 8]

101 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Ons 3 Feb 2016 - 20:41

Liker godt det at du faktisk gidder og har evner til å reparer så mye selv. Alle kan kjøpe nye deler og montere, men det å reparer vitner om både interesse og evner. Men nå er jo jeg over middels glad i å reparere og pusse opp deler kontra å kjøpe nytt Razz
Ikke for å være stygg, men en del av vekten du har redusert tidligere blir jo erstattet av glassfiber og sparkel Razz
Har du bestemt deg for lakk/design da?

Vis Medlemmets Profil

102 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tor 4 Feb 2016 - 8:14

Ja, selvfikset er velfikset. Som oftest... bom Jeg har alltid hatt den innstillingen at jeg heller vil prøve å fikse noe selv og så heller kjøpe nytt om jeg ødelegger det, enn å kjøpe nytt i utgangspunktet. Som regel går det bra.

Det fulgte to kåpesett med sykkelen. Det ene var stort sett ok, lette skader på overdelen og bittelitt på hekken. Her er det nok ikke snakk om så mange gram med glassfiber, polyester og sparkel. Jeg kunne jo selvsagt ha veid før og etter, men det er litt sent nå.

Det andre kåpesettet, som er det jeg har holdt på med her, hadde store skader på hekken og begge kåpedelene. Her blir det nok snakk om litt ekstra vekt, men da har jeg et kåpesett som jeg kan bruke på vått føre slik at jeg slipper å ødelegge det "fine" kåpesettet. Kan jo også formulere det slik at jeg MÅ kutte vekt fra sykkelen for å kompensere for at kåpene blir tyngre clown

Har bestemt meg for design ja, det blir basert på Barry Sheene Heron Suzuki, men uten den hvite linja. Kun matt sort, rødt og gult.

Fortsatt litt usikker på hvordan jeg skal tilpasse det den moderne formen på sykkelen min, må også ha røde felt for startnummer på fronten og på hekken. Det blir vel noe slikt, men uten hvitt, og at det røde feltet går helt ut i den gule stripa. Det må jo være lett å lakke, regner med å måtte ta litt touch-up i løpet av året  Laughing . Synes også det ble vel mye rødt her:

Konklusjonen er vel at jeg ikke har kjøpt lakk enda, og er fortsatt åpen for forslag scratch

Vis Medlemmets Profil

103 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tir 16 Feb 2016 - 9:32

Har fått gjort litt i helga, hovedsaklig sparklet og pusset.

Framskjermen før.

Framskjermen etter.

Hekk med undertray før.

Skader på hekken.

Undertray etter. Det er fortsatt ganske ujevnt, bommet litt når jeg la på glassfiberen. Dette er under hekken, så jeg gidder ikke legge mer energi i det.

Detaljer av reparasjonene på hekken. Ble greit nok. Burde ha gått over minst en gang til for å få det perfekt, men greit nok holder i lange baner.

Toppkåpen før.

Utbedring på toppkåpen. Det ble litt ujevnt der jeg sparklet, det får bare være.

Tørrslipte sparkelen med 80-papir, så våtslipte jeg først med 120 og deretter 400. Hadde god tid til å tenke mens jeg holdt på med dette, og konkluderte med at hvis første løp er 14. mai må jeg få kjørt mye treninger i april. Siden jeg ikke har kjørt sykkelen før og har begrenset med erfaring, bør jeg teste grensene litt. Dvs. skal jeg være i rute bør jeg vel helst tryne minst en gang i løpet at april. En motiverende tanke mens man sitter og pusser Laughing

Fikk vondt i vilja, og gjorde ikke noe mer med det mest herpa kåpesettet.

