Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 29  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 6 av 29]

126 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 16:57

jhn skrev:Dette har utviklet seg til en dritt-dårlig dritt-tråd ... om dritt
Ja og det er jo noe SKIKKELIG dritt at folk TVINGER DEG til å lese den. What a Face

Vis Medlemmets Profil

127 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 17:21

JonnyK skrev:
Ja og det er jo noe SKIKKELIG dritt at folk TVINGER DEG til å lese den. What a Face
Jeg føler meg ikke tvunget til å lese noe ... jeg leser fordi det inn i mellom all dritten finnes litt artigere og mere interessante innlegg ... skrevet av folk som ikke er så veldig opptatt dritt og mer eller mindre bisarre seksuelle fantasier.
Det var vel du som dro i gang denne siste runden med dritt-prat ... så det kan virke som om det er du som er mest opptatt av det ...dette er ingen påstand, bare et inntrykk jeg har av deg.
Du er vel heller ikke tvunget til å skrive om dette, jeg antar du gjør det av egen fri vilje og egeninteresse
Lag en egen tråd om det, så kan de som er interesserte prate uforstyrret

Vis Medlemmets Profil

128 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 17:36

jhn skrev:
JonnyK skrev:
Jeg føler meg ikke tvunget til å lese noe ... jeg leser fordi det inn i mellom all dritten finnes litt artigere og mere interessante innlegg ... skrevet av folk som ikke er så veldig opptatt dritt og mer eller mindre bisarre seksuelle fantasier.
Det var vel du som dro i gang denne siste runden med dritt-prat ... så det kan virke som om det er du som er mest opptatt av det ...dette er ingen påstand, bare et inntrykk jeg har av deg.
Du er vel heller ikke tvunget til å skrive om dette, jeg antar du gjør det av egen fri vilje og egeninteresse
Selvfølgelig er jeg opptatt av det, å harselere med homokortet. Jeg fikk det jo servert av en med inngående kunnskap på området og kan jo ikke la en sånn mulighet gå fra meg.

Men siden du ikke liker drittprat, her er et forslg til hvordan du kan fjerne dritten. Bare ring Homo Ultra Direkte. Laughing

Sist endret av JonnyK den Søn 9 Des 2012 - 17:45, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

129 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 17:44

JonnyK skrev:
jhn skrev:
JonnyK skrev:
Selvfølgelig er jeg opptatt av det, å harselere med homokortet. Jeg fikk det jo servert av en med inngående kunnskap på området og kan jo ikke la en sånn mulighet gå fra meg.

Men siden du ikke liker drittprat, her er et forslg til hvordan du kan fjerne dritten. Bare ring Homo Ultra Direkte. Laughing

http://www.funpic.hu/files/pics/00008/00008560.mpg

Oppfordringen står ennå ...Lag en egen tråd om det, så kan de som er interesserte prate uforstyrret

Vis Medlemmets Profil

130 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 17:47

jhn skrev:
JonnyK skrev:
jhn skrev:
JonnyK skrev:

http://www.funpic.hu/files/pics/00008/00008560.mpg

Oppfordringen står ennå ...Lag en egen tråd om det, så kan de som er interesserte prate uforstyrret
Hvor morro er det da? lol!

Vis Medlemmets Profil

131 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 18:02

Forøvrig er dere noen raringer. Flere slår seg på brøstkassa i andre tråder her og mener at dette forumet er for tamt og snakker om åssen de "herjet" så fælt på bikeforumet at de nesten ble kastet ut.

Du etterlyser jo noe å krangle om og KliffArne er inne på bike for å verve en kjent og notorisk kranglefant for å få opp aktiviteten her.

Men når jeg gir dere noe å krangle om og med og herjer litt her, så skriker dere som noen skruller. affraid

Er dere redusert til noen slitne pensjonister som bare sitter å snakker om hvor tøffe dere var "før i tia" eller?

"Husker du Bike eller"? "Der var vi LITE gæærne da". "Husker du åssen vi herja der hell"? "Ble jo nesten kasta ut og greier". "Da var vi gærene da". "Nei, det er SÅNN vi skulle hatt det her vøtt". Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

132 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 18:06

JonnyK skrev: Jeg mener, du dumper ikke bare borti LLH sånn uten videre? Jeg har ikke hørt om dem en gang.
Nei, vi merker det...

Jåh-Ny skrev:Vanlige hetrofile sitter vel ikke å surfer på sidene til en forening for Norske lesbiske, homofile, bifile og transpersoner?
Nei, vi pleier ikke det, men det er tydelig at du har endel peiling på emnet.
Jeg visste ikke at de hadde en nettside engang, jeg.

