Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 29]

Neppe!

Vis Medlemmets Profil
JonnyK skrev:
Man inviterer ikke kranglefanter med å stenge tråder når de begynner å bli litt interessante.Hele poenget for en kranglefant er jo å krnagle. Det er jo derfor han KALLES en kranglefant.

Spoken like a true professional? rabbit

Vis Medlemmets Profil
S1000RR skrev:Er det ikke noen som kan påta seg å verve Geir_Oksnes inn på forumet her da? Da burde det vært mulig å holde diskusjonene igang!
Regner med Kliffær'n setter opp en fet premie til den som ev. skulle greie oppgaven.

Kemm i hællvette e hann Geir_Oksnes? Å e hann tøff nokk tell å mænges mæ åss Suspect

S1000RR skrev:Er det ikke noen som kan påta seg å verve Geir_Oksnes inn på forumet her da? Da burde det vært mulig å holde diskusjonene igang!
Regner med Kliffær'n setter opp en fet premie til den som ev. skulle greie oppgaven.

Kemm i hællvette e hann Geir_Oksnes? Å e hann tøff nokk tell å mænges mæ åss Suspect

Tøffære enn deg vaffal.......

Vis Medlemmets Profil
Nyskjerrig som jeg er, måtte jeg google denne skumle karen dere snakker om, og her er bildet googles-bildetjeneste fant frem:

Jo'a.. Han ser jo litt bad-ass ut.. monkey

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 10:52

Snakker om fanden.....

http://www.bike.no/forum/5599/nb-gjensidige-dekker-ikke-sikkerhetskurs-178922#new

En Geir Oksnes har begynt å poste på DDF igjen....

Han var før min tid på Bike.no så jeg har ikke noe forhold til han...

Vis Medlemmets Profil

57 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 11:36

99Trollerud skrev:Nyskjerrig som jeg er, måtte jeg google denne skumle karen dere snakker om, og her er bildet googles-bildetjeneste fant frem:

Jo'a.. Han ser jo litt bad-ass ut.. monkey
Jo,a, men han har jo rett når han sier: "Er det ikke noe for politiet å se nærmere på, de hastigheter som finner sted på disse kursene?". For det er garantert de samme folka som kjører som svin ute på veien, stikker fra fartskontroller, o.s.v. med kunnskaper de har lært seg på disse høyhatighets "sikkerhetskursene", noe de etterpå skryter av på ulike MC-forum, hvor de blir mottatt som helter. What a Face

I tillegg til å være enig med ham i det, så mener jeg det bør innføres EU-kontroll på Motorsykler og et påbud med Gul refleksvest. Twisted Evil

Det bør også innføres et forbud på dette homseforumet, mot å flørte med enstavelsesinnlegg med "Bæsj", "Prom", "Tiss", o.s.v. og Haya99 sine indoktrinerte konspirasjonsteori-tråder, bør knebles med henvisning til menneskerettighetene, for de er så dønn kjedelige at jeg nesten griner. Twisted Evil

Og like sannasynlige som at Bibelen er sann og Gud finnes. affraid

Og hva ER det med enkelte slarvekjærringer her inne som er så jæ.... opptatt av HVEM folk er og hva som skjer på det andre forumet?

Har de mindreverdighetskomplekser? For noe MÅ det jo være!

SÅNN! Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 14:25

Hvis politikk er kjedelig - så tyder det på at man er litt ...eh begrenset?

Og så er det vel på tide å gå etter disse tullingen som setter dyre og plantelivet i fare - for ikke å snakke om geologien - ved å grisekjøre i utmark....
gi de etpar slicks og en bane så kan de vise hvor tøffe de er.

