Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 9 av 17]

201 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 10 Mar 2016 - 14:05

Ikke særlig konspiratorisk - men

"I tillegg til en toppfart på 420 km/t kan den nye Bugatti Chiron by på eksosanlegg i titan. Verden måper."

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bilutstillinger/bugattis-voldsomme-monster-med-eksosroer-i-titan/a/23630632/

Vel nå har jo mange sykler hatt titananlegg i årevis -og båten min fra 90-tallet har opptil flere tital-beslag - så velkommen etter - og tviler på at verden måper pga det - men ellers en hyfsad kjerre....

Vis Medlemmets Profil

202 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 10 Mar 2016 - 14:09

Haya99 skrev:Ikke særlig konspiratorisk - men

"I tillegg til en toppfart på 420 km/t kan den nye Bugatti Chiron by på eksosanlegg i titan. Verden måper."

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bilutstillinger/bugattis-voldsomme-monster-med-eksosroer-i-titan/a/23630632/

Vel nå har jo mange sykler hatt titananlegg i årevis -og båten min fra 90-tallet har opptil flere tital-beslag - så velkommen etter - og tviler på at verden måper pga det - men ellers en hyfsad kjerre....
Har egentlig aldri skjønt hvilken praktisk bruk det er med en bil som bare klarer å holde toppfarten i 7 minutter før fueltanken er tom, og *hvis* den skulle klare mer, så eksploderer dekka etter 11 minutter.
Nei, takke meg til "dausel" hvor jeg kan holde toppfarta iallefall i to timer (og deri komme meg 7,5 ganger så langt) *uten* at hverken dekk eller noe annet eksploderer affraid

Vis Medlemmets Profil

203 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 10 Mar 2016 - 16:31

bikeridr skrev:

Har egentlig aldri skjønt hvilken praktisk bruk det er med en bil som bare klarer å holde toppfarten i 7 minutter før fueltanken er tom, og *hvis* den skulle klare mer, så eksploderer dekka etter 11 minutter.
Nei, takke meg til "dausel" hvor jeg kan holde toppfarta iallefall i to timer (og deri komme meg 7,5 ganger så langt) *uten* at hverken dekk eller noe annet eksploderer affraid

Jeg er vel litt usikker på at "å være praktisk" har vært et viktig kriterium når de laget Bugattien..... det er vel også slik at det er relativt få steder man kan kjøre i 420 i 7min - uten å treffe noe som beveger seg saktere...

Vis Medlemmets Profil

204 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 10 Mar 2016 - 16:41

Haya99 skrev:
bikeridr skrev:

Jeg er vel litt usikker på at "å være praktisk" har vært et viktig kriterium når de laget Bugattien.....  det er vel også slik at det er relativt få steder man kan kjøre i 420 i 7min  - uten å treffe noe som beveger seg saktere...
Eller som Jeremy Clarkson så kledelig definerte det; Når du oppdager noe i veien i 400+, så rekker du ikke engang å tenke på å flytte foten fra gassen til bremsa før du sitter ved guds frokostbord Very Happy

Vis Medlemmets Profil

205 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 18 Apr 2016 - 16:03

Se opp - hvis det kommer et helikopter gjelder det å være klar:

http://www.aftenposten.no/okonomi/Er-losningen-for-verdensokonomien-a-dele-ut-ekstra-penger-til-alle-8430740.html

Hvorfor ikke? I steden for å redde banker - gi penga til folket - det er mer effektivt - ref også hva virklighetens Gordon Gekko sa om Sanders - og øke folk minstelønna er mest effektivt - for da pløyes alt rask tilbake i økonomien igjen.

Vis Medlemmets Profil

206 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 20 Apr 2016 - 5:49

Hvem betaler?

Det er vel kanskje det viktigste spørsmålet å besvare..

Tror du at man "gir pengene til folket" og ikke til bankene, har du ikke helt skjønt hvem som LAGER pengene, og hvordan...

Merkelig er det at du snakker om å "redde" noe som helst? DU tror vel ikke at "Finanskrisa" kommer tilbake?? affraid

Vis Medlemmets Profil

207 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 20 Apr 2016 - 10:59

I stedet for kvantitative lettelser til finans så går det til folket - en genial idé egentlig. Penga er det jo i praksis bare å trykke - eller i våre dager sette inn på konto.

Dette kan jo sammenlignes litt med borgerlønn -som vel har vært et tema i Finland bl.a - gi en grunnlønn til alle - så kan man kanskje få fra mye kreativitet.

Å lempe inn penger i bank og finans virker hensiktsløst - det forsvinner i det store intet.

Vis Medlemmets Profil

208 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 20 Apr 2016 - 11:00

Og så har vi denne lille drittsekken da:

http://www.dagbladet.no/2016/04/20/kultur/meninger/kommentar/anders_anundsen/43932298/

Helt uforståelig at Erna lar seg belemre med denne fjotten her.

Vis Medlemmets Profil

209 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 26 Apr 2016 - 20:21

Ingen gidder å være overrasket lengre...

Mer skattesnusk..

Vis Medlemmets Profil

210 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 26 Apr 2016 - 22:05

Trollerud skrev:Ingen gidder å være overrasket lengre...

