Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 29  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 29]

101 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 17:24

Haeggis Amateur Line skrev:
JonnyK skrev:Ikke for det, det er utrolig hva litt makeup og en parykk gjør med en mann, så man vet jo aldri.

Se der, ja...transe-George-look-a-like.
Jaja, ingen skal si du ikke er fleksibel og tolerant i preferansene.
Men det er du også, for jeg har hørt at du gir din støtte til Friskmelding av Norske transvestitter, fetisjister og sadomasochister. Shocked

Og da kan jeg jo ikke være noe dårligere jeg? Cool

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 17:49

Nå må du følge med. Revise F65 gikk gjennom - friskmeldingen er et faktum. Det er en seksuell orientering, ikke en psykiatrisk lidelse.

Og selvfølgelig støtter jeg det!
Jeg støtter alt som søker å fjerne reguleringer hvis oppgave er å stigmatisere, redusere eller på annen måte minske friheten til et individ, og det samme enkeltmenneskets rett til å være som de selv ønsker.

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

103 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 17:55

Haeggis Amateur Line skrev:..enkeltmenneskets rett til å være som de selv ønsker.

Innenfor visse rammer, selvfølgelig! tongue

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 18:02

Som alt slikt, gjelder naturligvis grunnpremissen om at det ikke skal skade andre alien

105 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 18:12

Haeggis Amateur Line skrev:Som alt slikt, gjelder naturligvis grunnpremissen om at det ikke skal skade andre alien

Hællvette,dar va hæggis oppe på tusen ijnnlægg,e glømmt ut å reduser hann litt i førrmeddag då hann låg å søv clown

106 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 18:51

Haeggis Amateur Line skrev:Nå må du følge med. Revise F65 gikk gjennom - friskmeldingen er et faktum. Det er en seksuell orientering, ikke en psykiatrisk lidelse.

Og selvfølgelig støtter jeg det!
Jeg støtter alt som søker å fjerne reguleringer hvis oppgave er å stigmatisere, redusere eller på annen måte minske friheten til et individ, og det samme enkeltmenneskets rett til å være som de selv ønsker.
Nei, jeg hverklen MÅ, VIL eller har interesse av å følge med på dette, i motsetning til deg.

Ingen sier det er galt å støtte det, jeg konstaterer bare AT du gjør det. Det som er interessant her med tanke på vår "Homsedebatt", er at denne kampanjen ble arrangert av LLH - landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner.

Og når man ikke bare finner frem til en slik forening, men støtter en slik kampanje og i TILLEGG tydligvis er orientert om resultatet AV denne kampanjen, så er man mildt sagt spesielt interessert og engasjert i slike seksuelle legninger.

Og som sagt det forklarer kansje en del også. Som f.eks. at det er dumt å sitte å kaste sten når man selv sitter i et glasshus.

Og DET, er altså mitt poeng.

Vis Medlemmets Profil

107 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 18:56

99Trollerud skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:..enkeltmenneskets rett til å være som de selv ønsker.

Innenfor visse rammer, selvfølgelig! tongue
Men det er også enkeltmenneskets rett å mene det er avvik og å ikke ønske å bli satt i sammenheng med det.

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 18:57

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

...dæggen, du er så skadd.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å svare mer på galskapen din, men det ER litt underholdende å se hvor lite som skal til for en lett psykotisk og uten tvil sterkt mentalt redusert person å eksplodere i all sin forvridde virkelighet.

Egentlig er det synd på deg, men siden du tillegg til å være dum også er et rasshøl er det vanskelig å iverata noen vennlig innstilling til deg og ditt.

109 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 20:13

JonnyK skrev:det er dumt å sitte å kaste sten når man selv sitter i et glasshus.

Hæ? Snart 10 sider lang tråd, for å fortelle dette? Kunne du ikke bare sagt dette med en gang? confused

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 20:31

99Trollerud skrev:Hæ? Snart 10 sider lang tråd, for å fortelle dette? Kunne du ikke bare sagt dette med en gang? confused

Du må ikke glemme å plusse på 12-14 sidene fra "På trynet-tråden", der han egentlig begynte å poengtere clown

Jeg tror han egentlig er en mann av få ord,men at han ikke får lov å si noe hjemme,derfor blir det bare sånn silent

111 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 20:33

Haeggis Amateur Line skrev: lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

...dæggen, du er så skadd.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å svare mer på galskapen din, men det ER litt underholdende å se hvor lite som skal til for en lett psykotisk og uten tvil sterkt mentalt redusert person å eksplodere i all sin forvridde virkelighet.

