Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 17]

76 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 11 Nov 2015 - 8:52

Trollerud skrev:
Haya99 skrev:Du sier så mye rart Trolle som ikke henger logisk sammen at det er nærmest umulig å kommentere..

Ja, ja.. Men det er ikke min skyld at det ikke er logisk, hvertfall.. Jeg bare formidler galskapen.

Legg nå vekk den amatør-blekka Dagbladet, i det minste? Skal du noen gang ha mulighet til å forstå noe som helst, må du løfte nivået ditt. Mye.

Du kunne jo kommentere innhold i den Dagbla saken - der var det endel viktige saker.

Ellers leser om US-valgkamp på US sider om dagen - og det er helt utrolig hva som skjer på Rep. side - det partier er på vei til å bli ekstremister. Ingen av kandidatene forholder seg til virkeligheten eller empiriske data.

Alle har skatteforslag som gir mer gjeld til landet men skattelette til de rikeste - alle disse skatteplanen er nesten like - diktert av deres rike bidragsytere.

Inger tør si de tror på evulosjonen - og minst 10 tror ikke på den uansett.

Ingen tør å mene klimaendringer er menneskeskapt og at det må tas action.

Det gjelds å si minst mulig konkret på mest mulig brautende måte - da scorer man på målinger.

De mener at alle andre enn Fox er liberale og vil ikke ha kritiske spørsmål på sine debatter - slå den!!!

Det betyr at man GOP velger sin kandidat så vet man nesten ingenting om hva som skjer hvis denne evnt blir president - annet enn at rike får mindre skatt og gjelda øker mer.

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 11 Nov 2015 - 15:08

Haya99 skrev:Det betyr at man GOP velger sin kandidat så vet man nesten ingenting om hva som skjer hvis denne evnt blir president..

I motsetning til

“If we have not gotten our troops out by the time I am president, it is the first thing I will do. I will get our troops home, we will end this war. You can take that to the bank.”

Og

"If you like your health care plan, you can keep your health care plan"?

Og

“My administration is committed to creating an unprecedented level of openness in government.”

Og

“We agree on reforms that will finally reduce the costs of health care. Families will save on their premiums…”

Og

“We reject the use of national security letters to spy on citizens who are not suspected of a crime.”

Og

“We will close the detention camp in Guantanamo Bay, the location of so many of the worst constitutional abuses in recent years.”

Og

“We will revisit the Patriot Act and overturn unconstitutional executive decisions issued during the past eight years.”

Og

“Will eliminate all income taxation of seniors making less than $50,000 per year. This will eliminate taxes for 7 million seniors — saving them an average of $1,400 a year– and will also mean that 27 million seniors will not need to file an income tax return at all.”

Og

“We support constitutional protections and judicial oversight on any surveillance program involving Americans.”

Og

“The President does not have power under the Constitution to unilaterally authorize a military attack in a situation that does not involve stopping an actual or imminent threat to the nation.”

Og

“We’ve got to spend some money now to pull us out of this recession. But as soon as we’re out of this recession, we’ve got to get serious about starting to live within our means, instead of leaving debt for our children and our grandchildren and our great-grandchildren.”

Og

“Today I’m pledging to cut the deficit we inherited in half by the end of my first term in office.”

Og

“I, Barack Hussein Obama, do solemnly swear that I will execute the office of president of the United States faithfully, and will to the best of my ability, preserve, protect, and defend the constitution of the United States.”

Er det dette du mener man risikerer å få om man stemmer på Rep?

Når skal du innse at dette bare er svindel og bedrag fra ende til annen?

Når skal du SLUTTE å høre på disse psykopatene?

Vis Medlemmets Profil

78 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 12 Nov 2015 - 10:46

Konspirasjon,dekker denne betegnelsen all motstand,baksnakkelse og sjalusi som dukker opp i forbindelse med flyktninger og hva de får her i landet,,?
Sjalusien er jo sterkere enn kjønnsdrifta her på berget...i mange tilfelle..
Husk Bibelens Onan som lot sin sæd falle til jorden...og slik dannet grunnlag for ordet onani.. bounce affraid bounce bounce

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 12 Nov 2015 - 11:27

Jeg tror det var et forsøk på å snakke flyktning-problemer her inne for noen dager siden?
-Administrator fikk kalde føtter..

Så DER har man hvertfall grobunn for en konspirasjonsteori; Hvorfor er det ikke en gang lov å SNAKKE om dette? scratch

Vis Medlemmets Profil

80 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 12 Nov 2015 - 16:58

Trollerud skrev:Jeg tror det var et forsøk på å snakke flyktning-problemer her inne for noen dager siden?
-Administrator fikk kalde føtter..

Kemm, Æ  Suspect

Trollerud skrev:Så DER har man hvertfall grobunn for en konspirasjonsteori; Hvorfor er det ikke en gang lov å SNAKKE om dette?  scratch

Snakk så mye dere vil om det afro

81 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 12 Nov 2015 - 19:29

Deputyen var det visst.. Ikke Adm. In Charge.

