Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Jeg har tenkt, og som de fagorganiserte lærerene vil jeg komme med et krav:

Gå til side : Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 3]

Haeggis Amateur Line skrev:Det du EGENTLIG sier er at du vil ha trilleSLEGGE?

Det jeg egentlig sier, er "hvor er alle de selvstendige kvinnfolka blitt av"?

-Blir verden virkelig ett bedre sted om alle jenter har Barbie som forbilde?

Det har blitt for mye fjerning av kjønnshår og for mye Facebook, og det setter sine spor..

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:Hehe,jeg tror du tenker for mye

Jeg deler ikke din oppfatning. Du må forsøke å se det fra min side? Lyden av disse små plasthjulene mot granittdekket på Oslo S 24 timer i døgnet? Du ville også friket ut etterhvert?! monkey

KliffArne skrev:Hainn KliffArne har også en sånn trillekoffert...

1) Det er vel umulig å få kjøpt kofferter idag, uten hjul?
2) Der ER faktisk mulig å BÆRE kofferten, selv om den har disse ekle, små hjulene?
3) Har du livkort, tettsittende jakke, tettsittende benklær og biege, hånsydde italienske sko også? Og konserveringsmiddel i håret?

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:konserveringsmiddel i håret?
Jeg har ikke trillekoffert, og vasker håret med grønnsåpeløsning to ganger i uken...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:

Jeg deler ikke din oppfatning.
Ikke jeg heller.

Når det er sagt, så ER faktisk Trollenissen inne på et poeng her.
Bestemora mi (80 år, av den gamle skolen) er mer selvhjulpen enn mye av dagens kvinnfolk. Og surver mindre.
Tankekors...?

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
Dette er sy-puter-oppunder-armene-på-ungene-foreldrene sin skyld.
Unger i dag må ikke slite, svette eller kjede seg og får alt for få blåmerker og skrubbår...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
KnutR skrev:
99Trollerud skrev:

Jeg deler ikke din oppfatning.
Ikke jeg heller.
Ikke æ heller

Kan ikke Trollerud finne på noe annet å gjøre enn å svime rundt på Oslo S å titte på ungjenter.
Hvorfor i allverden skal man bære en kuffert med hjul? Bare fordi man kan?
Før hjulets tid måtte de sikkert bære trillebåra også.
(det het kanskje no annet da, bærebåra kanskje?)
Kan tenke mæ det førte til mye forargelse i nabolaget da den første late bortskjemte jævelen dukka opp med et hjul på bærebåra.

Vis Medlemmets Profil
Klart man skal velge minste motstands vei gjennom livet, jhn. Dumt av meg å ha nedlatende tanker om dagens unge, de gjør jo bare akkurat som vi EGENTLIG skulle ha gjort, hadde mulighetene vært de samme på "vår tid".

Unge Mr Trollerud skulle selvfølgelig ha løpt på audition for Idol, meldt seg på Big Brother, og trillet en ipad til skolen i stedet for å stå i garasjen og skru Gilera. Det er selvfølgelig bitterheten min som snakker, når jeg skriver slikt som jeg gjorde i dag tidlig.

Klart, om jeg hadde hatt de samme mulighetene som dagens unge, hadde jeg jo aldri giddi å slite rundt i gatene med 12 øl, i doble bæreposer natt etter natt på jakt etter kvinnfolk. Nei en kvarting amfetamin, eller et par små extacy-piller og runke til digitale live-sendinger fra Amsterdam hadde jo vært en mye enklere måte å temme brusende hormoner på. Faen så bittert at jeg ikke er 25 år yngre.. Mad

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Klart man skal velge minste motstands vei gjennom livet, jhn. Dumt av meg å ha nedlatende tanker om dagens unge, de gjør jo bare akkurat som vi EGENTLIG skulle ha gjort, hadde mulighetene vært de samme på "vår tid".

Unge Mr Trollerud skulle selvfølgelig ha løpt på audition for Idol, meldt seg på Big Brother, og trillet en ipad til skolen i stedet for å stå i garasjen og skru Gilera. Det er selvfølgelig bitterheten min som snakker, når jeg skriver slikt som jeg gjorde i dag tidlig.

