Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 27 av 29]

651 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 28 Sep 2015 - 21:35

Å bytte ut spadene med noe annet kan jeg gå med på.

Kom med forslag.

652 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 28 Sep 2015 - 21:46

Knallertgjengen? clown

Vis Medlemmets Profil

653 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 28 Sep 2015 - 21:56

KliffArne skrev:Å bytte ut spadene med noe annet kan jeg gå med på.

Kom med forslag.

Hva med "Redskap for manuell masseforflyttelse, med buet metallplate og elongert skaft" drunken

Vis Medlemmets Profil

654 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 28 Sep 2015 - 22:08

KliffArne skrev:Å bytte ut spadene med noe annet kan jeg gå med på.

Kom med forslag.
Forumet hvor det er lov til å drite og dra clown

Vis Medlemmets Profil

655 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 29 Sep 2015 - 6:53

Sleep

Vis Medlemmets Profil

656 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 29 Sep 2015 - 7:37

Hvorfor bli større? Hvorfor bli bedre? Er det ikke et poeng å utvikle noe -hva det enn er? Det ligger vel i menneskets natur å utvikle ting videre.

Tanken slo med at det er stor misnøye blandt mc-forumene og noe burde benytte seg av det - fiske i opprørt vann.

....og så må jo Kliffern ha noe å gjøre etter oljå - han tror jo Trolle har rett også - så han må starte med preppingen...

Vis Medlemmets Profil

657 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 29 Sep 2015 - 12:31

Haya99 skrev:
....og så må jo Kliffern ha noe å gjøre etter oljå - han tror jo Trolle har rett også - så han må starte med preppingen...

Preppinga startet jeg med for lenge siden, er bedre forberedt på den økonomiske nedturen enn mange. Aldri hørt på økonomiske "eksperter", så det kan jo hende jeg har bommet.

Om dette forumet blir større eller mindre, tror jeg ikke vil utgjøre noen forskjell alien

658 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 29 Sep 2015 - 23:33

Var forresten dårlig med forslag til spade-erstatning Suspect

659 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Ons 30 Sep 2015 - 11:19

Tja, hvordan få nye medlemmer når man siger og skriver BAN. Hvem identifiserer seg med anarki(stiske tendenser)?
Og hva med IkkeBike.. hvem skjønner seg på dét hvis man ikke kjenner palassopprøret?

Hva med et budskap til høyre for den grønne engelen, ikkespade, at dette er forum for de med genuin teknisk mc-interesse og mc-bygg.

Og så litt snasne byggebilder til høyre på topbanneret.

Sånn fra sidelinjen bare Idea

Vis Medlemmets Profil

660 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Ons 30 Sep 2015 - 11:51

Jeg synes navnet på denne siden er veldig bra jeg, det er beskrivende for folket og stemningen her. Og mener det var Haya som nevnte at Sailing Anarchy er et av de større eller bedre forumene for seilbåt og seiling?

Adressen www.bikeanarchy.com er oppe og fungerer, og er den man bør markedsføre seg med. Jeg mener man bør vekk fra navnet "ikkebike".

Men slagord ja, det er ikke så lett. Synes ingen har hatt noen gode forslag så langt, her er det bare å fundere videre.

Vis Medlemmets Profil

661 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Ons 30 Sep 2015 - 11:59

Her er originalen:

http://sailinganarchy.com

Vedlig enkel layout som funker bra.

Vis Medlemmets Profil

662 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Ons 30 Sep 2015 - 19:58

Jodlevann skrev:Tja, hvordan få nye medlemmer når man siger og skriver BAN. Hvem identifiserer seg med anarki(stiske tendenser)?
Og hva med IkkeBike.. hvem skjønner seg på dét hvis man ikke kjenner palassopprøret?

Hva med et budskap til høyre for den grønne engelen, ikkespade, at dette er forum for de med genuin teknisk mc-interesse og mc-bygg.

Og så litt snasne byggebilder til høyre på topbanneret.

Sånn fra sidelinjen bare Idea

Vi hadde jo et medlem som jobba med et nytt utseende/logo her oppe, men han forsvant pliutselig.Vet ikke helt hva som skjedde.

663 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Ons 30 Sep 2015 - 22:20

Haya99 skrev:Her er originalen:

http://sailinganarchy.com

Vedlig enkel layout som funker bra.

Har ikke lest så mye på sailing, men hva har anarki med seiling og denne siden å gjøre, og hvorfor er det en  asossiativ løsning for denne mc-bloggen å bruke anarki i navnet?