Til å være "hetero" er du skrekkelig opptatt av homofili og outrerte fetisjer.
Kanskje du burde snakke litt ut med din kone?
(hvis det virkelig finnes en kvinne som frivillig har valgt å dele livet med deg)

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

133 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 18:09

Blæææh!

Trodde aldri jeg skulle si det,men når jeg ser utviklingen i denne tråden,så frister det å slette hele sjiten.

Men jeg skal ikke gjøre det,jeg skal la det ligge til skrekk og advarsel. Kanskje tipse noens foresatte til å ta seg en tur inn og lese hva deres håpefulle klarer å lire ut av seg? Kunne det hjulpet?

Hva sier du Jonny? Roger on that? Og Hæggis,skal vi løfte oss litt?

Kan dere ikke klare å krangle litt uten alt dette piss-og drittpratet?

134 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 18:11

JonnyK skrev:Forøvrig er dere noen raringer. Flere slår seg på brøstkassa i andre tråder her og mener at dette forumet er for tamt og snakker om åssen de "herjet" så fælt på bikeforumet at de nesten ble kastet ut.

Men når jeg gir dere noe å krangle om og med og herjer litt her, så skriker dere som noen skruller.
Forskjellen på oss og sånne skapskruller som deg, er at vi ønsker ildfulle krangler uten å prøve å såre eller skade andre. Slik at man fortsatt kan møtes IRL og ta en øl i lag.
Du virker mer å være på jakt etter en økt portefølje med folk som gjerne skulle sett deg fjernet fra offentligheten påvgrunn av din ufordragelige fiendtlighet...

135 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 19:20

JonnyK skrev:Forøvrig er dere noen raringer. Flere slår seg på brøstkassa i andre tråder her og mener at dette forumet er for tamt og snakker om åssen de "herjet" så fælt på bikeforumet at de nesten ble kastet ut.

Du etterlyser jo noe å krangle om og KliffArne er inne på bike for å verve en kjent og notorisk kranglefant for å få opp aktiviteten her.

Men når jeg gir dere noe å krangle om og med og herjer litt her, så skriker dere som noen skruller. affraid

Er dere redusert til noen slitne pensjonister som bare sitter å snakker om hvor tøffe dere var "før i tia" eller?

"Husker du Bike eller"? "Der var vi LITE gæærne da". "Husker du åssen vi herja der hell"? "Ble jo nesten kasta ut og greier". "Da var vi gærene da". "Nei, det er SÅNN vi skulle hatt det her vøtt". Twisted Evil
Raringer ... ja, uten tvil.
Ja, jeg etterlyste noe å krangle om, men når jeg sier "krangle" så mener jeg ikke å drite ut folk, eller fornærme noen i størst mulig grad.
Som Hæggis sier: "... er at vi ønsker ildfulle krangler uten å prøve å såre eller skade andre. Slik at man fortsatt kan møtes IRL og ta en øl i lag"

Vis Medlemmets Profil

136 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 20:42

KliffArne skrev:Blæææh!

Trodde aldri jeg skulle si det,men når jeg ser utviklingen i denne tråden,så frister det å slette hele sjiten.

Men jeg skal ikke gjøre det,jeg skal la det ligge til skrekk og advarsel. Kanskje tipse noens foresatte til å ta seg en tur inn og lese hva deres håpefulle klarer å lire ut av seg? Kunne det hjulpet?

Hva sier du Jonny? Roger on that? Og Hæggis,skal vi løfte oss litt?

Kan dere ikke klare å krangle litt uten alt dette piss-og drittpratet?
+1 på den

Vis Medlemmets Profil http://www.bronnoymcklubb.com

137 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 21:11

Haeggis Amateur Line skrev:

Men når jeg gir dere noe å krangle om og med og herjer litt her, så skriker dere som noen skruller.
Forskjellen på oss og sånne skapskruller som deg, er at vi ønsker ildfulle krangler uten å prøve å såre eller skade andre. Slik at man fortsatt kan møtes IRL og ta en øl i lag.
Du virker mer å være på jakt etter en økt portefølje med folk som gjerne skulle sett deg fjernet fra offentligheten påvgrunn av din ufordragelige fiendtlighet...
Problemet ditt Hæggis er aller først at når du skriver "ildfulle krangler" så ser jeg bare for meg en sadomasochist som driver å flørter. Og det er like morsomt hver gang at akkurat du snakker om "skapskruller". Og det er det som holder meg i gang. lol!