Vis Medlemmets Profil

104 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Fre 19 Feb 2016 - 11:51

Da her jeg fått beskjed om at en pakke er på vei til meg fra Cordona, PQ8 quickshifter med skiftelys Very Happy Jeg er ikke verdens mest attraktive sponsorobjekt, men det endte med at jeg fikk rabbatert pris i bytte mot reklame på sykkelen, varebilen (som er min fars  Laughing ) og generelt fremsnakk. Dere må altså regne med å høre mer om Cordona quickshifter fremover   What a Face

Fikk også mail fra Bridgestone i dag, "disse prisene gjelder bare for dekk til deg og din satsing". Det blir jo uansett ikke billig, men det ble noe annet enn veiledende på ca. 4000 kr per sett. Bestiller 12 sett mønstrede slicks og 2 sett regndekk, så da hjelper det på  Cool

Har fått en avtale med Lieds Verktøy (den lokale forhandleren av bla. Suzuki), de tar i mot dekkene for meg siden Bridgestone ikke kan sende til privatpersoner. Dere kommer nok til å høre mer om Lieds også, siden de har sagt seg villige til å samarbeide med meg denne sesongen   cheers

Vis Medlemmets Profil

105 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Lør 20 Feb 2016 - 11:09

Motorsport koster pæng, det er medaljen bakside, men bra du har fått noe spons Wink
Nå må du få noe lakk, er jo det som er morro Very Happy

Vis Medlemmets Profil

106 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Man 22 Feb 2016 - 9:15

Lakken kommer, må bare finne et egnet sted å lakke først. Er lettere å rigge seg til et sted med god lufting når det er varmere i været.

Vis Medlemmets Profil

107 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Fre 4 Mar 2016 - 14:45

Jeg skulle egentlig montere quickshifteren forrige helg, men jeg vant i varsellysbingo i stedet:

Klarte ikke å dy meg, måtte begynne på det selv om det ble sent.

Quickshifter med skiftelys.

Så langt kom jeg.

Skal fortsette denne helga, kommer mer neste uke Very Happy

Vis Medlemmets Profil

108 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tir 8 Mar 2016 - 10:34

Har vært ei hektisk helg, men nå er banesykkelen litt mer klar for vår :)

Tusen takk til KnutK som så at motstanden jeg hadde montert for å eliminere PAIR-ventilen tålte alt for lite effekt, og kom til å bli et problem. Her er ny 10 W 22 Ohm motstand, håper den skal være tilstrekkelig.

Loddet på ledninger.

Festet på ramma med dobbeltsidig tape. Tror ikke varmen blir et problem, men det er 100 % synsing fra min side.

Renset luftfilteret og satte det inn med ny olje forrige helg, så det var klart til å monteres.

Luftfilterboksen på plass.

Racing tanklokk. Får mye for pengene på ebay Very Happy

Tanken montert, den skal av igjen og lakkes.

Imellom her skiftet jeg olje, oljefilter og fylte kjølevæske. Tok ikke bilder, hadde olje på fingrene og det er vel slikt som folk har sett før. Oljen så ganske fin ut, men hadde ikke vært byttet siden 13 (sykkelen sto i 14 og 15). Bruker kjølevæske nå, bytter til vann før løp (kjølevæske er ikke lov, det er glatt og vanskelig å vaske bort fra banen).

Oppsettet for første eier av sykkelen. Jeg er noen kg tyngre, men ikke så veldig mange. Nært nok, håper jeg. Gikk over og stilte alt tilbake til disse innstillingene.

Sleit med å finne egnet plassering til hjernen for quickshifteren. Anbefalt plassering var bak instrumentpanelet, men der var det ikke så mye plass å velge i.

Jording for quickshifteren.

Nytt batteri på plass. Det ble litium-ion fra Biltema. Har vært diskutert en del rundt disse batteriene, vekten på 800 gram var avgjørende for meg. Og så er det Biltema, veldig lett å klage om det skulle oppstå problem.

Monterte på den beste hekken for å se hvordan det ble. Det kan funke dette, men trenger nok en skvett lakk.

Tenningen kom på, ingen ulyder. Virket lovende, men helt dødt når jeg trykte på startknappen. Jeg har jo tuklet med litt forskjellig på det elektriske, og den har ikke startet før (sist trillet jeg den i gang). Ganske mye å feilsøke med andre ord. Jeg begynte med å sjekke sikringene, de var ok alle sammen. Deretter prøvde jeg å kortslutte startreléet med et skrujern.