Vis Medlemmets Profil

59 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 15:54

JonnyK skrev:
jhn skrev:Æ trur ikke det e veldig stor grunn til bekymring
Det e en viss mulighet for at frustrasjonsnivået øker et par hakk utover helga.
Æ blei forhindra fra å kjøre til Lofottreffet, æ har rota bort den peneste elskerinna, og kjærringa e begynt å bli småfeit. Om ikke det skulle være nok, så ser det ut til at æ begynne å bli fri for skjedespray også, det e liksom ikke samme trykket lengere.
Så det som skal til nå, e et par øl og en eller annen fjott som trykker på de rette knappene.
Men du har rett Trollerud, det e litt for god tone her inne. Kanskje man burde fått tak i denne Jorog, hvis noen husker han.
Han hadde vel egentlig litt for gode holdninger, men en god gammeldags kranglefant, det e han.
Kanskje det e på tide å innføre en slags opptaksprøve på
"ikke bike" for å luke ut alle de hyggelige folka, eller skal vi bare sitte å småpludre å bite hverandre forsiktig i øreflippen?
Man inviterer ikke kranglefanter med å stenge tråder når de begynner å bli litt interessante.Hele poenget for en kranglefant er jo å krnagle. Det er jo derfor han KALLES en kranglefant.

Kan du INGENTING eller? clown
Jeg har ikke invitert deg, om du ikke tar det siterte innlegget som en invitasjon da. Det var heller ikke jeg som stengte tråden, det har jeg ikke muligheten til. Men at tråden begynte å bli interessant er jeg ikke enig i.
Kranglefanter skal krangle ja, helt riktig, men alle krangler bør ha en viss kvalitet, denne krangelen som ble stoppet var undermåls.
Når ikke de involverte så det selv, var det helt på sin plass å stenge den ... etter min mening.

JonnyK skrev:
... For det er garantert de samme folka som kjører som svin ute på veien, stikker fra fartskontroller, o.s.v. med kunnskaper de har lært seg på disse høyhatighets "sikkerhetskursene" ...
I tillegg til å være enig med ham i det, så mener jeg det bør innføres EU-kontroll på Motorsykler og et påbud med Gul refleksvest.
Dette var nok ment som en provokasjon, men den var ikke veldig effektiv ...
Du har jo påpekt viktigheten av å kunne dokumentere sine påstander ...du kan vel ikke "garantere" at det er de samme folka?
Ang. gul vest ... så kan du bare bruke den mens du venter på påbud, hvis du mener det er viktig
JonnyK skrev:
Det bør også innføres et forbud på dette homseforumet, mot å flørte med enstavelsesinnlegg med "Bæsj", "Prom", "Tiss", o.s.v. og Haya99 sine indoktrinerte konspirasjonsteori-tråder, bør knebles med henvisning til menneskerettighetene, for de er så dønn kjedelige at jeg nesten griner.

Mens du venter på forbud er det bare å la være å delta i slike "diskusjoner" Det er jo ingen påbud.

Det er vel ikke Haya som er den mest konspiratoriske i disse trådene.
Du må følge med

Vis Medlemmets Profil

60 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 16:11

Jeg vet ikke om det er SÅ lurt å svare eller kommentere skriveriene til visse selvgestaltede moralens voktere...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

61 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 16:35

Haeggis Amateur Line skrev:Jeg vet ikke om det er SÅ lurt å svare eller kommentere skriveriene til visse selvgestaltede moralens voktere...
Det har du sannsynligvis rett i, men nå er ikke jeg her inne for å vise frem all min klokskap ... tvert i mot clown
Så vil vi jo ha litt aktivitet her inne, og det finnes vel knapt noen mer effektiv måte å gjøre det på.

Vis Medlemmets Profil

62 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 16:35

Haya99 skrev:Hvis politikk er kjedelig - så tyder det på at man er litt ...eh begrenset?

Og så er det vel på tide å gå etter disse tullingen som setter dyre og plantelivet i fare - for ikke å snakke om geologien - ved å grisekjøre i utmark....
gi de etpar slicks og en bane så kan de vise hvor tøffe de er.
Helt enig Haya99 for de som grisejører i utmark ødelegger for de som ikke gjør det. De som nyter naturen og viser hensyn. Sånne som meg med andre ord. Cool

Og det er tydligvis dårlig stilt med selvtilliten når målet for tøffhet er: "etpar slicks og en bane så kan de vise hvor tøffe de er".

For de aller fleste av oss vet at alle kan kjøre på en bane med trening. Og alle vet at å sammenligne en som aldri har kjørt på bane med en med mange års erfaring, er ren idioti.

