Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Årets tur til Nurburgring AKA hvordan kondemnere en zx9r

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Hadde nok en flott tur til Nurburgring i år.
Fikk lagt noen fine og en ikke fullt så fin runde på Nordsløyfa.

Var uheldig over Hohe Acht og plaserte sykkelen elegant i ei stripe av olje og kjøleveske med påfølgende kosetur i autovernet. Der møtte jeg en Tysker og en Engelskmann som hadde gjennomført akkurat det samme stuntet rett før jeg kom så det var riktig så sosialt i haugen av plastbiter og "friserte" kjøredoninger..

Det positive er at jeg slapp å kjøre hjem i pissregn, Norwegian sørget for komfortabel hjemtur.

Sist endret av Voodoodoo den Man 4 Jun 2012 - 20:18, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil
Kondemnert?

Jeg har aldri hatt en så hel og fin sykkel før, jeg... What a Face

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Kondemnert?

Jeg har aldri hatt en så hel og fin sykkel før, jeg... What a Face

Tja, ramma er tydelig skjev helt framme v styrekrona. Begge gaffelbeina framme er også bøyd.
Alle kåper hendler instrumenter osv er finito.....

Nå er jeg mest glad i sykler som er kjørbare Hollis, ikke som deg som helst vil ha de i kasser og gjerne av et merke der delene knapt er å oppdrive på kloden...

Stikker vel ned på kontinentet og henter meg no pent brukt innen en måneds tid elns..

Vis Medlemmets Profil
Tsssss...det var vel ikke noe.
Snakk med Tydeus. HAN kan kondemnerer ZX9R ;-)
Og det i 50 km/t!!!
:-D :-D :-D

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Nei pokker dra helt til Tyskland for å vrake sykkelen når du kan gjøre det lokalt på Rudskogen da .... har prøvd begge deler .....

...var jo litt flaks at det ikke var en ny ZZR da... cheers

...og du slo deg ikke?

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Nei pokker dra helt til Tyskland for å vrake sykkelen når du kan gjøre det lokalt på Rudskogen da .... har prøvd begge deler .....

...var jo litt flaks at det ikke var en ny ZZR da... cheers

...og du slo deg ikke?

Slo meg, erru gæærn. Jeg har kropp som en fender så den eneste skaden var ei blemme på venstre pekefinger. Asfalt blir varmt å ake på...

Satser på ny moppe innen fellesferien.

Vis Medlemmets Profil
Haeggis Softline skrev:Tsssss...det var vel ikke noe.
Snakk med Tydeus. HAN kan kondemnerer ZX9R ;-)
Og det i 50 km/t!!!
:-D :-D :-D

Hva får deg til å tro at Vooddy kjørte raskere enn 50 km/t? Shocked

Vis Medlemmets Profil
At han var på vei over Hohe Acht, kanskje? Wink

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Haeggis Softline skrev:At han var på vei over Hohe Acht, kanskje? Wink

Kjørte faktisk ganske rolig da det slapp men olje&glykol gir jævlig dårlig feste..
Dessuten liker jeg ikke den svingen. Har sett på dødsulykke der før. Da også pga kjølevann i banen.

Vis Medlemmets Profil
Voodoodoo skrev:
Haeggis Softline skrev:At han var på vei over Hohe Acht, kanskje? Wink

Kjørte faktisk ganske rolig da det slapp men olje&glykol gir jævlig dårlig feste..
Dessuten liker jeg ikke den svingen. Har sett på dødsulykke der før. Da også pga kjølevann i banen.

....du må slutte med det derre Nubrungring- greiene og få tstt en lisens - så kan du virkelig kjøre fort...

....snakk med 83Fillegixxeren ... han tok lappen for en 3-4 år siden, jeg kjørte lett ifra han i 2010 og nå blir det sikkert Superbike til neste år....
Skal man lære å kjøre sykkel er det bare bane som gjelder - og å delta i konkurranser. Exclamation

Vis Medlemmets Profil
Så Filtygixxer er årets snakkis blitt?

Finnes det en sammenheng mellom det faktum at han IKKE deltar på skryteforumene på internettet, og fremgangen i det virkelige liv?

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:
Finnes det en sammenheng mellom det faktum at han IKKE deltar på skryteforumene på internettet, og fremgangen i det virkelige liv?
Mulig du er inne på noe, men jeg synes man skal tenke seg nøye om her. Banekjøring på asfalt kan man ikke gjøre så mange måneder her hjemme, men synsing og skryt på internett er en helårsaktivitet, helt uavhengig av været. Når det i tillegg er mye billigere, er jo valget forholdsvis enkelt?
rabbit

Vis Medlemmets Profil
Voodoodoo skrev:Stikker vel ned på kontinentet og henter meg no pent brukt innen en måneds tid elns..

Skal vel ha deg en tur innom "Ringen" igjen,da rabbit

Er det mye å spare på å hente sykkel selv?

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net
Skal vel en tur eller 10 rundt Norsløyfa til våren igjen.

Er endel å spare på enkelte sykler. Jeg tenkte å handle meg en 03 Hayabusa og den kommer på ca.90' ferdig regga. Her hjemme ligger de på 120++
ja jeg har sett de har gått for ca. 110' men de er laveffekt og da må en gjennom hele mølla med ny ecu og versted pluss visning..
Mye lettere å hente en pent brukt hos onkel Adolf og trille den innom tollstasjonen og tilsynet sjøl.

Vis Medlemmets Profil
Hehe ...ja få deg en Busa til en grei penge .... cheers

Vis Medlemmets Profil
Tenkte å kjøpe motoren fra sykkelen din etter baneviken. Regner med at du kondemnerer.

Vis Medlemmets Profil
Hvis motoren og felgene er hele så er det bare å handle noen deler og lage en ny.... Basketball

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]