Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 11 av 16]

251 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Okt 2016 - 8:15

Og hva mener vi så om Johaug?

Ingen tårer?
Helt usannsynlig at de ikke fant ut at den kremen var farlig.
J. sa for 2 uker siden i interv. at hun aldri ville kjøpt medisin i utlandet.
Så testen hun pos. og måtte ha en forklaring.
Kan legen bevise kjøpet ved kortkjøp etc?
Leppa - ikke solbrent - sannsynlig herpes - hun har hatt dette til og fra i årevis.
Lav innhold dop- ja det forsvinner jo etterhvert.
J. var alltid nr. 2 og for pinglete for dagens langrenn - hun trengte muskler - det har hun fått.
Dette er et klassisk dopmiddel.

Vis Medlemmets Profil

252 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Okt 2016 - 10:37

De kjøpte kremen i bulk,så pakken der det stod doping advarsel på fulgte ikke med Wink

Vis Medlemmets Profil

253 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Okt 2016 - 16:27

Johaug ble avslørt. Nå synes jeg Ulvang, Dæhli og Koss, ja hele bunten, fra Oddvar Brå til Marit Bjørgen og Berit Aunli bør stå fram i sympati med Johaug og innrømme alt sammen. Norge har vært best på doping, det kan vi være stolte av. Ikke noe mer..

Vis Medlemmets Profil

254 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Okt 2016 - 17:04

Ikke like jucy som omstendighetene rundt Johaug, eller rundt Y-blokka, men endog..

-Suspekt? Eller se vekk og late som ingenting?

Vis Medlemmets Profil

255 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Okt 2016 - 18:11

Trollerud skrev:-Suspekt? Eller se vekk og late som ingenting?

Var noe suspekt, ja. Ser jo ikke vekk og later som ingenting, men hva vil du jeg skal gjøre?

256 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Okt 2016 - 18:13

Trollerud skrev:Johaug ble avslørt. Nå synes jeg Ulvang, Dæhli og Koss, ja hele bunten, fra Oddvar Brå til Marit Bjørgen og Berit Aunli bør stå fram i sympati med Johaug og innrømme alt sammen. Norge har vært best på doping, det kan vi være stolte av. Ikke noe mer..

Kan være tilbøyelig å være enig med deg. Men Oddvar Brå? Tror du virkelig det?

257 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Okt 2016 - 21:17

Neste blir Erling Jevne Wink

Vis Medlemmets Profil

258 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Okt 2016 - 5:11

KliffArne skrev:Men Oddvar Brå? Tror du virkelig det?

Jeg tror kort og godt at INGEN blir best i verden i NOEN sport som har med styrke og utholdenhet å gjøre, uten doping.

Da jeg var 15, var jeg med noen kompiser som tilskuer på et Taekwondoo (?) stevne, noen kompiser av dem skulle slåss der. Unge og naive Trolleruden hadde akkurat landet på norsk jord etter to år på Afrikas stepper.
Sjokkert som Siv Jensen ble jeg av å lære at disse 15 / 16 åringene brukte stereoider til trening og amfetamin når de gikk "kamp".
-Så ja, jeg tror ingen er rene, jeg tror det er ukrutt fra den spede begynnelse av.
(Og når det i tillegg er milliardindustri og en av hovedmotorene i propagandamaskinen, da stoler jeg ENDA mindre på dem, om mulig..)

Vis Medlemmets Profil

259 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Okt 2016 - 5:12

KliffArne skrev: Hva vil du jeg skal gjøre?

Reis til Vatikanet og fillerist Paven, til han innrømmer alt sammen??

Kom igjen 'a?! Feig?

Vis Medlemmets Profil

260 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Okt 2016 - 8:07

Brå hadde/har virkelig astma - han vant få inter. titler pga det -og at utlendingene kom dopet til disse rennene.

Leif Jensen og Knut Knutsen var nok tidlig ute med avansert inntak - de konket mot andre dopere så rettferdig uansett.

Ard Schenk og Hayden var nok også dopet.