Å være tøff er en menneskelig egenskap. Å kjøre på bane med "etpar slicks" er kun snakk om trening. clown

Sist endret av JonnyK den Fre 7 Des 2012 - 16:54, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

63 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 16:46

jhn skrev:
JonnyK skrev:
jhn skrev:Æ trur ikke det e veldig stor grunn til bekymring
Det e en viss mulighet for at frustrasjonsnivået øker et par hakk utover helga.
Æ blei forhindra fra å kjøre til Lofottreffet, æ har rota bort den peneste elskerinna, og kjærringa e begynt å bli småfeit. Om ikke det skulle være nok, så ser det ut til at æ begynne å bli fri for skjedespray også, det e liksom ikke samme trykket lengere.
Så det som skal til nå, e et par øl og en eller annen fjott som trykker på de rette knappene.
Men du har rett Trollerud, det e litt for god tone her inne. Kanskje man burde fått tak i denne Jorog, hvis noen husker han.
Han hadde vel egentlig litt for gode holdninger, men en god gammeldags kranglefant, det e han.
Kanskje det e på tide å innføre en slags opptaksprøve på
"ikke bike" for å luke ut alle de hyggelige folka, eller skal vi bare sitte å småpludre å bite hverandre forsiktig i øreflippen?

Kan du INGENTING eller? clown
Jeg har ikke invitert deg, om du ikke tar det siterte innlegget som en invitasjon da. Det var heller ikke jeg som stengte tråden, det har jeg ikke muligheten til. Men at tråden begynte å bli interessant er jeg ikke enig i.
Kranglefanter skal krangle ja, helt riktig, men alle krangler bør ha en viss kvalitet, denne krangelen som ble stoppet var undermåls.
Når ikke de involverte så det selv, var det helt på sin plass å stenge den ... etter min mening.

JonnyK skrev:
... For det er garantert de samme folka som kjører som svin ute på veien, stikker fra fartskontroller, o.s.v. med kunnskaper de har lært seg på disse høyhatighets "sikkerhetskursene" ...
I tillegg til å være enig med ham i det, så mener jeg det bør innføres EU-kontroll på Motorsykler og et påbud med Gul refleksvest.
Dette var nok ment som en provokasjon, men den var ikke veldig effektiv ...
Du har jo påpekt viktigheten av å kunne dokumentere sine påstander ...du kan vel ikke "garantere" at det er de samme folka?
Ang. gul vest ... så kan du bare bruke den mens du venter på påbud, hvis du mener det er viktig
JonnyK skrev:
Det bør også innføres et forbud på dette homseforumet, mot å flørte med enstavelsesinnlegg med "Bæsj", "Prom", "Tiss", o.s.v. og Haya99 sine indoktrinerte konspirasjonsteori-tråder, bør knebles med henvisning til menneskerettighetene, for de er så dønn kjedelige at jeg nesten griner.

Mens du venter på forbud er det bare å la være å delta i slike "diskusjoner" Det er jo ingen påbud.

Det er vel ikke Haya som er den mest konspiratoriske i disse trådene.
Du må følge med
Tja, det er mulig jeg leser feil men jeg tar det i rekkefølge:

1: Du skriver: "Men du har rett Trollerud, det e litt for god tone her inne. Kanskje man burde fått tak i denne Jorog, hvis noen husker han.
Han hadde vel egentlig litt for gode holdninger, men en god gammeldags kranglefant, det e han".

Og hvis ikke "burde få tak i" er en form for invitasjon, så har du jaggu meg klart å formu8lere deg uklart igjen. Og når du følger opp med: "men en god gammeldags kranglefant, det e han", så svarer jeg altså at man inviterer ikke en kranglefant med å nekte han å krangle. Og det stemmer vel sånn cirka de hell? Very Happy

2: Til å mene at dette ikke var en effektiv provokasjon noe hele posten faktisk er, så går du og de andre som har kommenter det merkelig fem på! HaHa Very Happy

Vis Medlemmets Profil

64 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 16:47

jhn skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:Jeg vet ikke om det er SÅ lurt å svare eller kommentere skriveriene til visse selvgestaltede moralens voktere...
Det har du sannsynligvis rett i, men nå er ikke jeg her inne for å vise frem all min klokskap ... tvert i mot clown
Så vil vi jo ha litt aktivitet her inne, og det finnes vel knapt noen mer effektiv måte å gjøre det på.
Nemlig og NÅ har du skjønt det. Laughing
Forøvrig interessant å se at flere av de som kritiserer meg for ikke å skjønne spøk og å tolke alt i verste mening selv går så til de grader fem på i forhold til et innlegg som så åpenbart ikke er alvorlig ment. Laughing

Ironi kalles det. clown

Vis Medlemmets Profil

65 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 18:09

JonnyK skrev:Det bør også innføres et forbud på dette homseforumet......

