Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vitse-tråd

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 4]

26 Re: Vitse-tråd on Fre 21 Des 2012 - 3:54

Haeggis Amateur Line skrev:
KliffArne skrev:Haggis,Knut og KliffArne var ute og kjørte bil,da de kom over en sau som hadde satt hodet fast i et gjerde,sånn at den stod med baken til værs.

"Skulle ønsket det var Elin Tvedt som stod der",sier Haggis.

"Ja,eller Tone Amlie",sier Knut.

"E kunn nu ha ønnska att dæ va mørrt",sei hainn KliffArne pig pig
Wtf?
Elin Tvedt? Blonde floksa?
Neeei...Kate Beckingsale, Jessica Biel eller Evangeline Lilly - DA snakker vi! Very Happy
Du kan jo ønske hva du vil ...men det var sauen som stod der ... og så lenge det er mørkt så .......... sier KliffArne

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Vitse-tråd on Ons 26 Des 2012 - 20:54

En mann og en blondine satt på et felles venterom for blod- og sædbanken. Mannen: - Hvorfor er du her? Blondinen: - Jeg er her for å gi blod. Jeg får 100 kroner gangen.

Mannen: - Jaså. Jeg er her for å gi sæd. Blondinen: - Å, er det godt betalt? Mannen: - Ja, jeg får 250 kroner gangen. Blondinen ble sittende tankefull en stund før de ble kalt inn til hvert sitt rom. Et par måneder senere, treffer de hverandre på venterommet igjen. Mannen: - Hei. Skal du gi blod nå igjen? Blondinen (uten å åpne munnen):- Mmm, mmm … pig

28 Re: Vitse-tråd on Lør 10 Aug 2013 - 16:48

Gjest

Gjest
Hva er det som går og går og sjelden kommer lengre enn til døren?.

Jehovas vitner.

29 Re: Vitse-tråd on Ons 14 Aug 2013 - 0:16

Var akkurat innom i KnutK's prosjekttråd,der han nevnte bruk av hårspray for å få på nye holker. Kom på en liten vits,vet ikke om jeg har dratt den før;

Det var Bestefar som satt og kikket på lille Per som hadde fått tak i en meitemark,og dro den forsiktig opp av hullet i bakken. Bestefaren tenkte han skulle ha det litt løye med Per,så han sa:"Hvis du klarer å få marken tilbake i samme hullet som du dro den opp av,så skal du få 100 kroner av meg".
Lille Per tenkte seg om,og forstod at det ville bli vanskelig med den lealause meitemarken.Så forsvant han inn i huset og kom tilbake med hårsprayen til bestemor,spraya meitemarken skikkelig inn slik at den stivna.Og så klarte han til Bestefars overraskelse å stikke meitemarken tilbake i hullet der den kom fra.

Dagen etter gikk bestefar bort til lille Per,og stakk to hundrelapper i hånda på ham. "Men bestefar,jeg skulle jo bare få 100 kroner hvis jeg klarte det",sier lille Per.

"Jeg vet,gutten min", "den andre hundrelappen er fra ho bestemor". pig pig 

30 Re: Vitse-tråd on Tor 15 Aug 2013 - 22:17

Hvordan forvandler man en rype til en ugle?

Man gifter seg med henne..

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Vitse-tråd on Tor 15 Aug 2013 - 22:28

Gjest

Gjest
bikeridr skrev:Hvordan forvandler man en rype til en ugle?

Man gifter seg med henne..
Blir det da en burugle?.

32 Re: Vitse-tråd on Lør 17 Aug 2013 - 1:06

At school one day, the teacher was trying to approach the topic of sex education and asked her students if they'd ever seen anything that was related to sex education on TV.
Mary raised her hand and said she had seen a movie about women having babies. “Great,” said the teacher, “that's very important. ”
Then Judy raised her hand and told the teacher she had seen a TV show about people getting married. “Well, that has to do with it too,” said the teacher.
Then Johnny raised his hand and said he had seen a western where some Indians came riding over the hill and John Wayne shot them all. The teacher said, “Well, Johnny, that really doesn't have anything to do with sex education.”
“Yes it does,” said Johnny, ” it taught those Indians not to fuck with John Wayne.”

