Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Leit at forumet er døende...

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Leit at forumet er døende... Empty Leit at forumet er døende... on 17.07.19 13:26

Som pensjonist har mange vansker med å finne på noe å gjøre , serriøst eller ei...og MCprat setter jeg prispå...oftest!!
BAN er liksom annerledes enn MCsiden  santa  og Norges beste forum MCforumet... "og vi er" tett oppunder MCforumet...sunny rendeer
Stand on,ladies og gentlemen... bounce

Vis Medlemmets Profil http://endre.tajet@gmail.com
Alltid likt BAN,og tidlikere bike.no forumet,men er som det er.

Vis Medlemmets Profil
Veldig lite aktivitet her nå ja. Kan vi ikke forsøke å øke innleggene her? Om alle bidrar litt, så er vi i gang igjen. pirat

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Veldig lite aktivitet her nå ja. Kan vi ikke forsøke å øke innleggene her? Om alle bidrar litt, så er vi i gang igjen.  pirat
Støtter den og bidrar så godt je kæn Very Happy
Forumdød er dessverre noe som er gjengs flere steder, noen skylder på FB, mulig det men jeg er ikke på FB så kan ikke utale meg om hva som finnes av norske MC diskusjoner der. Er FB den store "forummördaren" slik det påstås?

Vis Medlemmets Profil
Mye skyldes nok Facebook ja, men jeg mener dedikerte forum som dette er overlegne på struktur. Det finnes jo mange forskjellige grupper på Facebook, men der blir ting fort borte i alle innleggene, de forsvinner raskt nedover i "feeden".

Så for meg er forum bedre enn Facebook, men et forum uten brukere blir jo litt trist. Rolling Eyes Det er jo brukerne her som er forumet, og brukerne som da må bidra om det skal leve videre. Så kom igjen, skriv et innlegg da vel! king

Vis Medlemmets Profil
Det med Facebook kan utnyttes. Lag en gruppe der med samme navn, med kun bare fjas der (selv om det nesten er det her og), og alle diskusjoner, med vanskelighetsgrad det å fylle luft i dekkene og over bankes over på forumsiden. Det krever en jævel som følger med, og linker/sletter i vei. men jeg har troen. Foreløpig er Facebook her for og bli, hvorfor ikke utnytte det.

Jeg lagde en Kawa gruppe i sinne pga alt pisset på de andre merkespesifikke gruppene, den drives etter stalinistiske prinsipper (har en deputy som egentlig gjør alt nå), og det funker.  What a Face What a Face

(Men det egentlige problemet er at MC er en gamlisgreie, du kan samle opp så mye mc skrot du vil nå, og ingen vil ha det der du ligger på sotteseng og trenger cash til ny rustfri pissepotte. ) affraid

Vis Medlemmets Profil
God idé KrankenW - å bruke FB som lokker til forumet...

FB er håpløs ifht kontinuitet og for å gå tilbake på gamle poster.

Vis Medlemmets Profil
Vi får bidra med det vesle vi kan...sjøl holder jeg meg ufrivillig borte fra Fjærtboka...skrev med ei berte helt til mannen hennes oppdaga det og informerte mi Berte..(heter ikke det nei )..og jeg var i ufrivillig eksil ei tid...omtrent som Mulla Kreket... bounce
mmmm...blir mest tullball jeg kommer til å bidra med... Embarassed Embarassed

men vet det fins folk her som KAN mc  .. og er serriøse...

Står i startgropa... Arrow What a Face

Ingen dum idé, KrankenW. Men er vel som du sier, man må ha en plan og følge opp. Hvordan gjør dere det, helt konkret? Flytter alle spørsmål med tilhørende svar over til et nettsted?

Enig Haya, på Facebook er det helt umulig å holde oversikt, ting forsvinner raskt (ja, jeg vet man kan søke), og de samme spørsmålene kommer om og om igjen.

Her er det mange som kan mye om motorer og motorsykler ja, og vi har da plass til litt tullball, vitser og skrøner også. Jeg er sikker på at du kan bidra i en av kategoriene, Intruder. clown

Vis Medlemmets Profil
Vet om iallfall EN kall som nok vil bidra bra da han kommer hjem til Lier Rolling Eyes ......kanskje han alt er hemmat ved gryta hennar mor.. Razz lol!

mortal skrev:Ingen dum idé, KrankenW. Men er vel som du sier, man må ha en plan og følge opp. Hvordan gjør dere det, helt konkret? Flytter alle spørsmål med tilhørende svar over til et nettsted?

Er kun en Facebook gruppe. Men det er noe jeg har tro på i sånne tilfeller som her.
Jeg sa det samme til den originale 1000R.com adminen når det var diskusjon der om Facebook, men der var det totalnekt, og forumet gikk ned etterhvert. Dette tror jeg funker. What a Face

Vis Medlemmets Profil
Ikke for å si noe stygt om noen,men har på iallfall et annet forum inntrykk av at "skravla går"....tja,litt enveiskjøring...lol!
Siterer Drillos svar på et spørsmål om hans eventuelle utbytte av to timers idrettsprat med Arne Scheie:
"Jeg tror det hadde blitt veldig kjedelig".... What a Face

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]