Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Jeg er ikke sikker...

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Jeg er ikke sikker... on Tir 12 Jan 2016 - 14:01

..men jeg tror Haya har blitt pappa?

Shocked

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Jeg er ikke sikker... on Tir 12 Jan 2016 - 14:11

Det tar vi for god fisk her. Gratulerer Haya! cat

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Jeg er ikke sikker... on Tir 12 Jan 2016 - 14:26

Det må gratuleres og regner med at du har planer klare, men her er et tips: cheers

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Jeg er ikke sikker... on Tir 12 Jan 2016 - 14:36

Han bør nok heller starte med disse her:

pirat

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Jeg er ikke sikker... on Tir 12 Jan 2016 - 15:19

Jeg er ikke sikker, men tror det er ei jente...

Må finne de KTM-draktene i rosa.... study

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Jeg er ikke sikker... on Ons 13 Jan 2016 - 8:06

Trollerud skrev:Jeg er ikke sikker, men tror det er ei jente...

Må finne de KTM-draktene i rosa.... study

Takker ....joda en jente 8,5mnd nå - ganske livlig og bestemt liten sak.... godt en ble sånn noenlunde moden og ansvarsfull før en fikk slikt ansvar...

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Jeg er ikke sikker... on Ons 13 Jan 2016 - 9:48

På tide å henge opp kjøredressen, selge monsterbiken, og ta opp seiling eller en eller annen form for tryggere tidsfordriv?

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Jeg er ikke sikker... on Ons 13 Jan 2016 - 10:32

Trollerud skrev:På tide å henge opp kjøredressen, selge monsterbiken, og ta opp seiling eller en eller annen form for tryggere tidsfordriv?

Kjøredressen av merke "Well done" - er uansett moden for resirkulering til et eller annet - den var ikke særlig wwll done og tålte bare et tryn.
Banesykkelen skulle uansett selges. Hyabusan kan event selges - men litt morro må man ha - og er ikke klar til å ta en enormt tap - men hvis noen kommer
opp med i nærheten av 200 lapper kan det vurderes. Har gått til innkjøp av Passat stasjonvogn - Touranen er til salgs - billig 30 lapper - den er nesten strøken -fantastisk bil (host)... og trimaranen som er litt i overkant som familieseiler - må først repareres for i det hele tatt å ha noen verdi. Den har vært til salgs tidligere - og vanskelig å selge for en brukbar pris - men nå har jeg seilt så mye med den at jeg føler jeg takler den - så vil nok beholde den - for se det an.

Og så skal jo tomta i Asker bygges - der har det faktisk blitt vedtatt en ny kommuneplan som åpner for den takterrassen, flate tak og toppbygg som jeg tidligere hadde trøbbel med å få godkjent + at generelle høyder har økt fra 3,5 til 5,5 m + maks høyde er økt fra 6,5 til 7,0m -og det løser alle problemer - nesten- med den tomta.

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Jeg er ikke sikker... on Fre 15 Jan 2016 - 22:41

Haya99 skrev:
Trollerud skrev:På tide å henge opp kjøredressen, selge monsterbiken, og ta opp seiling eller en eller annen form for tryggere tidsfordriv?

Kjøredressen av merke "Well done" - er uansett moden for resirkulering til et eller annet - den var ikke særlig wwll done og tålte bare et tryn.
Banesykkelen skulle uansett selges. Hyabusan kan event selges - men litt morro må man ha - og er ikke klar til å ta en enormt tap - men hvis noen kommer
opp med i nærheten av 200 lapper kan det vurderes. Har gått til innkjøp av Passat stasjonvogn - Touranen er til salgs - billig 30 lapper - den er nesten strøken -fantastisk bil (host)... og trimaranen som er litt i overkant som familieseiler - må først repareres for i det hele tatt å ha noen verdi. Den har vært til salgs tidligere - og vanskelig å selge for en brukbar pris - men nå har jeg seilt så mye med den at jeg føler jeg takler den - så vil nok beholde den - for se det an.

Og så skal jo tomta i Asker bygges - der har det faktisk blitt vedtatt en ny kommuneplan som åpner for den takterrassen, flate tak og toppbygg som jeg tidligere hadde trøbbel med å få godkjent + at generelle høyder har økt fra 3,5 til 5,5 m + maks høyde er økt fra 6,5 til 7,0m -og det løser alle problemer - nesten- med den tomta.

Da får du gratulere med en ny verdensborger Haya, og jeg må si at dette var vel den mest seriøse posten jeg har sett du har skrevet. Analytisk, kreativ, selvransakende og hvor mc er satt litt på vent. Very Happy lol!
Men håper når du har fått gjennomført alle dine planer at du igjen kan finne ut at MC er det som gjør livet verdt å leve og at du kan møte opp hos AT til pølsefest i april.

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Jeg er ikke sikker... on Fre 15 Jan 2016 - 22:43

Grattis, da!

