Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

"Det går lukt til helvete"-tråden

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Ons 6 Jun 2012 - 0:08

Ja, du dævvendøtteste for noen avgjørelser man tar der! Han derre nissen med fotoapparatus og han derre som er skyld i alt, til å holde orden...
Ojojoj!

Vis Medlemmets Profil

27 Frepperene skal overta Jorda! on Ons 6 Jun 2012 - 8:49

Eh.. Nei.. Ikke Freppere, men "Preppere", var det visst..

Er folket i rute? Kjøpt noen geiter i det siste?

http://www.youtube.com/watch?v=mLmLXjut55U

Vis Medlemmets Profil

28 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Lør 9 Jun 2012 - 0:13

Jeg blir så lei disse tenåringene uten noen form for ryggrad.
De kan faaen ikke ta meg gjøre en dritt uten at alle de andre har gjort eller gjør
det.
Hvor skal dette ende Question

Vis Medlemmets Profil

29 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Lør 9 Jun 2012 - 11:28

RågerDetKåster skrev:Ja, du dævvendøtteste for noen avgjørelser man tar der! Han derre nissen med fotoapparatus og han derre som er skyld i alt, til å holde orden...
Ojojoj!

Så sant så sant Very Happy

Vis Medlemmets Profil

30 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Lør 9 Jun 2012 - 13:34

Hvorfor er ikke Trallerallehallis HER?!
Her er Vålerbanen i Hedmark. Classic TT.
HUNDREVIS av sykler som IKKE er moderne.
Han sier han digger klassiske sykler, men jeg har aldri sett ham her..? Merkelige greier.

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

31 Klart det går lukt til helvete on Lør 9 Jun 2012 - 19:45

Nå har jeg sett meg lei på de siste 14 dagene,tok feriedag og reiste på Rudskogen for en heldagskjøring den 25/5.Kom ned og demperbeinet lakk som en sil,tenkte at det ikke skule ødlege dagen så dro og prøvekjørte ny sykkel i steden og klarte og legge den i bakken med 12000kr i skade.Og nå på onsdag hvar det like før politiet var raskere en meg.Og på torsdag røyk bensinpumpa på Transporteren.Eneste trøsta er at jeg kjøpte sykkelen og gleder meg til neste Rudskogen tur.Har foresten øket både livsforsikring og ulykes delen etter de siste 14 dagers insdenser

Vis Medlemmets Profil

32 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Søn 10 Jun 2012 - 6:57

Haeggis Softline skrev:Hvorfor er ikke Trallerallehallis HER?!
Her er Vålerbanen i Hedmark. Classic TT.
HUNDREVIS av sykler som IKKE er moderne.
Han sier han digger klassiske sykler, men jeg har aldri sett ham her..? Merkelige greier.

Pogher heller.. Så jeg gikk glipp av dette i år også?! Sad

Kliff må lage en "event-kalender" her, slik at vi får en oversikt over hva som skjer.. Det følger et visst ansvar med det å være redaktør, faktisk!

-Jeg skylder på Kliff for dette. Og på Hæggis som ikke sender sms.. (Jeg tar hvertfall ikke noe ansvar selv!)

Vis Medlemmets Profil

33 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Søn 10 Jun 2012 - 6:59

Engelen90 skrev:Nå har jeg sett meg lei på de siste 14 dagene,tok feriedag og reiste på Rudskogen for en heldagskjøring den 25/5.Kom ned og demperbeinet lakk som en sil,tenkte at det ikke skule ødlege dagen så dro og prøvekjørte ny sykkel i steden og klarte og legge den i bakken med 12000kr i skade.Og nå på onsdag hvar det like før politiet var raskere en meg.Og på torsdag røyk bensinpumpa på Transporteren.Eneste trøsta er at jeg kjøpte sykkelen og gleder meg til neste Rudskogen tur.Har foresten øket både livsforsikring og ulykes delen etter de siste 14 dagers insdenser

monkey

KJIPT!!

Vis Medlemmets Profil

34 Re: "Det går lukt til helvete"-tråden on Søn 10 Jun 2012 - 23:06

Engelen90 skrev:Nå har jeg sett meg lei på de siste 14 dagene,tok feriedag og reiste på Rudskogen for en heldagskjøring den 25/5.Kom ned og demperbeinet lakk som en sil,tenkte at det ikke skule ødlege dagen så dro og prøvekjørte ny sykkel i steden og klarte og legge den i bakken med 12000kr i skade.Og nå på onsdag hvar det like før politiet var raskere en meg.Og på torsdag røyk bensinpumpa på Transporteren.Eneste trøsta er at jeg kjøpte sykkelen og gleder meg til neste Rudskogen tur.Har foresten øket både livsforsikring og ulykes delen etter de siste 14 dagers insdenser
Da har du sikkert brukt opp uflaksen for i år, så nå er det bare å gi gass!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2

Similar topics

-

» Trøbbel me japsn