Og det ER JO bare ei "skapskrulle" som kan få seg til å mene at å "herje som på Bike" hvor dere giiiidameien da, "nesten ble kastet ut", er synonymt med "ildfulle krangler". (Knis) Embarassed

I tillegg, når man etterlyser kranglefanter, eller heller "ildfulle kranglefanter" kansje?, så kan man ikke bestemme hva de skal/vil krangle om, eller med. Det er bare med sine "ildfulle" seksualpartnere det Hæggis at man bestemmer hvem som skal daskes, hvor de skal daskes og hvor hardt de skal daskes.

En ekte krangelfant har sin egen vilje i motsetning til hva du tydligvis er vant til og velger selv sin krangel.

Jeg er heller ikke ute etter noen "portefølje", men dere var jo ute etter en kranglefant, så hva i svarte er det du klager for? Du herjet jo vilt på bike skriver du og skryter jo av å nesten å ha blitt kasta ut derfra. Og jeg vet av erfaring at det skulle litt til å bli kasta ut fra Bike også, eller å, bli advart om det.

Forskjellen er kansje at det er lettere å herje med andre enn å bli herjet med selv?

Man er liksom ikke det samme "BadAsset" som slår seg på kyllingrøstet da? Twisted Evil

Og den eneste jeg er "fiendlig" innstilt mot her er deg.

Vis Medlemmets Profil

138 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 21:31

jhn skrev:

Ja, jeg etterlyste noe å krangle om, men når jeg sier "krangle" så mener jeg ikke å drite ut folk, eller fornærme noen i størst mulig grad.
Som Hæggis sier: "... er at vi ønsker ildfulle krangler uten å prøve å såre eller skade andre. Slik at man fortsatt kan møtes IRL og ta en øl i lag"
Når skal du lære at hva Hæggis SIER er bare noe han sier. Min konflikt med Hæggis ligger tilbake fra tiden på Bikeforumet. Hvor han var kjent for å være det stikk motsatte av en "diplomat". Han var svær i kjeften og må ikke snakke om å drite ut noen og han baksnakket meg etter jeg ble ekskludert SOM en følge av kranglingen med Hæggis først og fremst og hvor jeg ikke hadde noen mulighet til å forsvare meg. Det ble også kommentert av andre der inne.

Derfor tåler jeg ikke den mannen. Derfor sier jeg han er en "falsk profet" og en dramadronning som er ekspert på å fremstå som et offer.

Derfor driter jeg ut den "mannen"? Og i motsetning til han, så nedlater jeg meg ikke til å baksnakke, jeg sier det rett i trynet på ham.

Og ærlig talt, jeg har jo sagt dette noen ganger allerede, så det bør jo være oppe i dagen nå. Jeg har rett og slett ingen terskel når det gjelder Hæggis. For det verste jeg vet er når noen angriper de som ikke kan forsvare seg. Det er feigt og det er kjærringaktig og derfor tåler jeg ikke fyren

Vis Medlemmets Profil

139 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 21:31

I rest my case...

140 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 21:55

JonnyK skrev:
jhn skrev:

Når skal du lære at hva Hæggis SIER er bare noe han sier. Min konflikt med Hæggis ligger tilbake fra tiden på Bikeforumet. Hvor han var kjent for å være det stikk motsatte av en "diplomat". Han var svær i kjeften og må ikke snakke om å drite ut noen og han baksnakket meg etter jeg ble ekskludert SOM en følge av kranglingen med Hæggis først og fremst og hvor jeg ikke hadde noen mulighet til å forsvare meg. Det ble også kommentert av andre der inne.

Derfor tåler jeg ikke den mannen. Derfor sier jeg han er en "falsk profet" og en dramadronning som er ekspert på å fremstå som et offer.

Derfor driter jeg ut den "mannen"? Og i motsetning til han, så nedlater jeg meg ikke til å baksnakke, jeg sier det rett i trynet på ham.

Og ærlig talt, jeg har jo sagt dette noen ganger allerede, så det bør jo være oppe i dagen nå. Jeg har rett og slett ingen terskel når det gjelder Hæggis. For det verste jeg vet er når noen angriper de som ikke kan forsvare seg. Det er feigt og det er kjærringaktig og derfor tåler jeg ikke fyren

Likevel ... det er den type krangler som Hæggis beskriver man ønsker seg.
Kan ikke du lage en egen "krangle med Hæggis" tråd, av hensyn til oss andre da?
Da kan du og andre ta opp personlige krangler med Hæggis der

