Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 15 av 18]

351 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 13 Nov 2016 - 17:43

Nei, det kan ikke være at jeg har sendt ut for mange rare videoer.

Pedofile nettverk som beviselig har blitt hjulpet av FBI til å slippe unna før, avsløres nå av hackere og private etterforskere, som går "rundt" FBI.

Å si at man ikke gidder å bry seg om gutter og jenter som blir bortført, torturert og drept, det kan man ikke skylde på annet enn sitt eget ego. Man må også evne å se forskjell på konspirasjonsteorier og konspirasjonsfakta. I filmen legges det frem mange faktiske eksempler på hendelser som skulle sette mange mennesker bak lås og slå for all tid. Når man ikke gidder å "ofre" noen minutter av sin tid for å lytte til folk som har fått hele livet ødelagt, er det mer arrogant enn jeg finner ord for å beskrive.. -så jeg skal ikke en gang prøve.

Heldigvis har vi nå fått internettet, og engasjerte folk etterforsker og avslører denne styggedommen på egen hånd nå. Det skal bli vanskelig for FBI og fortsette sin "cover up", denne snøballen har virkelig begynt å rulle. Engasjerte foreldre verden over kaster seg på, og bra er det!

Vedr Noam Chomsky, så pleide jeg å høre en del på ham.. Men etter hvert ble det opplagt at han "hadde en bikkje med i kampen", og fant etter hvert ut at godeste Noam er en "Sovereign Knight of Malta", i godt selskap av Gro Harlem Brundtland og andre "eliter".

Vis Medlemmets Profil

352 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 13 Nov 2016 - 18:18

Gidder fortsatt ikke se den .... men ikke sikkert dette er bare BS - ref. endel saker i UK - og vårt eget Bergenspoliti har jo tydeligvis blitt drevet ganske usselt i endel år......

Men vi husker også barnehage-saken i Bjugn - så fanden vet....

Men Trump - han skal nå jage ut 3 mill immigranter - det kan jo bli temmelig ugly -og protester er allerede ganske intense.. er vel også temmelig sikkert at hans egen kjerring kom inn ulovlig i starten....

Vis Medlemmets Profil

353 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 15 Nov 2016 - 11:53

Haya99 skrev:Gidder fortsatt ikke se den .... men ikke sikkert dette er bare BS - ref. endel saker i UK - og vårt eget Bergenspoliti har jo tydeligvis blitt drevet ganske usselt i endel år......

Til info, for dem som ikke engasjerer seg nok for å se den, så tar ett av offerene journalistene med til et hus der overgrpene skal ha funnet sted, og viser den skjulte jordkjelleren der barna ble holdt fanger, FBI etterforsket aldri.
En av offerene, en jente som ble bortført som 15 åring, ble dømt til 30 års fengsel da hun som 18-åring anla sak. Så rettsapperatet kunne bruke ressurser på å stoppe vitner, men ikke på å etterforske barnas historier.

Denne saken er 35 år gammel, men burde være høyaktuell av mange årsaker, og når liknende påstander og historier dukker opp på nytt i Podesta-epostene, da er det alarmerende å se hvor lite vilje det er til å etterforske. Og hvor lite engasjement "medmennesker" orker å vise..

Vis Medlemmets Profil

354 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 15 Nov 2016 - 12:42

En ting er 100% - at de Podesta mailene har noe med denne saken å gjøre er konspirasjoner.

...men det har skjedd mye rart viser det seg - ref UK - spesiellt den katolske kirke som har svin gående i mange land.

Barneinstitusjoner osv - ref gamle Gnor - MYE har skjedd som ikke tåler dagens lys - overfør dette til det enorme US og tenk selv.....

Vis Medlemmets Profil

355 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 15 Nov 2016 - 13:52

Haya99 skrev:En ting er 100% - at de Podesta mailene har noe med denne saken å gjøre er konspirasjoner....
Det er ikke snakk om om Podesta har forbindelse til saken i filmen jeg la ut. Det er spørsmål om hvor seriøst man skal ta beskyldningene og pedofili, uansett omstendighetene? Podesta skal behandles identisk med, nei vent, DET blir jo feil; Podesta skal behandle s lik som fangene på Guantanamo blir behandlet, helt til man har kommet til bunns i dette gromset.
Waterboarding av politikere er mye mer terror-hemmende enn waterboarding av disse "krigsfangene" på Gitmo.

