Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Svullrya på Finnskogen...er det itte fali der a ? Helgetreff ?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Har vært der før i regi av Svein 2 og har syslet litt med tanken om en gjentakelse Very Happy

I tilfelle blir det vel i børjan av august.Vi får diskutere litt og så eventuelt bestille husvære og eventuelt andre events..
Sjølsagt blir det vel kjøring lørdag,kanskje landevei og eventuell terrengtur,i regi av Palma....håper jeg,har ikke spurt enda men det er håp i hengende snøre ! bounce

HAR DU EVENTUELT LYST ??

Vis Medlemmets Profil
Syns det er flott at noen prøver å dra i gang sånne felles opplegg. Men da jeg har en sånn jobb at jeg er halve året vekke fra familien, så blir det litt"vanskelig" å bare stikke vekk når jeg endelig er hjemme.

MEn når det er sagt så kan jeg godt bli med en kjøretur en dag, hvis jeg får fri ta kjerringa osv... Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
Vel , nå er det iallfall over ang helgetreff..

Nå gjenstår bare tyttebærturen,så er alle årets planlagte Svullryaevenementer fra min side i boks !! Sleep Sleep ....

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]