Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Kjølevæske blues

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Kjølevæske blues on Lør 7 Okt 2017 - 13:12

For noen dager siden da jeg kjørte mitt vrak av en honda nt650gt var det en kø det var vamnskelig å komme forbi (norby/nøstvet tunellen) og da motoren ble veldig varm begynte det å renne kjølevæske rfra under sykkelen.Dette har hendt en gang før,og stoppet når jeg fikk kjølt ned via fart.Samme skjedde her,men noen mil senere begynte sykkelen å fuske,som også gikk magisk bort etter noen mil.Sjekket radiatoren idag,og nivået der var normalt.Hva kan ha skjedd?Var litt regn da den begynte å fuske,men har aldri skjedd før.Reservetanken til kjølevæsken er veldig vanskelig å se om er noe nedi.Kanskje ta en tynn pinne med papir rundt for å sjekke om det er noe nedi der.

Noen som har noen ideer om hvor lekkasjen kommer fra?Slangen fra radiatoren til tanken ser ut som er festet som normalt.

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Kjølevæske blues on Lør 7 Okt 2017 - 13:26

Hvis den ble veldig varm kom det nok fra utløpet på ekspansjonstanken.
Men hvis sykkelen blir veldig varm og den begynner å skyve ut vann så spør jeg om kjølevifta fungerer??

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Kjølevæske blues on Lør 7 Okt 2017 - 13:41

mekkern skrev:Hvis den ble veldig varm kom det nok fra utløpet på ekspansjonstanken.
Men hvis sykkelen blir veldig varm og den begynner å skyve ut vann så spør jeg om kjølevifta fungerer??

Har stilt meg samme spørsmål,og svaret tror jeg er nei.Skal sjekke om alle ledninger er koblet til.Takk for raskt svar.Håper fuskingen er ett forvarsel om dårlige plugger.

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]