Haya99 skrev:
...men det har skjedd mye rart viser det seg - ref UK - spesiellt den katolske kirke som har svin gående i mange land......

Som sagt; Hele denne gjengen, Hillary, Soros, Bush, Kissinger, Trump er Jesuitter, det fikk vi nok en gang se dagen "valgkampen" var ferdig:

Haya99 skrev:
Barneinstitusjoner osv - ref gamle Gnor - MYE har skjedd som ikke tåler dagens lys - overfør dette til det enorme US og tenk selv.....

Hadde vært en flott dag, den dagen jeg kunne se antydninger til at Haya hadde begynnt å tenke selv.. Et langt liv med outsoursing av hjerneaktiviteten til Jens og AP er vrient å rette opp..

Vis Medlemmets Profil

356 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 15 Nov 2016 - 16:07

Trollerud skrev: .......

Å si at man ikke gidder å bry seg om gutter og jenter som blir bortført, torturert og drept, det kan man ikke skylde på annet enn sitt eget ego. Man må også evne å se forskjell på konspirasjonsteorier og konspirasjonsfakta. I filmen legges det frem mange faktiske eksempler på hendelser som skulle sette mange mennesker bak lås og slå for all tid. Når man ikke gidder å "ofre" noen minutter av sin tid for å lytte til folk som har fått hele livet ødelagt, er det mer arrogant enn jeg finner ord for å beskrive.. -så jeg skal ikke en gang prøve.
.....

At du påstår "man ikke gidder å bry seg om gutter og jenter som blir bortført, torturert og drept" fordi man ikke ser på det du linker til, er mer arrogant enn jeg finner ord for å beskrive.
På hvilken måte hjelper du disse barna? ... gjør du noe mere enn å titte på filmer og krangle med Haya?

Jeg stusset også litt over dette:
"Man må også evne å se forskjell på konspirasjonsteorier og konspirasjonsfakta"
Blir ikke all moroa borte da? At noen ikke evner å se forskjellen, er vel hele grunnen til ordet "konspirasjonsteorier" i det hele tatt eksisterer

Vis Medlemmets Profil

357 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 15 Nov 2016 - 18:27

Ordet "konspirasjonsteoretiker" kommer ikke av at "noen ikke evner å se forskjellen", ordet ble innført av CIA i 1967 for å sverte enhver motstander av "statens" planer, og de innførte metoder for å effektivt sverte disse konspirasjonsteoretikerene. Ser ut som de gjorde en glimrende jobb.

"Du skal ikke tåle så inderlig vel, osv, osv"? Jo det ER arrogant å ikke gidde. Faktisk så TRENGER man ikke gjøre så mye mer enn å lytte til disse offerene og høre hva de har blitt utsatt for. Det alene, er et godt skritt i riktig retning. Når man har innsikten om hvor mye faenskap som skjer i verden, OG at statlige institusjoner er på overgriperenes side i mange slike tilfeller, DA blir det verre for disse kriminelle å fortsette det de gjør. Merkelig at dette ikke er logisk i jhns verden.

Vis Medlemmets Profil

358 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 15 Nov 2016 - 19:36

Trollerud skrev:Ordet "konspirasjonsteoretiker" kommer ikke av at "noen ikke evner å se forskjellen", ordet ble innført av CIA i 1967 for å sverte enhver motstander av "statens" planer, og de innførte metoder for å effektivt sverte disse konspirasjonsteoretikerene. Ser ut som de gjorde en glimrende jobb.

"Du skal ikke tåle så inderlig vel, osv, osv"?  Jo det ER arrogant å ikke gidde. Faktisk så TRENGER man ikke gjøre så mye mer enn å lytte til disse offerene og høre hva de har blitt utsatt for. Det alene, er et godt skritt i riktig retning. Når man har innsikten om hvor mye faenskap som skjer i verden, OG at statlige institusjoner er på overgriperenes side i mange slike tilfeller, DA blir det verre for disse kriminelle å fortsette det de gjør. Merkelig at dette ikke er logisk i jhns verden.
Opprinnelsen til ordet betyr ikke så mye, men hvordan ordet brukes og forstås i dag.

Hva som er logisk i min verden vil du nok aldri forstå.
Fordi du har sett denne filmen, er du mindre arrogant, med en høyere moral enn oss andre?
Man kan jo ha en utmerket innsikt i verdens jævelskap uten å forholde seg til deg og dine mange filmer.
Riktignok servere du mye dritt, men det finnes det en hel haug med andre også som gjør ... eller tar jeg feil?

