Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 16 av 18]

376 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 19:02

Trollerud skrev:

Jeg vet langt, langt mer enn de fleste i dette landet hvordan bankvesenet fungerer, så du bryner deg visst på feil fyr her..  

.......hohoho ...fått noen jobbtilbud? ......jeg gjør i buksa av redsel...

Vis Medlemmets Profil

377 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 20:06

Hva slags jobbtilbud tenker du på?

Jeg jobber med å informere, helt gratis og på frivillig basis, så folk ikke trenger å gå rundt som dumme stokker og tro alt bankene sier og akseptere alt de krever.

Har en helt grei jobb, som jeg igrunn kun har fordi kjerringa krever det. Man får lytte litt til kjerringa, sånn for husfredens skyld. Hadde jeg vært singel, hadde jeg valgt Nav og svart arbeid i stedet, den saken er helt klar..

Vis Medlemmets Profil

378 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 16 Nov 2016 - 21:12

Trollerud skrev:Hva slags jobbtilbud tenker du på?

Jeg jobber med å informere, helt gratis og på frivillig basis, så folk ikke trenger å gå rundt som dumme stokker og tro alt bankene sier og akseptere alt de krever.

Har en helt grei jobb, som jeg igrunn kun har fordi kjerringa krever det. Man får lytte litt til kjerringa, sånn for husfredens skyld. Hadde jeg vært singel, hadde jeg valgt Nav og svart arbeid i stedet, den saken er helt klar..
Bare tull. Man behøver ikke være singel for å livnære seg på den måten

og ellers ... verden flommer over av folk som hevder å sitte på svaret, så om jeg, som den dumstokken jeg etter sigende er, skulle være på utkikk etter en allvitende pengeguru ...
kan du på en saklig og troverdig måte gi meg noen gode grunner hvorfor skulle jeg velge deg?

Vis Medlemmets Profil

379 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 17 Nov 2016 - 5:18

jhn skrev:Bare tull. Man behøver ikke være singel for å livnære seg på den måten

Man trenger så visst ikke være singel, men man får ikke gjort det samtidig som man er gift med kjerringa mi. Hun er litt rar på den måten.. Crying or Very sad

jhn skrev:verden flommer over av folk som hevder å sitte på svaret

Det vet jeg. Haya er en av dem. Men slike folk avslører seg ganske fort..

jhn skrev:så om jeg skulle være på utkikk etter en allvitende pengeguru, kan du på en saklig og troverdig måte gi meg noen gode grunner hvorfor skulle jeg velge deg?

Det kan jeg, men vil du lytte?

Vis Medlemmets Profil

380 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 17 Nov 2016 - 5:59

Her kommer litt selvstudie for dem som trenger en "pengeguru"..

Denne mannen sier 100% stikk motsatt av det Haya predikerer. Egentlig litt skummelt -for Haya..

Kortversjonen blir: Hvor mye skal du stole på at dem som har ødelagt øknomien nå skal fikse den, kontra ideen om å selv ta affære og sørge for at man ikke blir en av disse folka bakerst i pengevekslingskøene man nå ser i India..

Tror man papirlappene til Norges bank vil bevare kjøpekraften i tiden som kommer, blir man... Sulten og kald?

Dessverre tar ikke folk innover seg alvoret i denne situasjonen, de tror man vil få advarsler fra offentlig hold og hjelp fra myndighetene, om en "ny" krise skulle inntreffe? -Dere får ikke andre advarsler enn de jeg gir dere her, om dere reagerer på dem, er selvsagt opp til dere.

Vis Medlemmets Profil

381 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 17 Nov 2016 - 8:36

Trollerud skrev:

så folk ikke trenger å gå rundt som dumme stokker og tro alt bankene sier og akseptere alt de krever.

Har en helt grei jobb, som jeg igrunn kun har fordi kjerringa krever det.

....hvem er det som noengang har trodd at bankene "aksepterer alt de krever"?

Du får takke kjerringa for at du er noenlunde normal Trolle - det hadde lett sklidd ut ellers - er vel en innrømmelse her....

