Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 6 av 17]

126 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 21 Nov 2015 - 10:00

Jeg sjekket hvem disse var -og de er ikke helt på trynet - så deretter 2.45 av denne videoen - at de startet med at ved å ta Saddam så oppstod det et maktvakum i området - og så sier de - "dette er ikke noe media snakker om".

Dette har det vært snakket MYE om - ref. også min post 103 i denne tråden der jeg sier akkurat det.

Så da gidder jeg ikke se mer - dette er gammelt nytt. Alle vet at idioten Bush og Co satte igang mye av dette - ikke alt Al Qaida eksisterte allerede.

Disse terrorhandlingene IS står for nå kan bunne i desperasjon - de er i ferd med å tape og trenger nye folk.
Derfor kjører de disse aksjonene for å få "reklame" - ved at de framstår som opponent til stormaktene.

Når så US-rep og endel demokrater gjør som de har gjort - de går direkte på Islam og ikke på terroristene - så blir budskapet veldig tydelig: Hele verden er imot Islam - og rekrutteringen er sikret.

IS mål er nettopp å framstille dette som om hele den vantro verden kriger mot Islam - og som alltid har de da nyttige idioter på høyresiden i politikken som støtter opp om dette synet ved sine uttalelser og handlinger.

Denne dynamikken - ser man tydelig i Israel/Palestina - de ekstreme forsterker hverandre på bekostning av kompromissløsninger som har en mulighet til å fungere i det virkelige verden.

Det er forøvrig denne konflikten som ligger i bunnen for hele dette med verden kontra Islam.

Vis Medlemmets Profil

127 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 21 Nov 2015 - 11:34

Haya99 skrev:

Det er forøvrig denne konflikten som ligger i bunnen for hele dette med verden kontra Islam.

Det at Usa har overtalt en korrupt familie på den arabiske halvøy til å selge all oljen mot papirpenger amerikanerene lager i kjelleren hos FED, som har gjor denne korrupte "kongefamilien" til noen av verdens rikeste, mens resten av araberverden går for lut og kaldt vann, det har ingen påvirkning?

At Usa har hatt militære baser i Saudi siden 1953 (?), for å sørge for at folket ikke får styrtet den psykopatiske Sharia-familen, det har ingen innvirkning på verdensbildet, for nei; De hater jo Vesten pga at Vesten er Fri, ja?

At Usa styrtet Mossadeqh i 1953 og gjeninsatte Sjahen, det er det ingen som har problemer med? At Vesten styrtet Irans demokratiske valgte President, og innsatte en diktator, nei, hvem lar seg vel provosere av slikt? At man 50 år senere er der på nytt, med sine bomber, denne gangen for å "innføre demokrati i regionen", et demokrati Vesten fjernet, nei.. Bagateller, bagateller.. Faktum er at de hater oss fordi vi er fri..
-Sånn må det være?

Rolling Eyes

Og ennå har jeg ikke en gang sagt ett ord om Israel.. For Vestens støtte til en nasjon som kjøer bulldozere over hus med mennesker inni, det gir vel neppe grobunn for hat?

Konklusjonen ER grei; Vi gjør alt riktig (bortsett fra et par feilskjær fra George W Bush, men det glemmer araberene så snart Obama får utført sin plan? (Hva ER egentilg Obamas plan??)), og araberene har INGEN GRUNN til å være forbanna!

Utakknemmelige bajaser! Herre min hatt, til og med våpene de har, har dem fått av oss?! Skulle mene de kunne vise litt mer takknemmelighet!!! Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

128 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 2 Des 2015 - 14:18

Putin har jo hatt litt trøbbel med å slå gjennom med sine synspunkter på ditt og datt de siste årene - men nå tror jeg han er inne på noe:

http://www.dagbladet.no/2015/12/02/nyheter/krig_og_konflikter/olje_og_energi/politikk/tyrkia/42211917/

Her er det mange motstridende interesser på spill - men det skulle faen ikke forundre med om Putin har rett her og den store kjeltringen her er Erdogan.

