Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Me too!!!!

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Me too!!!! on 07.01.18 22:42

Jeg ble trakassert for noen år tilbake, og lurer på om jeg bør varsle noen. En kvinnelig kollega satte seg rett overfor meg ved skrivebordet mitt, og lente seg frem sånn at jeg tydelig kunne se hennes velformede patter presse seg frem mot en unødvendig dyp utringning. Jeg mistet helt konsentrasjonen et øyeblikk, og måtte be henne sette seg tilbake i stolen og gjenta hva hun hadde sagt. Veldig usikker på om jeg burde varslet noen. Knskje skulle hun bare strekke ryggen litt, at det hele var uskyldig.

Hva tror dere?

2 Re: Me too!!!! on 07.01.18 23:57

KnutR

Admin
Har hun en posisjon (badabish) som gjør at du bør melde dette slik at du kan overta, eventuelt få noen goder?
Kan det brukes som pressmiddel? Vil pressen overhodet være interessert? Var a fin? jocolor

Alternativt kan du egentlig gå i deg selv og spørre om du mangler næringsvett. Rolling Eyes

Edit; Jeg ser at det kan være en tung tilværelse for varslere her på forumet. Twisted Evil

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt hardt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevognsrigg (støttehjulsræseren), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 508.
Vis Medlemmets Profil

3 Re: Me too!!!! on 08.01.18 0:15

KliffArne skrev:Jeg ble trakassert for noen år tilbake, og lurer på om jeg bør varsle noen. En kvinnelig kollega satte seg rett overfor meg ved skrivebordet mitt, og lente seg frem sånn at jeg tydelig kunne se hennes velformede patter presse seg frem mot en unødvendig dyp utringning. Jeg mistet helt konsentrasjonen et øyeblikk, og måtte be henne sette seg tilbake i stolen og gjenta hva hun hadde sagt. Veldig usikker på om jeg burde varslet noen. Knskje skulle hun bare strekke ryggen litt, at det hele var uskyldig.

Hva tror dere?
Tja, du kunne jo varsle meg, så kunne jeg oppsøke henne og ta en prat over skrivebordet for å vurdere om det om det er noen grunn til å hisse seg opp

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Me too!!!! on 08.01.18 9:54

KnutR

Admin
jhn skrev:
KliffArne skrev:Jeg ble trakassert for noen år tilbake, og lurer på om jeg bør varsle noen. En kvinnelig kollega satte seg rett overfor meg ved skrivebordet mitt, og lente seg frem sånn at jeg tydelig kunne se hennes velformede patter presse seg frem mot en unødvendig dyp utringning. Jeg mistet helt konsentrasjonen et øyeblikk, og måtte be henne sette seg tilbake i stolen og gjenta hva hun hadde sagt. Veldig usikker på om jeg burde varslet noen. Knskje skulle hun bare strekke ryggen litt, at det hele var uskyldig.

Hva tror dere?
Tja, du kunne jo varsle meg, så kunne jeg oppsøke henne og ta en prat over skrivebordet for å vurdere om det om det er noen grunn til å hisse seg opp
'

Unnskyld, frøken, kunne De lene dem hitover, hørselen er ikke som den en gang var.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt hardt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevognsrigg (støttehjulsræseren), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 508.
Vis Medlemmets Profil

5 Re: Me too!!!! on 08.01.18 19:20

#whynotmetoo?

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Me too!!!! on 09.01.18 10:39

APs nye reglerverk sier at det ikke må være aldersforskjell, ikke maktforskjell, + endel andre ting.

Kvinner over 20 f.eks blir ansett for å ikke kunne passe på seg selv - de bør da fratas stemmeretten da de tydelig er umodne.

Og rekkrutteringen til legeyrket vil lide; alle vet jo at menns begrunnelse for å bli lege er at de skal kunne boltre seg i yngre sykepleiere... gjelder også gitarister og masse andre yrker...

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]