...jeg mener når de vet mest om bankvirksomhet - så bør du jo være ettertraktet til mange stillinger.... men du har muligens en utfordring med dokumentasjoner her som ellers ...... prøv å linke til en vid?

Vis Medlemmets Profil

382 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 17 Nov 2016 - 9:09

Trollerud skrev:

så folk ikke trenger å gå rundt som dumme stokker og tro alt bankene sier og akseptere alt de krever.

Haya99 skrev:
....hvem er det som noengang har trodd at bankene "aksepterer alt de krever"?

Vanskelig å lese på morran, Haya?

Folket aksepterer det bankene krever, fordi folket er dumme som stokker. Dette er fakta. Men stokkene mangler evnen til å forstå at de er dumme, derfor reagerer dem ikke, før det er for sent..

Haya99 skrev:
Du får takke kjerringa for at du er noenlunde normal Trolle..
Det gjør jeg også!

Vis Medlemmets Profil

383 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 17 Nov 2016 - 9:12

Haya99 skrev:...jeg mener når de vet mest om bankvirksomhet - så bør du jo være ettertraktet til mange stillinger....

Din logikk er feilslått; Jeg vet mer om bankvesenet og lovverket rundt dette enn de aller fleste nordmenn.

Men fordi jeg vet hvordan dette fungerer, ønsker jeg IKKE å ta del i det!

-Moral veier mye tyngre enn profitt. For enkelte.

Vis Medlemmets Profil

384 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 17 Nov 2016 - 11:12

Trollerud skrev:
Haya99 skrev:...jeg mener når de vet mest om bankvirksomhet - så bør du jo være ettertraktet til mange stillinger....

Din logikk er feilslått; Jeg vet mer om bankvesenet og lovverket rundt dette enn de aller fleste nordmenn.

Men fordi jeg vet hvordan dette fungerer, ønsker jeg IKKE å ta del i det!

-Moral veier mye tyngre enn profitt. For enkelte.

Hører jeg kirkeklokker annonsere første BAN giftemålet her? pig

Vis Medlemmets Profil

385 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 20 Nov 2016 - 1:06

Polltie i Bergen har mye å stri med for tiden:

http://www.dagbladet.no/nyheter/politiet-i-bergen-aksjonerte-mot-pedofilinettverk---politimann-siktet/65361924#_ga=1.137058608.1233497860.1479315858

386 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 20 Nov 2016 - 5:54

KliffArne skrev:Polltie i Bergen har mye å stri med for tiden.

Dessverre nok et eksempel på at verden trenger å oppløse politiets monopol på etterforskning. De etterforsker seg selv og sin arbeidsgiver i de aller fleste alvorlige saker.

Det er liksom ikke LITE som tyder på hvor høyt dette snusket går, avsløringen av Sir (!) Jimmy Savile burde (SELVSAGT!) føre til at den "Britiske" (Dvs den tyske) kongefamilien skulle vært holdt ansvarlig for sin rolle der..
Sakene som er oppe i disse dager, Podesta / Clinton, Lolita Express, Planet Ping-Pong, etc, etc er det privatpersoner som etterforsker, CIA har skuffet nok en gang. (Som Haya applauderer dem for?!)

Flott når internettet brukes til noe fornuftig, og flok tar love i egne hender, for "politiet" har alt for ofte vist hvor udugelige dem er. Nå vet vi heldigvis at det er slik Systemet er designet; Politiet er deer for å rane folket og beskytte kongen, sånn har det alltid vært, men endringer er på gang.. Må bare få de mest hjernevaskede gamlingene til å våkne opp og se realiteten i øynene.. DET er den største hindringen her...

Vis Medlemmets Profil

387 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 20 Nov 2016 - 9:58

Politiet monopol på etterforning?

Til en viss grad - andre får ikke innsyn i databaser etc. men etterforske kan jo egentlig hvemsomhelst gjøre; firmaer etterforsker seg selv - journalister etterforsker saker - privatetterforsker Sandberg etc etc.

Så her har Trolle feil igjen....

