Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Skryt til Skoglund MC!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Skryt til Skoglund MC! on Lør 16 Jun 2012 - 11:39

Etter å ha spart opp penger for andre gang (måtte bruke pengene på unga og madamen) til å kjøpe Øhlins cateridge og TTX bakdemper, ble delen bestilt og avtale om montering. Det er lang leveringstid og datoen for ankomst blir hele tiden flyttet frem i tid (fy NMI). Greiene kom og en ivrig Skoglund ringer og lurer på når jeg ønsker å levere sykkelen. Æh øh, nå skal du høre Herr Skoglund, jeg har ikke pengene lenger (av grunner som dere som kjenner meg vet om). Ingen problem sier Skoglund, ring meg når det ordner seg Question Et par mnd. gikk og det så ut til å ordne seg, men nei, der røyk turboen på privatbilen Crying or Very sad Fortsatt samme tilbakemelding fra Skoglund, ring meg når det ordner seg. Da var vi kommet til snø og Jul.

Tiden går men leger ingen sår..

Så på torsdagen ringer Skoglund å lurer på om jeg ønsker å få montert sakene. Han tilbyr at jeg kan betale han litt og litt ettersom jeg får penger. Det blir gjort en avtale om å levere sykkelen på mandagen. På fredagen så går ting plutselig i boks ang. penegene!!! Jeg ringer Skoglund å forteller nyhetene og samtidig avtaler vi ventilkontroll og pluggskifte. Leverer sykkelen hjemme hos han på mandagen (da jeg ikke kunne ta fri fra jobben for å levere i åpningstiden) og henter sykkelen igjen på onsdagen. Ikke bare justere vi SAG, men jeg får rabatt på pluggene fordi de var av Iridium typene som han syntes var alt for dyre. Han ringte faktisk flere steder før han bestilte for å få de billigst mulig! HÆ sier jeg bare, finnes det virkelig noen som gidder det anno 2012 Question

Hvilken andre verksteder eller butikker ville gjort det samme som Skoglund MC? Ingen tipper jeg, de fleste ville sendt tilbake utstyret og sendt en regning for plunder å heft.

Så er du ute etter service, trimming, Dyno kjøring, skaderep. kan jeg på det varmeste anbefale han!

Skoglund MC
Verksted og Dyno-senter
Jan-Tore Skoglund, Kirkeveien 104, 1900 Fetsund
Tlf. 932 41 552

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Skryt til Skoglund MC! on Lør 16 Jun 2012 - 12:30

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

3 Re: Skryt til Skoglund MC! on Ons 4 Jul 2012 - 10:49

Har han omsider flyttet inn i nye verktsedslokaler nå. Gudd.
Jan Tore fikset gaflene mine i fjor og skal nok fikse flere ting i fremtiden.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]