Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Bestille saker på netthandel...enkelt å reklamere ?

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Ser ofte at folk klager på dårlig behandling ved netthandel om tilsendt vare er feil...
kanskje det lønner seg å handle her på berget lell...de har iallfall telefon så det går greit å reklamere.
Og forhandlerne her trenger sikkert disse salgene for å henge med ??

lol!

Vis Medlemmets Profil
Kommer ann på hvor du bestiller fra og hvor mye.Ting under 300 kr ser jeg på som risiko sport.9/10 ganger stemmer det (hvis jeg har undersøkt ting) mens den tiende setter jeg på taps kontoen.Hvis det er snakk om tusener sjekker jeg nøye hva det er jeg kjøper og hvilken score selgeren har (ebay).Over 100 (helst 1000) og mer enn 97% fornøyd og jeg er 99% sikker ppå at jeg får det jeg bestiller.99.9% at jeg ikke taper penger på det.På dedikerte MC sider (CMSNL og lignende-den siden har jeg brukt flere ganger og bortsett fra at den er av den dyre sorten har jeg alltid fått varene) har jeg ganske bra erfaring med bestillinger.

Har ikke udelt positive erfaringer med butikker når det kommer til feil og reklamasjon,så det går begge veier.

Vis Medlemmets Profil
De få gangene ebayselgere har sendt meg feil vare har det gått veldig fint å reklamere. Har fått riktig vare tilsendt uten å måtte returnere det som var feil.
Istedenfor å ta fri fra jobb og dra til en butikk og bestille varer, for så neste uke ta fri fra jobb og hente varene i butikken så bestiller jeg gjerne varene selv. Cool

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]