Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 15 ... 29  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 29]

26 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 10 Jul 2012 - 19:31

Yesss! Snevergjøken er kommet bounce Velkommen.

Han kjører tilogmed større moppe enn haya clown

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

27 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 10 Jul 2012 - 19:55

99Trollerud skrev:-Neste vi må få på plass er Nordmann Racing og Eskil. Da har vi et par tospann her inne som kan det med å lage litt liv og røre?!

Ja,hvor blir det av normann?

Eskil flyveleder har nok ikke overskudd til å krangle mere,han har nok mere enn nok med jobben. Den er jo såååååå slitsom Suspect

28 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 10 Jul 2012 - 21:04

Jeg tipset både Normann og Minuteman om denne siden.
Begge lovte å komme...

Ser ut som at Geirr er den eneste av dem som så langt klarte å gjøre alvor av trusselen...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

29 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 10 Jul 2012 - 21:33

Snevergjøken er av de mer fornuftige og moderate Freppere - som det faktisk er mulig å føre en reel diskusjon med - i motsetning til Hollis eg de fleste andre fjompene . Hollis er jo alltid langt ute på viddene - ikke rart han driver å samler på snøskutervrak..... og de andre gidder jeg ikke diskutere med ....nivået ligger langt under gølvplankene...

Sist endret av Haya99 den Tir 10 Jul 2012 - 21:34, endret 1 gang (Reason for editing : ..det skal du bare drite i...)

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 10 Jul 2012 - 22:04

Diskutere? Jeg? Jeg trenger da ikke diskutere, jeg forteller deg hvordan verden er, jeg. I en diskusjon finnes det en mulighet for at den ene parten kan overtale den andre, jeg har omsider forstått sammenhengene og vil selvfølgelig aldri gå tilbake på det.

http://www.youtube.com/watch?v=xIraCchPDhk

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 10 Jul 2012 - 22:33

Haya99 skrev:Snevergjøken er av de mer fornuftige og moderate Freppere - som det faktisk er mulig å føre en reel diskusjon med - ...bla bla..... og de andre gidder jeg ikke diskutere med ...bla bla...
Du ser ikke faren for å bli litt sneversynt når du snevrer inn ant motdebattanter til å omfatte kun en snevergjøk, og intet mer?

Vis Medlemmets Profil

32 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 10 Jul 2012 - 22:41

jhn skrev:
Haya99 skrev:Snevergjøken er av de mer fornuftige og moderate Freppere - som det faktisk er mulig å føre en reel diskusjon med - ...bla bla..... og de andre gidder jeg ikke diskutere med ...bla bla...
Du ser ikke faren for å bli litt sneversynt når du snevrer inn ant motdebattanter til å omfatte kun en snevergjøk, og intet mer?

...nei ...verden er stor utenfor disse fora...

Vis Medlemmets Profil

33 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Ons 11 Jul 2012 - 23:54

Ser det nærmer seg 100 medlemmer her inne, gis det en liten påskjønnelse for medlem nr 100? En "ikke bike" buff, foreksempel?

Vis Medlemmets Profil

34 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 12 Jul 2012 - 7:04

Fint med fler medlemmer, men hva med å tvinge noen av de vi allerede har til å skrive mer?

-kvantitet slår alltid kvalitet på internett?

Jeg tenker på folk som Kenny, TomB og den lille KTM-entusiasten fra Sarpsborg. Tre mennesker som KAN bidra, men som ikke gidder lengre.. Blir vanskelig å finne noen med Kennys skrivekløe en lørdagskveld.. (Eller var det søndag morgen, etter byturen og før leggetid, han var på sitt beste?)

Jeg har trua på at den tilbakevendte sønn fra Valdres kan bidra noe, men vi har for hyggelig tone her inne. Lite krangling, og da synker engasjementet hos enkelte?
-Ja til og med jhn sliter med de verbale overhalingnene, når til og med en nordlendig blir sivilisert, da er det igrunn lite håp for de store æreskrenkelsene, vil jeg tru?

