Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : 1, 2, 3 ... 15 ... 29  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 29]

1 Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 22 Jun 2012 - 22:32

Noen som sitter med ideer for å øke aktiviteten her inne?
Hva med en Terminliste for motorsykkelsport, utstillinger, og en treffkalender?
Spytt ut ideer folkens, ellers blir det like døvt som DDF er!

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 23 Jun 2012 - 6:54

Jeg har ingen ideer, annet om å be folk om å involvere seg mer. Mindre Facebook, og mer Ikke-bike ville hjulpet, garantert. Wink
Og folk må ikke være redde for å poste her i fylla?! Ingenting får opp tempo mer enn uvettig bruk av tastaturet i påseilet tilstand, det vet vi fra før. Så benytt fridagene til å senke den sosiale intelligensen med alkohol og andre kjemiske substanser, folkens! Erfaringen viser at det pleier å bli mye artig lesning av slikt.. drunken

Desverre er det vel også slik, at vi har blitt for kammeratslige alle mann? Vi krangler jo ikke med de vi kjenner, gjør vi vel? Og, om vi stikker fingeren i jorda, så må vi innrømme at det var mye takket være kranglingen med ukjente flyveldere på DDF som fikk blodet til å koke? (-eller snakker jeg bare for meg selv nå?) Evil or Very Mad

Ser det er varslet en flyvelederstreik nå? -Det burde kunne gi gamle Eskil tid og anledning til å registrere seg her inne, og trykke på noen gale knapper? Vet hvertfall at den gutten var ansvarlig for mye av aktiviteten på DDF, både direkte og indirekte.. rabbit

Håper dere setter pris på min bruk av meningsløse smilies? cheers

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 23 Jun 2012 - 8:54

men 94 registrerte må en vel si at aktiviteten er ganske høy.

Flere medlemmer er vel veien å gå.... geek

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 23 Jun 2012 - 11:45

Dere har blitt så fordømmt særriøse, besterborgerlige og voksne hele gjengen.
Aperunk - det er det dere er.

Her prøver man å starte tråder som med et minimum av kreativitet og lekenhet kunne gitt enorme muligheter for langvarig utsklidning, men hva skjer? Joda; plukkfiskene her inne er faen meg mer seriøse og ordentlige enn på gamle bike.

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

5 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 23 Jun 2012 - 12:41

99Trollerud skrev:Jeg har ingen ideer, annet om å be folk om å involvere seg mer. Mindre Facebook, og mer Ikke-bike ville hjulpet, garantert. Wink

Helt enig.Ser at forholdsvis mange(20-30% av medlemsmassen) er innom her ila av døgnet,mens bare 2-3 stykker tar seg bryet med å rable ned noe.

99Trollerud skrev:Og folk må ikke være redde for å poste her i fylla?! Ingenting får opp tempo mer enn uvettig bruk av tastaturet i påseilet tilstand, det vet vi fra før. Så benytt fridagene til å senke den sosiale intelligensen med alkohol og andre kjemiske substanser, folkens! Erfaringen viser at det pleier å bli mye artig lesning av slikt.. drunken

Hører du,Haeggis silent

99Trollerud skrev:Desverre er det vel også slik, at vi har blitt for kammeratslige alle mann? Vi krangler jo ikke med de vi kjenner, gjør vi vel? Og, om vi stikker fingeren i jorda, så må vi innrømme at det var mye takket være kranglingen med ukjente flyveldere på DDF som fikk blodet til å koke? (-eller snakker jeg bare for meg selv nå?) Evil or Very Mad

Ser det er varslet en flyvelederstreik nå? -Det burde kunne gi gamle Eskil tid og anledning til å registrere seg her inne, og trykke på noen gale knapper? Vet hvertfall at den gutten var ansvarlig for mye av aktiviteten på DDF, både direkte og indirekte.. rabbit

Eskil flyveleder,den branden,ville ikke fått muligheten her inne til å herje med noen på den måten han kunne tidligere. Men at det kunne vært morsomt å hatt han her,sammen med Per Svein,det skal jeg være med på Twisted Evil (kjøpte forresten ikke vogna til Moland)

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

6 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 23 Jun 2012 - 15:14

99Trollerud skrev:Og folk må ikke være redde for å poste her i fylla?! Så benytt fridagene til å senke den sosiale intelligensen med alkohol og andre kjemiske substanser, folkens! Erfaringen viser at det pleier å bli mye artig lesning av slikt.. drunken

KliffKlaff skrev:Hører du,Haeggis silent

Høh? ...trodde jeg var ilagt skriveforbud i fylla i påvente av alkolås på tastaturet?

7 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 23 Jun 2012 - 16:22

Haeggis Softline skrev:Høh? ...trodde jeg var ilagt skriveforbud i fylla i påvente av alkolås på tastaturet?

Hehe,ikke hør på dem.Sånt finnes ikke rabbit

8 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 25 Jun 2012 - 19:22

Hva med å planlegge (og gjennomføre) et ikkebike.norwegianforum.net-treff på vestlandet da?

Vis Medlemmets Profil
Man kan jo bli noe deprimert når man klikker seg inn her og det første man blir møtt med er; Hvor høy IQ har DU??

Desto mindre lysten blir man når svar alternativene er 74-94 i IQ, er det noe jeg har misforstått eller?:)

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 29 Jun 2012 - 7:10

ustabil skrev:Man kan jo bli noe deprimert når man klikker seg inn her og det første man blir møtt med er; Hvor høy IQ har DU??

