Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

"Det går lukt til helvete"-tråden

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 7:47

Børsen stuper og arbeidsledigheten i verden rundt oss skyter i taket. Trollisens skrekkscenarier fra DDF er i ferd med å bli realitet?

Blir spennende å følge med på våre kjære folkevalgtes grep for å holde økonomien igang utover året, jeg lurer igrunn på hva den gjennomsnittlige biker gjør seg av refleksoner her?
-Haya?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 8:38

"gjennomsnittlig"?? - jeg er da over gjennomsnittet ...

.... joda - din teorien om peak oil er jo død - nå er US mindre avhengig av oljeimp da de har enorme mengde olje og gass i skifer - og de er ikke de eneste...

Det gjør jo at høyresidas lovnader om å svi av masse penger OG gi skattelette - nok fortoner seg som en mindre bra ide ved valget i 2013 - så da beholder nok Jens makta - og vi kan få en fortsatt lys framtid i Gnore - tross synkende oljepris - noe som ellers i verden kommer til å sette fart i økonomien igjen - en hestekur er nødvendig - den ligner på den vi selv tok i 80-90 åra - etter det blir alt så meget bedre.

Folk ser vel også ut til å forstå at høyrepolitikk ikke fører fram - og vil nå føre en politikk mer det Jens har stått for - Staten må hjelpe til i dårlige tider og stramme inn i gode.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 8:39

Jeg synes at den deterministiske vinklingen på absolutt alt, sammen med evinnelige temaer hinsides noe som helst som har med MC å gjøre totalt forsurer et ellers levende og positivt forum.
Du er domm.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 9:43

Haggiz skrev:Du er domm.

Dum, Haggiz, dum...

Dessuten er jo også dette forumet heeelt dødt nå, tenkte litt dommedagssnakk kunne få opp farten litt?

Vis Medlemmets Profil

5 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 12:30

Hallis, da.

Du burde ikke mobbe folk for skrivefeil.
Tenk om han har dyksleski?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

6 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 13:13

Ingen mobbing fra min side..

Det var HAN som startet det! Mad

Vis Medlemmets Profil

7 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 14:38

99Trollerud skrev:

Dum, Haggiz, dum...

Dessuten er jo også dette forumet heeelt dødt nå, tenkte litt dommedagssnakk kunne få opp farten litt?

Synes også det er litt dødt her,dere må skjerpe dere Suspect Ser at mange er innom,men merkelig stille.

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

8 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 15:28

KliffArne skrev:
Synes også det er litt dødt her,dere må skjerpe dere Suspect Ser at mange er innom,men merkelig stille.

Vi må legge skylda på noen. Jeg vil trekker frem Kenny, Yngve og TomB. Karer som historisk sett har hatt relativt langt fremtredende skrivekløe, men som ikke evner å prestere nå. Haya har funnet seg to nye venner i Tydeus og han derre rørleggeren fra Ytre Enebakk, de prater jo bare kneskrap på Rudskogen, og ingen av dem ser ut til å ljuge eller overdrive noe særlig heller, alt er så saklig og korrekt at det blir gørr kjedelig å følge med på.

Det tekniske hjørnet er igrunn en litt dødfødt ide? Alle moderne bikere har serviceavtaler på sine Santander-finansierte plastikk-raketter, tror ikke en gang folk vet hvordan dems egen motor ser ut, under all den plasten?

Klart, Haya kan jo få ut fingeren og komme med noen oppdateringer på det Carbon-Gris prosjektet som har stagnert i en låve i Larvik, kanskje gløden forsvant da;
1) Han ble rikskjendis og kom på trykk i Eskils Blekke?
2) Han fikk prøve en raodracer som faktisk virker, en Gixxer 1000?

KTM Ruben er det ikke noe fres i heller. Aner ikke hva som skjer der i gården. Familielivet tynger vel mer enn han hadde gamblet med, blir mer Volvo stasjonsvogn og handletur til Tuckfors, enn å leke med pit-bike i Østfolds mange sandtak..

Vis Medlemmets Profil

9 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 15:59

99Trollerud skrev:

Dum, Haggiz, dum...

Går vel an å lage litt reklame for dette forumet på DDF, eller forresten, der er det jo ingen!