Homseforum,du Suspect

Et par spørsmål dukker opp; fant du det du lette etter da du meldte deg inn her? Og skulle nicket ditt kanskje vært "JånnyGay" istedet for JånnyKay?

Du vet at akkurat det er det mulig å endre på.

Ja,nicket altså. Det blir værre å endre forumet til det du søker etter clown

66 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 18:17

KliffArne skrev:

Homseforum,du Suspect

Hmmmm... Når han sier det, så er dt lenge siden jeg har sett noen ekte kvinnfolk her inne?

Drama-queens har vi så visst ett par stykker av, men nei, Damer har jeg ikke sett inne på forumet på lenge.. Tror kanskje Jånny er inne på noe her? monkey

Vis Medlemmets Profil

67 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 18:20

Enkelte er skrekkelig opptatt av homofili, rumpeting og annet griseri...
Hva ER det med dere?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

68 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 18:22

Haeggis Amateur Line skrev:
Hva ER det med dere?

Kan bare snakke for meg selv, men jeg er igrunn veeeeldig ensom... Sad

Vis Medlemmets Profil

69 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 18:34

JonnyK skrev:

1: Du skriver: "Men du har rett Trollerud, det e litt for god tone her inne. Kanskje man burde fått tak i denne Jorog, hvis noen husker han.
Han hadde vel egentlig litt for gode holdninger, men en god gammeldags kranglefant, det e han".

Og hvis ikke "burde få tak i" er en form for invitasjon, så har du jaggu meg klart å formu8lere deg uklart igjen. Og når du følger opp med: "men en god gammeldags kranglefant, det e han", så svarer jeg altså at man inviterer ikke en kranglefant med å nekte han å krangle. Og det stemmer vel sånn cirka de hell? Very Happy
Det avhenger litt av hvordan man definerer "invitasjon", ofte blir det def. som en direkte henvendelse, muntlig eller skriftlig.
Jeg henvendte meg ikke til deg
"Kanskje man burde få tak i" var kanskje å oppfordre til å invitere ... men siden jeg vet hvem vi har å gjøre med, så formulerte jeg meg slik:
"Jeg har ikke invitert deg, om du ikke tar det siterte innlegget som en invitasjon da" Helgardering på en måte.
Så du må gjerne ta det som en invitasjon om du vil, helt greit.
Jeg har ingen planer om å førsøke å nekte deg å krangle
JonnyK skrev:
2: Til å mene at dette ikke var en effektiv provokasjon noe hele posten faktisk er, så går du og de andre som har kommenter det merkelig fem på! HaHa Very Happy
En provokasjon er ment å provosere ... altså skape sinne ... jeg ble ikke provosert ... selv om jeg svarer deg, jeg bare prater dritt, noe dette forumet er til for.
Beskyldninger om seksuelle greier, eller prat om kroppsvæsker funker ikke, heller ikke gulvest eller EU-kontroll.
Skal du provosere meg må du ta litt i, jeg er en meget behersket fyr.
Men du må gjerne prøve

Vis Medlemmets Profil

70 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 19:17

KliffArne skrev:

Homseforum,du Suspect

Et par spørsmål dukker opp; fant du det du lette etter da du meldte deg inn her? Og skulle nicket ditt kanskje vært "JånnyGay" istedet for JånnyKay?

Du vet at akkurat det er det mulig å endre på.

