Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Nok en maskin i garasjen - 2011 KTM 400 EXC

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Trengte en sykkel til, ble en KTM 400 EXC fra 2011. clown Har bare prøvekjørt så vidt, virker som en lettkjørt og fin sykkel. Er registrert på sorte skilter, mulig jeg etter hvert registrerer om til hvite. Sykkelen har Rekluse-clutch, som er nytt for meg, men dette tror jeg er veldig bra for knotekjøring og raske starter.

Denne blir erstatning for KTM 450 SX-F-en som jeg har nå, legges ut for salg etter hvert.

Tilsvarende modell som ny:

Vis Medlemmets Profil
Reklusen vil du like veldig godt, jeg hadde det på '02 modellen av samme sykkern.
Perfekt tilbehør, den slurer mye mykere og bedre enn man noensinne klarer med clutch-håndtaket.

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Trengte en sykkel til, ble en KTM 400 EXC fra 2011.  clown  Har bare prøvekjørt så vidt, virker som en lettkjørt og fin sykkel. Er registrert på sorte skilter, mulig jeg etter hvert registrerer om til hvite. Sykkelen har Rekluse-clutch, som er nytt for meg, men dette tror jeg er veldig bra for knotekjøring og raske starter.

Var da veldig moderne, men akk så fin sykkel Very Happy
Gratulere med ny moppe.

Vis Medlemmets Profil
pelsen skrev:Reklusen vil du like veldig godt, jeg hadde det på '02 modellen av samme sykkern.
Perfekt tilbehør, den slurer mye mykere og bedre enn man noensinne klarer med clutch-håndtaket.
Ja, jeg tror dette blir veldig bra, kjentes veldig lettkjørt ut denne sykkelen, og Rekluse-clutchen vil nok være til god hjelp i vanskelige partier. Ser frem til å teste den i enduroløypa.

Vis Medlemmets Profil
Bromm skrev:
Var da veldig moderne, men akk så fin sykkel Very Happy
Gratulere med ny moppe.
Takk, Bromm! Greit med noe moderne for å få litt kjøretrening.

Vis Medlemmets Profil
Grattis med ny moppe cheers

Syns den lista di begynner å bli i lengste laget santa

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]