Vis Medlemmets Profil

10 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 16:40

99Trollerud skrev:
KliffArne skrev:

Vi må legge skylda på noen. Jeg vil trekker frem Kenny, Yngve og TomB. Karer som historisk sett har hatt relativt langt fremtredende skrivekløe, men som ikke evner å prestere nå. Haya har funnet seg to nye venner i Tydeus og han derre rørleggeren fra Ytre Enebakk, de prater jo bare kneskrap på Rudskogen, og ingen av dem ser ut til å ljuge eller overdrive noe særlig heller, alt er så saklig og korrekt at det blir gørr kjedelig å følge med på.

Det tekniske hjørnet er igrunn en litt dødfødt ide? Alle moderne bikere har serviceavtaler på sine Santander-finansierte plastikk-raketter, tror ikke en gang folk vet hvordan dems egen motor ser ut, under all den plasten?

Klart, Haya kan jo få ut fingeren og komme med noen oppdateringer på det Carbon-Gris prosjektet som har stagnert i en låve i Larvik, kanskje gløden forsvant da;
1) Han ble rikskjendis og kom på trykk i Eskils Blekke?
2) Han fikk prøve en raodracer som faktisk virker, en Gixxer 1000?

KTM Ruben er det ikke noe fres i heller. Aner ikke hva som skjer der i gården. Familielivet tynger vel mer enn han hadde gamblet med, blir mer Volvo stasjonsvogn og handletur til Tuckfors, enn å leke med pit-bike i Østfolds mange sandtak..
Ja som du sier Hollis, det går til helvete!
Men jeg kan vel bidra til litt oppgulp, selv om det er fra raserbanen Laughing
Jeg er vel egentlig flink til å klage, så jeg skal gjøre mitt beste for å spre litt edder og galle!

Nye Rudskogen og Rudskogen motorpark.
Hva faan feiler det bizznizfolk nå om dagen. Leie ut banen uten å ha strømmen i orden. Det er så jævla artig at 120 utøvere som har betalt en hel bråta med ærlig opptjente fjelldollar for å tilbringe pinsen med å kjøre, så virker strømmen pogger meg bare i sykluser av 2/58! Da er det 2 min. på og 58 av. Er ikke mye morsomt å kjøre ut på med kalde dekk Evil or Very Mad Blir så inn i hælvete forbanna på dem. Hvem er det de har på vakt, som liksom skal ordne opp med de "små" tingene som ikke er i orden? Jo en liten nisse som gikk rund å babla om en carbon-porsje som han og sønnen kjører i støttehjulsklassen. Hvem pogger bryr vel seg om det? Tilbake til saken.. Han kunne ikke gjøre noe, påsto han. Og når du endelig fikk han litt på gli, så måtte han kjøre jentene over på andre siden slik at de fikk gått på do! For du tror vel ikke de hadde de sanitære tingene i orden før de leier ut til full pris, eller at de sier fra før du kommer, møkka menn!

Skal se om jeg orker å fortsette å klage når jeg kommer hjem. Må desverre logge av å gå hjem fra jobben Very Happy

Er foresten litt skuffende å ikke se Haya stille i C-klassen i helga, for den hadde du vunnet enkelt!

Vis Medlemmets Profil

11 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 19:52

Angående Rudskogen -så er det en skikkelig hårete bane - så hårete at fjorårets NM-vinnere ikke tør kjøre der - det gjør jo banen får litt kultstatus.

Og den T2 svingen krever sine ofre; der MÅ det gasses og 1000ccm drar oppover kulen med bra nedlegg i ei satans fart og slingrer med hekken - tør ikke tenke på å dra på med carbongrisen der.

Så ser jeg at 83 Fillegixeren driver å kjører temmelig vasst etterhvert - i 2010 tok jeg han med 6 sek på ACR med std Busan - nå kjører han på 1.33.xx og er bare 6+ sek bak Haaland som vel nå har banerekorden på 1.26.9 . Han hadde tatt 3 i Rookie 1000 - uten tryning .... Og Bjørnungen kjører som et svin også...

