Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Robotstøvsuger!

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Robotstøvsuger! on Man 29 Feb 2016 - 12:10

Nei, jeg skal ikke lage en, men det er prosjekt stort nok å finne en. Very Happy

Noen som har input her?
Jeg tror jeg kommer til å gå for DENNE, gode testresultater, og fornuftig priset.

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Robotstøvsuger! on Man 29 Feb 2016 - 16:08

prisen var jo ikke ille... bounce
men har du sett noen tester av denne mot andre?
jeg har ikke sett den modellen.. confused

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Robotstøvsuger! on Man 29 Feb 2016 - 18:30

Her er ene testen, jeg drev på en kveld og sjekket den, og kommer veldig godt ut overalt, også sammenlignet med over dobbelt så dyre modeller.

Ser ut til at noe ikke funker på forumet, får ikke lagd link, så her den:

http://www.bäst-i-test.se/Robotdammsugare

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Robotstøvsuger! on Man 29 Feb 2016 - 20:07

WagenLagenKranken, Von skrev:Her er ene testen, jeg drev på en kveld og sjekket den, og kommer veldig godt ut overalt, også sammenlignet med over dobbelt så dyre modeller.

Ligger en default-link-fuckupper som klurer det til når noen prøver seg på en Svensk en, clown

Ellers er jeg redd for at vi ser begynnelsen på slutten her nå, støvsugere på prosjekt-forumet....

5 Re: Robotstøvsuger! on Man 29 Feb 2016 - 20:16

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
WagenLagenKranken, Von skrev:Her er ene testen, jeg drev på en kveld og sjekket den, og kommer veldig godt ut overalt, også sammenlignet med over dobbelt så dyre modeller.

Ligger en default-link-fuckupper som klurer det til når noen prøver seg på en Svensk en, clown

Ellers er jeg redd for at vi ser begynnelsen på slutten her nå, støvsugere på prosjekt-forumet....

Jeg mener det er helt korrekt plassert post.
Hvor mange av dere kara kan med hånda på hjertet si at det ikke føles som et digert prosjekt når kjerringa ber dere om å støvsuge?

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Robotstøvsuger! on Man 29 Feb 2016 - 22:23

KnutR skrev:

Hvor mange av dere kara kan med hånda på hjertet si at det ikke føles som et digert prosjekt når kjerringa ber dere om å støvsuge?

Støvsuge? Hva betyr det? affraid

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Robotstøvsuger! on Man 29 Feb 2016 - 22:30

KnutR

Admin
knutk skrev:
KnutR skrev:

Det er et helsikes prosjekt kjerringa setter i gang med ujevne mellomrom. Prøv å ikke miste tråden nå. Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

8 Re: Robotstøvsuger! on Tir 1 Mar 2016 - 11:44

KnutR skrev:
knutk skrev:
KnutR skrev:

Det er et helsikes prosjekt kjerringa setter i gang med ujevne mellomrom. Prøv å ikke miste tråden nå. Wink

Prinsipielt enig i at man ikke skal spore av tråder, men da ville ikke BAN være BAN Twisted Evil

Men det er viktig at vi dreper slike tanker i starten. Om en senker guarden og vandrer inn i slike tankebaner, hva blir da det neste? Før man vet ordet av det sitter man og forhandler med kjerringa om å få lov til å kjøpe/bytte MC affraid Perspektivet er ikke mindre enn skremmende...

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Robotstøvsuger! on Tir 1 Mar 2016 - 16:06

Uansett spor tråder avsporing fastkjøring og støv......
ville nok valgt en maskin med sidebørste for ikke å få en støvkant rundt stolben og langs gulvlistene. scratch

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Robotstøvsuger! on Tir 1 Mar 2016 - 16:18

mekkern skrev:Uansett spor tråder avsporing fastkjøring og støv......
ville nok valgt en maskin med sidebørste for ikke å få en støvkant rundt stolben og langs gulvlistene. scratch

Men er det verdt kr 4-5 tusen ekstra... Jeg tror ikke det. Uansett må man gå over innimellom med manuell rengjøring.
Denne virker robust, har filtre i HEPA standard, eller bedre. Og suger noe jævlig ifl kommentarene. cyclops

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Robotstøvsuger! on Tir 1 Mar 2016 - 16:30

WagenLagenKranken, Von skrev:

Men er det verdt kr 4-5 tusen ekstra... Jeg tror ikke det. Uansett må man gå over innimellom med manuell rengjøring.
Denne virker robust, har filtre i HEPA standard, eller bedre. Og suger noe jævlig ifl kommentarene. cyclops

1300kr mer...samme produsent...

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Robotstøvsuger! on Tir 1 Mar 2016 - 17:59

Det tror jeg du har helt rett i. Selv en støvsuger med 1500W motor trenger hjelp, så dette produktet må, uansett merke, betraktes som en feiekost. Og om man betaler det dobbelt og får en som jobber litt bedre vil resultatet uansett kreve tilleggs-rengjøring.
Man kan rett og slett ikke forvente allverden av en batterimotor som ikke skal dra for mye strøm.

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Robotstøvsuger! on Tir 1 Mar 2016 - 21:04

mekkern skrev:

1300kr mer...samme produsent...