Vis Medlemmets Profil

261 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Okt 2016 - 10:11

Langrennsløperen Martin Stokken var garantert dopet....for mye kvae.. affraid

Vis Medlemmets Profil

262 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Okt 2016 - 10:46

Hva heter han sykkelisten fra Grimstad med pløse-fjeset? Hushovd elns?

Slike pløse-tryner får man jo på billig-bol, så det sier jo litt om hvor lite aktive dopingjegerene i sykkelsporten er.. Bare å prøve og stille til start med så mye vann i fjeset skulle få noen alarmbjeller til å ringe..

Vis Medlemmets Profil

263 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Okt 2016 - 13:00

Legg en link til foto av Hushovd med pløsetryne? på han.

...det er BS - det var event. EPO han skulle brukt..

Ben Johnson hadde rundt tryne med kuleøyne - man kunne se dopbruken

Vis Medlemmets Profil

264 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Okt 2016 - 13:37

Selvsagt skulle han ha brukt EPO, men som amatør er det ikke noe proft lege / dopeteam å støtte seg på. Som amatør må man klare seg selv. Å Google gamle Huhovd-bilder kan du gjøre sjæl, jeg har googlet nok saker og ting du ikke gidder å se på.

Vis Medlemmets Profil

265 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 5:20

Da er det snart bare å si takk for alt, nå kommer lovverket som skal forby konspirasjonsteorier.

Mer galskap..

Det har vært en lang vei hit, dessverre har folk sluttet å reagere på urett fra "Våre Ledere", og nå blir det snart "umulig" (?) å få friheten tilbake?

Regner med at dette ikke reiser så mange øynebryn, tross alt; Folket ser ut til å ha full tillit til Jens, Obama og Hillary, så kanskje dette anses som positivt blant folk flest?

Vis Medlemmets Profil

266 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 6:30

Obama har solgt kuler og krutt for en billion til Saudi... og de ønsker ikke flere konflikter sier de. Kanskje derfor USA ligger og ruger utafor Jemen og skyter litegrann innover der mot Houthi ... Shocked
Så Iran sender ut båter og ubåter. Saudi skambomber der med sine USA-produserte våpen. Og vestlige journalister sier Russland er aggressive ... Shocked

Nå starter sakene i Mosul, hva skjer i kjølvannet der om de får flytta på Daesh... Skal våre kjære NATO-allierte tyrkere spore av med et nytt forsøk på å kvitte seg med kurderne umiddelbart etterpå...?

Og hvor flytter USA/GB-produktet Daesh seg senere?

Skal noe småpiss om leppomade være det de ubrukelige journalistene "våre" klarer å produsere av nyheter...? Ja, det er det de klarer å tenke på Sleep

Vis Medlemmets Profil

267 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 7:31

Brød og sirkus..... brød og sirkus...
da kan du ordne til hva du vil helt ubemerket.....

så lenge folk kan sitte med trynet i tlf og "leve livet" på sosiale medier så er de eneste konspirasjoner som teller i sportssirkuset...

ja for i sporten DER er det konspirert.... men ikke i politikk... scratch

Vis Medlemmets Profil

268 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 9:40

Trollerud skrev:Da er det snart bare å si takk for alt, nå kommer lovverket som skal forby konspirasjonsteorier.

Mer galskap..

Det har vært en lang vei hit, dessverre har folk sluttet å reagere på urett fra "Våre Ledere", og nå blir det snart "umulig" (?) å få friheten tilbake?

Regner med at dette ikke reiser så mange øynebryn, tross alt; Folket ser ut til å ha full tillit til Jens, Obama og Hillary, så kanskje dette anses som positivt blant folk flest?

Det var jo noen i kongressen (Rep.) som ville foreslå en lov der det var lettere å tiltale media for å fare med løgn ... det ble sett på som et angrep på media - men ville det egentlig være det?

Det ville jo satt enn effektiv stopper for Fox og dess like - samt det meste Hollis linker til - nettopp fordi det er løgn og bedrag. Trump ville vel åkt rett i buret.