33 Re: Vitse-tråd on Lør 17 Aug 2013 - 8:14

A little boy about 10 years old was walking down the sidewalk, dragging a flattened frog on a string behind him. He came up to the doorstep of a whore house and knocked on the door. When the Madam answered it, she saw the little boy and asked what he wanted. He said, "I want to have sex with one of the women inside. I have the money to buy it, and I'm not leaving until I get it." The Madam figured, why not, so she told him to come in. Once in, she told him to pick any of the girls he liked. He asked, "Do any of the girls have any diseases?" Of course, the Madam said, "No!"He said, "I heard all the men talking about having to get shots after making love with Amber. THAT'S the girl I want." Since the little boy was so adamant and had the money to pay for it, the Madam told him to go to the first room on the right. He headed down the hall dragging the squashed frog behind him. Ten minutes later he came back, still dragging the frog, paid the Madam, and headed out the door!The Madam stopped him and asked, "Why did you pick the only girl in the place with a disease, instead of one of the others?"He said, "Well, if you must know, tonight when I get home, my parents are going out to a restaurant to eat, leaving me at home with a baby-sitter. After they leave, my baby-sitter will have sex with me because she just happens to be very fond of cute little boys. She will then get the disease that I just caught. When Mom and Dad get back, Dad will take the baby-sitter home. On the way, he'll jump the baby-sitter's bones, and he'll catch the disease. Then when Dad gets home from the baby-sitters, he and Mom will go to bed and have sex, and Mom will catch it. In the morning when Dad goes to work, the Milkman will deliver the milk, have a quickie with Mom and catch the disease, and HE'S the son-of-a-bitch who ran over my FROG!"

Vis Medlemmets Profil

34 Re: Vitse-tråd on Søn 18 Aug 2013 - 16:34

Gjest

Gjest
Et eldre ektepar var i kirken, hun lener seg mot mannen og sier; jeg slapp en lydløs prump, hva skal jeg gjøre?.

BYTT BATTERIER I HØREAPPARATENE DINE.

35 Re: Vitse-tråd on Man 19 Aug 2013 - 10:55

To brødre, la oss kalle dem Storebror og Lillebror, bodde alene på et småbruk opp i Øverkroken.
De hadde arva gården etter foreldra, inkludert avdøde fars klær…

Der skjedde ikke så mye der oppe i lia. Så annonsen om ”Jentenes Aften” på samfunnshuset nede i bygda våknet Lillebrors nyskjerrighet.
Kvelden kom, og Lillebror rusla ned, til tross for Storebrors skepsis.

Storebror venta på Lillebrors hjemkomst så lenge han orka, men sovna til slutt.
Ut på morrakvisten våkna han i stolen, og første reaksjon var å bekrefte at utgangsdøra var låst. Deretter kikka han ut vinduet. Der såg han en damesykkel parkert opp etter grinda. På sykkelstyret blafra der noe rødt.
Så storma han inn på Lillebrors soverom, hvor Lillebror låg i dyp søvn.

Storebror greide ikke å styre seg og rista Lillebror våken. Her skulle det forklares, og det prompte.
Lillebror ble stabla opp av senga og slept ned til grinda for å synfare bevisene.
Der stod en damesykkel, og på styret hang en rød silketruse….

Lillebror forklarte følgende:
Laura fra nabobygda insisterte på å følge med hjem.
De stoppet ved grinda, hvor hun dro av seg trusa, slengte den i lufta og sa ”Nå kan du ta akkurat det du vil!”.
Lillebror valgte sykkelen..