Den glemte jeg. clown Men fremdeles, gryn er gryn. Og den banker (suger??) jo dyrere roboter i test. What a Face

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Robotstøvsuger! on Tir 1 Mar 2016 - 21:08

knutk skrev:
Det tror jeg du har helt rett i. Selv en støvsuger med 1500W motor trenger hjelp, så dette produktet må, uansett merke, betraktes som en feiekost. Og om man betaler det dobbelt og får en som jobber litt bedre vil resultatet uansett kreve tilleggs-rengjøring.
Man kan rett og slett ikke forvente allverden av en batterimotor som ikke skal dra for mye strøm.

Er det jeg tenker og.
Er jo sexy greier, den mapper heimen med laser før den sveiver i gang. Hvis den underveis kjenner den har lite strøm, fyker den rett tilbake og lader seg, og gjenopptar arbeidet der den slapp, når den er ferdig ladet. What a Face

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Robotstøvsuger! on Tir 1 Mar 2016 - 23:01

knutk skrev:

Er det jeg tenker og.
Er jo sexy greier, den mapper heimen med laser før den sveiver i gang. Hvis den underveis kjenner den har lite strøm, fyker den rett tilbake og lader seg, og gjenopptar arbeidet der den slapp, når den er ferdig ladet. What a Face

"Suger" og "sexy greier" ??

Har du ikke kjærring rabbit

16 Re: Robotstøvsuger! on Ons 2 Mar 2016 - 12:18

Hvis den underveis kjenner den har lite strøm, fyker den rett tilbake og lader seg, og gjenopptar arbeidet der den slapp, når den er ferdig ladet. What a Face

Kliffer`n:Har du ikke kjærring rabbit

Er ikke alle kjærringer som "fyker den rett tilbake og lader seg, og gjenopptar arbeidet" uten mye leven... pig

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Robotstøvsuger! on Ons 2 Mar 2016 - 12:29

KliffArne skrev:"Suger" og "sexy greier" ??

Dette er jo noe jeg kjøper for at hun skal ha bedre tid til meeeeg. lol!  
Og jeg kan jo bare trykke en knapp heretter, både her og der kanskje???.

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Robotstøvsuger! on Tor 3 Mar 2016 - 11:59

Nå er den kjøpt hvertfall, hvis noen er interessert i å vite hvor godt den fønker så skrik ut her. Ellers gidder jeg ikke oppdatere. clown

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Robotstøvsuger! on Tor 3 Mar 2016 - 15:45

JAAAAAAA...
ønsker å høre om både første prøverunde OG om et par uker og mnd.
litt erfaringer og hvilket vedlikehold og feil.

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Robotstøvsuger! on Tor 3 Mar 2016 - 16:10

WagenLagenKranken, Von skrev:Nå er den kjøpt hvertfall, hvis noen er interessert i å vite hvor godt den fønker så skrik ut her. Ellers gidder jeg ikke oppdatere. clown

Dette var jo meeeget interessant. Du legger vel snart ut både omtale og noen videosnutter?
Bare et tips, får du montert ækscnkamera på'n og gjerne før og etter bilder så er vi alle meget takknemlig. Du har vel fortalt om dette til selgeren så du fikk no raaaabatt?? cheers

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Robotstøvsuger! on Tor 3 Mar 2016 - 16:12

Kan ikke moderatorer her vise litt fasthet her da, og flytte denne fra "Prosjekter" til "Off topic & diverse"? Alternativt hive ut WagenLagenKranken, Von, siden han har lagt den helt feil. clown

Skriv gjerne om erfaringen med denne saken ja. Jeg er alt for dårlig til å støvsuge hjemme, så kanskje dette hadde vært noe...

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Robotstøvsuger! on Tor 3 Mar 2016 - 16:14

Palma skrev:
Bare et tips, får du montert ækscnkamera på'n og gjerne før og etter bilder så er vi alle meget takknemlig.
Ja, konseptet kan sikkert selges til NRK: "Robotstøvsuger, minutt for minutt".

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Robotstøvsuger! on Tor 3 Mar 2016 - 16:59

mortal skrev:
Palma skrev:
Bare et tips, får du montert ækscnkamera på'n og gjerne før og etter bilder så er vi alle meget takknemlig.
Ja, konseptet kan sikkert selges til NRK: "Robotstøvsuger, minutt for minutt".

Eller hva med "Sug i vei" ?

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Robotstøvsuger! on Tor 3 Mar 2016 - 17:30

KliffArne skrev:"Suger" og "sexy greier" ??

Dette er jo noe jeg kjøper for at hun skal ha bedre tid til meeeeg. lol!  
Og jeg kan jo bare trykke en knapp heretter, både her og der kanskje???.

WagenLagenKranken, Von skrev:Nå er den kjøpt hvertfall, hvis noen er interessert i å vite hvor godt den fønker så skrik ut her. Ellers gidder jeg ikke oppdatere. clown

Tja, interessert og interessert?

Hvis du ikke syns det blir for personlig å dele, så kan du nå alltids det Embarassed

25 Re: Robotstøvsuger! on Tor 3 Mar 2016 - 17:33

mortal skrev:Kan ikke moderatorer her vise litt fasthet her da, og flytte denne fra "Prosjekter" til "Off topic & diverse"? Alternativt hive ut WagenLagenKranken, Von, siden han har lagt den helt feil. clown
...

Kan ikke hive Kranken ut, men kanskje flytte tråden, ja.

Bare ikke knutr blir forbanna nå, og hiver meg ut. For han mente tråden lå på rett plass. geek

Jeg tar sjansen, poff!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next