At flere hoder ikke ruller i Bergenspolitiet- en helt klar ukultur.

Vis Medlemmets Profil

388 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 20 Nov 2016 - 10:58

På Haugalandet (Tysvær) rulles det nå opp en liga som har smuglet og solgt øl og sprit. Såpass omfang at det påstås en semi-trailer er finansiert av dette. En av 10-12 mistenkte hovedmenn, en lokalkjent Høyre-politiker, "ble sjokkert" da han leste om det store omfanget i pressen. Selv hadde han visstnok bare solgt et brett eller to med Royal Blue Export.For ordens skyld har han bedt sin Ordfører om fritak fra sine verv, mens etterforskning pågår.
Onde tunger vil ha det til at samme mannen leverte flere hundre tusen kroner i cash over til sin nabo, og at dette insinuerer at det har vært litt mere enn et brett eller to som er omsatt.

Litt oppi systemet på Polltistasjonen i Haugesund sitter en politiker-kollega av samme fyren, tidligere Ordfører kanditat. Det påstås at disse to har tette bånd, og at det ikke kan være tvil om at "alle" har vært klar over at ting har foregått. Grillparties med store stabler smugler- alkohol helt åpenlyst, lensmannsbetjenter hoiende med en pose Royal Blue under arma.

Gutta har kost seg stort.

Det etterforskes etter sigende intensivt, de store fiskene skal tas først. Og så skal det konsentreres om småfiskene etterhvert. Sier de.

Blir spennende å se om det er noe i ryktene jeg har hørt, eller om det er bare grunnløse påstander. For jeg regner med sannheten kommer frem, det skal jo etterforskes  rabbit

389 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 21 Nov 2016 - 5:32

Vis Medlemmets Profil

390 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 22 Nov 2016 - 10:03

Peddoer og greier ..... her en en annen scam;

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/facebook/reklamebyraa-staar-bak-kristoffer-joners-listhaug-kritikk/a/23853281/?expId=df-86-d9995ce0&varId=df-86-xe0c41fb

Selv om Listhaug ikke er blandt mine favoritter - tvert imot faktisk - så synes jeg dette stinker; reklamebyrå skriver for Joner på oppdrag fra NOAS mer eller mindre - og penga strømmer inn til NOAS.

Dette synes jeg faktisk er grisete....

Vis Medlemmets Profil

391 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 22 Nov 2016 - 15:37

Men - så viser det seg at dette seff er helt i tråd med Listhaugs mediestrategi - og ar hun nå har fått masse oppmerksomhet - og det ser ut til å læringen fra US-valgkampen allerede er tatt
opp av Frepperne Sandberg og Listhaug - det gjelder å hyle mest og høyest - fakta er ikke så viktig....

http://www.dagbladet.no/kultur/na-har-hun-snart-nadd-malet-sitt/65366659

Vis Medlemmets Profil

392 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 23 Nov 2016 - 12:03

Tenk hvis Clinton hadde vunnet - da hadde konspirasjonene haglet - Trump rigget jo for dette - men kanskje russiske hackere klarte å gi Trump seieren;

http://www.dagbladet.no/nyheter/eksperter-med-sjokkanklager-ber-hillary-clinton-om-a-utfordre-valgresultatet-i-tre-delstater/65368660

Vis Medlemmets Profil

393 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 5 Des 2016 - 22:01

Clinton og de medsammensvorne kom seg visst unna, Trollerud:
http://www.aftenposten.no/verden/Leste-falsk-nyhet-om-at-Clinton-ledet-pedofilinettverk-Motte-opp-vapnet-til-tennene-for-avslore-henne-610485b.html

Vis Medlemmets Profil

394 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 6 Des 2016 - 9:14

Trump kommer jo i et merkelig lys -ifht disse anklagene om uforsiktig bruk av server - når han muligens velger Petreaus som utenriks. P. som tidligere lekket høyt gradert materiale til sin elskerinne - men slipper billig unna - og hans motiver var profitt.

http://www.dagbladet.no/nyheter/gar-hardt-ut-mot-det-amerikanske-rettssystemet---petreaus-lekket-hoyere-klassifisert-informasjon-enn-meg/65395061

Men de tider hvor fakt og rasjonell tankegang var gangbart i politikken er forbi....

