Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Next

Go down  Innlegg [Side 17 av 31]

Trollerud skrev:
jhn skrev:
Det siste avsnittet ditt var litt snodig ... du har hatt vel så bastante meninger som meg om denne saken.

Jeg har hatt EN mening; Folk som plages av ulv, skal finne ut hva dem skal gjøre med saken, INGEN andre.

Dette er en bastant mening jeg har til ALT. Folk skal respektere andre menneskers behov MER enn lover nedskrevet i bøker og andre steder. Vennligst si fra når jeg avviker fra denne bastante holdningen, da må jeg ta meg sammen.
Du har en enestående evne til å lage diskusjon av enhver setning. En ekte trollkuk (vriompeis) ... sånn er heldigvis ikke jeg Suspect

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:Jeg har hatt EN mening; Folk som plages av ulv, skal finne ut hva dem skal gjøre med saken, INGEN andre.

Dette er en bastant mening jeg har til ALT. Folk skal respektere andre menneskers behov MER enn lover nedskrevet i bøker og andre steder. Vennligst si fra når jeg avviker fra denne bastante holdningen, da må jeg ta meg sammen.
Når alt kommer til alt spiller det ikke noen rolle hva jeg mener ulv i Norge! Den blir enten utrydda eller ikke, heeeeeeeelt uavhengig av jeg måtte mene om den saken,
siden jeg aldri kommer til flytte ut i skogen for å passe på den.
Men jeg har en MENING om det er rett eller galt å utrydde ulven i Norge! Og selv om det tilfeldigvis er det samme som flertallet, betyr ikke det at det ikke er min egen mening!
Og så må jeg få legge til, at til å være en som sier han gir faen i alt, har du jammen mange meninger! tongue

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:.

Jeg har et behov for å komme å hente alle dine motorisere gjenstander vederlagsfritt..Altså knabbe hele stasen..dette er da mot loven-hvordan løser vi dette da?
Vold?-Passivitet?-henstille til moral?ringe "vokterne av loven"polisen? tongue for å være litt prinsippvrang... clown

Vis Medlemmets Profil
edit-faen å forumet kødder nå..server og skalerinsfeil..

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:edit-faen å forumet kødder nå..server og skalerinsfeil..

Ja,skjedde noe her. Ser ut som 2-3 innlegg har forsvunnet også,utifra tallet nede på hovedsiden. Stod noe om at det var vedlikehold da jeg prøvde å logge på,på mange forskjellige språk Suspect

Ja,skjedde noe her. Ser ut som 2-3 innlegg har forsvunnet også,utifra tallet nede på hovedsiden. Stod noe om at det var vedlikehold da jeg prøvde å logge på,på mange forskjellige språk Suspect

Ser ut som det er ustabilt,nå.

Hvis noen mot formodning hadde tenkt å legge inn innlegg som er skikkelig gjennomtenkte og krever litt innsats,så ville jeg kanskje ventet litt,i tilfelle det forsvinner. alien

Jeg har et behov for å komme å hente alle dine motorisere gjenstander vederlagsfritt..Altså knabbe hele stasen..dette er da mot loven-hvordan løser vi dette da?
Vold?-Passivitet?-henstille til moral?ringe "vokterne av loven"polisen? tongue  for å være litt prinsippvrang... clown

Du må gjerne komme. I år har jeg ved selv. Og go'-stolen står og venter.

Så skal jeg forklare, dypt og grundig, hva forskjellen på "legal" og "lawful" er. I Norge skiller vi ikke mellom disse ordene, ikke rart folk går rundt og famler i blinde.

Å stjele var ulovelig før man fikk Norges lover. Det var ulovelig før man fikk Norge også, forresten. Idag tror folk at en "kanon" er en svær børse som Kaptein Sabeltann bruker.. Ingen vet hvor ordet kommer fra? Ordet er nå hvertfall eldre enn enhver børse, og eldre enn krutt.

Når noen forgriper seg på deg, dine nærmeste, din jord og verdier, da ringer man ikke "politiet", man bare fikser saken? Sannsynligheten for at vold kan finne sted er stor, men det VET jo overgriperen før han forgriper seg. Så da får man det som kommer?

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:

Har vi blitt Hacket av noen paranoide sauep..... Suspect

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
KliffArne skrev:

Har vi blitt Hacket av noen paranoide sauep..... Suspect

Det er sikkert ulven...

mekkern skrev:

Vold?-Passivitet?-henstille til moral?ringe "vokterne av loven"polisen? tongue  for å være litt prinsippvrang... clown

Du må gjerne komme. I år har jeg ved selv. Og go'-stolen står og venter.

Så skal jeg forklare, dypt og grundig, hva forskjellen på "legal" og "lawful" er. I Norge skiller vi ikke mellom disse ordene, ikke rart folk går rundt og famler i blinde.

Å stjele var ulovelig før man fikk Norges lover. Det var ulovelig før man fikk Norge også, forresten. Idag tror folk at en "kanon" er en svær børse som Kaptein Sabeltann bruker.. Ingen vet hvor ordet kommer fra? Ordet er nå hvertfall eldre enn enhver børse, og eldre enn krutt.

Når noen forgriper seg på deg, dine nærmeste, din jord og verdier, da ringer man ikke "politiet", man bare fikser saken?  Sannsynligheten for at vold kan finne sted er stor, men det VET jo overgriperen før han forgriper seg. Så da får man det som kommer?

Det er vel bare å ta en spørreundersøkelse og spørre om hvem syns det er greit at Mekkern henter det han syns er ok for å få en bærekraftig utvikling i garasjen i Lier lol!

Vis Medlemmets Profil
Ser ut som om det er ustabilt. Kanskje ikke legge mye arbeid i tråder ikveld til vi ser at det stabiliserer seg.