Desto mindre lysten blir man når svar alternativene er 74-94 i IQ, er det noe jeg har misforstått eller?:)

Så lenge du har IQ nok til å slå på EDB-maskinen og logge deg på her, så trenger du ikke bekymre deg for noe annet... I love you

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 29 Jun 2012 - 8:43

99Trollerud skrev:
ustabil skrev:Man kan jo bli noe deprimert når man klikker seg inn her og det første man blir møtt med er; Hvor høy IQ har DU??

Så lenge du har IQ nok til å slå på EDB-maskinen og logge deg på her, så trenger du ikke bekymre deg for noe annet... I love you
Eller bare bruke AdBlock på IldReven, så slipper du alle slike fjottsprettoppgreier. Forresten, så forstår jeg ikke hva IQ har med fargesyn å gjøre. Regner med det er den der med "gjett tallet" og bilde av "74" i grønt på oransje. Det er, såvidt meg bekjent, en Ishihara-test. (Har sett den på jobbmaskinen min hvor jeg ikke får lov å installere AdBlock).

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 7 Jul 2012 - 22:38

Utrulig lite med forslag da! nesten verre enn på DADF(det absolutt døde forum) dette!

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 6:59

Jeg har en ide, og jeg planlegger å praktisere den;

I bilen har jeg en kjepp, godt gammaldags spansk-rør, og det skal jeg bruke på de forummedlemmene jeg møter, som ikke poster minst ett innlegg om dagen.

Man risikerer å avsløre at enkelte faktisk setter pris på ris, det kan bli litt pinlig, men den sjansen får jeg ta..

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 9:57

99Trollerud skrev:I bilen har jeg en kjepp, godt gammaldags spansk-rør, og det skal jeg bruke på de forummedlemmene jeg møter

Man risikerer å avsløre at enkelte faktisk setter pris på ris,
Og noen liker å bruke det røret. Very Happy

15 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 10:58

Det er opp til hvert enkelt medlem her inne om det skal være aktivitet eller ikke. Vil man ha aktivitet,så må man poste. Ganske enkelt. afro

16 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 14:33

KliffArne skrev:Det er opp til hvert enkelt medlem her inne om det skal være aktivitet eller ikke. Vil man ha aktivitet,så må man poste. Ganske enkelt. afro

IT sjefen må ut å markedsføre siden! Man kan ikke sitte på sin grønne sten å tro at Rom bygger seg selv!

Bare å spamme ned alt av norske og utenlandske forum med reklame for Ikke-bike! pirat

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 17:05

Hehe,jeg har nådd målet og vel så det. Synes det er svært at det er flere enn 10 medlemmer,jeg. Ikke er jeg på fjesboka heller,sånn at jeg kunne reklamert der.

Hadde ærlig talt trodd at bike.no skulle kommet seg opp av myra på denne tiden som har gått,sånn at man kunne fortsatt å prata skit der,men det ser jo ikke ut til å skje.

Kanskje jhn fra sameland skulle gått litt aktivt ut på mc.siden og rekruttert medlemmer? Men der er de litt "snille" Sleep

18 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 17:55

Og så har vi noen som ikke er helt tro mot det nye forumet, og poster til dels ofte på det som vi ikke nevner ved navn?? monkey

Jeg vet hvem dere er, men nevner ikke navn.. Skulle skamme dere.. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 18:14

Er det forbudt å være på xxxx??
Dessuten så er det vel vel så syndig å lese der som å poste

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 19:59

Voodoodoo skrev:Er det forbudt å være på xxxx??
Dessuten så er det vel vel så syndig å lese der som å poste

Ikke bare er det forbudt, det er til og med uhørt!

JEG er ren som snø, JEG har ikke engang lest, JEG fikk høre dette av en liten linærle som satt på trappa..

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 20:21

Er det ikke noen som kan flytte sine prosjektråder over fra DADF og hit? Hva med deg Hay99?
Mange prosjekter som ligger hulter til bulter med ødelagte bilder på DADF som kan gjenopprettes her!

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 22:30

En del arbeid å flytte tråder derfra og hit.

Dessuten så er dem så herpa,at det gir ikke mening. Mange innlegg som er sitert,må du nesten kjenne til for å forstå hvem som har skrevet hva.

23 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 8 Jul 2012 - 22:48

Ja, er nok endel arbeid, men slik de er på DAD forum nå, er de jo helt ufårstålige, jeg for min del sletta alt jeg hadde der.

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 9 Jul 2012 - 15:45

KliffArne skrev:
Kanskje jhn fra sameland skulle gått litt aktivt ut på mc.siden og rekruttert medlemmer? Men der er de litt "snille" Sleep
Hey hey hey, ta det litt rolig. Skal æ gå resten av livet med dårlig samvittighet (som ellers e helt plettfri Suspect ) fordi æ har ledet alle de snille folka ut i fordervelsen?
Gjør det sjøl din slask.
De ville mest sannsynlig bare ødelegge den gode stemninga her inne med sine gode holdninger og høflighet.

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 10 Jul 2012 - 19:12

Tror det kan bli en liten oppsving i nær framtid;
-Ser at en ny bruker har meldt seg inn, en viss "Minuteman"! Kan det være DEN "Minuteman", Haya's worst nightmare?? monkey

Kan bli noen saftige AP /Frp debatter her nå, kanskje?

-Neste vi må få på plass er Nordmann Racing og Eskil. Da har vi et par tospann her inne som kan det med å lage litt liv og røre?!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 29]

Gå til side : 1, 2, 3 ... 15 ... 29  Next