Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

hår og sånt

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 hår og sånt on Lør 9 Jun 2012 - 11:38

Hei

Har en krangel gående med begge hokjønna jeg bor sammen med.
Saken gjelder hår i vasken.
Begge blir helt krakilske om dem ser noen helt uskyldige små grå skjegghår i vasken.
Derimot så legger dem igjen noen lange lyse lokker, og det er lissom helt greit?
Er egentlig skjegghår noe værre enn hodehår?
Hva med allt det rare håret i dusjen lissom, jeg barberer meg ikke i dusjen, så mitt hår er det ikke!
Det håret kommer jo fra legger og andre unevnelige steder Shocked

Er det lissom greit å slenge blodige bind sånn rundt omkring?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: hår og sånt on Lør 9 Jun 2012 - 13:30

Du burde snarest hente seperasjonspapirer...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

3 Re: hår og sånt on Søn 10 Jun 2012 - 6:23

Jeg tenker litt sånn:
Hvor mye er det verdt å ha egen hushjelp? Støvsuging er noe dritt og vaskemaskinen vet jeg hvor befinner seg, men å få den til å funke, og samtidig ikke ødelegge alle klærene, det aner jeg ikke. Kopper og talerkner finner veien tilbake dit jeg fant dem, og jeg mistenker at kona har en finger med i laget der også..

Mye positivt, altså.. Og dette er det du legger på den ene siden av vektskålen, og så legger du alt maset på den andre, og gjør opp status.

Om det tipper litt mot at siden med pes vekter mer enn siden med gratis hushjelp, må man se etter enkle løsninger først. Skjeggstubber i vasken? Her er løsningen HELT klar;
-Dropp barberingen!!

Når skjegget begynner å krype nedover magen, kommer hun til å trygle deg om å barbere deg igjen! Det blir garantert ikke mer mas om slikt, om du er standhaftig og ikke tyr til Giletten før maddammen virkelig skjems over utseendet ditt.
-Jeg vet, for å si det slik.. Har ikke hatt hudkontakt med en barberhøvel siden påske.

(Har ikke hatt noen annen form for hudkontakt i samme tidsrom heller, når jeg tenker meg om..)

Vis Medlemmets Profil

4 Re: hår og sånt on Søn 10 Jun 2012 - 9:12

Jeg ser problemet til trådstarter,har et par sånne selv her i huset. Heldigvis er jeg bortreist halve året,så glemmer det ut innimellom.
Hår i vasken og dusjen er egentlig ikke det store problemet,det er når det fortsetter ned i vannlåset og samler seg opp det starter. En eller to ganger i året,når vannet såvidt siger ned i vasken,er det på tide å gjøre rent oppsamlet hår og såpe og noe som er på god tur til å bli kompost.
Jentungen som har det lengste håret,og antagelig er den største synderen stod og så på en gang jeg holdt på,og hun ville brekke seg og himlet med øynene da jeg sa at dette var hennes jobb affraid

Men som sagt,glemmer det utt etterhvert,men takket være deg så ser jeg at det kanskje er på tide igjen. Det går egentlig bra.

Kaster dem blodige bind rundt deg derimot,så bør du manne deg opp og gi beskjed albino

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

5 Re: hår og sånt on Søn 10 Jun 2012 - 9:35

KliffArne skrev:
Kaster dem blodige bind rundt deg derimot,så bør du manne deg opp og gi beskjed albino

Eventuellt få seg em pervers kompis som tenner på slikt og kommer og henter dem.. DA tipper jeg det fort blir slutt på det der..

Vis Medlemmets Profil

6 Re: hår og sånt on Søn 10 Jun 2012 - 10:43

Haeggis Softline skrev:Du burde snarest hente seperasjonspapirer...

Er ikke gift Very Happy

Vis Medlemmets Profil

7 Re: hår og sånt on Søn 10 Jun 2012 - 10:44

99Trollerud skrev:
KliffArne skrev:

Eventuellt få seg em pervers kompis som tenner på slikt og kommer og henter dem.. DA tipper jeg det fort blir slutt på det der..

Ikke tenkt på gett, har ett par sånne snåle kompiser!

Vis Medlemmets Profil

8 Re: hår og sånt on Søn 10 Jun 2012 - 11:43

(TomB) skrev:

Er ikke gift Very Happy
Det har ingen betydning, gjør det likevel.

Vis Medlemmets Profil

9 Re: hår og sånt on Søn 10 Jun 2012 - 15:04

jhn skrev:
(TomB) skrev:

Er ikke gift Very Happy
Det har ingen betydning, gjør det likevel.

Verdens beste samlivsterapeut har løsningen:

http://www.youtube.com/watch?v=z74yGKas9Yc

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]