Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vitse-tråd

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 4]

51 Re: Vitse-tråd on Tor 20 Mar 2014 - 12:59

KliffArne skrev:Kjærringa har vært sporløst forsvunnet i over en måned.Politiet sier jeg bare må forberede meg på det verste.

Så idag må jeg gå på Fretex og be om å få klærne hennes tilbake,i tilfelle pollti har rett  clown
Den der va sikkert artig, men æ skjønte ikke bæra ... men flire litt for høflighetskyld  Laughing   Laughing   Laughing 

Vis Medlemmets Profil

52 Re: Vitse-tråd on Tor 20 Mar 2014 - 13:35

jhn skrev:
KliffArne skrev:Kjærringa har vært sporløst forsvunnet i over en måned.Politiet sier jeg bare må forberede meg på det verste.

Så idag må jeg gå på Fretex og be om å få klærne hennes tilbake,i tilfelle pollti har rett  clown
Den der va sikkert artig, men æ skjønte ikke bæra ... men flire litt for høflighetskyld  Laughing   Laughing   Laughing 

Jeg forstod den med en gang jeg leste den  alien  Siden du ikke forstod bæra,så tror jeg ikke jeg gidder å forsøke å forklare deg heller  clown 

53 Re: Vitse-tråd on Tor 20 Mar 2014 - 13:46

KliffArne skrev:
jhn skrev:

Jeg forstod den med en gang jeg leste den  alien   Siden du ikke forstod bæra,så tror jeg ikke jeg gidder å forsøke å forklare deg heller  clown 
Skarping du da  Shocked  Men ingenting er vel mere ødeleggende for en vits enn å måtte forklare den, så den e grei.
Forstår man ikke, ja så forstår man ikke .. sånn er det bare  cyclops 
Kanskje jeg poster et innlegg om et par dager full av slike  Laughing

Sist endret av jhn den Tor 20 Mar 2014 - 14:15, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Vitse-tråd on Tor 20 Mar 2014 - 14:08

Tok den med en gang, jeg er skarp..  geek 

Vis Medlemmets Profil

55 Re: Vitse-tråd on Tor 20 Mar 2014 - 14:14

Trollerud skrev:Tok den med en gang, jeg er skarp..   geek 

Shocked 

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Vitse-tråd on Fre 21 Mar 2014 - 12:31

Får prøve en til,for å sondere jhn's logiske evner.

To jegere var ute på tur,og der kommer de til et stort hull i bakken.Hullet var så dypt at de ikke kunne se til bunnen,så de tenkte hvis de slapp noe nedi,så kunne de lytte hvor langt tid det tok før det stoppet,for så å få en slags formening om dybden.
De fant et rustent jernstykke som de vippet utfor kanten.
Da hørte de det raslet i buskene nær dem,og en geit kom i ei hællvettes fart og stupte ned i hullet,hodet først.

Like etterpå kom det en bonde forbi,og han lurte på om de hadde sett ei geit.

Joda,de fortalte hva de hadde sett,geita som hadde sprunget som fan og stupt ned i hullet.

"Merkelige greier",sier bonden,"den stikker alltid av" Men denne gangen hadde jeg bundet den fast i den gamle plogen min...

57 Re: Vitse-tråd on Fre 21 Mar 2014 - 14:35

En spesialdesignet vits for min eminente hjerne ... tanken var sikkert god men du kan vel noen bedre enn denne?

Har du forresten hørt om de to kompisene som satt i en bar, plutselig sier den ene: Å dæven, der blei æ blind.
Ja, sier den andre, der kan du se.

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Vitse-tråd on Fre 21 Mar 2014 - 14:56

Det var en gang en gutt med et veldig stort hode som skulle på et ball, men ingen jenter ville danse med han. Han fikk etterhvert øye på en jente med så mange kviser i ansiktet at det var ingen gutter som ville danse med henne.
Skitt la gå, tenkte gutten med det store hodet og spurte om de skulle danse.
"Kjempe gjerne", sa jenta og smilte.
Gutten blei stille et øyeblikk før han svarte litt syrlig: "Kvise tryne".