Vis Medlemmets Profil

141 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 22:25

jhn skrev:...lage en egen "krangle med Hæggis" tråd...?
...ta opp personlige krangler med Hæggis der
Hvis alle som føler de trenger å kjefte på meg skal komme til én tråd, er jeg redd det blir for lite plass...

affraid
farao

142 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 23:32

Haeggis Amateur Line skrev:
jhn skrev:...lage en egen "krangle med Hæggis" tråd...?
...ta opp personlige krangler med Hæggis der
Hvis alle som føler de trenger å kjefte på meg skal komme til én tråd, er jeg redd det blir for lite plass...

affraid
farao
Jaa ... du har et poeng der ... kanskje et eget forum? scratch

Vis Medlemmets Profil

143 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 23:38

Vil det bli nok?
Kanskje et wwhhw (world wide hate haeggis web) ?

144 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 23:44

Jøss.
Det finnes allerede;
http://wwhhw.norwegianforum.net/

145 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 9 Des 2012 - 23:52

jhn skrev:
JonnyK skrev:
jhn skrev:

Likevel ... det er den type krangler som Hæggis beskriver man ønsker seg.
Kan ikke du lage en egen "krangle med Hæggis" tråd, av hensyn til oss andre da?
Da kan du og andre ta opp personlige krangler med Hæggis der
1: Som jeg sier, DU kan ikke sitte å bestemme hva slags type krangler andre velger å ta. Det er faktisk utenfor din kontroll. Det eneste du kan bestemme er de kranglene DU velger å ta eller ikke ta.

2: Det er vel ikke verre enn at dere andre bare hopper bukk over de innlegg dere ikke vil lese. Det gjør jeg og det funker bra det.

3: Og har du virkelig ikke skjønt at om man skal drite ut noen så gjør man det i full offentlighet. Det er jo DET som er utdriting. geek

Vis Medlemmets Profil

146 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 10 Des 2012 - 0:08

JonnyK skrev:
1: Som jeg sier, DU kan ikke sitte å bestemme hva slags type krangler andre velger å ta. Det er faktisk utenfor din kontroll.
Det var bare et ønske.
Jeg skjønner at hva du sier og gjør er utenfor min kontroll ... mest sannsynlig utenfor din også.

Vis Medlemmets Profil

147 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 10 Des 2012 - 0:13

Haeggis Amateur Line skrev:Jøss.
Det finnes allerede;
Tøft. Skulle gjerne registrert meg der, men det forplikter vel ... foreløpig har jeg ikke klart å bygge opp stort nok hat til å gjøre meg fortjent til medlemskap
Meen, jeg har et forslag til æresmedlem og moderator og formann/president

Vis Medlemmets Profil

148 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 10 Des 2012 - 0:43

jhn skrev:
JonnyK skrev:
1: Som jeg sier, DU kan ikke sitte å bestemme hva slags type krangler andre velger å ta. Det er faktisk utenfor din kontroll.
Det var bare et ønske.
Jeg skjønner at hva du sier og gjør er utenfor min kontroll ... mest sannsynlig utenfor din også.
Der tar du feil gitt, jeg har full kontroll. Alt jeg gjør er kalkulert og bevisst. Jeg VET det er lavmål, men jeg gjør det likevel. Jeg visste at en del av det jeg skriver ville skape reaksjoner, men jeg gjør det likevel.

Fordi jeg har et mål med det. Og hva målet er gidder jeg ikke å gjenta flere ganger nå.

Vis Medlemmets Profil

149 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 10 Des 2012 - 0:47

jhn skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:Jøss.
Det finnes allerede;
Tøft. Skulle gjerne registrert meg der, men det forplikter vel ... foreløpig har jeg ikke klart å bygge opp stort nok hat til å gjøre meg fortjent til medlemskap
Meen, jeg har et forslag til æresmedlem og moderator og formann/president
Og jeg hater ikke Hæggis, jeg føler bare en sterk motvilje mot mannen. Og å sitte i en flokk å kaste dritt er IKKE min greie. Jeg vil være den eneste Hanen i Hønsegården, ikke drukne i mengden. clown

Vis Medlemmets Profil

150 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 10 Des 2012 - 9:52

Er litt morsomt å følge denne tråden, ser det begynner å nærme seg DDF før vi begynte å moderere.

Er utrolig nok, enig i mye av det JonnyK skriver/troller om dette forumet.

Hvor er Janos, som hyla mot moderering, han har jeg sett veldig lite av her. Også før modereringen begynte.
Han har 5 innlegg, altså tom mindre enn meg Razz

Svenskene tar nok over dette forumet og, skremmende nok Mad

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 29]

Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 29  Next