Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 16]

101 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 19 Nov 2015 - 17:42

På 1400 tallet daua nok de fleste av sykdom nød og sult (svartedauen f.eks) ....dette varte helt til for ca. 100 år siden.

Nå dauer de fleste av trafikkulykker, vellevnet og alderdom (eller blir skutt av Us-cops eller andre med gunner).... terror og krig - not so much.

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 19 Nov 2015 - 17:58

Haya99 skrev:... terror og krig - not so much.  

Ennå..

Vis Medlemmets Profil

103 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 19 Nov 2015 - 21:31

US Rep-hus (med Rep i spissen men også med Dem medløpere) har vedtatt at de ikke vil ta flyktninger fra Irak og Syria - de er redde for terrorister. Det var snakk om 10.000 i 2016. Norge ender vel fort opp med 30.000 - det tilvarer 1,8 mill ifht folketallet i US.

Og hvem var det som skape problemet i sin tid - Rep president Bush!!

Den Rep gjengen i US ligger noen hakk under IS i anseelse nå....

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 5:31

Fredsprisvinner Obama har hatt GANSKE god tid til å rydde opp?

For ikke å snakke om det faktum at det er under han sin periode ISIS har bygget seg opp, vha amerikanske midler?

Det blir bare SÅ dumt å spille The Blame Game, i stedet for å prøve fikse problemene.

If you are not part of the solution, YOU are part of the problem!

Vis Medlemmets Profil

105 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 5:44

Bare trist! Slike syke og intolerante mennesker må ALDRI få lov til å bli "ledere"!

Humor forbudt!

Vis Medlemmets Profil

106 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 7:30

Trollerud skrev:Fredsprisvinner Obama har hatt GANSKE god tid til å rydde opp?

For ikke å snakke om det faktum at det er under han sin periode ISIS har bygget seg opp, vha amerikanske midler?

Det blir bare SÅ dumt å spille The Blame Game, i stedet for å prøve fikse problemene.

Amerikanske midler???? Hvor har du det fra???

Vis Medlemmets Profil

107 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 7:57

Trollerud skrev:Bare trist!  Slike syke og intolerante mennesker må ALDRI få lov til å bli "ledere"!

Humor forbudt!

Tror du virkelig på hva det derre høyreorienterte nettstedet spyr ut - det er rein propaganda!

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 7:59

Okda skrev:
Trollerud skrev:Fredsprisvinner Obama har hatt GANSKE god tid til å rydde opp?

Trolle leser høyreorienterte nettsider totalt ukritisk - derfor kommer det opp så mye rart....

Vis Medlemmets Profil

109 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 8:02

Okda skrev:

Skal jo godt gjøres å IKKE ha fått med seg dette nå?

Og Haya trekker "konspirasjonskortet" igjen. Som han så ofte gjør når sannheten blir for ubehagelig...

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 8:03

Vis Medlemmets Profil

111 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 8:08

US skal lissom bekjempe ekstremisme - men deler av det Republikanske partier blir stadig mer ekstremt - så dette er antakelig mye farlige for US enn noen bomber her og der:

http://www.bloombergview.com/articles/2015-11-19/republican-campaign-against-refugees-is-just-beginning

Vis Medlemmets Profil

112 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 8:09

Haya99 skrev:
Trollerud skrev:Bare trist!  Slike syke og intolerante mennesker må ALDRI få lov til å bli "ledere"!

Humor forbudt!

Tror du virkelig på hva det derre høyreorienterte nettstedet spyr ut - det er rein propaganda!

Jeg vet ikke hvilket "høyreorientert nettsted" du sikter til, men denne historien dekkes ganske bredt der ute nå?

https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=8bPZVfm5KIqr8weC2q7IBw&gws_rd=ssl#q=jamie+masada+clinton

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 8:10

Haya99 skrev:US skal lissom bekjempe ekstremisme - men deler av det Republikanske partier blir stadig mer ekstremt - så dette er antakelig mye farlige for US enn noen bomber her og der:

http://www.bloombergview.com/articles/2015-11-19/republican-campaign-against-refugees-is-just-beginning

Nå må du slutte å tro på slik høyreorientert propaganda?

Eller var det venstre? confused

Vis Medlemmets Profil

114 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 8:10

Så Trolle - noen beviser på dine påstander om Obama?

Må jo være enkelt ettersom jeg forstår at dette er "almennt kjent" nå...

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 9:32

Hva slags beviser er det du ser for deg at jeg skal legge frem?

Kan du bevise for meg at det er krig i Syria? Kan du BEVISE at ISIS faktisk eksisterer? Kan du BEVISE at det har vært et terrorangrep i Paris?

Nei, du kan ikke bevise noe av dette. Du kan referere til påstander om dette, men ikke bevise noe.

Jeg kan referere til 1000-vis av nettsider som går i detalj på hvordan USA har grunnlagt ISIS, dette er "allmenn kjent", om man ekskluderer dem som INSISTERER på å ikke lytte, DVs "sånne som deg"?