Seilte for en del år siden 5,5mR uten at det var mye anarkistisk preg over det miljøet, det var heller høy sigarføring vil jeg si drunken

Vis Medlemmets Profil

664 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 1 Okt 2015 - 14:14

Ikke overraskende har jeg løsningen: Svelg kamferdropset og ta en kikk på andre sia.
Grønningen med tastaturdiare har 10 innlegg for å kanskje bli med på en skarve lørdagstur, enda har døm ikke reist enda.
Slik blir det aktivt forum av......... for de som vil ha det slik. affraid

Vis Medlemmets Profil

665 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 1 Okt 2015 - 18:11

Svein2 skrev:Ikke overraskende har jeg løsningen: Svelg kamferdropset og ta en kikk på andre sia.
Grønningen med tastaturdiare har 10 innlegg for å kanskje bli med på en skarve lørdagstur, enda har døm ikke reist enda.
Slik blir det aktivt forum av......... for de som vil ha det slik. affraid

Ja, sånt blir det aktivitet av, ja.  

Kan du holde på en hemmelighet?  Jeg er så glad for at han valgte å holde seg vekk herfra, snakker om tyting og masing What a Face

666 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 3 Okt 2015 - 10:16

Innfør en egen blogg med Vikestad,Wathne og Alsaker..da vil iallfall aktiviteten bli What a Face clown høy og innholdet lavt
....les fotballskravling mm...

Vis Medlemmets Profil

667 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 3 Okt 2015 - 11:05

intrudergubbe skrev:Innfør en egen blogg med Vikestad,Wathne og Alsaker..da vil iallfall aktiviteten bli  What a Face  clown høy og innholdet lavt
....les fotballskravling mm...
Fotball Shocked Nei det har jeg ikke tro på vil øke aktiviteten.
Det har vel skjedd et par ganger at noen har nevnt noe sportsrelatert her inne, uten at det har utløst noe annet enn hånfliring.

Men det er en ting med fotball som er fascinerende ... nei, feil ord ... idiotisk, skulle det være.
Det er disse blodfansene av div klubber ... før i tiden hadde jo klubbene en lokal forankring, da kom Liverpool-spillerne fra Liverpool og Avaldsnes-spillerne fra Avaldsnes. Nå kommer de fra alle andre steder enn Live../Avalds..
Spillere/trenere/direktører og sikkert fansen også, kjøpes og selges over en lav sko.
Hele sulamitten byttes ut i løpet av et år, det eneste som beholdes er navnet.
Fansen idiotforklarer enkeltspillere og trenere, for så å genierklære de neste sesong når deres klubb har kjøpt de samme. Fansen gråter og krangler og sloss og oppfører seg som idioter.
Det blir jo som å være fan av enten Rema eller Rimi ... man kan ikke handle på begge, da er man en sviker elns.

Vis Medlemmets Profil

668 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 3 Okt 2015 - 13:11

jhn,hemmanfrå og nordantel...jeg mener ikke fotballskriving,men litt småslarving om de galeste av alle i denna verdenen,kommentatorene er det jeg vil frem til... pirat Shocked
Artige kara sjø,en av dem opplyste meg om at en speller som tjener cirka 100 mill kroner IKKE VET HVOR MÅLET STÅR...Herregud,barnebarnet mitt på to år veit da det,og hans inntekt er bare en liten del av barnetrygden...

Synes kommentatorer tror de driver på radio`n som Lillelien og Brusveen...
verre enn flåtten..

og skulle jeg vært fan av noen matsjappe måtte det bli Rimi-Hagen med blomsterFinn i et salgshjørne...

Vis Medlemmets Profil

669 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 3 Okt 2015 - 13:28

intrudergubbe skrev:jhn,hemmanfrå og nordantel...jeg mener ikke fotballskriving,men litt småslarving om de galeste ....  
Åh, sånn ja. Men da har jeg jo sagt noen ord om de jeg mener er de galeste av de gale ... og vi to har økt aktiviteten her inne med til sammen 4 fotballrelaterte innlegg.

Og snart skisesongen

Vis Medlemmets Profil

670 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 4 Okt 2015 - 0:41

jhn skrev:
intrudergubbe skrev:jhn,hemmanfrå og nordantel...jeg mener ikke fotballskriving,men litt småslarving om de galeste ....  
Åh, sånn ja. Men da har jeg jo sagt noen ord om de jeg mener er de galeste av de gale ... og vi to har økt aktiviteten her inne med til sammen 4 fotballrelaterte innlegg.

Og snart skisesongen
22 gutter i shorts som løper etter en ball og med IQen sin notert på ryggen clown
MotoGP er ikke sluttkjørt ennå. Håper på at #46 vinner i år,  min favoritt var #58, men han deltar jo dessverre ikke.

Vis Medlemmets Profil

671 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 4 Okt 2015 - 0:45

Galeste av de gale, ja. Voksne folk blir så blodfan av et fotballag at hele dagen og neste blir ødelagt hvis laget deres taper.
Her ombord var det en stuert som holdt med Liverpool, og hvis de tapte så ble det ikke varm mat den dagen.