Det funket!

Av med tank og luftfilterboks, ut med hjemmekoblinga. Viste seg at "noen" ikke helt hadde skjønt hvordan man skulle koble et relé. Jeg hadde faktisk gjort det riktig første gang, deretter tenkt at det blei feil, "reparert" det og koblet sammen. NÅ er det ihvertfall riktig clown

Dette er en usannsynlig jalla løsning, men det får så være. Stripset nedre del av tenningslåsen og antennen for startsperren (med nøkkel teipet fast) til slangen for veivhusventilasjon. Kan ikke ha disse liggende å slenge løst, og er litt redd for vibrasjoner. Nå henger de i gummi, med god klaring på alle sider. Stripset ikke så stramt at slangen er klemt flat.

Kappet staget til girshalteren som fulgte med quickshifteren.

Monterte lastcellen til quickshifteren. Litt tricky, siden man ikke kan vri på staget for å justere vinkelen på girpedalen. Dvs. man kan, men da surrer man opp ledningen til lastcellen. Lastcelle pluss nytt stag skal være like langt som det originale. Her hadde jeg ikke kuttet nok.

Kuttet av litt mer, nå ble det passe lengde. Cellen har "magic threads" som akseperer både høyre- og venstregjenger. Visste ikke at det gikk an, artig å lære noe nytt.

Ferdig montert, dette blir bra!

Monterte skiftelyset på toppen av turtelleren. Liker å få klar og tydelig beskjed om når jeg skal gire, har ikke sjanse til å følge med på turtelleren.

Skiftelyste kom med flere kilometer med ledning.

Kuttet ned til passe lengde og monterte ny kobling. Hadde heldigvis slike koblinger på lur, de selger dem på Biltema.

Satte opp quickshifteren, fikk ordnet alt av innstillinger. Satte skiftetrykket til 11 kg (anbefalt 10-12 kg) og skiftelyset til 15 500 rpm. Turtallssperra er 16 000. Kanskje det er litt høyt, men slik jeg har forstått det skal det lyse først, før det begynner å blinke på satt verdi.

Var ikke helt fornøyd med løsningen på bremseslangene. Foretrekker å ha en slange til hver kaliper, min erfaring er at det kan være litt vanskelig å få luftet skikkelig den slangen som går mellom kaliperene. Hadde en slange liggende, så jeg koblet om.

Vasket kaliperene med Zalo, varmevann og oppvaskkost.

Det ble rent og pent Very Happy

Fikk prøvekjørt den nye bremselufteren jeg kjøpte på Biltema, den ble jo så varmt anbefalt. Vet ikke om jeg er helt overbevist, jeg holdt på å styra LENGE med luftinga, og det ble ikke skikkelig. Den funker kanskje bedre om man bare skal bytte bremsevæske?

Gikk lei av å lufte, stripset bremsehendelen til styre og håper jeg får presset ut litt luft på den måten.

Og ja, jeg ser ironien i at jeg byttet slanger for å gjøre det lettere å lufte... Laughing

Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få luftet bremsene skikkelig? Har luftet på niplene på pumpen og kaliperene, all gammel bremsevæske er byttet ut, men hendelen er fortsatt ikke hard nok. Har ikke prøvd å lufte på banjoboltene, det kan vel være verdt et forsøk?

Vis Medlemmets Profil

109 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tir 8 Mar 2016 - 21:57

inunf skrev:Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få luftet bremsene skikkelig? Har luftet på niplene på pumpen og kaliperene, all gammel bremsevæske er byttet ut, men hendelen er fortsatt ikke hard nok. Har ikke prøvd å lufte på banjoboltene, det kan vel være verdt et forsøk?

Høres rart ut at du ikke får ut lufta med den eksellente lufteren fra BT, du som er høyt skolert Razz Tilogmed jeg får det til. En kompis hadde av alle 4 caliprene på bilen sin, og fikk veldig svampete bremser etterpå. 10 minutter i garasjen med BT-spesial, så var bremsepedalen like hard som en brudgoms-pikk.