Vis Medlemmets Profil

359 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 5:11

jhn skrev:... eller tar jeg feil?

Vi vet vel igrunn alle svaret på dette, så jeg slipper nok å utdype noe mer?

Vis Medlemmets Profil

360 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 9:43

Nå blir det Russland på begge sider, folkens bounce affraid cheers
http://www.side3.no/historie/--donald-trump-stammer-fra-legendarisk-vikinghvding/3423282983.html

Vis Medlemmets Profil

361 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 9:55

Sitat:
Ifølge russisk historie var Rurik en viking som reiste fra Skandinavia og innover i Russland. Der ble han valgt til konge av de lokale stammene..

Så han var Norman, altså?

Vis Medlemmets Profil

362 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 10:11

Trollerud skrev:Sitat:
Ifølge russisk historie var Rurik en viking som reiste fra Skandinavia og innover i Russland. Der ble han valgt til konge av de lokale stammene..

Ja, men alle vet jo at hele verden egentlig er norskættet Very Happy

Vis Medlemmets Profil

363 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 11:15

Å fremstille disse overgrepene på intitusjoner kat. kirke etc som noe nytt er jo helt feil - dette har man visst om i årtier, og det er helt sikkert mye som ikke er avdekket enda. Men når disse useriøse konsp. folka tar tak i det ødelegger de mer enn de avdekker.

Men nå sitter jo endel av disse i ledelsen i US - det kan bli stygt.....

Vis Medlemmets Profil

364 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 11:23

Haya99 skrev:Å fremstille disse overgrepene på intitusjoner kat. kirke  etc som noe nytt er jo helt feil - dette har man visst om i årtier, og det er helt sikkert mye som ikke er avdekket enda. Men når disse useriøse konsp. folka tar tak i det ødelegger de mer enn de avdekker.

Kan du vennligst forklare den siste setningen?

Hvis du henviser til en film du ikke har sett, og beskylder journalistene bak den filmen for å "ødelegge mer enn de avdekker", så må jeg innrømme at din evne til å sjokkere omverden tydelig ikke er forbi...

Vis Medlemmets Profil

365 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 13:22

bikeridr skrev:

Han var mest sannsynlig en svenske. Selv navnet Russland har jo svensk opphav.
Vi nordmenn dro vel i all hovedsak vestover

Vis Medlemmets Profil

366 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 15:05

Trollerud skrev:
jhn skrev:... eller tar jeg feil?

Vi vet vel igrunn alle svaret på dette, så jeg slipper nok å utdype noe mer?
Tja, "alle" er vel ikke helt presis, men noen av oss vet

Vis Medlemmets Profil

367 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 15:05

Og verdens eldste sentralbank vil innføre e-valuta - slik at penger kan spores ..... da tenker jeg det blir slutt på tullet med svart økonomi...

http://e24.no/digital/sverige/sveriges-sentralbank-vurderer-innfoering-av-e-krone/23848562

Vis Medlemmets Profil

368 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 15:19

jhn skrev:
bikeridr skrev:

Njaa. Svenskene sier jo "Ryssland", ikke "Russland". På russisk heter det "Росси́йская Федера́ция" (Rossíjskaja Federátsija) eller "Росси́я", (Rossíja) på kortform. De sier jo også "русский" (russkij) om "russisk". Ordlyden "o" er vel oftest brukt om "u" og ikke "y" (jfr "unge/onge"). (Kyrillisk "ы" er "y" på latin mens kyrillisk "у" er "u" på latin). Så ja, konklusjonen er Russland er norsk clown

Vikingene dro ikke østover? Jaha, Russland/Ryssland/Росси́я het vel "Gardarike" på vikingsk/norrøn. Dessuten var vel Miklagard (Istanbul/Tyrkia) godt kjent av/for Sigurd Jordsalfar. Eller..??

Vis Medlemmets Profil

369 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 15:57

Haya99 skrev:Og verdens eldste sentralbank vil innføre e-valuta - slik at penger kan spores ..... da tenker jeg det blir slutt på tullet med svart økonomi...

Nå må du våkne og få hodet ut av rævva? Er det KOMPLETT UMULIG for deg å se det store bildet her??

Sentralbankene vil IKKE forby kontanter pga "svart økonomi, hadde du fulgt litt med på hva jeg har forklart her inne før, så hadde det kanskje sunket inn at:
KONTANTER OG NEGATIVE RENTER ER UMULIG Å KOMBINERE???