Mer skattesnusk..
Gidder? ... å bli overrasket er vel ikke akkurat viljestyrt.
Jeg tror ikke det er mange som lar seg overraske over at "eliten" har noe tvilsomme pengegreier og andre greier de ønsker å tie om

Vis Medlemmets Profil

211 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 10 Mai 2016 - 20:11

Fullverdig demokrati i praksis:

Vis Medlemmets Profil

212 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 8 Jun 2016 - 9:28

Back by popular demand?

Siden Cliff ser ut til å etterlyse aktivitet her inne, god eller dårlig mindre viktig, så kan man jo plukke "Konspirasjonstråden frem fra glemselen"?

De stakkars sauene (Nei, ikke bare AJ sine jeg tenker på) som fremdeles tror "demokratiet" fungerer, vil sikkert ha en logisk forklaring på dette. De som mener "it is all rigged", koser seg hvertfall..

Noe for IT-nerdene?

Vis Medlemmets Profil

213 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 8 Jun 2016 - 16:39

Logisk forklaring. Ja det hadde vært saker cheers

Vis Medlemmets Profil

214 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 9 Jun 2016 - 11:59

Ser at det blir mye enveiskommunikasjon her, folk flest er visst mer intr i Idol, men so be it..

Fler konspirasjoner avdekket, men lite "main stream media" skriver om slikt.. scratch
Cash er fortsatt King. Også i FN.

Vis Medlemmets Profil

215 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 4 Jul 2016 - 15:46

I det siste har vi hørt at det er farlig for gamlefolk å trene.. Og jaggu får vi det ikke bekreftet nok en gang;

Sofaslitere lever lengre?

Vis Medlemmets Profil

216 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 16 Jul 2016 - 9:06

Og da har Trump valgt visepresident; En som ikke overgår hansjæl i intellekt - det var vanskelig å finne - men han bruke samme mann som vetted Sarah Palin - og Mike Pence som beskrives som Palin uten karisma ....

Han mener røyking ikke er farlig -og har trøbbel med å forklare lover han har vært med på å vedta.

http://www.huffingtonpost.com/eric-schmeltzer/mike-pence-sarah-palin_b_11003128.html

..only in america...

Vis Medlemmets Profil

217 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 16 Jul 2016 - 20:48

Haya99 skrev:Og da har Trump valgt visepresident; En som ikke overgår hansjæl i intellekt - det var vanskelig å finne - men han bruke samme mann som vetted Sarah Palin - og Mike Pence som beskrives som Palin uten karisma ....

Han mener røyking ikke er farlig -og har trøbbel med å forklare lover han har vært med på å vedta.

http://www.huffingtonpost.com/eric-schmeltzer/mike-pence-sarah-palin_b_11003128.html

..only in america...

Knoll og tott do america? Razz

Vis Medlemmets Profil

218 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 16 Jul 2016 - 20:57

...visste jeg hadde sett dem før...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

219 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 16 Jul 2016 - 21:40

Nice!

Vis Medlemmets Profil

220 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 21 Aug 2016 - 19:11

Her har vi en liten lekkerbisken av en konspirasjonsteori...

Hillary er folkets foretrukne kandidat, UTEN TVIL?!

Vis Medlemmets Profil

221 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 4 Okt 2016 - 10:53

Kommer Julian Assange til å overleve dagen? Nå som han angivelig skal offentliggjøre eposter som kommer til å stille (Hayas favoritt) Hillary Clinton i så dårlig lys at hun (neppe) har noe sjans på å bli valgt..

Det ryktes at Hillary allerede har uttalt at hun ønsker fyren død. Vi får se hva hun får til.

Tror Julian skal på lufta kl 1200 i dag.

Vis Medlemmets Profil

222 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 4 Okt 2016 - 12:25

hehehe.... ble ikke mye av av den hypede pressek. til Wiki. gitt......

Og så strømmer det på for Trump - Clinton kommer til å se ut som en engel ifht T.

Vis Medlemmets Profil

223 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 4 Okt 2016 - 15:54

Haya99 skrev:hehehe.... ble ikke mye av av den hypede pressek. til Wiki. gitt......

Og så strømmer det på for Trump - Clinton kommer til å se ut som en engel ifht T.

Fytte-katta! Jeg lo så jeg grein til slutt! Så dette live på YT, folk ble etterhvert HELT krakilske i kommentarfeltene.. lol!

Var DET mest patetiske, og DEN største anti-klimaksen EVER! Alex Jones gikk jo helt apekatt til slutt! afro

Avslutningsvis var det nok mange fler enn Hillary som ønsket å drone Assange, og de fleste stemte for en utlevering til Sverige ASAP. Wiki mistet vel det meste av sin (om de hadde noe?) troverdighet etter denne fadesen...

Vis Medlemmets Profil

224 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 4 Okt 2016 - 17:58

Alex Jones er vel en kompis av deg....?

Vis Medlemmets Profil

225 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 5 Okt 2016 - 4:51

Haya99 skrev:Alex Jones er vel en kompis av deg....?

Tidvis høy underholdningsverdi!

Alle vet at Alex er Soverign Knight of Malta, jeg har lite til overs for slike Ridderordere, selv om jeg annerkjenner jobben de har gjort historisk.

Det beste med Alex er at han får folk til å våkne og innse at "vanlig" media lyver 24/7, ingenting i offentlig støttet presse er til å stole på. -nå forstår stadig flere dette, og da er vi uansett på rett vei.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 9 av 17]

Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Next