Egentlig er det synd på deg, men siden du tillegg til å være dum også er et rasshøl er det vanskelig å iverata noen vennlig innstilling til deg og ditt.
Tja, det er ikke JEG som har dine erfaringer og heller ikke JEG som bidrar i underskriftskampanje i regi av LLH - landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner.

Så HVEM som er skadd her kan nok diskuteres du. clown Jeg bare googlet litt på navnet ditt jeg da jeg har en mistanke om at du er en falsk profet og referer bare til hva jeg finner som en konsekvens av dine egne handlinger.

Og angående hvem som er lett psykotisk her, jeg tror at dine handlinger og interesser ligger betraktelig nærmere "grenseland" enn mine.

Og jeg er heller ikke ute etter "noen vennlig innstilling til meg og mitt" fra deg. Tror du det, så har du missfortstått fullstendig. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

112 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 20:35

99Trollerud skrev:
JonnyK skrev:det er dumt å sitte å kaste sten når man selv sitter i et glasshus.

Hæ? Snart 10 sider lang tråd, for å fortelle dette? Kunne du ikke bare sagt dette med en gang? confused
Hadde du fulgt med, så skrev jeg det samme flere ganger for flere dager siden i en annen tråd som nå er stengt. Laughing

Sist endret av JonnyK den Lør 8 Des 2012 - 20:48, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 20:45

KliffArne skrev:
99Trollerud skrev:Hæ? Snart 10 sider lang tråd, for å fortelle dette? Kunne du ikke bare sagt dette med en gang? confused

Du må ikke glemme å plusse på 12-14 sidene fra "På trynet-tråden", der han egentlig begynte å poengtere clown

Jeg tror han egentlig er en mann av få ord,men at han ikke får lov å si noe hjemme,derfor blir det bare sånn silent
1: Nemlig og trass i de "12-14 sidene fra "På trynet-tråden",så har ikke folk fått det med seg. Da må det teskjeer til.

2: Ja, hjemme passer jeg kjeften min. Cool Derfor har vi vært sammen i 40 år nå og gift i 33 år av dem. For når man har funnet det mest positive i sitt liv, så tar man vare på det. Very Happy

Hæggis har liksom ikke den samme "samlerverdien" for meg. Heller ikke forumet her. What a Face

Men det er artig å ha et sted å "herje" litt. clown

Vis Medlemmets Profil

114 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 20:59

Siden Hæggis støtter "mennskerettighetene" til utøvere av seksuelle fetisjer, så finner man litt av hvert når man googler det. Dette er så langt jeg skjønner ikke uvanlige fetisjer og da må man jo undre seg over HVEM som egentlig er "lett psykotiske" og passe gæærne her. What a Face

1. Pelsfanatisme . Noen har et ekstremt behov for å kle seg ut som et dyr eller se andre gjøre det. Dette i seg selv er helt uskyldig, men en bitte liten prosentandel blir imidlertid seksuelt tiltrukket av mennesker i dyrekostyme.

2. Misdannede personer. Noen er helt besatt av personer som enten er gigantiske eller som har misdannelser. En variant av denne fetisjen er såkalt akrotomofil, der en person blir opphisset av tanken på å ha sex med en som har en amputasjon.

3. Tissing. Noen blir seksuelt tilfredsstilt når de ser på at noen tisser eller tisser selv. I noen tilfeller kan denne fetisjen føre til at personen konsumerer urin.

4. Oppkast. En person med emetofili blir opphisset av å kaste opp eller se på andre kaste opp. Ifølge boken Sexboka drikker emetofile vanligvis vin eller urin for å kaste opp på sin partner, men noen ganger tvinger de partneren sin til å overspise eller drikke for mye slik at det utløser en brekningsrefleks. Denne fetisjen kalles også ”Roman Shower”, der deltakerne aktivt kaster opp på hverandre.

5. Blodfetisj. Noen blir opphisset av å se på at noen blør, eller bare av å se blod på delvis naken hud. Det er visst mange som er engasjert i denne fetisjen, men siden den er såpass kontroversiell er man ikke så åpne om den. Noen bedriver også vampyrisme, der blod drikkes for seksuell tenning, og inkluderer oralsex på en menstruerende kvinne, å suge på kuttsår eller å samle blod i en kanyle som drikkes.

6. Spise avføring. De med coprofogi tenner på avføring. Noen tenner av å bæsje på partneren sin, som ofte innebærer å gjøre det i munnen på den andre personen. Denne fetisjen kan også inkludere å spise avføring. Denne fetisjen kan føre til alvorlige helseproblemer.