Vis Medlemmets Profil

116 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 9:43

Trollerud skrev:Hva slags beviser er det du ser for deg at jeg skal legge frem?

Kan du bevise for meg at det er krig i Syria? Kan du BEVISE at ISIS faktisk eksisterer? Kan du BEVISE at det har vært et terrorangrep i Paris?

Nei, du kan ikke bevise noe av dette. Du kan referere til påstander om dette, men ikke bevise noe.

Jeg kan referere til 1000-vis av nettsider som går i detalj på hvordan USA har grunnlagt ISIS, dette er "allmenn kjent", om man ekskluderer dem som INSISTERER på å ikke lytte, DVs "sånne som deg"?

Du er så full av BS at det renner over....

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 10:13

Det heter "Critical thinking" og er en av grunnpillarene i den greske skolefilosofien "The Trivium"

I filosofien skal du alltid kunne besvare Hvem, Hva, Hvor, Når og Hvorfor.

Du kan ikke besvare noen av disse om du bare gjentar det andre forteller deg.

Tror ikke du kan besvare mange av disse for ISIS's opprinnelse, finansiering, opplæring, kommunikasjon, bankforbindelser, etc, etc, etc?

Men det er klart; BS-kortet er mye kjappere og enklere...

Vis Medlemmets Profil

118 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 11:10

Trollerud skrev:

Og hva gjør du - hendvender du der direkte til lederen av IS? ....nisse!

Vis Medlemmets Profil

119 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 11:56

Haya99 skrev:
Trollerud skrev:

Jeg slår meg til ro med at alt vi hører er påstander, og er ikke den som skriker etter "beviser"?

Det er MINST like trolig at ISIS er en organisasjon bygd og støttet av Usa, med alle påstandene som støtter det i disse dager, som at dette er en gjeng "apekatter" som får kontroll over store deler av Iraks og Syrias olje, helt på egenhånd?

Think Your self a little about, Günther?

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 13:10

Trollerud skrev:
Haya99 skrev:
Trollerud skrev:

Jeg slår meg til ro med at alt vi hører er påstander, og er ikke den som skriker etter "beviser"?

Det er MINST like trolig at ISIS er en organisasjon bygd og støttet av Usa, med alle påstandene som støtter det i disse dager, som at dette er en gjeng "apekatter" som får kontroll over store deler av Iraks og Syrias olje, helt på egenhånd?  

Think Your self a little about, Günther?

Du får alt fra nettet - og har noen som sitter å tenker for deg - og så spyr du ut oppgulpet - men later som om du har førstehånds info og tenker sjæl - fjomp.

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 15:51

Jeg får nesten alt fra nettet. Noe får jeg fra livserfaring. Sånn som at om man har litt kjennskap til markedet, så vet man at våpen ikke vokser på trær? Man kjenner litt til hvor avansert og krevende petroliumsutvinning er, og skjønner at det trengs fagfolk, reservedeler og logistikk til tusen for å få det til å funke? Eselryttere som kun har studert Koran hadde neppe klart dette på egen hånd, med eller uten Allahs hjelpende hånd?

Så nei, jeg trenger ikke lese noe som helst for å skjønne at her er det ugler i ørkensanden? Her er det mer enn en enkel Goodguy / Badguy problematikk.

Utover dette, kan man støtte seg litt til historie, både ny og gammel.

Vedr kritikken din; "Du får alt fra nettet"? Er dette noe du ser på som en negativ ting? Tror du skolebøkene dine var fri for propaganda og fortalte Den Eneste Sannhet?

Merkelig lite ydmyk for at det kan være andre sannheter der ute, du..

Vis Medlemmets Profil

122 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 18:26

Vis Medlemmets Profil

123 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 20 Nov 2015 - 22:05

At DU smykker deg med Einstein -DET et latterlig!

Vis Medlemmets Profil

124 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 21 Nov 2015 - 5:29

Haya99 skrev:At DU smykker deg med Einstein -DET et latterlig!

Det får så være, men når var siste gangen DU bedrev "investigation" på f.eks
-9/11?
-Federal Reserve?
-Verdenshistorien?
-Religion?
-Økonomien?

Du har helt rett i at jeg ikke er noen Einstein, men når det kommer til å svelge budskapet fra pressen og skoleembedet, så tror jeg, med respekt å melde, at jeg overgår deg med 10 opphøyd i 4. potens?

Du har da ALDRI stilt et eneste kritisk spørsmål? Selv ikke når Fredsprisvinner Obama slakter barn, sammen med ditt Idol Jens Stoltenberg, ringer det alarmklokker hos deg?

Igjen med respekt; Du er den mest firkantede jeg kjenner. Vent. stryk det, du er på delt førsteplass med et par andre. Du er ikke helt alene på toppen, det er faktisk ganske mange av dere som kunne hatt godt av å ta til dere Einsteins visdomsord..

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 21 Nov 2015 - 6:57

Okda skrev:

Ikke ALT har gått i henhold til Planen?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 16]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next