Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : Previous  1 ... 15 ... 27, 28, 29  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 28 av 29]

676 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 5 Okt 2015 - 23:06

Oversikt over sist besvarte tråder får man jo hvis man logger seg på, da vises de uleste mørkere enn de du har lest før. 
Om det er mulig å samle dem som du sier, vet jeg ikke.

Er man innom med ikke altfor stort mellomrom, så klarer man jo å holde oversikten.

677 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Man 5 Okt 2015 - 23:45

KliffArne skrev:Oversikt over sist besvarte tråder får man jo hvis man logger seg på, da vises de uleste mørkere enn de du har lest før. 
Om det er mulig å samle dem som du sier, vet jeg ikke.

Er man innom med ikke altfor stort mellomrom, så klarer man jo å holde oversikten.

Joda, det er ikke umulig slik som det er. Bare et fromt ønske om en tilleggs funksjon. Jeg er klar over at forum-motor er som den er, og webmaster/admin er begrenset i sine valg.
Om man kunne feks kunne forandre valget "Dagens siste 20 poster" til "Siste 20 poster" ville man være langt på vei. Men alle finner utav det nå og, så en slik forandring vil neppe tilføre mer aktivitet, det vil bare gjøre livet litt lettere for de som allerede er aktive her. Trur eg.

Vis Medlemmets Profil

678 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 8:51

Jeg har et søk som gir med de siste poster det har vært aktivitet i siden sist jeg var inne - men jeg klarte ikke å gjenskape dette søket nå - tror jeg har hatt dette veldig lenge. Og det funker. Lett å holde oversikt over aktiviteten.

Vis Medlemmets Profil

679 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 9:10

Haya99 skrev:Jeg har et søk som gir med de siste poster det har vært aktivitet i siden sist jeg var inne - men jeg klarte ikke å gjenskape dette søket nå - tror jeg har hatt dette veldig lenge. Og det funker. Lett å holde oversikt over aktiviteten.
Jeg bruker "Vis nye innlegg" opp til høyre, og da kommer det jo opp alt siden sist jeg var inne her.

Vis Medlemmets Profil

680 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 9:12

bikeridr skrev:
Haya99 skrev:Jeg har et søk som gir med de siste poster det har vært aktivitet i siden sist jeg var inne - men jeg klarte ikke å gjenskape dette søket nå - tror jeg har hatt dette veldig lenge. Og det funker. Lett å holde oversikt over aktiviteten.
Jeg bruker "Vis nye innlegg" opp til høyre, og da kommer det jo opp alt siden sist jeg var inne her.

...ja der er den.... kan da legges som nettstedets markering så sparer man et helt klikk....

Vis Medlemmets Profil

681 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 9:47

knutk skrev:Har egentlig ikke så mye å bidra med i debatten, men kan jo gi mitt bidrag til statistikken Very Happy

Hvilken sport man liker syntes jeg får bli opp til hver enkelt. Å idiotforklare alle som ikke liker det samme som en selv bidrar til høyere aktivitet og vises på forumets telleverk, men blir egentlig veldig tøysete og snevert.

Det er selvsagt hyggelig med et forum med høy aktivitet, hvor man får gode svar på sine henvendelser.
Om man kikker rundt på diverse forum, med variasjon på antall registrerte legger man fort merke til at enten det er få eller mange registrerte vil det i praksis kun være en liten gruppe som er aktive mens de fleste leser innleggene og kun svarer sporadisk.

Selv om det er hyggelig med aktivitet i en tråd er mitt personlige syn at: Ja, greit med mange svar, men ikke for en hver pris og et hvert innhold. Spar meg for tastatur-diare. Eller for å referere kongesagaen: "Drep meg herre konge, men ikkje med graut".

Vi liker BAN forum fordi vi slipper å bli drept med graut. Øket aktivitet er greit, men ikke om det tiltrekker graut-ligaen. Heller ferre svar enn feks en turstreng som har 15 sider før turen er startet. bounce .
Det er jo en del graut her inne også, men jeg tror det er nødvendig for å holde liv i forumet ... i tidligere og dårligere tider holdt vel grauten livet i hele Norge. Og litt sild.
Det er for lite tekniske diskusjoner, og for få turreferater til at BAN kan overleve bare på det

Vis Medlemmets Profil

682 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 17:41

jhn skrev:
Det er jo en del graut her inne også, men jeg tror det er nødvendig for å holde liv i forumet ... i tidligere og dårligere tider holdt vel grauten livet i hele Norge. Og litt sild.
Det er for lite tekniske diskusjoner, og for få turreferater til at BAN kan overleve bare på det

Da kan vel jhn starte en teknisk diskusjon, la oss holde oss til tohjulinger så det ikke blir for maritimt, så skal jeg alltids få dunket et turreferat når PMS slår inn. sunny

Angre, angre. Legger inn et spørsmål i verkstedtråden. Cool

Vis Medlemmets Profil

683 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 18:39

Jodlevann skrev:
jhn skrev:

Da kan vel jhn starte en teknisk diskusjon, la oss holde oss til tohjulinger så det ikke blir for maritimt, så skal jeg alltids få dunket et turreferat når PMS slår inn. sunny

Angre, angre. Legger inn et spørsmål i verkstedtråden. Cool

Nei, jeg har ikke så mye å bidra med der ... men jeg har stilt et par tekniske spørsmål, og fått gode svar ... mye bedre enn jeg tror jeg kunne fått de fleste andre steder.
Jeg er også litt lat til å knipse bilder, så jeg har ikke noe særlig å bidra med der heller ... men jeg leser og ser på bilder.