Vis Medlemmets Profil

129 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 4 Des 2015 - 16:51

Og USAs verste fiende - er ikke IS - men det Republikanske partiet - det går over alle støvleskafter - US er nå et oligarki - ikke demokrati - takket være GOP.

http://www.huffingtonpost.com/bill-moyers/the-gop-on-the-eve-of-des_b_8711502.html

Vis Medlemmets Profil

130 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 19 Des 2015 - 7:43

Og ref- US - det går faktisk i samme retning light med Frp og H i regjeringen....

Sylvi Listhaug kunn gått rett inn i det evengeliske del av det rep. partiet. Solvik Olsen en samme ulla - erkekonservativ kristen.

http://www.dagbladet.no/2015/12/19/nyheter/innenriks/politikk/ketil_sandvik-olsen/42463518/

Og Hagen og Thon har jo gjort omtrent som de i US som finansierer partiene - sagt rett ut at de forventer gjenytelser - og fått det i form av redusert skatt. Det er rein korrupsjon.

US er så pillråttent -og rep. er i skikkelig krise - se på hva Trump klarte å lire av seg med skryt av Puting og kritikk av Obama - og bare trekker på skuldrene av at Putin dreper journalister og opposisjonelle.... og han kommer unna med det for Obama er svart og Putin hvit - og det erkekonservative rasistiske US synes det er helt ok.

Og Trump leder stort i nominasjonen.

http://www.huffingtonpost.com/entry/donald-trump-vladimir-putin-reporters_567417dce4b06fa6887cf5db

Vis Medlemmets Profil

131 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 26 Des 2015 - 11:06

250 millioner inn til Staten - fra kjørgodtgjørelse som i 2015 var skattefri på kr. 4,10 pr.km men som fra 2016 bare har 3,80 skattefritt - resten opp til Staten godgjørsels på 4,10 sklal skattelegges.

Jeg erindrer at denne regjeringen skulle sørge for skattelette og enklere regelverk - vel skattelette har jo Thon og Hagen og Co fått - vi andre får mer kompliserte regler og mer skatt.

Vis Medlemmets Profil

132 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 29 Des 2015 - 9:49

Ganske saftig og bra innlegg om oljeindustrien:

http://offshore.no/sak/244232_bare-spekulanter-og-kaketjuver-som-tjener-pa-dette

Det koster 8$ å produsere olje i snitt i Norge - så det er fortsatt litt å gå på. Og de massive oppsigelse - er for massive - man mister kompetanse -som man vil trenge om kort til - men disse overbetalte toppsjefene er en saueflokk uten egen vilje -og rekruttert fra samme gutteklubben hele jævla gjengen.

Vis Medlemmets Profil

133 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 2 Jan 2016 - 21:25

Godt nyttår konspiratører, det har vært stille. Tenkte å dele denne med dere.
Dagens integreringsminister Suspect Suspect

Vis Medlemmets Profil

134 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 3 Jan 2016 - 4:22

Dommedag banker på døra. Vesten føkker til i midtøsten for å skape ustabilitet,Rusland slepper litt bomber her og der for å få fokuset vekk fra at dei kjem for å ta EU mens Kina kjøper alt gull og anenet naturminerala mens vesten er opptatt med IS. Og i alt kaoset så føler nord Korea seg oversett og fyrer av etpar tre atombomer her og der for å få litt oppmerksomhet.
Verden er på vei til hælvete og det fort.

Eg gjer no fan og tenker på om det er rom og cola eller gin and tonic som kjem til å gjere meg så fin neste helg at eg endlig får meg fitte

Vis Medlemmets Profil http://chickswithdicks.com

135 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 3 Jan 2016 - 8:28

Palma skrev:Godt nyttår konspiratører, det har vært stille. Tenkte å dele denne med dere.
Dagens integreringsminister Suspect Suspect

Ayn Rand - blir ikke verre.....

Ja det skulle faen ikke forundre meg.

Dette er Tea-Party folket. Hun er faen meg farlig den dama - og hvem er det som står bak og sørger for at hun får makt og posisjoner?