Vis Medlemmets Profil

59 Re: Vitse-tråd on Lør 22 Mar 2014 - 0:33

Noen som vet hvorfor salget av Tesla biler går så tregt i Sverige?

Svenskene er så redde for å få sladd!!!

Vis Medlemmets Profil

60 Re: Vitse-tråd on Lør 22 Mar 2014 - 12:34

To ivrige debattanter i "Konspirasjonsteori-tråden" møttes,og den ene spør den andre:
"Hva har du skrevet i tråden idag,da?"

Ingenting,svarer den andre.

"Det vet jeg jo fra før,men hvordan ordla du deg?   Razz

61 Re: Vitse-tråd on Lør 22 Mar 2014 - 13:01

KliffArne skrev:To ivrige debattanter i "Konspirasjonsteori-tråden" møttes,og den ene spør den andre:

Veldig bra ... men dette er jo ikke en vits, men virkeligheten

Vis Medlemmets Profil

62 Re: Vitse-tråd on Lør 22 Mar 2014 - 14:45

Vet dere hvorfor Hitler begikk selvmord? Han fikk gassregninga... :)

Vis Medlemmets Profil

63 Re: Vitse-tråd on Lør 22 Mar 2014 - 15:05

Johnny Airtime skrev:Vet dere hvorfor Hitler begikk selvmord? Han fikk gassregninga... :)

….den var jo bra….huff!

Vis Medlemmets Profil

64 Re: Vitse-tråd on Lør 22 Mar 2014 - 21:30

Hørt på svensk kafe;

Jeg vil ha en kaffe uten fløte.

Vi har sluppet opp for fløte.

Da tar jeg den uten melk,da  clown 

65 Re: Vitse-tråd on Lør 22 Mar 2014 - 23:37

KliffArne skrev:Hørt på svensk kafe;

Jeg vil ha en kaffe uten fløte.

Vi har sluppet opp for fløte.

Da tar jeg den uten melk,da  clown 
 Laughing En av de bedre

Vis Medlemmets Profil

66 Re: Vitse-tråd on Lør 22 Mar 2014 - 23:43

Haya99 skrev:
jhn skrev:
KliffArne skrev:To ivrige debattanter i "Konspirasjonsteori-tråden" møttes,og den ene spør den andre:

Veldig bra ... men dette er jo ikke en vits, men virkeligheten

Så det konspireres mot konspiratorene i konspirasjonstråden…..  Shocked 
Ja, ser ut for det. Det er jo ikke så pent å gjøre slikt ... så det kan jeg like  cyclops 
(Vet ikke helt hva denne gulingen betyr, men den ser jo litt cool ut)

Vis Medlemmets Profil

67 Re: Vitse-tråd on Søn 23 Mar 2014 - 9:52

Sidan det spora litt av med sprø konspirasjoner her nå prøve eg få det inn på rett spor igjen:

A hillbilly farmer who wanted to get a divorce paid a visit to a lawyer. The lawyer said, 'How can I help you?' The farmer said, 'I want to get one of them dayvorces.'

The lawyer said, 'Do you have any grounds?' The farmer said, 'Yes, I got 40 acres'

The lawyer said, 'No, No, you don't understand, Do you have a suit? The farmer said, 'Yes, I got a suit, I wears it to church on Sundays.'

The lawyer said, 'No, no, I mean, do you have a case?' The farmer said, 'No, I ain't got a Case, but I got a John Deere.

The lawyer said, 'No, I mean, do you have a grudge?' The farmer said,'Yes, I got a grudge, that's where I parks the John Deere'

he lawyer said, 'Does your wife beat you up or something?' The farmer said, 'No, we both get up at 4:30.'

By now the lawyer is getting frustrated but tries one last question.

The lawyer said, 'Is your wife a nagger?' The farmer said, 'No, she's a white gal, but our last child was a nagger and that's why I wants a dayvorce.'

