Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Er dette et tegn på at alderdommen omsider ''vinner''...?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Kom over dette bildet på et Suzuki GSX1400 forum.

Vedkommende ble plagd av kald fartsvind på hendene og fikk ideen fra offroad mc'n.
Dette holder knoken avskjermet for vind, så hensikten oppnås.
Dette er da en god idè, ... ikke sant?

Slik ser det ut, uten.

Vurder dette... bom

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
Det er jo ingen tvil om at en av løsningene der fjerner fartsvind og begrenser nedkjølinga av knoker/hender..

MEN... Så pysete er det noen år til jeg blir. jocolor

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt hardt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevognsrigg (støttehjulsræseren), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 508.
Vis Medlemmets Profil
God ide men ikke pent. Jeg har strukket meg til å montere varmeholker på KTMen, veldig behagelig og ikke veldig skjemmende.  
Men det virkelige tegnet på at alderdommen er kommet er vel at forholdet mellom bil-/mc-kjøring begynner å bli stort. Embarassed

Vis Medlemmets Profil
Hadde de ikke vært så store og ruvende, så hadde det vært helt greit ... de finnes jo i litt smekrere utgaver.
Ingen grunn til å sitte å fryse på henda hvis man kan unngå det.

Vis Medlemmets Profil
...helt tullete på en så fin sykkel - varmeholker hvis gikta tar han...

Vis Medlemmets Profil
"fin sykkel" ? What a Face ... tjukk kjærring

Vis Medlemmets Profil
Den uten dingsene er jo den trimma saken som Yngves bror solgte - har noen her den nå?

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Den uten dingsene er jo den trimma saken som Yngves bror solgte - har noen her den nå?

Ja jeg kjøpte Suzuki GSX1400 av broren til Yngve, Snorre, i 2009 og har den fremdeles.
Beste mc jeg noen sinne har kjørt / eid  ( uten at det sier så mye da  Wink  )
Den er ikke trimmet, den er modifisert!,  iflg. Kristoffersen brødrene, Haya99.
''Det er slik Suzuki skulle bygd GSX1400cc. motoren'' for å sitere dem etter modifiseringa.

Skal 'aldri' si 'aldri', men planen er å beholde den til alderen - helsa nekter meg å kjøre den mer.
Fikk nettopp fornyet sertifikatet til 15 år frem i tiden.... cheers
Jeg er 62 år gammel.

Snorre påstår dette er prototypen til ''Yoshimura Full Titan Cyclone'' eksosanlegg. Kanskje det er bare er 'ljug', for jeg tror jo på alt folk sier  drunken
Hvordan han fikk kloa i den, vet jeg ikke.

Vis Medlemmets Profil
Er en fin moppe, den der

Husker Snorre skrøt av at de hadde kappkjørt med den store 1600?? Busan til Yngve - og på bunndrag så vant Snorre - men Yngve tok han etter 250 eller noe sånt...

Men en flott bike det der ja - blir nedtur å bytte til noe annet som ikke er moddet.

Vis Medlemmets Profil
En raritet vil jeg si,som disse firkantede aluminiumsboksene mange har...ligner til forveksling varekassene Hed Opp brukte til ferdiglagra sauekjøtt... affraid

Er visst noe som skjer etter fylte 65,disse skrullete ideene.. santa

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]