Hennes syn er totalt motsatt av det Norge og Norden har stått for de siste 50 åra og som har ført oss til toppen av verden i målbare verdier.

Vis Medlemmets Profil

136 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 3 Jan 2016 - 8:31

HosuGhan skrev:Dommedag banker på døra. Vesten føkker til i midtøsten for å skape ustabilitet,Rusland slepper litt bomber her og der for å få fokuset vekk fra at dei kjem for å ta EU mens Kina kjøper alt gull og anenet naturminerala mens vesten er opptatt med IS. Og i alt kaoset så føler nord Korea seg oversett og fyrer av etpar tre atombomer her og der for å få litt oppmerksomhet.

Eg gjer no fan og tenker på om det er rom og cola eller gin and tonic som kjem til å gjere meg så fin neste helg at eg endlig får meg fitte

Ikke overdriv - dette går nok bra ..... snart velger US Bernie Sanders som president og demokratisk kongress - pga de gærningene som stiller for rep. - så da går det nok 4 år til.....

Vis Medlemmets Profil

137 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 3 Jan 2016 - 12:33

HosuGhan skrev:Eg gjer no fan og tenker på om det er rom og cola eller gin and tonic som kjem til å gjere meg så fin neste helg at eg endlig får meg fitte

Har du ennå ikke fått deg noe? afro

138 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 3 Jan 2016 - 13:52

KliffArne skrev:
HosuGhan skrev:Eg gjer no fan og tenker på om det er rom og cola eller gin and tonic som kjem til å gjere meg så fin neste helg at eg endlig får meg fitte

Har du ennå ikke fått deg noe? afro
Nei, men har no fått meg en ronkehanske

139 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 3 Jan 2016 - 14:04

Haya99 skrev:
HosuGhan skrev:Dommedag banker på døra. Vesten føkker til i midtøsten for å skape ustabilitet,Rusland slepper litt bomber her og der for å få fokuset vekk fra at dei kjem for å ta EU mens Kina kjøper alt gull og anenet naturminerala mens vesten er opptatt med IS. Og i alt kaoset så føler nord Korea seg oversett og fyrer av etpar tre atombomer her og der for å få litt oppmerksomhet.

Ikke overdriv - dette går nok bra ..... snart velger US Bernie Sanders som president og demokratisk kongress - pga de gærningene som stiller for rep. - så da går det nok 4 år til.....
Går overhode ikkje bra.
Økonomisk kollaps i USA innen 2019 og synde floder vil vaske østkysten av USA vekk. Det er nok total krig i møte. Det speler ingen rolle ka navn NWO sett på marionetten sin det går strake veien til hælvet.
Er bere å ha det så mykje moro en kan på vei ned.

140 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 28 Jan 2016 - 7:44

FBI klare med påtale mot Hilary?

http://www.zerohedge.com/news/2016-01-27/former-house-majority-leader-claims-fbi-ready-indict-hillary-Clinton

Ikke så veldig lenge siden vi kunne lese Haya sin begeistring for neo-nazi Clinton, og ønsket henne inn i Det Hvite Huset? Observerte nylig at Haya har snudd kappen etter vinden igjen, men det er vi blitt så vandt til..
Tiltross for at interessen for politikk = null herfra, så er det en liten djevel inne i meg som gleder seg litt til å følge denne skittentøysvasken... Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

141 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 28 Jan 2016 - 9:38

Du må finne der hvor jeg er så begeistret for H-Clinton?

Den tiltalen - rykter spres hele tida av konservative konspirasjonsteoretikere.... men Ted Cruz kan f.eks ikke være kvalifisert da han er født i Canada og moren på det tidspunktet både var canadisk og US borger - men hadde stemmerett i Canada -og noen mener hun du ikke kunne ha US stemmerett.

Men denne valgkampen; på rep. er det beste realityshowet som er laget. På Dem. er det jo litt det samme som skjedde med Obama/Clinton - men denne gangen er det en erfaren ringsrev i andre hjørnet - som sier han er sosialdemokrat - slå den!