Vis Medlemmets Profil

35 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 12 Jul 2012 - 10:41

Æ trur ikke det e veldig stor grunn til bekymring
Det e en viss mulighet for at frustrasjonsnivået øker et par hakk utover helga.
Æ blei forhindra fra å kjøre til Lofottreffet, æ har rota bort den peneste elskerinna, og kjærringa e begynt å bli småfeit. Om ikke det skulle være nok, så ser det ut til at æ begynne å bli fri for skjedespray også, det e liksom ikke samme trykket lengere.
Så det som skal til nå, e et par øl og en eller annen fjott som trykker på de rette knappene.
Men du har rett Trollerud, det e litt for god tone her inne. Kanskje man burde fått tak i denne Jorog, hvis noen husker han.
Han hadde vel egentlig litt for gode holdninger, men en god gammeldags kranglefant, det e han.
Kanskje det e på tide å innføre en slags opptaksprøve på
"ikke bike" for å luke ut alle de hyggelige folka, eller skal vi bare sitte å småpludre å bite hverandre forsiktig i øreflippen?

Vis Medlemmets Profil

36 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 12 Jul 2012 - 21:53

S1000RR skrev:Ser det nærmer seg 100 medlemmer her inne, gis det en liten påskjønnelse for medlem nr 100? En "ikke bike" buff, foreksempel?

Den som klarer å verve 100 medlemmer skal ikke få en "ikkebike-buff".

Det samme skal alle som passerer 1000 innlegg ikke få rabbit

37 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 13 Jul 2012 - 7:50

Hvorfor så redd for å love vekk buffer, Cliff?

Gamleforumet lovte ut slike i hytt og gevær, men lot være å sende dem ut? Det økte jo aktiviteten på forumet, da forsmådde postere ikke fikk sine etterlengtede halsvarmere, og Eskils soldater ble holdt aktive med å forsvare Ledelsen?

Vis Medlemmets Profil

38 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 13 Jul 2012 - 8:19

99Trollerud skrev:Hvorfor så redd for å love vekk buffer, Cliff?

Gamleforumet lovte ut slike i hytt og gevær, men lot være å sende dem ut? Det økte jo aktiviteten på forumet, da forsmådde postere ikke fikk sine etterlengtede halsvarmere, og Eskils soldater ble holdt aktive med å forsvare Ledelsen?

Hainn KliffArne lyg aldri,allllldri rabbit

39 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 13 Jul 2012 - 13:01

KliffArne skrev:

Eskil lyver heller ikke, han er bare litt treig til å sende ut pakkene?

-Noen venter fremdeles?

Vis Medlemmets Profil

40 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 13 Jul 2012 - 19:38

99Trollerud skrev:
KliffArne skrev:

Eskil lyver heller ikke, han er bare litt treig til å sende ut pakkene?

-Noen venter fremdeles?

Må si meg enig der, Eskil lyver ikke men treg det skal han ha...

Vant hovedgevinsten på messa i Mars 2011, en schuberth hjelm. Fikk heta den ut i Februar 2012... Nå var det ikke bare Eskils feil men hjelmen bekytta bra når jeg deisa hue i asfalten på Ringen.
Very Happy

Vis Medlemmets Profil

41 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 6 Des 2012 - 21:17

Nå er det 19997 fler medlemmer på DDF,enn på ikke bike, men likevel er det mer aktivitet her inne, ikke værst hva?
Eller hva sier du Clintær'n øh Kliffær'n?

Vis Medlemmets Profil

42 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 6 Des 2012 - 21:21

Kliff-Klaff har forlengst svimt av av glede...

Ikke bare er aktiviteten høyere, men tidenes sykeste tråd har nettopp blitt avsluttet her.