Var ikke klar over at du hadde kjøl-strekt, engang rabbit

11 Re: Jeg er ikke sikker... on Lør 16 Jan 2016 - 8:36

Hvis Busaen er kjørbar så skal jeg på pølsefesten - tror jeg... hvis jeg får lov.....

...tok en test på morrakvisten: kjørte videoen av Busan som varver opptil 11000/350km/t på dynobenken med full lyd - og det virker som om det vakte en viss interesse... den lille damen vet ikke om hvordan damer skal oppføre seg enda - og er mer interr. i tekniske duppedingser av anselig verdi enn bamser som bløtdyr, bøker og blader vekker også interesse - men har en tendens til å gå i filler etter kort tid.

Var innom ei sjappe for å kjøpe en barnestol - og de hadde også avanserte leker traktorer, gravemaskiner, offroadjeep etc for gutta og dukkehus for the girls.... jeg er rimelig sikker på hva hun ville valgt hvis hun ble sluppet løs i den avdelingen.... men jeg tror ikke er karriere som gravemaskinfører er å satse på.... får prøve med blanke ark og fargestifter....kreative evner blir nok verdsatt langt inn i framtida...

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Jeg er ikke sikker... on Lør 16 Jan 2016 - 8:49

Haya99 skrev:Hvis Busaen er kjørbar så skal jeg på pølsefesten - tror jeg... hvis jeg får lov.....

...tok en test på morrakvisten: kjørte videoen av Busan som varver opptil 11000/350km/t på dynobenken med full lyd - og det virker som om det vakte en viss interesse... den lille damen vet ikke om hvordan damer skal oppføre seg enda - og er mer interr. i tekniske duppedingser av anselig verdi enn bamser som bløtdyr, bøker og blader vekker også interesse - men har en tendens til å gå i filler etter kort tid.

Var innom ei sjappe for å kjøpe en barnestol - og de hadde også avanserte leker traktorer, gravemaskiner, offroadjeep etc for gutta og dukkehus for the girls.... jeg er rimelig sikker på hva hun ville valgt hvis hun ble sluppet løs i den avdelingen....  men jeg tror ikke er karriere som gravemaskinfører er å satse på....  får prøve med blanke ark og fargestifter....kreative evner blir nok verdsatt langt inn i framtida...

Gratulerer og lykke til fra meg også.

Selv om de ikke skal bli maskinførere så er litt "teknisk forståelse" grei grunnkunskap..
Dattera mi fikser litt på bilen og greier å kjøre snøfreser sjøl-selv om svigersønn min kunne gjort det..
Hun er fagmessig inne i læreryrket..

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Jeg er ikke sikker... on Lør 16 Jan 2016 - 20:57

Haya99 skrev:Hvis Busaen er kjørbar så skal jeg på pølsefesten - tror jeg... hvis jeg får lov.....

Var innom ei sjappe for å kjøpe en barnestol - og de hadde også avanserte leker traktorer, gravemaskiner, offroadjeep etc for gutta og dukkehus for the girls.... jeg er rimelig sikker på hva hun ville valgt hvis hun ble sluppet løs i den avdelingen....  men jeg tror ikke er karriere som gravemaskinfører er å satse på....  får prøve med blanke ark og fargestifter....kreative evner blir nok verdsatt langt inn i framtida...

Grattis Haya cheers
Høres ut som ei fin tulle du har fått, kanskje det er hun som skal gjennomføre alle de planene om rekorder på ACR med blodtrimmet Busa?

Edit:
Haya99 skrev:
Touranen er til salgs - billig 30 lapper -
Bilde? Kmstand?

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Jeg er ikke sikker... on Søn 17 Jan 2016 - 19:10

Kongen skrev:... kanskje det er hun som skal gjennomføre alle de planene om rekorder på ACR med blodtrimmet Busa?

Større sjans for det, enn at han gjør det selv clown

15 Re: Jeg er ikke sikker... on Søn 17 Jan 2016 - 20:29

Haya99 skrev: Touranen er til salgs - billig 30 lapper - den er nesten strøken -fantastisk bil (host).

Legg ut bilde da.. og data på den..

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Jeg er ikke sikker... on Man 18 Jan 2016 - 7:10

mekkern skrev:
Haya99 skrev: Touranen er til salgs - billig 30 lapper - den er nesten strøken -fantastisk bil (host).

Legg ut bilde da.. og data på den..

Nuvel - 230t km 19 TDI 105hk ikke chippet. 6 trinn manuell - fast og fin, kjørekomputer, tosider aircon+ varmer - sort. Tilhengerfeste. Bulk på panser - ikke rust så vidt jeg vet- bortsett fra noe steinsprut over frontruta.
Skifte reg.reim på 200 - og ny drivknute og bremsekiver foran nylig + kallipper ene siden. Skal få eu-godkjent den og skiftet frontrute - og shinet inne litt. Kan regges persombil gratis i april- bakseter medfølger ikke med det får man for 2-3 lapper på finn.

Kommer bildet etterhvert. Jeg har hatt den siden den var ny (ikke sikkert det ansees som en fordel).

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]