Og gamlingen har enorm støtte fre de under 30 - så hvis de -som vanligvis ikke stemmer - gjør det kan det bli morro. Samme skjedde med Obama - og Sanders ligger bedre an enn Obama gjorde på samme tidspunkt -også økonomisk - får penger fra små donorer som Obama gjorde -og er derfor ikke i lomma på noen.

Ser en på saker - så er det veldig mange som egentlig er enig med Sanders i det meste.

Her en vid som viser hvordan Sanders har holdt på i årevis - denne gangen mot Greenspan og FED som seinere innrømmet at han hadde tatt feil:

https://www.youtube.com/watch?v=2LSAROXv7k0

Vis Medlemmets Profil

142 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 28 Jan 2016 - 10:56

Da fikk jeg sett filmen.. Makan til naivitet skal man lete etter.. Om man gidder.. Neutral

Sanders er i fyr og flamme fordi gjelden er på 4 (amerikanske) trillioner USD.. Obama løftet den fra 8 til 19 trillioner..

Sanders flipper helt ut fordi Greenspan sier at det ikke spiller noe rolle om USA har industrijobber eller ei.. Obama fremforhandlet, bak lukkede dører, uten folkeavstemning eller mulighet for Kongressen til å komme med innspill, TPP-avtalen som slo den siste spikeren i kista for amerikansk industri..

La meg bare si at jeg er Siv Jensen-sjokkert over at voksne folk fremdeles går rundt å tror at det spiller NOEN som helst rolle hvem som sitter i Regjering / Storting / Kongress / Hvite Hus!
-Har ikke Obama vist med ALL tydlighet at hva man sier FØR man er President, er komplett irrelevant?

Hva i all verden er det som får voksne folk til å tro at Sanders kan reversere TPP-avtalen og nedbetale Usas 19 trillioners gjeld?!

Fantastisk!

Vis Medlemmets Profil

143 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 28 Jan 2016 - 11:21

Her litt fakta om gjelda under Obama:

http://useconomy.about.com/od/usdebtanddeficit/p/National-Debt-Under-Obama.htm

Han fikk jo ei krise rett i fanget fra Bush - som han har klart å snu - det tok nok litt energi.

Ellers har han skuffet på mange områder - men det skyldes i stor grad at Dem tapte kongressen etter 2 år.

Skal Sanders få gjort noe så må de også vinne Kongressen og Senatet - da blir det fart i sakene -kan man håpe.

Regj. i Norge har jo samme situasjon - de har ikke flertall.

Når man ser de krigshisserne på rep. side i US-valget - så kan man nok si det betyr endel hvem som styrer. Det er lett at det blir etpar kriger til av den retorikken.

Og krisa i 2008 - var skapt av dereguleringspolitikk - som Clinton delvis var skyld i - han var i lomma på big corp som Hillary er det. Sanders er uavhengig - men må vinne kongress og senat for å få noe gjort - og så få med seg alle Dem - hvorav mange er i lomma på Big C.

Vis Medlemmets Profil

144 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 28 Jan 2016 - 11:47

Du skriver jo selv at alt baserer seg på håpløse odds og at det koker ned til å kaste bort tiden sin på å håpe at "den perfekte sammensetning" EN dag skal dukke opp og redde verden?

Finnes det ikke bedre ting å bruke energien sin på?

Vis Medlemmets Profil

145 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 28 Jan 2016 - 16:13

Trollerud skrev:
La meg bare si at jeg er Siv Jensen-sjokkert over at voksne folk fremdeles går rundt å tror at det spiller NOEN som helst rolle hvem som sitter i Regjering / Storting / Kongress / Hvite Hus!
Det spiller kanskje ingen rolle for de store tenkerne som henter all sin viten på YT, hvem som sitter i storting og regjering her i landet, men om du hadde tatt en tur ut av hønsehuset og pratet litt med folk, så hadde du sett at de forskjellige parti's forskjellige politikk påvirker folk i hverdagen ... sånne utsagn tyder på at du har lite kontakt med virkelig mennesker.