Vis Medlemmets Profil

269 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 10:12

Men alså - til ukas hovedtema: Johaug... ok TV2 fant ei kvittering - men det er klart man hadde en backup historie - hvis man var på dop.

Er jo ekstremt rart de ikke hadde den kvittering fra kjøpet i systemet uansett (fradrag)?

Dette er jo et godt egnet dop til formålet for damer.

Det at J. skulle ta dette -på denne måten -og så stå i et interv. og si at hun aldri kjøper med. i utlandet og uansett sjekker 3 ganger - for så å bli tatt i en utrolig skødesløshet rimer ikke.

Dette herpesproblemet har hun jo hatt lenge - så det er ekstremt rart legen ikke hadde det riktige medisin for dette med seg. Det er jo ikke solbrent leppe dette. Der er det også en løgn.

At hun satt denne med. på lista når hun ble testet var planlagt - som backup historie - en klassisk en - men brukt før.

Det sies at det er kommet bedre tester på dette stoffet - og det er grunnen til at hun blir tatt.

Og dopkontroller - utenom sesongen er det de nasjonale doptestene som opererer - det er jo lett å tenke seg litt samarbeid der i flere land.

Vis Medlemmets Profil

270 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 13:58

Haya99 skrev:
Det ville jo satt enn effektiv stopper for Fox og dess like - samt det meste Hollis linker til - nettopp fordi det er løgn og bedrag. Trump ville vel åkt rett i buret.

Jeg konkluderer med at Haya støtter en ev lov som skal kneble "den alternative presse".

Fantastisk..

Nå er ikke jeg noe Trump-mann, kort og godt fordi jeg er imot alle regjeringer, men må innrømme å ha sett noen av talene hans i det siste, det var jo en Konge-kommentar, den om at han skulle sende Hillary i fengsel, om Trumph fikk kontrollere lov og orden der borte.
Nå har Trumper'n OGSÅ startet et korstog mot korrupsjonen i GOP, jeg antar Haya må like DEN ideen, i det minste?

Trump'ern vil rydde i alle leire, fra GOP til CIA til FED til.. Ja, det meste..

(Skjønner jo at dette bare er valgflesk, akkurat som Obama sitt frieri til "The African-Americans" (som har det verre enn ever i disse dager..), men det er god underholdning, da. Det må jeg innrømme..)

Vis Medlemmets Profil

271 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 14:41

Jeg mener de godt kunne forby rein løgn i media - da hadde jo ikke sånne folk som Trump kunnet vinne en nominasjon og Fox måtte legge ned.

Trump tenker på en ting; Trump - er ikke noe annet han er interr. i - fenomenet er at noe virkelig tror på fyren - de burde vært sendt rett til psyko-behandling.

Vis Medlemmets Profil

272 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 14:46

Haya99 skrev:Trump tenker på en ting; Trump - er ikke noe annet han er interr. i - fenomenet er at noe virkelig tror på fyren - de burde vært sendt rett til psyko-behandling.

Er jo helt fantastisk at han dærre fjotten er kommet så langt i prosessen som han har. Money talk's

273 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 16:42

Haya99 skrev:Jeg mener de godt kunne forby rein løgn i media - da hadde jo ikke sånne folk som Trump kunnet vinne en nominasjon og Fox måtte legge ned.

Men hvem skal bestemme hva er løgn og ikke?

Staten?

Ringer det ingen bjelle for diktatur og tankekontroll da?

Vis Medlemmets Profil

274 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 17:12

mekkern skrev:
Haya99 skrev:Jeg mener de godt kunne forby rein løgn i media - da hadde jo ikke sånne folk som Trump kunnet vinne en nominasjon og Fox måtte legge ned.

Trollerud?

Vis Medlemmets Profil

275 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 16 Okt 2016 - 19:26

jhn skrev:
mekkern skrev:

Trollerud?

Alt er løgn, så om løgn skal forbys, må man slutte med "nyhetsformidling"..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 11 av 16]

Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Next