Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Olje filter til Vertemati S501

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Olje filter til Vertemati S501 on 11.05.18 23:25

Jeg kom til skade og kjøpe meg en Vertemati S501.

Så nå har jeg et spørsmål til dere.

Er det noen som vet hvor man kan finne ut hvordan oljefilter disse syklene bruker?

Thank You

K-E

Vis Medlemmets Profil
Takk.
Håper bare det ikke er VELDIG mye Ferrari preg på den.
Jeg kan fint leve med hyppige oljeskift men jeg orker ikke en sykkel som går i frø hele tiden.

Jeg leste på et forum i UK at det er samme filter i Aprilia scooter men sto ikke hvem modell.

K-E

Vis Medlemmets Profil

Vis Medlemmets Profil
silent

Hadde jeg bare sett to ganger på linken du sendte først så hadde det gått fint Embarassed

Men nå er et bestilt så får vi se.

Thank You

K-E

Vis Medlemmets Profil
Bare morro.
Håper det passer-og at vi får se bilde av "doningen".. sunny

Vis Medlemmets Profil
Ettersom jeg avskyr absolutt alt fra dette makaronilandet, må jeg komme med et par betrakninger. Eller, ikke jeg som har forfattet dem. Siden jeg er litt trøtt i sommervarmen her nå i EU, lot jeg en annen rakke ned på dette greiene her. What a Face

1: «You shouldn’t even think about buying a Vertemati Supermoto unless you’re a confident mechanic who’s not afraid to make what they can’t buy. It is essentially well-made, but sourcing bits that snap, like the stupid kickstart, requires acts of dogged perseverance to make Sisyphus blanche.»

2. «Vertemati is not alone amongst its fellow Italian factories in bobbing helplessly between solvency and insolvency. And on that basis alone it’s a tough call to recommend them.»

3. «Italiensk pizz! (Det var meg!) alien

Vis Medlemmets Profil
Italiensk er jo ofte pent og spenstig-med bra futt... men holdbarheten har jo ikke vært det største fortrinnet da.... affraid

Vis Medlemmets Profil
WagenLagenKranken, Von skrev:Ettersom jeg avskyr absolutt alt fra dette makaronilandet, må jeg komme med et par betrakninger. Eller, ikke jeg som har forfattet dem. Siden jeg er litt trøtt i sommervarmen her nå i EU, lot jeg en annen rakke ned på dette greiene her. What a Face

1: «You shouldn’t even think about buying a Vertemati Supermoto unless you’re a confident mechanic who’s not afraid to make what they can’t buy. It is essentially well-made, but sourcing bits that snap, like the stupid kickstart, requires acts of dogged perseverance to make Sisyphus blanche.»

2. «Vertemati is not alone amongst its fellow Italian factories in bobbing helplessly between solvency and insolvency. And on that basis alone it’s a tough call to recommend them.»

3. «Italiensk pizz! (Det var meg!) alien

Litt annen sak men...

Nå har jeg hørt på "alle" de som har kunne fortelle meg at Husky 410/400 og 610/570 (left kick) sykler bare er noe dritt og at de går i frø støtt.
Men etter snart 15 år med disse syklene og 4 av de årene ganske så aktiv så må jeg bare si at folk må begynne og se til tingene sine.

Tette service intervaller ja. Men dårlige er de ikke.

Men takk for advarselen.

K-E

Vis Medlemmets Profil
Det passet det.
Thank You Mekkern!!

Har kjørt rett over 5 mil med denne Diabloen nå...

Dommen til nå er: -Trenger nytt frem drev.. med med minst 1 tann mindre. Den fusker og hakker som en racerbil på gata...
opp til 30.
Vil helst plages...

+ Det er en helt sykt rå lyd i den motoren med cam drev i stede for kjede.
Og du smiler som en dust etter en kjøre tur.

K-E

Vis Medlemmets Profil

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]