Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ønskes kjøpt: Bilde av Kongen og Dronningen.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Jeg holder for tiden på med å snekkre et kombinert Vedskjul og Ute-dass, som jeg skal ha i tilknyttning til Skogs-koia som vi har restaurert.
Enhver Ute-Dass med noe stil, verdighet og respekt for seg sjølv har jo et bilde av De Kongelige Very Happy   Tidligere var det vanlig med bilde av Kong Haakon eller Kong Olav.  
Men siden tida går sin gang, så tenker jeg at et staselig bilde av Kong Harald og Dronning Sonja i fulle regalier, gjerne i glass og ramme, hadde hevet standarden til uante høyder bounce  

Så Gutter: Er det noen som har noe slikt å avse Question

PS: Går greitt med Kong Haakon eller Kong Olav og da.

Vis Medlemmets Profil
Hvorfor ikke være fremsynt og montere ett bilde av kronprinsen og kronprinsessen? clown

Vis Medlemmets Profil
Mahatma skrev:Hvorfor ikke være fremsynt og montere ett bilde av kronprinsen og kronprinsessen? clown

Neei, det går ikke. Det er jo en Ute-Dass, så litt Stil må det tråss alt være Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
Du får labbe deg inn på nærmeste militærforlegning og røske et bilde eller to ned fra veggen Laughing
Da får du jo med deg de kronede rammene også bounce

(Evt ta deg en hurtigrutetur fra Harstad til Finnsnes (er vel nærmest deg) og røske ned samme nevnte bilder fra skottet i trappegangen. Tror alle hurtigrutene har de i glass og ramme på fjerdedekket)..

Vis Medlemmets Profil
Er jo masse bilder av Trump og kona på nettet nå....

....ville sannsynlig føre til at prosessen går kjappere...

Vis Medlemmets Profil
Var jo et brukanes bilde på forsiden til NMCU- blækka som kunne passet i sjitlokta rabbit

Sponsored content

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]