110 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tir 8 Mar 2016 - 22:55

inunf skrev:

Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få luftet bremsene skikkelig? Har luftet på niplene på pumpen og kaliperene, all gammel bremsevæske er byttet ut, men hendelen er fortsatt ikke hard nok. Har ikke prøvd å lufte på banjoboltene, det kan vel være verdt et forsøk?

Må først si at jeg er imponert !
Luftenipplene på kalippen kan suge litt falsk luft. En runde elelr to med gjengetape hjalp meg. Stripse hendelen er smart, det vil presse sammen boblene og de vil bli mindre og stige lettere til det høyeste punktet. Dog ikke nedoverbakke først. Tvi tvi.

Vis Medlemmets Profil

111 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Ons 9 Mar 2016 - 0:47

Merklig at suging av bremsevæske ikke funker.

For å demme opp for eventuelle detaljer i arbeidsmetoden kan jeg nevne måten jeg gjør det på. Helt sikkert ikke eneste fremgangsmåten som duger, men har til gode at det ikke funker.

Skifte av bremsevæske:
Begynner med å suge reservoiret tomt for gammel bremsevæske og fyller på fersk bremsevæske.

Går på kalipper som er nærmest i kretsløpet fra bremsehendel først.
Løsner så vidt luftenippel og skrur den lett til igjen.
Fester fastnøkkel til luftenippel og kobler deretter på sugeslangen.
Starter suget fra bremselufter FØRST, og åpner deretter luftenippel.
Nå suges bremsevæsken sakte igjennom og tømmer sakte reservoiret. Etterfyller med passe mellomrom mens det suget jevnt hele tiden
Kjører gjennom volum for to tre ganger reservoirets volum (husk at jeg har ABS bremser). Uten ABS kan man nok stoppe tidligere.
Når man skal avslutte stenges luftenippel først, og deretter stoppes suget.
Selv bruker jeg å la lufteren fortsette å suge mens jeg drar slangen av nippel i den hensikt å tømme slangen helt (slipper søl).

Dette er essensielt:
Sug starter før man åpner nippel og stenges etter nippel er avstengt.
Man må ha tilstrekklig gjennomstrømming til at boblene blir dratt med. Har god erfaring med gjennomstrømming som tømmer koppen i løpet av 1 min.

Man kan ikke se på slangen fra nippel til lufter om der er luft i systemet som kommer ut. Som Palma nevner vil der bli dratt falsk luft via gjengene til luftenippel. Men det har ingen praktisk betydning om der trekkes falsk luft så lenge lufteren suger så lenge luftenippelen er åpen.

Trolig har du gjort alle disse punktene og kan fortsette å gruble videre, vel vitende om at du har luftet riktig.

Hvor sterke er bremseslangene? Selv med stålomspunnede slanger kan man på enkelte sykler greie å klemme bremsehendelen helt i bånn selv om bremsene er luftet. Dog er da kraften man bruker så stor at hjulet har låst seg for lenge siden, så det er ikke et problem.

For moro skyld kan du stikke innom en forhandler og knipe på bremsene på ulike sykler. Tipper du vil finne flere modeller hvor man kan knipe hendel helt i bånn.

Vis Medlemmets Profil

112 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Ons 9 Mar 2016 - 8:28

Takk for gode tips og forklaringer!

Skal kjøpe gjengetape og prøve det.

Jeg er vant med å lufte manuelt, da bruker jeg en klar slange på nippelen slik at jeg kan se luftboblene. Mulig at jeg åpner luftenippelen for lite, bruker bare å åpne den slik at jeg akkurat klarer å presse ut luft/bremsevæske.

Brukte samme fremgangsmåte som deg Knutk, men tror jeg hadde lavere gjennomstrømning. Kan det være så enkel som at jeg må åpne luftenippelen mer?

Nå blir jo dette litt forskjellig fra å bytte bremsevæske, begge bremseslangene var helt tomme for væske. Tror allikevel jeg luftet ganske bra, tømte reservoaret kanskje 10-12 ganger?