Historien bidro til å berolige Storebror, som sa: ” Det var da en Guds lykke at du valgte sykkelen, for den trusa passer verken til deg eller meg”

Vis Medlemmets Profil

36 Re: Vitse-tråd on Ons 21 Aug 2013 - 12:45

Gjest

Gjest
Lille Per sier en dag i barnehagen; mammaen min drikker hun.
Å, hva er det moren din drikker?, sier barnehagetanten.
Jo mamma drikker drømper til meg.

37 Re: Vitse-tråd on Ons 21 Aug 2013 - 15:42

Under en spørreundersøkelse om sex på gamlehjemmet, ble Olga på 82, spurt av intervjuserien om når hun hadde sex sist. 1945 kom det kontant, fra Olga. Oi, så lenge siden, utbrøt intervjueren. Dere unge har ikke mye begrep om tid lenger, sa Olga, Klokka er jo bare kvart over åtte...

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

38 Re: Vitse-tråd on Tor 22 Aug 2013 - 15:56

Jostein, Olav, Anders og Geir hadd en tradisjon med å reis på telttur hver høst. Fisking, grilling karsk og karslig skitprat va faste posta på programmet.

Men no i høst så fikk Jostein beskjed av kjærringa si at "det bli itj aktuelt at du fær på telttur i år."
De tre andre dro no avgårde uten Jostein, men syntes det va rart å bare vær tre kailla istedet for fire.
Stor va forbauselsen da Jostein plutselig kom trampan inn på leirplassen en 4-5 tima etter de anneran, slo opp campingstolen sin og satt sæ ned.
Kjæm du læll da?
Ja, æ sjønne det egentlig itj, men det hendt nåkka rart i kveld.
Æ satt å så på lokalnyhetern da æ hørt kjærringa ropt fra soverommet at æ mått kom opp. Så æ gjor som æ fikk beskjed om, som vanlig, og da æ kom inn på soverommet så sto ho der splitter naken med et tau i handa. Bind mæ fast te senga sa ho. "HÆ?" sa æ.
Æ har læst den siste boka av "Fifty shades of gray", så no vil æ prøv ut litt, sa ho.
Jaja, sa æ. Sæ betta æ ho fast og så spurt æ om ka æ sku gjør no.
"Gjør akkurat det du har løst te", sa ho.

Så da for æ no på telttur læll da…

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

39 Re: Vitse-tråd on Tor 22 Aug 2013 - 18:27

Gjest

Gjest
Nordlendingen hadde kjøpt seg ny Opel Meriva. To dager senere var han tilbake i butikken og klaget over at han ikke hadde fått med ekstrautstyret. Eksrautstyret? sier selgeren. Æ har kjøpt Opel Meriva, kor farsken e riva?.

40 Re: Vitse-tråd on Fre 23 Aug 2013 - 15:42

Gjest

Gjest
Definisjon på en hund; det er et dyr som gjør i begge ender.

41 Re: Vitse-tråd on Lør 24 Aug 2013 - 10:24

Stjeler denne fra en annen nettside:

Jens Stoltenberg besøkte en avdeling ved Åsgård Psykriatiske Sykehus og ble vist rundt av bestyrer.
"Hvordan finner dere ut at personen er syk nok til å legges inn?" spør Jens.
"Vi fyller et badekar med vann. Gir personen en teskje, en kopp og ei bøtte...å ber dem tømme karet!"
"Nåh..." sa Jens..."...de som er normale, bruker vel bøtta. For det går fortest?"
"Nei" svarte bestyreren..."de normale drar ut proppen! Vil du ha en seng ved vinduet?...."

alien 

Vis Medlemmets Profil

42 Re: Vitse-tråd on Lør 24 Aug 2013 - 16:39

Gjest

Gjest
En eldre dame hadde fått en papegøye, men papegøyen var veldig stygg i ordbruken. Damen tok papegøyen med til presten, som hadde to papegøyer som satt og ba hele dagen. Når damen kommer inn hos presten med papegøyen skriker fuglen; jeg er en hore, jeg er en hore!.

