Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hjelp til omlegging av dekk

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Hjelp til omlegging av dekk on Man 25 Jul 2016 - 10:33

Hei.Noen her i østlandsområdet som kan være behjelpelig å bytte dekkene mine mot noen øl?:)

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Tir 26 Jul 2016 - 22:51

Drikk øla sjøl, og så går du på Biltema og kjøper det som skal til for å gjøre dekkskiftet selv.

Kanskje i motsatt rekkefølge, da afro

3 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Ons 27 Jul 2016 - 9:50

Tenkt tanken.Går det greit å bruke zalo som dekksmøring ved felgen?

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Ons 27 Jul 2016 - 22:12

Zalo går, men Biltema selger sånn såpe proffene bruker. (meg) Zalo syns jeg blir litt"seigt". Spesielt hvis du blander for lite vann i.

5 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Tor 28 Jul 2016 - 9:47

KliffArne skrev:Zalo går, men Biltema selger sånn såpe proffene bruker. (meg) Zalo syns jeg blir litt"seigt". Spesielt hvis du blander for lite vann i.

De selger bare 2 liters dunker.Litt mye for mitt bruk.Tar det på gefylen afro

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Fre 5 Aug 2016 - 15:23

Har du fått lagt om dekkene? Hvor i verden holder du til?

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Fre 5 Aug 2016 - 16:42

Ikke ennå,og samme sted som deg-etter profil infoen din.Har du dekkomleggingsmaskin,eller kjenner noen som har det?Venter noen øl på den første som hjelper til Very Happy

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Fre 5 Aug 2016 - 18:55

Ja, har maskin. Er hjula løse, eller kommer du evt. med sykkel? Om det siste er tilfelle må du skru av hjula selv. rabbit

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Fre 5 Aug 2016 - 19:41

mortal skrev:Ja, har maskin. Er hjula løse, eller kommer du evt. med sykkel? Om det siste er tilfelle må du skru av hjula selv. rabbit

Tar meg fem minutter å ta av hjulene så tar sykkelen.Sender deg PM da dekkene er hjemme.Har balanse vekter for hjulene også Very Happy

Takk for tilbud mann Very Happy

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Man 8 Aug 2016 - 9:13

Mahatma skrev:
mortal skrev:Ja, har maskin. Er hjula løse, eller kommer du evt. med sykkel? Om det siste er tilfelle må du skru av hjula selv. rabbit

Tar meg fem minutter å ta av hjulene så tar sykkelen.Sender deg PM da dekkene er hjemme.Har balanse vekter for hjulene også Very Happy

Bare ta kontakt du, så ordner vi omlegging.

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Man 8 Aug 2016 - 19:47

mortal skrev:
Mahatma skrev:

Bare ta kontakt du, så ordner vi omlegging.

Har bestilt dekk som kommer ca om litt over en uke.Tenker jeg sliter ut dekkene jeg har og tar kontakt i slutten av august Very Happy

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Man 8 Aug 2016 - 19:52

Ah, da trenger jeg ikke sitte her og vente lenger. rabbit

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Man 8 Aug 2016 - 21:19

mortal skrev:Ah, da trenger jeg ikke sitte her og vente lenger. rabbit

lol.My bad clown

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Tir 9 Aug 2016 - 0:16

Mahatma skrev:
mortal skrev:Ah, da trenger jeg ikke sitte her og vente lenger. rabbit

lol.My bad clown

Suspect Suspect Tenk å la folk sitte å vente på den måten Shocked

15 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Søn 21 Aug 2016 - 14:17

Da har Mahatma fått nye dekk på sykkelen, og jeg har fått en pose med øl. Very Happy

Ble det bra med nye dekk? Trenger de å avbalanseres?

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Søn 21 Aug 2016 - 15:16

mortal skrev:Da har Mahatma fått nye dekk på sykkelen, og jeg har fått en pose med øl. Very Happy

Takk for hjelpen.De føltes veldig forskjellig fra dekkene jeg hadde.Går mye lettere inn i svinger til nesten ett punkt hvor de virker nervøse.Skal leke med dekktrykk til uka da jeg har andre ting å henge fingrene i idag.Fant ingen tegn til vibrasjon,men kjørte ikke over 100,så må teste det senere.

Skål Very Happy

Edit:Nervøsiteten kan skyldes at jeg gikk opp en dim bak.150-160mm.Er sikkert bra,men kombhinasjon med nye dekk samt at den var litt for villig til å "dette" ned i svinger gjør at jeg må vende meg til dem.

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Søn 21 Aug 2016 - 22:55

Mahatma skrev:
mortal skrev:Da har Mahatma fått nye dekk på sykkelen, og jeg har fått en pose med øl. Very Happy

Takk for hjelpen.De føltes veldig forskjellig fra dekkene jeg hadde.Går mye lettere inn i svinger til nesten ett punkt hvor de virker nervøse.Skal leke med dekktrykk til uka da jeg har andre ting å henge fingrene i idag.Fant ingen tegn til vibrasjon,men kjørte ikke over 100,så må teste det senere.

Skål Very Happy

Edit:Nervøsiteten kan skyldes at jeg gikk opp en dim bak.150-160mm.Er sikkert bra,men kombhinasjon med nye dekk samt at den var litt for villig til å "dette" ned i svinger gjør at jeg må vende meg til dem.

Nervøsiteten skyldes sikkert at du gav mortal for mye øl. Du skulle drukket noen av dem selv, niks mer nervøs drunken

18 Re: Hjelp til omlegging av dekk on Man 22 Aug 2016 - 9:54

KliffArne skrev:
Mahatma skrev:

Skål Very Happy

Nervøsiteten skyldes sikkert at du gav mortal for mye øl. Du skulle drukket noen av dem selv, niks mer nervøs drunken

Han er en hund etter øl den fyren clown I kiiiiiid Very Happy

Takk igjen for hjelpen Mortal Cool

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]