Ja,nicket altså. Det blir værre å endre forumet til det du søker etter clown
Som svar på dine spørsmål:

1: Nei jeg lette ikke etter noe da jeg meldte meg inn her. Det var her allerede og ble eksponert for meg mot min vilje. clown

2: Nei nicket mitt skal kansje ikke være noe annet. Det er fornavnet mitt samt første bokstav i mitt etternavn og dermed ikke et "nick", men en forkortelse av mitt egentlige navn. Jeg har ingenting å skjule og tenger derfor ikke noe "nick" å gjemme meg bak. Jeg har heller ikke noe skap å komme ut av, da jeg aldri har vært inne i et.

3: Følte du deg truffet? Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

71 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 19:23

jhn skrev:
JonnyK skrev:

Det avhenger litt av hvordan man definerer "invitasjon", ofte blir det def. som en direkte henvendelse, muntlig eller skriftlig.
Jeg henvendte meg ikke til deg
"Kanskje man burde få tak i" var kanskje å oppfordre til å invitere ... men siden jeg vet hvem vi har å gjøre med, så formulerte jeg meg slik:
"Jeg har ikke invitert deg, om du ikke tar det siterte innlegget som en invitasjon da" Helgardering på en måte.
Så du må gjerne ta det som en invitasjon om du vil, helt greit.
Jeg har ingen planer om å førsøke å nekte deg å krangle
JonnyK skrev:
En provokasjon er ment å provosere ... altså skape sinne ... jeg ble ikke provosert ... selv om jeg svarer deg, jeg bare prater dritt, noe dette forumet er til for.
Beskyldninger om seksuelle greier, eller prat om kroppsvæsker funker ikke, heller ikke gulvest eller EU-kontroll.
Skal du provosere meg må du ta litt i, jeg er en meget behersket fyr.
Men du må gjerne prøve
Jeg prøver ikke å provosere deg spesielt. Det var heller ikke ment som en provokasjon da jeg faktisk ikke trodde at noen vile ta innlegget på alvor.

Jeg konstaterer bare at du er en av de som kommenterer innlegget på en måte som KAN ses ut som at du følte deg truffet av noe.

Men, da tar jeg ditt eget argument til etterretning, du ble ikke provosert, du følte deg ikke truffet, du sitter bare å kommentererb itt innlegg og skiver dritt for morro skyld. Very Happy

MEGET troverdig det der gitt. alien

Vis Medlemmets Profil

72 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 19:25

99Trollerud skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:
Hva ER det med dere?

Kan bare snakke for meg selv, men jeg er igrunn veeeeldig ensom... Sad
Neida 99Trollerdud. Du har jo meg....... og Haya99. tongue

Vis Medlemmets Profil

73 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 19:29

JonnyK skrev:

1: Nei jeg lette ikke etter noe da jeg meldte meg inn her. Det var her allerede og ble eksponert for meg mot min vilje. clown

2: Nei nicket mitt skal kansje ikke være noe annet. Det er fornavnet mitt samt første bokstav i mitt etternavn og dermed ikke et "nick", men en forkortelse av mitt egentlige navn. Jeg har ingenting å skjule og tenger derfor ikke noe "nick" å gjemme meg bak. Jeg har heller ikke noe skap å komme ut av, da jeg aldri har vært inne i et.

1: Det høres bra ut,da passer du kansKje inn her likevel.
2: Ja,vet hva du heter. Roger on that Cool
3: Nei.

74 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 19:34

99Trollerud skrev:
KliffArne skrev:

Homseforum,du Suspect

Hmmmm... Når han sier det, så er dt lenge siden jeg har sett noen ekte kvinnfolk her inne?

Drama-queens har vi så visst ett par stykker av, men nei, Damer har jeg ikke sett inne på forumet på lenge.. Tror kanskje Jånny er inne på noe her? monkey
Enig, men som du skriver, vi har jo et par "kjærringer" her. Og det er klart at når "mennene" her i hvertfal mange av dem, kler seg i ettersittende skinndresser og snakker om "bånndrag" og "mest effekt på tuppen" hele tia, så blir jeg litt mistenksom. What a Face

Men jeg kan jo ta feil. affraid

Vis Medlemmets Profil

75 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 19:38

KliffArne skrev:
JonnyK skrev:

1: Det høres bra ut,da passer du kansKje inn her likevel.
2: Ja,vet hva du heter. Roger on that Cool
3: Nei.
HeHe, Er det dette man kaller "korte og konsise svar"? Laughing

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 29]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29  Next