Tror ikke man skal klare å bunne bremsehendelen. Det har ikke gått an på noen av de R-syklene jeg har hatt før. Det er uansett for lang vandring på bremsehendelen, kan ikke bruke to fingre fordi bremsene ikke tar før hendelen klemmer fingrene som er igjen.

Har det noe å si om stripset står på i to uker?

Vis Medlemmets Profil

113 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Ons 9 Mar 2016 - 8:58

inunf skrev:Har det noe å si om stripset står på i to uker?
Det gjør ikke noe skade.
Jeg har hatt trøbbel med å lufte system med Brembo pumpe, senest på F1. Pumpa vil ikke ta.
Løsningen har vært å ta løs pumpa fra styret og pumpe litt med den i forskjellige vinkler. Sikkert bare en luftblære som ligger og sperrer, og som slipper ut når man snur litt på pumpa.

Vis Medlemmets Profil

114 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Ons 9 Mar 2016 - 9:30

Takk for tipset, det skal jeg prøve!

Vis Medlemmets Profil

115 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Ons 9 Mar 2016 - 9:54

Blir bra dette.

Vis Medlemmets Profil

116 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Lør 26 Mar 2016 - 16:48

Bremsene ble bra etter å ha stått med strips i to uker Very Happy

Prøvemonterte kåpene. Mandag handlet jeg litt rekvisita og hentet dekkene mine. Lakket mandag og tirsdag.

Dekkene jeg hentet på mandag. Håper dette holder en stund!

Trygt plassert i kjelleren:

Fikk hjelp av min kjære far til å rigge opp en provisorisk lakkboks i carporten på mandag. Problemet var at det var kaldt, ca. 5 grader og regn (det har det aldri vært på Sunnmøre før...). Sleit med å få opp temperaturen, endte opp med tre vifteovner på til sammen 5,2 kW. Det gjorde susen.

Ble ferdig med første strøk. Var litt uheldig med rødfargen, det begynte å dryppe veldig fra boksen. Ble noen dråper her og der før jeg ble oppmerksom på det. Tørket vekk litt med tynner, men driter vel egentlig i det. Kan ta det igjen etter neste tryn!

De to undertrayene er ferdige, det er det som blir hovedfargen. Neste strøk blir i morgen tidlig, håper jeg rekker to strøk i morgen.

Dagen var ikke helt over, så jeg lagde meg en hurtigløsning for låsetråden til kaliperene foran.

Låseklips i ene enden, tvinner låsetråd (0,8 mm rustfri, iht. SR).

Ferdig. Låseklips i andre enden og krympestrømpe over hele.

Montert. Greit å slippe og dille med låsetråd hver gang man bytter dekk.

Sikret oljefilteret med en slangeklemme som ligger an mot motoren, slik at filteret ikke kan skru seg ut.

Låsetråd på tappeskruen. Det ble ikke vakkert, men det får så være.

Klart for strøk nr. 2

Denne fikk bare to strøk, gult og svart.

I "lakkboksen", klar for tredje strøk.

Ferdig! Er en smule spent på hvordan det ble. Fantastisk ble det nok ikke, men håper at det ser bra ut i fart Very Happy

Jeg klarte ikke å holde meg lenger. Det blei langt i fra bra, men kanskje bra langt i fra? Iallefall i fart :p

Dette ble jo dritbra på avstand Very Happy

Vis Medlemmets Profil

117 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Søn 27 Mar 2016 - 10:27

Kul tråd! Fortsett å poste!

Vis Medlemmets Profil

118 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Søn 27 Mar 2016 - 11:53

Blir bra dette. Utrolig hva litt fancy lakkdesign gjør. Bilder av ferdig rigga sykkel ønskes Very Happy

Vis Medlemmets Profil

119 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tir 29 Mar 2016 - 10:17

Takker! Det kommer mer Very Happy

Etter litt testing ble det klart at motoren ikke drar som den skal. Den kuttet rundt 7k rpm. Hadde flere teorier, mistenkte bla. reléet for clutchbryteren og quickshifteren, men feil på disse skulle ikke gi slike symptomer. Googlet litt, og fant flere med lignende problemer der feilen hadde vært bensinpumpen.