Vis Medlemmets Profil

82 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 12 Nov 2015 - 19:56

Jeg tror du roter litt, Trolle, som vanlig... Wink

Vis Medlemmets Profil

83 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 12 Nov 2015 - 20:41

Haya99 skrev:Jeg er for kvantitive lettelser når det er nødvendig..

Er det nå det er nødvendig, Haya?

http://www.dn.no/nyheter/utenriks/2015/11/12/0903/stopp-pengetrykkingen-ellers-risikerer-verden-en-ny-finanskrise

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 13 Nov 2015 - 6:10

mekkern skrev:Kina forurenser visst så mye at partiklene fra denne forurensningen blokkerer for sollyset og hindrer oppvarming... confused
OG india skal doble sitt utslipp av karbonsnadder for å skaffe nok strøm til å bringe folk ut av fattigdommen..vi må nok slutte å prompe... affraid

I disse dager er det SÅ mye "mindblowing" nyheter på Zerohedge, at man blir het rar.. Noen og enhver kunne hatt godt av å ta en tur innom der, og se nyhetene "de korrekte" ikke skriver om? Sier det bare..

Men denne, som jeg linker til under, tenkte jeg jeg skulle plage dere med.. Jhn som nylig beskyldte meg for å ikke tro på klimaendringer skapt av mennesker? -eller tolket jeg fyren feil igjen?

Når man bygger hundrevis av slike kraftverk, er det noen som tror at dette ikke påvirker markedet positivt på kort sikt? -og kanskje negativt på lang sikt? silent

Det er denne ekstreme penge- og ressurs-sløsingen som har gitt Kina sin "fantastiske" økonomiske vekst, og verden sin uhåndterlige gjeldsvekst. På begge sider av dett bordet sitter nok "Oljefondet" og tjener penger så det griner etter..

Så JO, jeg tror vår aktivitet ødelegger biotopene vi lever i, men HVEM skal stå opp og si STOPP?!

INGEN her inne, hvertfall?

http://www.zerohedge.com/news/2015-11-12/interactive-look-chinas-massive-coal-bubble

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 13 Nov 2015 - 7:30

Trollerud skrev:
I disse dager er det SÅ mye "mindblowing" nyheter på Zerohedge, at man blir het rar..  

Det forklarer jo en hel del... clown

Vis Medlemmets Profil

86 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 13 Nov 2015 - 8:11

Trollerud skrev:

Men denne, som jeg linker til under, tenkte jeg jeg skulle plage dere med.. Jhn som nylig beskyldte meg for å ikke tro på klimaendringer skapt av mennesker? -eller tolket jeg fyren feil igjen?
Jeg husker ikke helt nøyaktig, men det kan hende det var formulert som et spørsmål

Trollerud skrev:
Så JO, jeg tror vår aktivitet ødelegger biotopene vi lever i, men HVEM skal stå opp og si STOPP?!

INGEN her inne, hvertfall?
Joda, vi har jo deg. flower

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 13 Nov 2015 - 8:31

jhn skrev:Joda, vi har jo deg. flower

Jeg sier "Gi full gass og gi faen, jeg"?

Hvertfall er det det jeg uttrykker, men kanskje et annet budskap kan leses mellom linjene? study

Vis Medlemmets Profil

88 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 17 Nov 2015 - 5:28

Gjelder å gjøre det med stil...

Vis Medlemmets Profil

89 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 17 Nov 2015 - 5:30

http://www.terravivos.com/index.htm

Vis Medlemmets Profil

90 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 17 Nov 2015 - 14:44

Oljeeventyret til Usa havarerte vel egentlig før det kom i gang?

http://www.dn.no/nyheter/2015/11/17/0904/oljesmellen/oppsagte-oljearbeidere-i-usa-har-blitt-kriminelle

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 17 Nov 2015 - 20:19

sånn på sia av allt svada her.. artig innlegg fra Putler i oktober i fjor mht. IS:
https://www.youtube.com/watch?v=OQuceU3x2Ww

Vis Medlemmets Profil

92 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 18 Nov 2015 - 7:29

Hehe - ja det var noen poenger her. Spes det med å levere våpen og kjøpe olje av IS......... har alltid lurt på hvorfor man ikke stopper det.

Vis Medlemmets Profil

93 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 18 Nov 2015 - 15:30

Og overdriver man ikke en smule nå:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorangrepene-i-paris/hollande-vil-danne-storkoalisjon-mot-is/a/23563508/

Man framstiller IS slik de selv ønsker å framstilles -som en trussel mot hele verden og "vi er i krig" - man spiller jo opp til en viss fyr jeg ikke vil assosieres med (ABB). Og så flyr man rundt som hysteriske høner når enhver idiot sender en tvilsom meldig på et eller annet nett og evakuer det meste (selv min gamle skole i Tbg er blitt evakuert).

OK man må regne med litt svinn - og det er ille for dem det gjelder - men det er trafikkdøden også - og det er svimlende mye større antall det er snakk om - her i Vesten.

Enhver tulling med agg til samfunnet og tvilsomme sympatier vil jo føle han/hun er med på noe stort ved å tilslutte seg jævlene.

