Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hvor lenge kan brennevin lagres?

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Hvor lenge kan brennevin lagres? on Fre 11 Mar 2016 - 11:22

Mahatma skrev:
pelsen skrev:
intrudergubbe skrev:Hvis en ny bil ville gi noen smak her måtte det være BI-smak.... bounce

Men tysk BIer,det er saker...oder ? farao
Helt klart godkjent Laughing skal på TechnoClassica i Essen om en måned og der har de bier på hvert hjørne.

Nybilsmak på spriten høres ikke ok ut, men jeg har jo lest vinanmeldelser hvor de skriver om smak av petroleum i vinen og at det lissom er fint og godt. Suspect
Jeg får vel prøve med en dråpe diesel i spriten da clown

Hold deg unna weiss bier!Smaker som om de har tatt øl og pølser i en blender Sad
Øl er godt og pølser er godt, så det var jo en god idé .... litt vaniljesaus og bacon, så hadde det nok blitt enda bedre bounce

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Hvor lenge kan brennevin lagres? on Fre 11 Mar 2016 - 15:42

jhn skrev:
Mahatma skrev:
pelsen skrev:
intrudergubbe skrev:Hvis en ny bil ville gi noen smak her måtte det være BI-smak.... bounce

Helt klart godkjent Laughing skal på TechnoClassica i Essen om en måned og der har de bier på hvert hjørne.

Nybilsmak på spriten høres ikke ok ut, men jeg har jo lest vinanmeldelser hvor de skriver om smak av petroleum i vinen og at det lissom er fint og godt. Suspect

Hold deg unna weiss bier!Smaker som om de har tatt øl og pølser i en blender Sad
Øl er godt og pølser er godt, så det var jo en god idé .... litt vaniljesaus og bacon, så hadde det nok blitt enda bedre bounce

Et Fullverdig Måltid det der JHN cheers

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Hvor lenge kan brennevin lagres? on Lør 12 Mar 2016 - 0:18

jhn skrev:
Mahatma skrev:
pelsen skrev:

Ok....En som ikke har vært i tyskland Wink

Edit:Det vil stå respekt av deg hvis du drikker weiss-bier og spiser bacon med vaniljesaus på samtidig.Jeg tror jeg glemte hvilket forum jeg postet på... :p

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Hvor lenge kan brennevin lagres? on Lør 12 Mar 2016 - 18:56

Mahatma skrev:
pelsen skrev:

Weissbier er jo knallgodt !

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Hvor lenge kan brennevin lagres? on Lør 12 Mar 2016 - 19:08

jhn skrev:Det finnes ikke dårlig brennevin, bare litt for sensitive smaksløker

Som svogeren min sier "jeg synes vondt brennevin er godt og jeg"

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Hvor lenge kan brennevin lagres? on Lør 12 Mar 2016 - 19:48

Weissbier er godt, jeg liker igrunn alt øl, men har jo fått noe lokalt spesialøl på pub på sotholmen som ikke falt helt i smak. I Tyskland brygger de etter renhetsloven, den begrenser jo ingrediensene til malt, humle, gjær og vann. Det begrenser jo også mulighetene til rare smaker. Renhetsloven er vel ikke lenger gyldig, men bryggeriene brygger etter den likevel, skulle bare mangle, man kødder ikke med slike tradisjoner. I love you

Vis Medlemmets Profil

32 Re: Hvor lenge kan brennevin lagres? on Søn 13 Mar 2016 - 9:08

bikeridr skrev:
ArcticTiger skrev:
Mahatma skrev:Nordlending som har sprit ligganes i årevis... affraid

Ja, da er det nok virkelig Dårlig Brennvin Shocked
Da må den nesten være like dårlig som heimbrent'n i Varangerbotn. Jeg hører de beynner å grue seg til helga allerede tirsdagen What a Face

Jammen, kemm i hællvetta kasta stein på ei flaske heimbreinnt? Nu såmm breinnvin e så dyrt såmm idag.

Dette var begynnelsen på ei drikkevise jeg hørte der oppe i gokk,en gang jocolor

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2