Ikke verst for et så ungt forum. Kliffy er flink!

afro

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

43 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 6 Des 2012 - 23:16

S1000RR skrev:Nå er det 19997 fler medlemmer på DDF,enn på ikke bike, men likevel er det mer aktivitet her inne, ikke værst hva?
Eller hva sier du Clintær'n øh Kliffær'n?

Nei,hva skal man si?

Kanskje det var noe i det dærre han Per Svein og Eskil Flygeleder påstod,at det var bare et fåtall som lagde støy der inne? Og at det fåtallet var oss clown

De 19997 sarte sjelene sitter sikkert enda i en krok og biter negler,og våger ikke komme frem Suspect Jaujau,får håp dæ bi likar imårra,dæ vijll nu bærre vorre lækkert santa

44 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 6 Des 2012 - 23:40

Og hvem dukket ikke opp på DDF ikveld, jo selveste Geir_Oksnes!
Tydelig at Eskil har leid inn profesjonell hjelp for å ta opp kampen!

Vis Medlemmets Profil
S1000RR skrev:Og hvem dukket ikke opp på DDF ikveld, jo selveste Geir_Oksnes!
Tydelig at Eskil har leid inn profesjonell hjelp for å ta opp kampen!

Hærlig :-)

Vis Medlemmets Profil
Haeggis Amateur Line skrev:Kliff-Klaff har forlengst svimt av av glede...

Ikke bare er aktiviteten høyere, men tidenes sykeste tråd har nettopp blitt avsluttet her.

afro
Avsluttet? Hvor har du det fra? Temaet er i høyeste grad aktuelt! Twisted Evil
Forøvrig var det ikke tråden som var syk, men temaet og handlingene tråden omhandlet. Jeg bare skrev om det. affraid

Sist endret av JonnyK den Fre 7 Des 2012 - 0:32, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil
JonnyK skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:Kliff-Klaff har forlengst svimt av av glede...

afro
Avsluttet? Hvor har du det fra? Temaet er i høyeste grad aktuelt! Twisted Evil

Stå på.

Vis Medlemmets Profil
Er det ikke noen som kan påta seg å verve Geir_Oksnes inn på forumet her da? Da burde det vært mulig å holde diskusjonene igang!
Regner med Kliffær'n setter opp en fet premie til den som ev. skulle greie oppgaven.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Æ trur ikke det e veldig stor grunn til bekymring
Det e en viss mulighet for at frustrasjonsnivået øker et par hakk utover helga.
Æ blei forhindra fra å kjøre til Lofottreffet, æ har rota bort den peneste elskerinna, og kjærringa e begynt å bli småfeit. Om ikke det skulle være nok, så ser det ut til at æ begynne å bli fri for skjedespray også, det e liksom ikke samme trykket lengere.
Så det som skal til nå, e et par øl og en eller annen fjott som trykker på de rette knappene.
Men du har rett Trollerud, det e litt for god tone her inne. Kanskje man burde fått tak i denne Jorog, hvis noen husker han.
Han hadde vel egentlig litt for gode holdninger, men en god gammeldags kranglefant, det e han.
Kanskje det e på tide å innføre en slags opptaksprøve på
"ikke bike" for å luke ut alle de hyggelige folka, eller skal vi bare sitte å småpludre å bite hverandre forsiktig i øreflippen?
Man inviterer ikke kranglefanter med å stenge tråder når de begynner å bli litt interessante.Hele poenget for en kranglefant er jo å krnagle. Det er jo derfor han KALLES en kranglefant.

Kan du INGENTING eller? clown

Vis Medlemmets Profil
S1000RR skrev:Er det ikke noen som kan påta seg å verve Geir_Oksnes inn på forumet her da? Da burde det vært mulig å holde diskusjonene igang!
Regner med Kliffær'n setter opp en fet premie til den som ev. skulle greie oppgaven.

Flere stengte tråder?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 29]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 15 ... 29  Next