Men det er kanskje det som er vestens hensikt - få alle ekstreme ned til Syria - så sette inn offensiven -og bli kvitt de en gang for alle - ved å bruke Putin som bøddel...... snedig....

Vis Medlemmets Profil

94 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 18 Nov 2015 - 16:27

Justert for folketall, er Frankrike verdens nest største våpeneksportør, og land i Midt-østen står for brorparten av importen. Tror det var
1) UEA
2) Saudi
3) Kina
4) Israel

De selger SYKT mye våpen.

Forskjellen på Usa og Frankrike er vel beliggenhet, beliggenhet og beliggenhet? Det er vrient for ungdom som har fått familemedlemmer skutt i filler og som har krigstraumer vi ikke en gang kan begynne å innbille at vi noen gang kommer til å forstå, å komme seg til Usa, om dem ønsker hevn?
-Men veien til Frankrike står på vidt gap..

I Usa er det ca 1,1 håndvåpen pr innbygger. Frankrike har blant verdens strengest regler for å kjøpe våpen, og årlig psykologattest for folk som allerde har kommet gjennom nåløyet.. Det var ikke store risikoen for å bli skutt tilbake på, blant dem som utførte fredagens angrep i Paris?

Løsningen til Jens Stoltenberg, og resten av verdens politiske elite er visst å knuse IS (som er skapt av Usa) et eller annet sted i Syria?
-Så fikk dem Syria-krigen sin til slutt?

Et helt basic begrep i utenrikspolitikken, er begrepet "Blowback". Man kan ikke forvente at man kan kødde med folk i det uendelige, uten represalier av noen art?
Vel, vi fikk en Blowback, det var stygt, men det var ikke uventet. Og MER krig, gir ikke MINDRE Blowback i fremtiden..

Rart denne krigen nok en gang sammenfaller med en gedigen økonomisk hendelse? Usa's statskonkurs og WW3 har vi sett komme lenge, synd de gamle knepene fungerer like godt i dag som de alltid har gjort..

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 19 Nov 2015 - 10:08

Ikke nok med at de selger SYKT mye våpen....bakmennene ER syke... Question

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 19 Nov 2015 - 13:50

Man kan si mye om folks behov for "beskyttelse og hjelp", men jeg bare konstaterer at man hadde en ganske annen holdning til slikt tilbake på 1400-tallet..

Dracula mente at å tre folk på staur, opp anus, var en grei måte å stoppe folkevandring på?

I dag bomber og lemlester man folk, for så å ta de gjenlevende, høyst trumatiserte, krigsofferene med seg hjem.

Dette er to ytterligheter innenfor temaet "Hvordan bedrive krig"?

Jens Stoltenberg liker vist ikke Drakula sin metode, hvertfall..

https://en.wikipedia.org/wiki/Vlad_the_Impaler

Vis Medlemmets Profil

97 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 19 Nov 2015 - 13:58

Trollerud skrev:Man kan si mye om folks behov for "beskyttelse og hjelp", men jeg bare konstaterer at man hadde en ganske annen holdning til slikt tilbake på 1400-tallet..

..... så du mener verden går framover?

Vis Medlemmets Profil

98 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 19 Nov 2015 - 14:54

Verden går nok framover...grådighet større enn kjønnsbegjær lar seg ikke stoppe så lett..
Men en av utsugerfantomene her har opsjon på kjøp av gamleskolen vår...om det blit asylmottak så svinet kan håve inn..
Min forakt for det bestående er meg mildt sagt uutslettelig..sa en av AP-pionerene i sin tid..
---trur fyren var noenlunde oppegående jeg..

bounce

Vis Medlemmets Profil

99 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 19 Nov 2015 - 16:06

intrudergubbe skrev:Verden går nok framover...grådighet større enn kjønnsbegjær lar seg ikke stoppe så lett..
Men en av utsugerfantomene her har opsjon på kjøp av gamleskolen vår...om det blit asylmottak så svinet kan håve inn..
Min forakt for det bestående er meg mildt sagt uutslettelig..sa en av AP-pionerene i sin tid..
---trur fyren var noenlunde oppegående jeg..

bounce

Haya:
Verden går fremover -vi dreper hverandre mye mer effektivt enn på 1400 tallet...
MEN det har blitt en regresssesjon på flere felt for mange etter fremveksten av de fanatiske grupperingene innen Islam som vil skaffe sine ledere makt.

Intrudergubbe:
Klart det er lettere å prate og kritisere -i stedet for å ta litt initiativ....AP pioner eller ikke...
Du kunne jo selv jobbet for å starte det samme og gitt et eventuellt overskudd til de trengene?

mange ganger er det de som klager mest på folk som tjener penger, de samme som ikke satser litt selv, men heller ser på seg selv som et offer for andres initiativ...

Men en helt rettferdig verden er en utopi, for noen vil yte mens andre bare vil nyte..

Vis Medlemmets Profil

100 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 19 Nov 2015 - 16:28

Jeg synes ikke verden går fremover. Jeg synes den går i ring. Vent litt, så skal dere se at vi snart er tilbake på steinalderstadiet, når vi har fått brent av nok bomber av ymse slag..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 17]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Next