Vis Medlemmets Profil

146 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 28 Jan 2016 - 20:06

jhn skrev:Det spiller kanskje ingen rolle for de store tenkerne som henter all sin viten på YT, hvem som sitter i storting og regjering her i landet, men om du hadde tatt en tur ut av hønsehuset og pratet litt med folk, så hadde du sett at de forskjellige parti's forskjellige politikk påvirker folk i hverdagen ... sånne utsagn tyder på at du har lite kontakt med virkelig mennesker.

Stemmer.. Jeg prater for lite med folk. Eller; jeg prater for lite med folk som fremdeles tror den rette politikeren kan komme og redde dagen. De prater jeg nok alt for lite med, ja...

Vis Medlemmets Profil

147 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 28 Jan 2016 - 22:31

Trollerud skrev:
jhn skrev:Det spiller kanskje ingen rolle for de store tenkerne som henter all sin viten på YT, hvem som sitter i storting og regjering her i landet, men om du hadde tatt en tur ut av hønsehuset og pratet litt med folk, så hadde du sett at de forskjellige parti's forskjellige politikk påvirker folk i hverdagen ... sånne utsagn tyder på at du har lite kontakt med virkelig mennesker.

Stemmer.. Jeg prater for lite med folk. Eller; jeg prater for lite med folk som fremdeles tror den rette politikeren kan komme og redde dagen. De prater jeg nok alt for lite med, ja...
Redde dagen fra hva? ... og til hva?
Nei, du skjønner ... folk går ikke rundt og venter på at den rette politikeren kan komme og redde dagen. De venter på den som bikker utviklingen bare litt i deres retning. Mere enn det forventer vel ingen

Vis Medlemmets Profil

148 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 29 Jan 2016 - 8:58

Typisk i US - det er de sterkt konservative som stemmer mest - de mer venstreorienterte og unge stemmer i mye mindre grad - dels pga krøkkete lover og at valgene er rigget slik at man mister trua på at det nytter.

Ref- den vannkrisa i Flint - en riking Snyder bestemmer seg for å få makta - han har mye penger og kjøper valget og vinner.

Setter så igang storstilte innsparinger - skatte lette til de rikeste på 1,7 billioner og skatteskjerpelse på middelklassen med 0,9 billioner - + sparer penger på vannet - bruker Flint river istedet for sikkert vann fra Detroit.

Flint elva er sterkt forurenset og folk blir syke. Han ble advart - men gav f....

I Norge og i det meste av europa hadde det ført til tiltale og avsettelse - men i US blir virklighten tilslørt i de store media -og kommer knapt fram.

Vis Medlemmets Profil

149 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 29 Jan 2016 - 9:16

jhn skrev:Redde dagen fra hva?

Urettferdighet, krig, frihetsberøvelse?

Obama lovte f.eks å steng Guantanmo, og å "Bring Our troops home"?
-Så da innbilte jeg meg at det var dette velgerene forventet?

jhn skrev:... og til hva?

Fred, fordragelighet, frihet?

jhn skrev:
Nei, du skjønner ... folk går ikke rundt og venter på at den rette politikeren kan komme og redde dagen. De venter på den som bikker utviklingen bare litt i deres retning. Mere enn det forventer vel ingen

Ikke dårlig av jhn å være talsmann for "alle"? Ingen forventer mer enn en "viss dreining i deres retning"? Ingen er ute etter de store bevegelsene?

Vi kan akseptere LITT krig, LITT ulovelig overvåkning, LITT børsmanipulering, LITT innkvartering av folk på livstid uten lov og dom?

Vet du hva jeg kaller slikt? Ikke? Nei, og ikke kommer jeg til å si det heller, dette er så lite gjennomtenkt (håper jeg) at jeg skal la det passere som en "glipp" fra din side..

Vis Medlemmets Profil

150 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 31 Jan 2016 - 14:51

Hva synes dere kospirasjonspreppere om at man snart ikke skal få lov til å bruke åenger i detta landet??

http://e24.no/privat/dnb/porsgrunn-restaurant-vil-nekte-sine-kunder-kontantbetaling/23606161

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 17]

Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next