Folk kommer SELVSAGT til å slutte å spare i bank, når de forstår at renta er negativ, og det sekundet folk slutter å spare i bank, er HELE eventyret over..

Dette er ikke en gang vanskelig å forstå, hadde faktisk trodd du forstod såpass på egenhånd.. Men tydligvis ikke...

Vis Medlemmets Profil

370 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 16:06

Men Trolle - renta er jo på vei opp igjen - visste du ikke det?

Cash - forsvinner de også - inflasjon - hørt om det?

...heheh og du tror hele bankvesenet er basert på innskuddene på sparekonto - den var god.... er vel få som er så dumme å ha betydelige beløp stående i på bankkonto - da investerer man såklart....

Vis Medlemmets Profil

371 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 16:33

bikeridr skrev:
jhn skrev:
bikeridr skrev:

Njaa. Svenskene sier jo "Ryssland", ikke "Russland". På russisk heter det "Росси́йская Федера́ция" (Rossíjskaja Federátsija) eller "Росси́я", (Rossíja) på kortform. De sier jo også "русский" (russkij) om "russisk". Ordlyden "o" er vel oftest brukt om "u" og ikke "y" (jfr "unge/onge"). (Kyrillisk "ы" er "y" på latin mens kyrillisk "у" er "u" på latin). Så ja, konklusjonen er Russland er norsk clown

Vikingene dro ikke østover? Jaha, Russland/Ryssland/Росси́я het vel "Gardarike" på vikingsk/norrøn. Dessuten var vel Miklagard (Istanbul/Tyrkia) godt kjent av/for Sigurd Jordsalfar. Eller..??
Joda, nordmenn dro også øst- og sørover, men i grove trekk kan man si at svenskene dro hovedsakelig østover, danskene til områdene rundt den engelse kanal og nordmenn til nord-brittania, Skottland, Irland og videre nord og vestover.
Dublin er fremdeles Norges største by .... på en måte

Ang Russland:
http://www.aftenposten.no/norge/Russland-var-en-skandinavisk-stat-350392b.html

"Fakta: RUS OG RUSSLAND
Skandinavene som bygde den første russiske staten omkring Ladoga og Novgorod, ble av lokalbefolkningen kalt Rus.Hvorfor Russland heter Russland, har vært gjenstand for diskusjon i mange hundre år.Ordet Rushar sannsynligvis sammenheng med det skandinaviske ordet Rorsmenn. Stammene i dagens Finland ga Sverige navnet Ruotsi. I en annen variant ble dette navnet på området som i dag er kjent som Russland.I vikingtid og middelalder gikk landet under navnet Rus. Senere kom formen Rossija, som er dagens russiske navnpå landet. Herskeren i Rus kalte seg for fyrste - Knjaz. Ordet har sannsynligvis sammenheng med det gammelnorske Konungr, konge."

Jeg leste et sted en større og bedre artikkel om dette, men finner den ikke nå.
BBC hadde jo en brukbar serie om vikingene, som også gikk på NRK for et års tid siden

http://www.viking.no/s/russia/nrussia.htm
"Vikinger i Russland

Skrevet for The Viking Network av Irina Morozova & Evgeny Karpov

De russisk-skandinaviske forbindelser går tilbake til det niende århundre og er beskrevet i den første krønike skrevet av munker i den russiske ortodokse kirke. Den gangen bodde det slaviske stammer i nord-vest Russland langs elvene Neva og Volkhov og rundt innsjøene Lagoda og Ilmen. Den store russiske slette som var dekket av skog og gressmarker, gav gode muligheter for jakt, fiske og jordbruk. Den var også bindeleddet for handelen mellom Nord-Europa og det bysantinske rike. Denne handelsforbindelsen var bakgrunnen for at byen Novgorod ble bygget og at den ble hovedstad i det gamle Nord-Russland.

I år 862 sendte slaverne som da var utmattet av uopphørlige interne stammekriger, følgende forespørsel til ‘Rus’ (et låneord fra finsk. Finnene brukte denne betegnelsen om svenskene). «Vårt rike er rikt og meget stort, men plaget av strid og uenighet. Kom og styr over oss».