Klart, om jeg hadde hatt de samme mulighetene som dagens unge, hadde jeg jo aldri giddi å slite rundt i gatene med 12 øl, i doble bæreposer natt etter natt på jakt etter kvinnfolk. Nei en kvarting amfetamin, eller et par små extacy-piller og runke til digitale live-sendinger fra Amsterdam hadde jo vært en mye enklere måte å temme brusende hormoner på. Faen så bittert at jeg ikke er 25 år yngre.. Mad
Det var da voldsomt. affraid
Æ tenkte no mest på det med trillekufferter.
Det e jo forholdsvis idiotisk å bære noe man kan trille, bare for å ikke velge minste motstands vei, ser ikke no poeng i det.
Det må jo ligge en smule fornuft bak når man velger sine kamper, ikke bare trollskap. Ungdommen kan sikkert angripes av mange årsaker, men for å bruke trillekufferter Question
Om det e deres forhold til Idol, Big brother, øl, amfetamin, extacy og runking som plage dæ, så si det da

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Ungdommen kan sikkert angripes av mange årsaker, men for å bruke trillekufferter?

Det er ikke ungdommens bruk av trillekofferter, der er selve trillekoffertene som plager meg. Jeg bruker staut og traust interrailungdum fra fordums tider som eksempel på hvor jeg gjerne hadde sett at lista hadde ligget, men det er vel så ille for meg å se "menn" i 40-årene trille, fremfor å bære.

jhn skrev:
Om det e deres forhold til Idol, Big brother, øl, amfetamin, extacy og runking som plage dæ, så si det da

Nei, herregudamann, de punktene der misunner jeg dem jo bare!! alien

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:

jhn skrev:

Nei, herregudamann, de punktene der misunner jeg dem jo bare!! alien

Tolker vi i den retning at du var ungdom før runkinga ble oppfunnet?

"Ja, hallo, geriatrisk avdeling? Jeg har funnet rømlingen!"

jocolor

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:
Jeg deler ikke din oppfatning. Du må forsøke å se det fra min side? Lyden av disse små plasthjulene mot granittdekket på Oslo S 24 timer i døgnet? Du ville også friket ut etterhvert?! monkey

Ja jeg kan forstå dette. Men hvorfor gjør du deg ikke ferdig med den dærre jobben,sånn at du kan komme deg derifra? Trodde det skulle være gjort ila en uke eller to. Og nå er det vel snart et par måneder siden du poserte med den slegga rabbit

2) Der ER faktisk mulig å BÆRE kofferten, selv om den har disse ekle, små hjulene?

Jeg har hjul på min i tilfelle jeg har noe annet rask jeg skal ha med meg når jeg er ute og reiser.Feks OW-rammer. Da er det ganske hendig å legge sånt oppå trillekofferten rabbit

Halvparten av disse penga er vel allerede i vår utenlandske aksjonærers lommer, så stå på, dere vestlendinger, så vi Oslofolk kan bidra til at oljepengene får bein å gå på..

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev: så stå på, dere vestlendinger, så vi Oslofolk kan bidra til at oljepengene får bein å gå på..

Dette er noe vi har gjort i alle år,så det er vel ingen grunn til å stoppe.Hvis det kan bidra til å holde dere der borte,så er det vel kanskje verdt prisen Basketball

Vis Medlemmets Profil
Da jeg jobbet på fabrikk i ungdommen - var dass (utedass) det eneste stedet en kunne unslippe - folk satt 20min på dass i slengen...

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Har du noen gang kjedet deg så mye på jobben at du setter deg på dass for å få en avveksling? Sleep

Ikke som jeg kan komme på.

Tvertimot så kan jeg huske et par ganger som var veldig spennende,jævlig skitatrengt og så ikke ha anledning å stikke fra for å få det unnagjort.

Kunne blitt kjedelig clown

Mens jeg sitter og venter på en ferge her borte på Vestlandet, kommer det en buss med skoleungdom. Bussen skal snu, og ungdommene skal bytte buss. Syv ungdommer går av. Fire gutter og tre jenter. Seks ungdommer står samlet og skravler i vei, en ungdom står alene for seg selv.
-Man får ikke premie for å gjette at fyren som står alene er neger / ny landsmann.

Hvordan går denne "integreringsprosessen" egentlig?

Faen i helvette om jeg hadde giddi å bodd her borte om jeg var neger. Hadde tatt snippveske og reist til Oslo, ASAP..

Vis Medlemmets Profil

…..eller ho…. elle noe annet som ikke var helte etter bokji….

nei kom til Oslo - et lykkelig fargerikt felleskap…

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3