Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Til de britiske purister!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Til de britiske purister! on Tor 6 Apr 2017 - 14:41

Så hva mener dere purister om det siste bygget? Har forstått det sånn at det er noen av dere her?

Nesten ferdig, skal ha en bredere swing bak så jeg får bredere felg, speedo i speil, og litt små greier.  Så skal det plukkes ned og lakkes.  clown
(eksosen er nylakket med Gunkote, men full i støv)

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Til de britiske purister! on Tor 6 Apr 2017 - 15:27

WagenLagenKranken, Von skrev:Så hva mener dere purister om det siste bygget? Har forstått det sånn at det er noen av dere her?

Nesten ferdig, skal ha en bredere swing bak så jeg får bredere felg, speedo i speil, og litt små greier.  Så skal det plukkes ned og lakkes.  clown
(eksosen er nylakket med Gunkote, men full i støv)

Ser bare fremre del av sykkelen på mobilen,men ser ut som en motard har parret seg meg en engelsk gentleman pig

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Til de britiske purister! on Tor 6 Apr 2017 - 16:35

Den fremskjermen så mal-plassert ut Suspect

4 Re: Til de britiske purister! on Tor 6 Apr 2017 - 16:52

Med denna blir du fullt utdannet Mekaniker før sommern er over Very Happy

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Til de britiske purister! on Tor 6 Apr 2017 - 20:36

ArcticTiger skrev:Med denna blir du fullt utdannet Mekaniker før sommern er over Very Happy

Det er jeg enig med deg i! rabbit

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Til de britiske purister! on Tor 6 Apr 2017 - 20:37

KliffArne skrev:Den fremskjermen så mal-plassert ut Suspect

Også enig. Men jeg har en annen, denne passet rett på, sånn uten videre clown

Men plasseringen blir den samme.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Til de britiske purister! on Lør 8 Apr 2017 - 10:34

Dommen!

Dette hadde jeg ikke forventet.
Jeg hadde sommerfugler i magen når jeg la ut dette bildet på den store caferacer siden på facebook.
Fellesskapet der vet best! De «bygger» like sykler, har samme smak, de er kule!

Jeg visste at dette store felleskapet ville omfavne meg, ta meg i mot som en bror. Jeg hadde jo sett hva dem la ut, jeg visste at jeg manglet sort matt lakk og mumiebandasje på eksosen, jeg trodde ikke det ville bety noe. Jeg tok feil. Forferdelig feil.

Etter et par svar forstod jeg at jeg er mislykket!
Jeg skjønner hva Hitler gikk igjennom da han for siste gang i 1908 fikk avslag på Wiens kunstakademi.
I svar etter svar ble BSA en slaktet, gjerne av folk som såvidt (utifra hva jeg har sett av kjøretøy) såvidt kan behandle en vinkelsliper, og desto gladere i sort matt og tidligere nevnte mumiebandasjering.

Det hele utviklet seg til et veritabelt sjøslag, alle mot meg! Hva har jeg gjort dem? Liksom?
Det kulminerte i at en eller annen høvding der truer med utkastelse, og stengte tråden, og i tillegg kalte meg brønnpisser!

Meg en brønnpisser? Hva mener Wikipedia om en brønnpisser?

Uttrykket «brønnpissing»

Uttrykket «brønnpissing» ble for øvrig særlig kjent i norsk offentlig debatt etter at forfatteren Sigbjørn Hølmebakk brukte det i en kronikk i Dagbladet 5. januar 1961. Der beskrev han en brønnpisser som en som forgifter den politiske debatten ved å stemple fredsaktivister og NATO-motstandere som samfunnsfiender og skjulte kommunister.

Men jeg har jo bare bygget litt om en engelsk motorsykkel jo!
Plutselig er NATO blandet inn og? England er jo en NATO land, men det er jo vi og?

Hadde jeg visst dette, hadde jeg kjøpt en GS 400 twin, kuttet av bakrammen med vinkelkutter, tatt bilder av flygende gnister som jeg hadde lagt ut på gruppen.
Bestilt en rammeloop, fått noen til å sveise den inn, sprayet med sprayboks sort matt lakk overalt der det var rust og dårlig lakk, og avsluttet tilslutt med mumiebandasje over de rustne svanehalsene på eksosen! Og en dårlig tilpasset sadel med vaffelmønster!