Tre svenske vikinger reagerte og kom til Russland. Rurik ble høvding i Novgorod, Sineus slo seg ned i Beloozerg og Truvor i Izborsk. To år senere var både Sineus og Truvor døde og Rurik fikk makten over deres områder. Senere dro to av hans høvdinger nesten 900 km sydover fra Novgorod og erobret byen Kiev. I 882 kom Oleg, Ruriks ettefølger, til Kiev. Oleg utvidet sitt rike ved å erobre tallrike byer og ved å tvinge mange nye stammer til å akseptere ham som sin konge. Oleg styrket på denne måten den nye russikes staten og ble dens hersker. Russlands nye hovedstad Kiev, ble snart en av de rikeste byer i Europa. Rurik ble grunnleggeren av et dynasti som skulle styre Russland i over 700 år."

Forresten du, er du gjenforent med Burre? Jeg så de var her i dag, og synes du nevnte den 16.
Jeg glemte å svare deg på tilbudet ditt ... litt periodisk hektisk
Kanskje vi kan komme tilbake til de gassflaskene neste runde f.eks?

Vis Medlemmets Profil

372 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 17:23

Takk, jhn for utfyllende og interessant artikkel cheers
Selv kona syntes det var interessant. (På et svar jeg egentlig mente som spøk).

Nuvel, jeg regner med jeg er ferdig med "Burre" på en stund.
Reiser i morgen til Tromsø og går ombord i "Nordlys" igjen, som er blitt min nye båt på fast basis. Kommer til HVG på fredag, så om du vil jeg skal spøle innom Jula i Tromsø i morgen, så gaul ut Very Happy

Vis Medlemmets Profil

373 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 17:34

bikeridr skrev:Takk, jhn for utfyllende og interessant artikkel cheers

Reiser i morgen til Tromsø og går ombord i "Nordlys" igjen, som er blitt min nye båt på fast basis. Kommer til HVG på fredag, så om du vil jeg skal spøle innom Jula i Tromsø i morgen, så gaul ut Very Happy
Åh, spøk ja. Du vet, æ e ikke så glad i spøk og sånn tull. Æ e en uhyre seriøs fyr.

Om du gidder å spøle en tur hadde det vært strålende.
Kan vi gjøre vi opp når du kommer?

Vis Medlemmets Profil

374 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 17:46

jhn skrev:
bikeridr skrev:Takk, jhn for utfyllende og interessant artikkel cheers

Åh, spøk ja. Du vet, æ e ikke så glad i spøk og sånn tull. Æ e en uhyre seriøs fyr.

Om du gidder å spøle en tur hadde det vært strålende.
Kan vi gjøre vi opp når du kommer?
Ordner kronasjene under kaffeslarven, vettu.
Med forbehold, for de har 3 igjen ifølge ånnlain varebeholdning. Men, æ sjække innom hylle A144 på Jekta K2 i mårra bounce

Vis Medlemmets Profil

375 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 18:08

Haya99 skrev:Men Trolle - renta er jo på vei opp igjen - visste du ikke det?
Nei? Det visste jeg ikke.. Vi får nå se? Yellen skulle heise renta fire ganger i 2016, det har blitt null ganger så langt, nå "ganske sikkert i desember"..
-Tror du må legge vekk Dagbladet, og begynne å følge med der man ikke opererer med fri fantasi?

Går renta opp, kollapser alt, det er en grunn til at Yellen ikke tør å heve renta med en KVART prosent?

(At de private bankene varsler renteøkning, er det en annen årsak til -som jeg har forklart her før, men som du tydelig ikke har lest..)

Haya99 skrev:
Cash - forsvinner de også - inflasjon - hørt om det?

Forsvinner cash av inflasjon? Jeg trodde en penge i madrassen ble værende der til møllen spiste dem opp eller huset brant ned?

VERDIEN forsvinner, fordi vi har latt MAFIAEN styre økonomien vår. Men pengene blir da ikke borte?

Sliter du fremdeles med å skille pengeverdien og pengemengden? Alle mine år med opplæring har vært forgjeves.. Jeg får holde på litt til!

Haya99 skrev:
...heheh og du tror hele bankvesenet er basert på innskuddene på sparekonto - den var god.... er vel få som er så dumme å ha betydelige beløp stående i på bankkonto - da investerer man såklart....

Jeg vet langt, langt mer enn de fleste i dette landet hvordan bankvesenet fungerer, så du bryner deg visst på feil fyr her..

Som sagt; Helt tydelig at alle mine år med opplæring har vært forgjeves.. Du er en utrolig "slow learner"...

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 15 av 18]

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next