Herren være lovet, våre bønner er hørt kommer det da fra prestens to papegøyer.

43 Re: Vitse-tråd on Tir 27 Aug 2013 - 15:19

Gjest

Gjest
99Trollerud skrev:Stjeler denne fra en annen nettside:

Jens Stoltenberg besøkte en avdeling ved Åsgård Psykriatiske Sykehus og ble vist rundt av bestyrer.
"Hvordan finner dere ut at personen er syk nok til å legges inn?" spør Jens.
"Vi fyller et badekar med vann. Gir personen en teskje, en kopp og ei bøtte...å ber dem tømme karet!"
"Nåh..." sa Jens..."...de som er normale, bruker vel bøtta. For det går fortest?"
"Nei" svarte bestyreren..."de normale drar ut proppen! Vil du ha en seng ved vinduet?...."

alien 
Ville han ha seng ved vinduet?.

44 Re: Vitse-tråd on Fre 30 Aug 2013 - 1:49

A young guy from N. J. moves to Fla. He goes to a big "everything under one roof" store looking for a sales job.

The Manager says, "Do you have any sales experience?"

The kid says, "Yeah. I was a salesman back in New Jersey."

Well, the boss liked the kid and gave him the job. "You start tomorrow. I'll come down after we close and see how you did."

His first day on the job was rough, but he got through it.

After the store was locked up, the boss came down. "How many customers bought something from you today?"

The kid says, "One."

The boss says, "Just one? Our sales people average 20 to 30 customers a day. How much was the sale for?"

The kid says "$101,237.65."

The boss says "$101,237.65? What the heck did you sell?"

The kid says, "First, I sold him a small fishhook. Then I sold him a medium fishhook. Then I sold him a larger fishhook.

"Then I sold him a new fishing rod. Then I asked him where he was going fishing and he said down the coast,

"So I told him he was going to need a boat, so we went down to the boat department and I sold him a twin engine Chris Craft."

"Then he said he didn't think his Honda Civic would pull it, so I took him down to the automotive department and sold him that 4x4 Expedition."

The boss said, "A guy came in here to buy a fishhook, and you sold him a BOAT AND a TRUCK?!"

The kid said, "No, the guy came in here to buy Tampons for his wife, and I said, 'Dude, your weekend's shot, you should go fishing.'"

Vis Medlemmets Profil

45 Re: Vitse-tråd on Fre 30 Aug 2013 - 10:08

But did he get tampon`s??????Laughing

Vis Medlemmets Profil

46 Re: Vitse-tråd on Ons 4 Sep 2013 - 19:56

Gjest

Gjest
Og så var det svensken som hadde kjøpt billig el-bil. Bare synd at skjøteledningen var så dyr.

47 Re: Vitse-tråd on Tor 5 Sep 2013 - 1:08

Høhøhø

Vis Medlemmets Profil

48 Re: Vitse-tråd on Fre 6 Sep 2013 - 17:11

What do you call a psychic midget who has escaped from prison?
A small medium at large!

Vis Medlemmets Profil

49 Re: Vitse-tråd on Lør 11 Jan 2014 - 18:33

Denne var så bra at eg vekker tråden til live:

A man is sitting at home and a police officer knocks on his door.
The officer asks him if he is married and the man replies, "Yes I am."
He then asks him if he has a recent picture of his wife. "Sure hold on a second."
The officer looks at the picture, and in a sad voice says, "I'm sorry, but it looks like your wife has been hit by a train."
The man says, "I know, but she has a good personality and is an excellent cook."

Vis Medlemmets Profil

50 Re: Vitse-tråd on Tor 20 Mar 2014 - 12:40

Kjærringa har vært sporløst forsvunnet i over en måned.Politiet sier jeg bare må forberede meg på det verste.

Så idag må jeg gå på Fretex og be om å få klærne hennes tilbake,i tilfelle pollti har rett  clown

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 4]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Similar topics

-

» Vitse-tråd