Så hadde jeg lagt ut bildet av en ferdig caferacer! Hvilken lykke!

Jeg blir varm innvending av tanken, jeg biller meg inn i en lykkerus!
Men for meg, nå, er det for sent. En tung skjebne venter meg. Selvpåført. Hvorfor hørte jeg ikke på advarslene? Hvorfor?

Glem meg, men ikke hva som hendte meg!
Ikke glem hvilken store feil jeg begikk i søken etter sannheten, jeg skjønner at jeg gikk for langt.
Kanskje om 1000 år er det plass for sånne som meg, kanskje...

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Til de britiske purister! on Lør 8 Apr 2017 - 11:26

Hællvete kranken, hva er det du fucker deg så opp for for tida Question Det er da ingen som bryr seg om hva du gjør med den derre BSAn, og det er ingen som får se deg kjøre noe særlig med den alikavæl Rolling Eyes
Nei slapp nå av i påsken å kos deg med sykkern Very Happy La Kjøtern få bite litt i setet, så han får litt meir å bryne tenna på enn det der bilrema-rælet du ga han her om dagen bounce

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Til de britiske purister! on Lør 8 Apr 2017 - 11:38

WagenLagenKranken, Von skrev:Dommen!

Dette hadde jeg ikke forventet.
Jeg hadde sommerfugler i magen når jeg la ut dette bildet på den store caferacer siden på facebook.
Fellesskapet der vet best! De «bygger» like sykler, har samme smak, de er kule!

Jeg visste at dette store felleskapet ville omfavne meg, ta meg i mot som en bror. Jeg hadde jo sett hva dem la ut, jeg visste at jeg manglet sort matt lakk og mumiebandasje på eksosen, jeg trodde ikke det ville bety noe. Jeg tok feil. Forferdelig feil.

HA-HA-HA...
Jævlig bra. cheers

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Til de britiske purister! on Lør 8 Apr 2017 - 12:43

Hehe, du passer nok best sammen med oss, Cranken. Må ikke rote deg bort i sånne bedrevitere.

Lånte profilen til kjærringa for å prøve å finne tråden du snakker om, men jeg fikk det ikke til. Kanskje like bra, kunne jo risikert at kjærringa ble utkasta clown

11 Re: Til de britiske purister! on Lør 8 Apr 2017 - 14:23

Du ble anklaget for brønnpissing.og.fikk stengt tråden?Må ha vært en fin kveld Laughing

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Til de britiske purister! on Lør 8 Apr 2017 - 15:15

Mahatma skrev:Du ble anklaget for brønnpissing.og.fikk stengt tråden?Må ha vært en fin kveld Laughing

Og ble kastet ut! clown

Jaja, er bare en ting å si!
Det er bedre å pisse i brønnen, enn å pisse i buksen for å holde varmen!

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Til de britiske purister! on Lør 8 Apr 2017 - 16:08

For å komme med litt konstruktiv kritikk her,så ville jeg rettet opp eksospottene,og satt på mer normale enn de megafonene som er på den nå.Stjernen virker også litt malplassert,samt forskjermen som andre har bemerket.

Men kjør den stolt som det unikumet den er.Liker heller slike bygg enn de klassiske restaureringene som det er 13 av på dusinet clown

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Til de britiske purister! on Lør 8 Apr 2017 - 16:40

WagenLagenKranken, Von skrev:
Mahatma skrev:Du ble anklaget for brønnpissing.og.fikk stengt tråden?Må ha vært en fin kveld Laughing

Og ble kastet ut! clown

Jaja, er bare en ting å si!
Det er bedre å pisse i brønnen, enn å pisse i buksen for å holde varmen!

du kan jo teste et sted til bounce bounce bounce :

http://www.dotheton.com/forum/index.php?board=48.0

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Til de britiske purister! on Lør 8 Apr 2017 - 23:19

KnutR

Admin
Jeg fikk opp et FB-varsel om noen som surva over brønnpissing, men fikk dessverre ikke med meg tråden før den ble borte. Nesten så det vanker godord og kudos for å klare å trekke opp folk på den måten med bare et bilde Very Happy Fanken, vi andre må jo trykke på all verdens brytere for å erte på oss noe såpass enkelt som en sautjuv..

EDIT: Fant tråden nå, og flirer godt.. cheers

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt hardt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevognsrigg (støttehjulsræseren), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 508.
Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]