Vis Medlemmets Profil

395 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 7 Des 2016 - 11:38

Og Trum-sirkuset fortsetter:

http://www.dagbladet.no/nyheter/trump-radgiver-delte-falske-nyheter-som-knytter-clinton-til-pedofilinettverk-det-fikk-begeret-til-a-renne-over/65479151

Sønn av US- nye sikkerhetsrådgiver har spress Troller ville konspirasjoner. Og faren -som har en viss makt nå er ikke langt unna.
Selv stod Trump for mye av Birther konspirasjonen om Obama.

Det er faen meg for drøyt.

Vis Medlemmets Profil

396 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 7 Des 2016 - 12:36

mortal skrev:Clinton og de medsammensvorne kom seg visst unna, Trollerud

Det er så synd at folk velger å se vekk.. Hadde journalistene vært litt minder kjøpt og betalt, kunne de hvertfall ha fortalt litt om hvem James Alefantis er, hvilke kontakter han har med Det Hvite Hus, hvilke bilder han selv har postet på Instagram, kommentarene til disse bildene, løgnene om at barna på bildene var han egne barn, (når sannheten er at han ikke har noen barn selv) de kunne fortalt om at John og Tony Podesta ferierte 300 meter fra der Madeleine McCain fra i Portugal, og vist bildene av John og Tony mot bildene av ettersøkte personer i McCain-saken. De kunne også fortalt om John Podestas deltakelse i Spirit Cooking med Marina Abramovic, og vist litt bilder fra disse seansene?

Helt tilfeldig, selvssagt..

At James Alefantis nekter for at han kjeller i sjappa si, men legger bilder på Instagram der han viser at de graver tunneler, og har i andre interjuver (før dette fokuset) fortalt at de har mange tonn med hjemmelgd tomatsaus i kjelleren, sier jo sitt? Er han så sløv at han ikke vet om han har kjeller eller ei?

Det er ikke mye som provoserer meg, faktisk. Men å i det hele tatt risikere noe som helst i slike tilfeller, det er jeg ikke med på.

Kan man lukke øynene sine for det her, og mene dette er OK, så si fra? Jeg vil vite hva slags toleranser folk har..

Vis Medlemmets Profil

397 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 7 Des 2016 - 15:00

Tydeligvis at ubefestede sjeler kan ta skade av for mye internet......

Vis Medlemmets Profil

398 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 7 Des 2016 - 15:28

Folk må gjerne få tro på ville og gale teorier, men man skal være oppmerksom på at det kan få konsekvenser som er fatale. Her er det en jo en skrulling som har tatt dette litt vel langt i "pizza gate"(nei, ikke Trollerud denne gang), er vel bare flaks som gjorde at han ikke ble skutt (noe han antagelig ville blitt om han var svart...).

http://edition.cnn.com/2016/12/05/politics/pizza-gate-conspiracy-theories-why-believe/index.html?sr=fbCNN120616pizza-gate-conspiracy-theories-why-believe0730AMVODtopLink&linkId=32003261

Vis Medlemmets Profil

399 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 7 Des 2016 - 15:30

Haya99 skrev:Tydeligvis at ubefestede sjeler kan ta skade av for mye internet......
Det er det ingen tvil om. Terroraksjonen til ABB hadde neppe hendt uten internett, hvor skrullingene finner hverandre og hauser opp stemningen.

Vis Medlemmets Profil

400 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 7 Des 2016 - 15:38

Og her - FBI lar seg lett lure - så dette kan fort bli skummelt......

http://www.huffingtonpost.com/entry/fbi-investigates-journalist-joke-tweet_us_58471b9fe4b0fe5ab6936b54

FBI var velansett tidligere - nå er de ikke mye verdt lengre - etter at de fikk Trump valgt + legger lokk på reell russisk innflytelse på valget.

USA er i ferd med å gå fullstendig av skaftet.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 16 av 18]

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Next