7. Dyr og insekter. Noen blir seksuelt opphisset av å se på små insekter eller dyr bli knust til døden. Knusing av livløse objekter som sigaretter, frukt og lekebiler kan også inngå i denne fetisjen. Det finnes foreløpig ingen lover som forbyr knusing av objekter og insekter, men i land som USA og Storbritannia har dyrekjempere aktivt fordømt mennesker som knuser dyr til døde og dette er nå ulovlig.

8. Tarmskylling. En klismafil tenner på å få tarmskylling eller klyster. Mange filmer, blader og nettsider vies til personer med denne spesifikke fetisjen. De fleste med klismafili er heteroseksuelle, der kvinnen blir tarmskylt og mannen utfører selve jobben.

9. Lik. Å være nekrofil betyr at man blir erotisk tiltrukket av lik. Det finnes to former for denne fetisjen: Likhusnekrofile og kirkegårdnekrofile. Førstnevnte har antakeligvis tilgang til et likhus og dermed også nylig avdøde. Kirkegårdnekrofile lusker rundt på kirkegårder og jakter etter nye graver.

10. Full blære. Noen tenner av følelsen av å ha en full blære. De når som regel klimaks når de opplever lettelsen eller pinligheten når den desperate partneren mister kontroll over blæren.

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 23:47

Du kaste ikke tia bort til tøv, ser æ. Det e bra

Vis Medlemmets Profil

116 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 14:03

jhn skrev:Du kaste ikke tia bort til tøv, ser æ. Det e bra
Ja, NOEN må jo gjøre noe for å øke aktiviteten her. Det holder ikke bare å prate om det eller "headhunte" kranglefanter fra andre forum.

Man må jo kunne bidra sjøl også og det er altså det jeg prøver å gjøre. Skrive om temaer folk kjenner seg igjen i. Provosere og krangle litt, som karnglefanter gjør.

Skal man først skrive "Homse", "Bæsj", "Tiss", "Prompen" o.s.v. så får man i det minste gjøre det skikkelig, ikke bare sitte å fisle som en fjortiss og skrive "Bæsjen" til folk. Cool

Det blir så kjedelig for oss som i det minste PRØVER å være seriøse her. affraid

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 14:17

Det var du voldsomt så opptatt du er av dette temaet Jonny?

Vis Medlemmets Profil

118 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 14:19

Haya99 skrev:Det var du voldsomt så opptatt du er av dette temaet Jonny?
Hvilket tema?

Vis Medlemmets Profil

119 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 16:05

JonnyK skrev:
Haya99 skrev:Det var du voldsomt så opptatt du er av dette temaet Jonny?
Hvilket tema?
Underlivsfunksjoner.

120 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 16:18

"Funksjoner"? Er "homo" og "bæsj" funksjoner? pig

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 16:36

Bæsj er vel i det minste et resultat av nevnte funksjoner.
Homser (også de i skapet som Jåh-Ny) er vel mer opptatt av slikt enn andre, vil jeg tro.
Spør ham - han har garantert et utfyllende svar å by deg...

122 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 16:39

99Trollerud skrev:"Funksjoner"? Er "homo" og "bæsj" funksjoner? pig
Ja ikke sant? Og det sier jo det meste om HANS syn på det.

Men Homo og Bæsj har vel en naturlig sammenheng for de som selv utøver det. Det ene uten det andre i denne sammenhengen er vel uungåelig og da er det vel kansje underlivsfunksjoner? affraid

Vis Medlemmets Profil

123 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 16:43

99Trollerud skrev:"Funksjoner"? Er "homo" og "bæsj" funksjoner? pig

...og nå angrer jeg på at jeg spurte! monkey

Vis Medlemmets Profil

124 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 16:46

Dette har utviklet seg til en dritt-dårlig dritt-tråd ... om dritt

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 16:53

Haeggis Amateur Line skrev:Bæsj er vel i det minste et resultat av nevnte funksjoner.
Homser (også de i skapet som Jåh-Ny) er vel mer opptatt av slikt enn andre, vil jeg tro.
Spør ham - han har garantert et utfyllende svar å by deg...
Vil DU "tro"? Og spør HAM?

Det er vel du som er fagmannen på DET området her. Du er jo tilogmed oppdatert på kampen for "menneskerettuighetene" til Friskmelding av norske transvestitter, fetisjister og sadomasochister, i regi av LLH - landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner.

Da er du vel relativt engasjert og innsatt i dette. Jeg mener, du dumper ikke bare borti LLH sånn uten videre? Jeg har ikke hørt om dem en gang.

Da er det relativt logisk å anta at du selv har funnet frem til denne foreningen på eget initiativ og av en grunn.

Vanlige hetrofile sitter vel ikke å surfer på sidene til en forening for Norske lesbiske, homofile, bifile og transpersoner?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 29]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 29  Next