Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

2010 Honda CBR600RR

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 2010 Honda CBR600RR on Tor 5 Mai 2016 - 0:27

Nå vet jeg ikke helt hvor terskelen ligger for "prosjekt", denne sykkelen er jo egentlig ikke noe prosjekt. Tenker det er greit å være føre var, så jeg har prosjekttråden klar til at jeg vraker den lol!

Kopierer inn noen bilder og beskrivelse fra den andre tråden min:

Det er en 2010 Honda CBR600RR som er ganske godt utstyrt:
- Öhlins innmat i gaffelen, Öhlins bakdemper og Öhlins styredemper.
-HRC ECU
-Tynnere toppakning
-Akrapovic helanlegg i titan
-Quickshifter
-Starline XS laptimer/logger/instrumentpanel
-PP-tuning fothvilersett, styrepinner og tanklokk
-Racingkåper av ukjent fabrikat, egentlig beregnet til 08/09-modell. Nytt, riktig kåpesett er i bestilling og følger med.
-Regndekk på felg.
-Fulgte også med ymse krasjdeler

Klarte ikke å holde fingrene unna, demonterte hekken i går. Må lage skikkelige fester til kameraet, lakke og ha på startnummer.

Ser at noen har vært ivrige med racingtapen :/ Det er standard blybatteri, kommer til å bytte med litiumionbatteriet i Suzukien.

Skjønner ikke hva som er greia med denne fargen her. Det ser jo ut som at den er malt brun med kost? Overflaten er helt glatt, må være polyesteren de har brukt på innsiden som skinner igjennom.

Maskerte, gadd ikke ta av sete og goprofeste.

Ble veldig fornøyd med resultatet, spesielt siden jeg lakka ute i skogen med sprayboks fra Biltema  Laughing

Goprofeste montert etter reglene til NMF. Man må faktisk søke om å få bruke kamera i løp, da må braketten være boltet i sykkelen og kameraet må være sikret.

Kameraet passer fortsatt.

"Anker" for sikringen til kameraet.

Fortsettelse følger. Har lyst til å lakke den slik, men vet ikke om jeg orker så mye mer lakking nå. Men igjen, kjedelig med hvit sykkel. Får ta det litt på sikt.

Vis Medlemmets Profil

2 Re: 2010 Honda CBR600RR on Tor 5 Mai 2016 - 7:32

Bra jobba igjen. Lakkeringen på den siste der ser litt arbeidskrevende ut, men var fin ja. Og de hjula på den da, fantastiske! drunken

Vis Medlemmets Profil

3 Re: 2010 Honda CBR600RR on Tor 5 Mai 2016 - 15:43

Hehe, la ikke merke til felgene før du kommeterte det. De er lekkre ja! Kommer nok heller til å prioritere dekk og banetid enn nye felger, så jeg får klare meg med de "kjipe" 3-eikede.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]