Ja,hvis noen hadde planer om det clown

Jeg ser dette som en dårlig tilslørt aktivitet for å avspore ulvedebatten !!!!! Men shit, samma faan sautjuver er sautjuver...

Vis Medlemmets Profil
De derre innlegga som forsvant ..."der borte" er de helt åpne på at de sletter innlegg over en lav sko. Tør ikke du det?

Vis Medlemmets Profil
Det var jo mekker'n som ropte ulv her tidligere ikveld Suspect

Omm e ittje tørr? Kaffør sku e ittje dæ Suspect

jhn skrev:De derre innlegga som forsvant ..."der borte" er de helt åpne på at de sletter innlegg over en lav sko. Tør ikke du det?

Omm e ittje tørr? Kaffør sku e ittje dæ Suspect
Kaffør? scratch Nei æ vet ikke. Kanskje du bare e litt lessn av natur?

Vis Medlemmets Profil
Ulv

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
Haya99 skrev:
Palma skrev:

Jeg er opptatt av levende bygder, ren matproduksjon, sunn livsstil og et levende kulturlandskap som gir nytte- og livsverdi til alle.

Høres jo bra ut - med sånne verdier skulle man tro at man også var opptatt av naturen?

Statestikk og fakta er viktig for å kunne ta avgjørelser basert på kunnskap - ikke fordommer.

Fakta sier at det er fullstendig feil å tro at ulven vil ødelegge for levende bygder her i landet - tvert imot - en rik fauna og natur er en berikelse for ethvert land.

Å utrydde et dyreslag basert på tro og fordommer er helt borti natta.

Du kaller det fordommer!!!! Prat med de bøndene som har fått budskapen revet ihjel og fått dyr de er glade i og har jobbet med i flere år, som var deres næring revet ihjel av ulv INNE PÅ INNGJERDET beite. De kaller det ikke fordommer, de kaller det erfaring, de har følt det på kroppen, de driter i hva folk syns og mener om ulven er fin og søt, mange har fått sine livsverk og eksistensgrunnlag ødelagt ! Er det så forbanna vanselig å skjønne ?
Sett deg inn i situasjonen. Du finner en av dine beste avlssauer fortsatt i live men tarmene og invollene henger utenfor da hu prøver å gå bortover..... Folk syns det er ok med ulv. Du finner livsverket ditt revet av ulv som her
Fordommer kaller du det, du er langt fra virkeligheten mener jeg da, romantisk synsing basert på hva flertallet mener og syns, Populistisk tankegods. Ta bonden!!! da får vi billigere mat... Hva lever vi av ? Mat eller gode opplevelser med at vi vet at det er ulv i Norge?

Når beviselig ulven står for en svært liten del av rovdyrskadene så blir det feil å legge all skyld for distrikenes problemer.

Og jeg spiser antakelig mer sau en en typisk norsk ulv. Så den har 0 betydning for matproduksjonen her i landet.

Det er mer "tap" som ikke skyldes rovdyr enn det som er relatert til rovdyr.

Det er merkelig at interessen for å holde sau i rovdyrområder er så stor - men at f.eks kystområder hvor det omtrent ikke er rovdyr ikke holdes sau. Kan det ha noe med mulighetene for rovdyrerstatning å gjøre?

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:
Når beviselig ulven står for en svært liten del av rovdyrskadene så blir det feil å legge all skyld for distrikenes problemer.

Og jeg spiser antakelig mer sau en en typisk norsk ulv. Så den har 0 betydning for matproduksjonen her i landet.

Det er merkelig at interessen for å holde sau i rovdyrområder er så stor - men at f.eks kystområder hvor det omtrent ikke er rovdyr ikke holdes sau. Kan det ha noe med mulighetene for rovdyrerstatning å gjøre?

Historieløs påstand, og en påstand som beviser at du har null kjennskap til lokale forhold i saken du omtaler... Woops, der falt han helt gjennom

Vis Medlemmets Profil
110-TAYLORnoMADEn skrev:Ulv
Den som roper i skogen kan få kongler i munnen Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
Haya99 skrev:

Historieløs påstand, og en påstand som beviser at du har null kjennskap til lokale forhold i saken du omtaler... Woops, der falt han helt gjennom

Faen jeg skrev et innlegg som bare forsvant her???

Men husker hva jeg skrev:

Det var 4 påstander og er spørsmål..... så hva er "historieløst"? (det betyr at 3 påstander er riktige) og ikke noe svar....

Og angående "å falle gjennom" - skal man begynne med karakterestikker så får du 0 i innhold og 0 i stil....

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:
Palma skrev:
Haya99 skrev:

Faen jeg skrev et innlegg som bare forsvant her???

Men husker hva jeg skrev:

Det var 4 påstander og er spørsmål..... så hva er "historieløst"? (det betyr at 3 påstander er riktige) og ikke noe svar....

Og angående "å falle gjennom" - skal man begynne med karakterestikker så får du 0 i innhold og 0 i stil....

Er man fotballdommer i en hoppkonkurranse så blir vel poengene litt etter fri synsing slik som her ja clown

Vis Medlemmets Profil
Ble da kjapt 10 sider med ulv her.......+ at Trolle også her kommer med de altomfattende konspirasjoner....

ikke kom å si at det ikke hjelper å rope ULV.....

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Ble da kjapt 10 sider med ulv her.......+ at Trolle også her kommer med de altomfattende konspirasjoner....

ikke kom å si at det ikke hjelper å rope ULV.....
Skal si vi er flink. Burde vel snart vanke noen kopper eller tesjorter eller noe slik ???
Alternativt får man bestille noe her clown

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 17 av 31]

Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Next