672 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 4 Okt 2015 - 13:17

pelsen skrev:
jhn skrev:

Og snart skisesongen
22 gutter i shorts som løper etter en ball og med IQen sin notert på ryggen clown
MotoGP er ikke sluttkjørt ennå. Håper på at #46 vinner i år,  min favoritt var #58, men han deltar jo dessverre ikke.
Njaa.. Strengt tatt er det vel bare 20 gutter som springer etter ball. Så er det to stykker med IQ på èn -1- som står i hver sin ende av gressplenen og prøver å bli truffet clown What a Face

Vis Medlemmets Profil

673 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Søn 4 Okt 2015 - 14:11

bikeridr skrev:
pelsen skrev:
jhn skrev:

Og snart skisesongen
Njaa.. Strengt tatt er det vel bare 20 gutter som springer etter ball. Så er det to stykker med IQ på èn -1- som står i hver sin ende av gressplenen og prøver å bli truffet clown What a Face
scratch Man skulle jo tro at de fleste av oss motorsyklister har forståelse for lek og moro ... som de forvokste guttungene vi er. Grunnideen bak fotball er helt ok ... det er jo lek, og konkurranse. Idiotien er det jo alle rundt som står for ... alle som tilber et multinasjonalt milliardkonsern, og alle eksperter som forstår så mye bedre enn alle som bare er ute etter litt enkel tanketom underholdning, uten noen dypere religiøs mening.
Det er ikke noe mere høyverdig, eller noen prinsipiell forskjell på å la seg underholde av Rossi enn Messi, eller Northug for den saks skyld ... eller handballjentene.
Personlig synes jeg MotoGP og den slags er drittkjedelig å se på.
Motorsport har ikke vært det samme siden Mr. Rallycross la opp

Vis Medlemmets Profil

674 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 5 Okt 2015 - 10:38

jhn skrev:Man skulle jo tro at de fleste av oss motorsyklister har forståelse for lek og moro ... som de forvokste guttungene vi er. Grunnideen bak fotball er helt ok ... det er jo lek, og konkurranse. Idiotien er det jo alle rundt som står for ... alle som tilber et multinasjonalt milliardkonsern, og alle eksperter som forstår så mye bedre enn alle som bare er ute etter litt enkel tanketom underholdning, uten noen dypere religiøs mening.
Det er ikke noe mere høyverdig, eller noen prinsipiell forskjell på å la seg underholde av Rossi enn Messi, eller Northug for den saks skyld ... eller handballjentene.
Personlig synes jeg MotoGP og den slags er drittkjedelig å se på.
Motorsport har ikke vært det samme siden Mr. Rallycross la opp
Ser den...lett å slenge dritt om utøverne, og det er jo å skyte på feil skive. Embarassed
Jeg har ikke TV, men har radion stående på ganske mye. Så snart det er noen ute på en gressbane og løper etter ball, så lar NRK de faste programmene utgå for å dekke dette. De har vel en kanal som heter NRK Sport, men lar faste programmer utgå på P1 likevel. Sånt irriterer meg, men jeg skifter jo kanal eller slår av radion.

MotoGP har jeg abbonnert på via nettet direkte fra Dorna. Da kunne jeg se løpene direkte eller når jeg ville i opptak. Nå for tiden nøyer jeg meg med å lese resultatene, fant ut at jeg stort sett betalte for å se på noe jeg ikke så på.

Vis Medlemmets Profil

675 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 5 Okt 2015 - 13:23

Har egentlig ikke så mye å bidra med i debatten, men kan jo gi mitt bidrag til statistikken Very Happy

Hvilken sport man liker syntes jeg får bli opp til hver enkelt. Å idiotforklare alle som ikke liker det samme som en selv bidrar til høyere aktivitet og vises på forumets telleverk, men blir egentlig veldig tøysete og snevert.

Det er selvsagt hyggelig med et forum med høy aktivitet, hvor man får gode svar på sine henvendelser.
Om man kikker rundt på diverse forum, med variasjon på antall registrerte legger man fort merke til at enten det er få eller mange registrerte vil det i praksis kun være en liten gruppe som er aktive mens de fleste leser innleggene og kun svarer sporadisk.

Selv om det er hyggelig med aktivitet i en tråd er mitt personlige syn at: Ja, greit med mange svar, men ikke for en hver pris og et hvert innhold. Spar meg for tastatur-diare. Eller for å referere kongesagaen: "Drep meg herre konge, men ikkje med graut".

Vi liker BAN forum fordi vi slipper å bli drept med graut. Øket aktivitet er greit, men ikke om det tiltrekker graut-ligaen. Heller ferre svar enn feks en turstreng som har 15 sider før turen er startet. bounce

Med hensyn til layout på siden tror jeg ikke det er så himla viktig for aktivitetsnivået. Men om jeg skulle komme med et forslag til forandringer ville jeg ønsket en mulighet for en oversikt som samlet de siste  besvarte trådene. Vi har en mulighet for dagens svar, men den nullstilles ved midnatt.

Oppsummert vil jeg si at egentlig føler jeg selv ikke behov for så fryktelig mange venner, så lenge vennene jeg har er solid ved (metafor. Tenker ikke på treskaller Very Happy ) Bedra å ha en meningsfyllet samtale med en liten gruppe enn å bli overøset av tomt tullsnakk.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 27 av 29]

Gå til side : Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Next