Demonterte tanken, åpnet bensinpumpen og sjekket filteret.

Bensinpumpen

Filteret

Huset til filteret.

Aluminiumssponet er fra explosafe i tanken. Iflg. reglene i norsk RR (eller circuit racing som det heter nå) må man ha dette i tanken for å hindre brann/eksplosjon. Tror ikke det er så veldig aktuelt, og Norge er så vidt jeg vet det eneste landet hvor dette er påkrevd.

Slik ser explosafe ut (lånt bilde fra nettet).

Renset filteret etter beste evne, siden jeg ikke hadde nytt tilgjengelig.

Håpte at dette skulle være nok, monterte sammen igjen og testet. Gikk litt bedre, men ikke bra. Kuttet på forskjellige turtall, mellom ca 10k og 6k. Full gass gikk ikke.

Konklusjonen er at bensinpumpen er gåen. Har bestilt ny på ebay, den kommer fra Kina og jeg håper den kommer fort! Får ikke kjøpt selve pumpen løst fra Suzuki, må kjøpe hele enheten som sitter i tanken, og den er litt dyrere enn de 250 inkl. frakt som ebay-pumpen koster.

Vis Medlemmets Profil

120 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tir 29 Mar 2016 - 10:43

Pumpen skal flowe minst 168 mL på 10 sek iflg. manualen. For å være sikker på at det er pumpen som er synderen, rigget jeg meg til for å måle dette.

Laget til to ledninger som jeg koblet på kontakten på pumpen. Det er tre ledere som kommer ut av pumpen, jeg antok 12V til pumpen, signal til tankmåleren (som er demontert) og felles jord. Fant ut hvilke som gikk til pumpen ved hjelp av koblingsskjemaet. Batteriet jeg brukte er dårlig, så jeg koblet til en lader for at ikke resultatet skulle bli farget av lav batterispenning. Spenningen var 13,7V, noe som jo stemmer ganske bra for en MC som lader som den skal.

Koblet meg på pumpen, hadde heldigvis kabelsko som passet med koblingen til pumpen.

Her er resultatet etter 10 sek. Ca. 110 mL. Da er det klart at det er pumpen som er synderen, nå gjenstår det bare og vente for harde livet på ei ny pumpe.

Vis Medlemmets Profil

121 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tir 29 Mar 2016 - 11:55

Siden jeg ikke fikk gjort mer med bensinpumpen, monterte jeg sammen kåpesettet og klistret på startnummeret.

Ble jo greit dette? Skal trille den ut og ta skikkelige bilder med skikkelig kamera til helga Very Happy

Vis Medlemmets Profil

122 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tir 29 Mar 2016 - 17:41

Vakke veldig stygg den :) clown Bra jobba :)

Vis Medlemmets Profil

123 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Tir 29 Mar 2016 - 22:01

Sykkelen ble skikkelig tøff den, helt klart.
Har ingen god erfaring med slike Kinapumper. Kort levetid og de gir ikke den mengden de skal iflg orginal spec. De jeg sikter til er til bil og ikke MC så skal ikke påstå at den du har bestillt er dårlig. Sjekk flødet på den nye pumpa, om den leverer nok burde den funke.
Nok negativt, gratulere med cool sykkel og oppstart Very Happy

Vis Medlemmets Profil

124 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Ons 30 Mar 2016 - 10:06

Takker! Very Happy

Har bestilt ei pumpe fra Kina og ei fra UK. Får se hvilken som dukker opp først. Kvaliteten er jeg ikke så bekymret for når jeg har ei ekstra, de er så billige at det har ikke noe å si. Man får ikke kjøpt selve pumpen løst fra Suzuki, da må man kjøpe hele sammenstillingen som sitter i tanken. Vet ikke hva den koster i Norge, så det sto €650 på en nettbutikk. Det blir for dyrt.

Vis Medlemmets Profil

125 Re: GSX-R 600 K6 banesykkel - Fikset! on Ons 30 Mar 2016 - 14:23

Dette blir bra! Hold oss oppdatert videre også. Cool

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next