Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III

Gå til side : Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 3]

51 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Man 29 Aug 2016 - 17:25

KnutR

Admin
Jeg var fyllesjuk i går, men kan ikke huske å ha vært på fest neddi der?
Jaja, ække alt en skal huske heller. drunken

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

52 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Tir 30 Aug 2016 - 9:51

Trollerud skrev:
KliffArne skrev:Sattan førr enn fæsst. cheers   E husska ingenteng drunken

Ja, dette var saker!  Bare å glede seg til neste år, og all ære til Festkomiteen for fremragende innsats hele veien!

cheers

Håper Hugo og HugoHugo overlevde pirat

53 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Søn 4 Sep 2016 - 5:40

Alle Hugoene er OK, men jeg fikk melding på den derre amerikanske forum siden, Hæggis kommer ikke inn her. Hver gang han prøver, blir PC'en spammet ned "antivirus" reklame, elns..

Mulig admin her har blokkert Hæggis? Sikkert ikke første gang noen gjør det..

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Søn 4 Sep 2016 - 10:05

Joda den reklamen har skapt noe trøbbel...... hender jeg må kaldkvæle nettleseren pga den....

Vis Medlemmets Profil

55 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Søn 4 Sep 2016 - 11:19

Samme her, på mobilen hender det at jeg sendes videre til andre nettsteder. Var sånn for et par dager siden, men nå har nok noen ryddet opp i dette, for nå fungerer det uten problemer igjen.

Har aldri opplevd slike problemer på pc-en.

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Tir 6 Sep 2016 - 14:31

KnutR

Admin
Har vel postet noen ord om dette en anna plass her, men de reklamegreiene er utenfor hva Kliffern og jeg får fiksa. Forumløsningen som sliter...
Gleden ved å være noen gjerrige jævler, og skulle ha alt gratis.. Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

57 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Tir 6 Sep 2016 - 15:35

KnutR skrev:Har vel postet noen ord om dette en anna plass her, men de reklamegreiene er utenfor hva Kliffern og jeg får fiksa.
Ja da, vet dere er udugelige.
rabbit

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Tir 6 Sep 2016 - 16:07

KnutR

Admin
mortal skrev:
KnutR skrev:Har vel postet noen ord om dette en anna plass her, men de reklamegreiene er utenfor hva Kliffern og jeg får fiksa.
Ja da, vet dere er udugelige.
rabbit
Bæssmor di er udugeli' hu. pig Laughing

Vis Medlemmets Profil

59 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Tir 6 Sep 2016 - 16:26

KnutR skrev:Har vel postet noen ord om dette en anna plass her, men de reklamegreiene er utenfor hva Kliffern og jeg får fiksa. Forumløsningen som sliter...
Gleden ved å være noen gjerrige jævler, og skulle ha alt gratis.. Wink

At vi er kjipe jævler er ikke mye å gjøre med, men er det mulig å "betale" seg vekk i fra det??

Vi kan ta det på "bakrommet", KnutR.

60 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Tir 6 Sep 2016 - 16:38

Jeg tror ikke det er reklamen i seg selv som skaper trøbbel, men det er antagelig noen som klarer å legge inn en redirecting på adressen til forumet. Ble i alle fall sånn på mobilen her sist, jeg havnet bare direkte til andre sider for spill eller anti-virus, og måtte lukke fanen for å komme ut av det.

Men, dette har jeg egentlig ikke noe peiling på, bare for å ha sagt det...

Vis Medlemmets Profil

61 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Tir 6 Sep 2016 - 16:43

mortal skrev:Jeg tror ikke det er reklamen i seg selv som skaper trøbbel, men det er antagelig noen som klarer å legge inn en redirecting på adressen til forumet. Ble i alle fall sånn på mobilen her sist, jeg havnet bare direkte til andre sider for spill eller anti-virus, og måtte lukke fanen for å komme ut av det.

Men, dette har jeg egentlig ikke noe peiling på, bare for å ha sagt det...

Var noe sånt Tommas fra det andre forumet snakket om for en tid tilbake, og forrige uka opplevde jeg det samme. Men aldri problem på pc'en. Stort sett den jeg bruker, telefonen blir for knotete for en gamling med nedsatte sanser..

62 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Fre 9 Sep 2016 - 15:45

KnutR

Admin
Såvidt jeg forsto på supportforumet er det selve reklamen som lager en popup/redirect i det sia lastes.

Vis Medlemmets Profil

63 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Fre 9 Sep 2016 - 16:34

Da har jeg spandert anseelige summer på å fjerne reklamen, og håper at videresendingen også er borte.

Festen kan starte clown

Gi tilbakemelding om dere merker bedring

64 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Fre 9 Sep 2016 - 18:22

Brukt anseelige summer ja, da er det vel ikke lenge til paypall-knappen dukker opp åsså Rolling Eyes

Fint at reklamen er borte, men merker ingen forskjell her på laptopen.

Vis Medlemmets Profil

65 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Fre 9 Sep 2016 - 18:32

Veldig bra Kliff! king

Vis Medlemmets Profil

66 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Fre 9 Sep 2016 - 20:58

KnutR

Admin
Testa med adblocker av nå, ingen porrpopups.. Testa også fra mobilen, og det spratt ikke nakne damer opp i hytt og gevær der heller.

Går det an å kansellere den betalinga mon tro....? scratch

Vis Medlemmets Profil

67 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Fre 9 Sep 2016 - 23:58

adblocker har funket perfekt her lenge tror jeg.  Ubuntu Linux og brannreven nettleser, mulig at jeg ikke vet hva som gjør at det er bra men det er jo bra og da driter jeg i hvorfor clown
Jeg har blitt videresendt til noe annet herfra på andreoid mobiltelefon, skal se om det er blitt bedre, men her er det nok store muligheter for brukerfeil. BSA'n funker fint Laughing

Vis Medlemmets Profil

68 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Søn 11 Sep 2016 - 1:16

Næh, se - nå ble det pogher meg mulig å komme inn igjen, jo! Very Happy

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

69 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Lør 17 Sep 2016 - 5:47

Haeggis Amateur Line skrev:Næh, se - nå ble det pogher meg mulig å komme inn igjen, jo! Very Happy

Så... Føler du at du har noe som er ugjort?

Vis Medlemmets Profil

70 Re: Hallisparty 4 - The BAN Sessions Mk III on Lør 17 Sep 2016 - 21:01

KnutR

Admin
Trollerud skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:Næh, se - nå ble det pogher meg mulig å komme inn igjen, jo! Very Happy

Så...  Føler du at du har noe som er ugjort?

lol!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3