Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 14 av 18]

326 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 7 Nov 2016 - 19:16

Gratulerer til Haya og The Establishment! Første amerikanske kvinnelige president!

Vis Medlemmets Profil

327 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 8 Nov 2016 - 15:44

Sjekk ut disse herlige amerianerene! Avgørelser om hvem som får starte atomkriger tas angivelig av slike folk?
-Leve demokratiet!

Sjekk fyren på ca 2 min 47 sekunder. cheers

Vis Medlemmets Profil

328 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 8 Nov 2016 - 21:09

Trollerud skrev:Sjekk fyren på ca 2 min 47 sekunder.  cheers

Hehe, det var gutten sin, det rabbit

329 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 8 Nov 2016 - 21:51

Begynt å se på Putins propaganda nå Trolle?

Vis Medlemmets Profil

330 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 8 Nov 2016 - 23:43

Haya99 skrev:Begynt å se på Putins propaganda nå Trolle?
Finn feilen her. Er det virkelig noen som hører på niggeren (Barack Hussein Obama, for de tregsynte) sin propaganda??

Vis Medlemmets Profil

331 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 0:03

Noen ganger er du svært lite spiselig, mr. bikridr. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

332 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 0:18

mortal skrev:Noen ganger er du svært lite spiselig, mr. bikridr. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Jaha??
Uansett, takk i like måte.

Vis Medlemmets Profil

333 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 5:27

Husk hermetikk og ammunisjon, Trump ser ut til å vinne denne..

Aksjemarkedet stuper. Dette blir turbulent!

Vis Medlemmets Profil

334 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 5:43

I kjent stil så utropte man Clinton til vinner dagen før valget - det straffer seg har det vist seg.......

Vis Medlemmets Profil

335 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 5:50

Med Trump + begge kamrene kan Rep nå gjøre omtrent som de vil - fy faen!!! Mye kan skje nå....

Vis Medlemmets Profil

336 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 8:20

Mye VIL skje nå!

Nå man man bare huske at alt dette er Romas "Grand Plan" for å restrarte det økonomiske systemet.

Asia-børsene er offisielt ned nesten 6%, gled dere til Europabørsene åpner, de hverken vil eller kan holde disse gående nå.

Skulle solgt tomta di og kjøpt gull Haya, nå er det for sent.. Straffer seg å ikke høre på meg.

Vis Medlemmets Profil

337 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 8:43

Hvor mange tomter har du solgt selv og kjøpt gull for?

Det blir rystelser - så får vi se hva det har å si for gamle Gnore..... ser Euroen går opp - dyrere import - mer egenproduksjon -sier det meg...

Vis Medlemmets Profil

338 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 9:39

kan ikke sammenlikne fattiglusen meg med kapitalisten deg. Jeg har preppet etter alle kunstens regler, du har lagt alle dine egg i en kurv. I natt ramlet den kurven.

Jeg tror ikke du forstår hvor mye penger Hillarys venner har lagt ned i verdens sentralbankeri det siste, for å redde alle de skakkjørte bankene der ute?
-Jeg spør et direkte spørsmål:

Kommer Trump-"administrasjonen" til å fortsette denne trenden?

Mulig han vil prøve, men han HAR uttalt at han skal "drain the swamp", MED Yellen og Geithner og Co inni?

Selv tror jeg dette er triggeren FED trenger for å kollapse Petrodollaren, og i det samme momanget så ryker de europeiske bankene og CDS-skredet utløses..

Du får håpe i det lengste at jeg tar feil, for har jeg rett..... Ja... Hunger Games..

Vis Medlemmets Profil

339 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 9:55

Spar meg for de teoriene dine....

Trum sa at han ville satse på infrastruktur i talen - det er ikke feil .... nevnte ikke muren -har har nok alt glemt den...

Ellers er han jo inkarnasjonen på en kapitalist - så han har nok ikke så stor interesse av å ødelegge "systemet"....

Vis Medlemmets Profil

340 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 10:39

Ok. Som du vil. Ikke flere "teorier" herfra.

Er "Systemet" kapitalistisk i dag, altså? Trodde det var Too Big to Fail og Too Big to Jail, crony kapitalisme som gjaldt nå, jeg..

Svaret på om "noen" er Too Big to Jail får vi vel snart, Trump har jo lovt folket at Hillary skal i fengsel, så får vi se..

Vis Medlemmets Profil

341 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 12:52

Hvis T. er så idiot at han forsøker å bruke makta som Pres. til å fengsle Clinton - blir han ikke sittende lenge...... men fyren er ikke så dum - han har utvilsomt en viss smarthet også og endel instinkter som hvis han bruker dem riktig kanskje ikke fører helt galt avsted.

Vis Medlemmets Profil

342 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 14:48

Igjen er det nødvendig med et par avklaringsspørsmål:

Mener Haya man IKKE skal fengsle Bill og Hillary Clinton?

Skal John Podesta slippe unna fengsel og etterforsking?

Hva med Loretta Lynch?

Jeg lurer på om Haya mener Wikileaks er en bra eller dårlig ting for menneskeheten?