Vis Medlemmets Profil

12 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 20:47

Jeg må nok prøve å bli litt mer forbanna til i morgen. Jeg har fått en nydelig middag av madammen, litt sjokkis til dessert og de gode minnene fra Nm/Nc alt for langt fremme i frontlappen.

Må bare få skryte litt av Filthy og Bjornungen. Filthy, for tre år side kjørte jeg rundinger rund deg, nå er det desverre motsatt Sad
Bjornungen, første løpshelg og komme hjem med 4 pokaler, det er ikke mange som gjør alien To 1. plasser en 3. og en 5.(hadde blitt en 4. hvis ikke sykkelen hadde strula på siste runden) affraid
Gutter fortsett å gi gass, slike unge mensker vil Norge ha!

Vis Medlemmets Profil

13 hæææææææ? on Man 4 Jun 2012 - 21:22

Hva klager du på Hi hi? Evil or Very Mad
Strømm var det masse av hmm ett eller annet sted.
Dass? hva f....skal du med det? fjellskrånningen bak den tullete traileren, funka bra.
Så møtte du på både Haglund og han nissen med kamera, Kongen eller noe sånt.
Kafeterian hadde blåtkokt zniztnlen, eller hva det heter.
Utslipper`n, post 1,klokkepasser og tuter er en litt svimmel og trøtt gutt.
Allt i allt en knall helg

Så sorry Trollegutten, har det knall uansett om verden går under bounce

cheers

Vis Medlemmets Profil

14 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 21:43

Masse sykler, kule folk, god stemning, og jaggu blei jeg god og brisen og greier.
Alt i alt en god helg, selv om det var bedritent kaldt en stund...

15 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 21:51

(TomB) skrev:Hva klager du på Hi hi? Evil or Very Mad
Strømm var det masse av hmm ett eller annet sted.
Dass? hva f....skal du med det? fjellskrånningen bak den tullete traileren, funka bra.
Så møtte du på både Haglund og han nissen med kamera, Kongen eller noe sånt.
Kafeterian hadde blåtkokt zniztnlen, eller hva det heter.
Utslipper`n, post 1,klokkepasser og tuter er en litt svimmel og trøtt gutt.
Allt i allt en knall helg

Så sorry Trollegutten, har det knall uansett om verden går under bounce

cheers
Nå må du følge med litt da Hæggline!
Jeg begynte å småhisse meg litt opp pga pinsehelgen Mad

Har ikke begynt ennå med det jeg skal klage på ang. tohjulsfestivalen Exclamation

Vis Medlemmets Profil

16 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 21:55

Øøøøøyyh!!!
Det er han derre (tom)skallen med bunndragspsykoser som uttalte seg nå, ikke jeg!!!
Twisted Evil

17 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Man 4 Jun 2012 - 23:27

Haeggis Softline skrev:Øøøøøyyh!!!
Det er han derre (tom)skallen med bunndragspsykoser som uttalte seg nå, ikke jeg!!!
Twisted Evil
My Bad Embarassed

Vis Medlemmets Profil

18 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Tir 5 Jun 2012 - 17:09

At det går til helvete har vel vi vist om siden 06-07 Trolleri.
Første kalddusj kom høsten 08 men det løste de ved å pisse i buksa, alle som har prøvd det veit at den varmen kun varer ei lita stund før det virkelig bli kaldt.

Spørsmålet nå er hvor lenge de klarer å utsette det faktum at hele verdensøkonomien er basert på råtne bananer..

Gjør som meg gutter invester i hermetikk og ammunisjon..

Vis Medlemmets Profil

19 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Tir 5 Jun 2012 - 19:04

Pil og bue, Rambo style; Check!
8-skudds halvauto hagle; Check!
Mauser M98; Check!
Nattkikkert; Check!
Electro Chocker; Check!