Vis Medlemmets Profil

68 Re: Vitse-tråd on Søn 23 Mar 2014 - 10:03

flonoen skrev:Sidan det spora litt av med sprø konspirasjoner her nå prøve eg få det inn på rett spor igjen

Godt jobba  Cool 

Prøvde selv å skille ut et par innlegg og flytte inn i rett tråd. Men tror du jeg fikk det til  Suspect På et tidspunkt så trodde jeg at hele vitsetråden ble borte,men så dukket den hedigvis opp her i åfftåpikk  clown 

69 Re: Vitse-tråd on Søn 23 Mar 2014 - 11:27

Trollerud skrev:
jhn skrev:
Ja, ser ut for det. Det er jo ikke så pent å gjøre slikt ... så det kan jeg like  cyclops 
(Vet ikke helt hva denne gulingen betyr, men den ser jo litt cool ut)

Den gulingen brukes når man skal formidle at den andre er snever-synt. At han eller hun mangler dybde i sine visjoner. Årsaken til det er at man trenger to øyne for å se dybde, med bare et blir alt på samme plan.
Takk for den. Egentlig burde vel jeg skjønt dette instinktivt, but but.
Men den passer jo godt i de fleste ordvekslinger her inne, gjør den ikke?

Vis Medlemmets Profil

70 Re: Vitse-tråd on Søn 23 Mar 2014 - 16:53

Gjest

Gjest
Du er intelligent, sa nordmannen til svensken.
Det er inte du heller, svarte svensken.

71 Re: Vitse-tråd on Søn 23 Mar 2014 - 21:05

Hvor er det blitt av alle de inte-lligente konspirasonsinnleggene her? Er det GSen som begynner å jernevaske Kliff slik at han forlanger "ordnung muss sein"?

Vis Medlemmets Profil

72 Re: Vitse-tråd on Søn 23 Mar 2014 - 22:20

Haya99 skrev:Hvor er det blitt av alle de inte-lligente konspirasonsinnleggene her? Er det GSen som begynner  å jernevaske Kliff slik at han forlanger "ordnung muss sein"?

Konspirasjonsinnlegg?? Hvordan var de ordlagt  clown 

Du får se etter i konspirasjonstråden din,jeg syntes de var for god til å bli borte her mellom vitsene.

73 Re: Vitse-tråd on Søn 23 Mar 2014 - 22:31

På asylet var det en kar som gikk og slepte en snor etter seg,og en av de andre lurte på hvorfor.
"Fordi jeg forsøkte å skyve den,men det var klin umulig'".  No 

74 Re: Vitse-tråd on Ons 2 Apr 2014 - 20:10

En kanin hadde endelig klart å rømme fra et forskningslab,under et gjerde og inn på en åpen eng.Det var himmelsk for ham å kjenne det myke gresset under labbene,en helt ny og ukjent følelse.
Ute på engen traff han på et gjeng med vill-kaniner.De hilste han velkommen,og viste han bort i en gulrotåker der de spiste seg gode og mette.Han var kommet til himmelen.
Etter en stund var de sultne igjen,og de viste han en salatåker.Der spiste de seg gode og mette igjen.
Etterpå så han et gjeng andre kaniner på andre siden av engen,og spurte de nye vennene sine hvem det var.
"Jo,det er hunn-kaniner","de pleier vi å fare over når vi har lyst".

Forsknningskaninen hadde aldri hatt seg før,men da han først fikk smaken var han ikke til å stoppe.Han raspet over hele gjenget flere ganger,før han slepte seg tilbake til de andre.
"Nå,,hva synes du,har du lyst å slå deg på lag med oss?",spurte de.

"Jeg har  hatt det veldig bra her,spesiellt med hunn-kaninene,men nå mååå jeg bare tilbake til lab'en og få meg en røyk"

75 Re: Vitse-tråd on Tir 8 Apr 2014 - 17:56

Dette er jo ikke en vits, men jeg synes det var godt sagt ... og litt artig.

Alexander Tymczuk, sosialantropolog
«Situasjonen i Ukraina kan bedre seg på to måter. Enten begynner hver og en av oss, fast og uselvisk å arbeide i fellesskap til det beste for fedrelandet, eller så daler engler ned fra himmelen, og ordner alt til det bedre uten vår hjelp. Ettersom jeg er en rasjonalist og ikke tror på mirakler, velger jeg å vente på englene.»

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 4]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Similar topics

-

» Vitse-tråd