Epostene som er kommet frem er ikke bare indikasjoner på kriminelle handlinger, de ER regelrette beviser!

Så vennligst svar på om den politiske eliten skal slippe å stå til ansvar for sine kriminelle handlinger, og underbygg gjerne med argumenter for hvorfor de skal slippe straff?

Vis Medlemmets Profil

343 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 15:31

Du har ikke skjønt prinsippet med maktfordeling som alle moderne demokratier er tuftet på har du?

Og at du ikke kan legge til grunn konspirasjonen for VIRKLIGHETEN?

Nå er jo den dømmende myndighet i US også en politisk greie - de velger dommere og høyesterettsdomere på bakgrunn av politisk ståsted - det er ganske spesiellt og kan føre til mye rart.

Når Trump nå virkelig blir president - så tror jeg ytre høyre får seg en overraskelse - fyren er egentlig ganske rasjonell i huet - i motsetning til f.eks Ted Cruz som bare r ideologi av mørkeblå farge.

Trump vil vise seg å være en pragmatiker, og ha evne til å se hva som lønner seg (får vi håpe- hans forretningssans var jo ikke helt ufeilbarlig og han konket 6 ganger som vi vet om).

Som P. vil ha kunne velge ut gode folk - det er første testen - hvem velger han - ender han med rabiate folk fra konspiratenes rekker blir det skummelt - men jeg tror faktisk ikke det.

Og Europa trenger ikke være redde for Putin - hans økonomiske muskler er bare 3 ganger ifht lille Norge - så hvis de store i Vesteurpå blir skremt nok og begynner å ruste opp har han ingenting å stille opp med -selv om US skulle gi f....

Vis Medlemmets Profil

344 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 15:32

Wiki - har vel brent de fleste broer til normale mennesker nå.....

Vis Medlemmets Profil

345 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 9 Nov 2016 - 15:34

Trollerud skrev:Gratulerer til Haya og The Establishment!  Første amerikanske kvinnelige president!

Hvis Newsweek virkelig lagde en slik 1.side på selve valgdagen - så tar det kaka av idioti!

Vis Medlemmets Profil

346 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 13 Nov 2016 - 6:17

Denne legger vi på konspirasjons-siden, for her dokumenteres konspirasjoner av verste sort. Republikanere altså.. Hadde ikke skjedd på Demokratenes side?

Vis Medlemmets Profil

347 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 13 Nov 2016 - 8:25

Gidder ikke se....

Men Donald er jo egentlig ikke republikaner - og ikke spesiellt religiøs - og en egoist som kommer til å ville ha et bra ettermæle - han ble jo på kort tid overbevist om å ikke skraper helsereformen av Obama - og nå som han har møtt han personlig tydeligvis fått et annet inntrykk. Ikke alle i Rep. ser det komme.

Og så skal han svi av masse på infrastruktur - sikkert tipset av Jens.... det er heller ikke noe haukene i Rep. hadde sett komme....

Jeg tror også han vil innse at GB, Merkel og France er bedre allierte enn Putin etterhvert....

De som får seg størt overaskelser av Pres Trump er nok Rep. selv i mange tilfeller, det kommer til å bli intern strid (ikke noe nytt i Rep) så får vi se hva Dem. kommer opp med - Sanders/Moore linja eller fortsette det gamle - satse på M.Obama neste gang.

Vis Medlemmets Profil

348 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 13 Nov 2016 - 9:33

Haya99 skrev:Jeg tror også han vil innse forutså at GB, Merkel og France er bedre allierte enn og Putin etterhvert.... er de beste allierte
Sånn, fixa.

Vis Medlemmets Profil

349 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 13 Nov 2016 - 13:01

Haya99 skrev:Gidder ikke se.....

Dette dreier seg ikke om hva du gidder eller ikke gidder. Dette dreier seg om at du ikke har empati. Du bryr deg ikke om de svakeste av de svakeste i samfunnet, og din tid og din energi er for verdifull for deg til å bruke den på noe som ikke gavner deg.

Å ikke gidde kan du bruke om noe som krever en viss anstrengelse eller prioritering Dette kan du ikke tilskrive prioriterningslisten din, du er ikke for opptatt til å bry deg, du er bare for selvopptatt til å bry deg. Ikke det samme.

Vis Medlemmets Profil

350 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 13 Nov 2016 - 16:28

Trollerud skrev:
Haya99 skrev:Gidder ikke se.....

Dette dreier seg ikke om hva du gidder eller ikke gidder. Dette dreier seg om at du ikke har empati. Du bryr deg ikke om de svakeste av de svakeste i samfunnet, og din tid og din energi er for verdifull for deg til å bruke den på noe som ikke gavner deg.

Å ikke gidde kan du bruke om noe som krever en viss anstrengelse eller prioritering Dette kan du ikke tilskrive prioriterningslisten din, du er ikke for opptatt til å bry deg, du er bare for selvopptatt til å bry deg. Ikke det samme.

Kan være at du har sendt ut en for mange videoer som er for spesielt interesserte...

Her er en til deg Trollerud:

Wink

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 14 av 18]

Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next