-Jo'a.. Tror det skal gå greit en liten stund.. afro

Vis Medlemmets Profil

20 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Tir 5 Jun 2012 - 20:58

Aha! Så det er her dere dimlinger klager og syter, ja.
Siden dere har vært innom alt fra oljepriser til Rudskogen, må jeg jo komme med noen tilbakemeldinger på sistnevnte;
"Nissen med kameraet"???? santa Erling talt, Tom! Åsså du som fikk skryt for tutinga og gode greier...
Sånn ellers var det god behandling av vårs sosehuer med slike nydelige fleecevester(Haeggis fikk ikke vest, og gikk rundt og var misunnelig hele helga)
Kaffen var god, skikkelig Evergood fra orntli`traktere. Vaflene var knall, og Folket der nede i Borg, utrolig hyggelige.
Ok. Holdt jo selv på å bli kastet ut da jeg kom til å stille meg innafor et autovern med fotoapparatusen...
Men karen som kom løpende var så sliten av turen at han ikke orket.
Ellers så hadde jeg jo tenkt å få ut en liten rapport fra runden, på Sjølvaste Bike.no, men noe har skjært seg. Kommer vel i mårra, da, håper jeg.
Fylgj med, fylgj med! Spesielt en bildeserie med en trynings som ender inn i autovernet bør friste.
(Ekstremt dårlig skjult reklame for konkurrenten der altså...)

Men én ting fikk jeg med meg i løpet av helga:
"Går det lukt til helvete, skyld på Haeggis!"

Vis Medlemmets Profil

21 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Tir 5 Jun 2012 - 21:15

RågerDetKåster skrev:Men én ting fikk jeg med meg i løpet av helga:

Næmmen, faen...begynner dere HER også?!?!?!

Snart er det vel MIN feil at hele sivilisasjonen som vi kjenner den er i ferd med å gå under...

22 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Tir 5 Jun 2012 - 21:20

Haeggis Softline skrev:
RågerDetKåster skrev:Men én ting fikk jeg med meg i løpet av helga:

Næmmen, faen...begynner dere HER også?!?!?!

Snart er det vel MIN feil at hele sivilisasjonen som vi kjenner den er i ferd med å gå under...

Ja, hvem ellers?

Vis Medlemmets Profil

23 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Tir 5 Jun 2012 - 21:51

'dæften pårræ'
Gå-å sett dæisoffandin,du!

24 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Tir 5 Jun 2012 - 22:36

Nei, vi får vel klage litt igjen.
Nå går vel dette mest på trollerud Twisted Evil
Entreprenører nå til dags..hum..
Hva kommer det av at det er så jævla mange dumper i en helt ny bane. Har dem aldrig bygd en vei før, eller er det at standarden på å bygge vanlig vei er såpass dårlig at når dem da skal bygge en bane så får vi bare leve med resultatet. Og, hvorfor ble det brukt vanlig asfalt på banen? Jeg fatter ikke av sikkerhetsmessige grunner at de ikke brukte no ala asfalten som på ACR.. Shocked

Kjenner at jeg ikke får helt tenninga i dag. Jeg pleier å klare å blir mer forbanna enn dette Mad
Tror kjærringa behandler meg for bra, hvem vet?
Ikke var det klaging når jeg dro på skogen i helga heller.. er sikker på at det er noe som går meg hus forbi? Det kommer helt sikker til å smelle snart. Uten at jeg i det hele tatt hadde klart å se hvor det kom fra. Ok, jeg er også litt paranoid. Men jeg har sett dem i skyggen, det er noen der, jeg klarer bare ikke å snu meg fort nok Shocked

Ja ja til helvete går det i hvert fall, forskjellen fra dag til dag er farta scratch

Vis Medlemmets Profil

25 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Tir 5 Jun 2012 - 23:00

RågerDetKåster skrev:Ellers så hadde jeg jo tenkt å få ut en liten rapport fra runden, på Sjølvaste Bike.no, men noe har skjært seg. Kommer vel i mårra, da, håper jeg.
Fylgj med, fylgj med! Spesielt en bildeserie med en trynings som ender inn i autovernet bør friste.
(Ekstremt dårlig skjult reklame for konkurrenten der altså...)

Men én ting fikk jeg med meg i løpet av helga:

Selvfølgelig,alt er hans feil Suspect

Legg ut rapporten her,gi beng i det dærre suppeforumet. Alt går jo i sirup der. Og har du hørt hvem dem har opphøyd til Moderatorer?? affraid affraid Det går nok lukt til hællvettes der også bom

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next

Similar topics

-

» Trøbbel me japsn