Jeg er derimot ganske god på graut, og gjør mitt for å holde liv i forumet frem til neste gang jeg lurer på noe.

For ordens skyld ... det er ikke for få tekniske diskusjoner. Punktum ... men det er for få til at det alene kan holde liv i BAN ... trur eg.

Vis Medlemmets Profil

684 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 18:42

Nå har jeg vært borte fra BAN i ca 19 dager, og forumet har levd like godt uten meg Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

685 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 19:15

ArcticTiger skrev:Nå har jeg vært borte fra BAN i ca 19 dager, og forumet har levd like godt uten meg Rolling Eyes

Ahhh endelig er'n tilbake cheers

Vis Medlemmets Profil

686 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 20:22

ArcticTiger skrev:Nå har jeg vært borte fra BAN i ca 19 dager, og forumet har levd like godt uten meg Rolling Eyes

Har lagt merke til at du har vært borte, men regnet med du var i Junaiten uten nett. Her har nå ikke skjedd så mye alien

687 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 20:24

bikeridr skrev:

Hehe, de knappene der oppe har jeg aldri lagt merke til før nå Embarassed

688 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 20:31

jhn skrev:For ordens skyld ... det er ikke for få tekniske diskusjoner. Punktum ... men det er for få til at det alene kan holde liv i BAN ... trur eg.

Det tror jeg også, vi er ikke mange nok til at det alene kan holde liv i oss. Og vet ikke om det hadde vært så interessant, heller.
Litt tullprat må vi ha, her som livet ikke er så nøye pirat

689 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 6 Okt 2015 - 21:05

KliffArne skrev:
jhn skrev:For ordens skyld ... det er ikke for få tekniske diskusjoner. Punktum ... men det er for få til at det alene kan holde liv i BAN ... trur eg.

Det tror jeg også, vi er ikke mange nok til at det alene kan holde liv i oss. Og vet ikke om det hadde vært så interessant, heller.
Litt tullprat må vi ha, her som livet ikke er så nøye pirat

Vi kan ikke bare ha det gøy, vi må ha det litt morsomt og... clown

Vis Medlemmets Profil

690 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Ons 7 Okt 2015 - 7:14

Vi trenger jo ikke gjøre noe som helst - Aj gjør jobben for oss - nå blir det liv igjen......

Vis Medlemmets Profil

691 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 17 Okt 2015 - 12:23

Kanskje lage en tråd om 1% i forhold til 99%....
var jo en suksess i Parradis... bounce

Vis Medlemmets Profil

692 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tir 20 Okt 2015 - 1:43

intrudergubbe skrev:Kanskje lage en tråd om 1% i forhold til 99%....
var jo en suksess i Parradis... bounce

Ja, ka ska man si ?

Vis Medlemmets Profil

693 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 22 Okt 2015 - 1:35

Fy søren nå synes jeg disse ulvemotstanderne går litt langt - ofre Fido for å få skutt ulv....

http://www.nrk.no/ostfold/--bruker-hunder-som-ulveate-1.7252115

Dette er vel norges svar på Teaparty-bevegelsen og våpenlobbyen i US - ulvemotstandere...

Vis Medlemmets Profil

694 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 29 Okt 2015 - 23:12

Ser at både det aktive og det hyggelige forumet kjører fotokonkurranser.
Ingen vits å dilte etter, så jeg foreslår at dette forumet, som består av svært intellektuelle mennesker, arrangerer diktkonkurranse istedet.

Vis Medlemmets Profil

695 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 29 Okt 2015 - 23:22

Jompa skrev: ... dette forumet, som består av svært intellektuelle mennesker, arrangerer diktkonkurranse istedet.
Dette må jo være (opp)diktet ... men du kan bedre.
Kan vi ikke ha tegnekonkuranse også?

Vis Medlemmets Profil

696 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 29 Okt 2015 - 23:25

jhn skrev:
Jompa skrev: ... dette forumet, som består av svært intellektuelle mennesker, arrangerer diktkonkurranse istedet.
Dette må jo være (opp)diktet ... men du kan bedre.
Kan vi ikke ha tegnekonkuranse også?

Mente tildels og glimtvis intellektuelle mennesker.
Tegnekonkurranse med " en fin dag på mc-tur" som tema?

Vis Medlemmets Profil

697 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Ons 4 Nov 2015 - 11:55

Tegning av Hadelandsgeneralen og hans nærmeste lakeier,som vi med bind for øynene skal tegne reverompe på... affraid
Arrow Arrow Arrow

Vis Medlemmets Profil

698 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 12 Nov 2015 - 6:43

Je må klype me i armen -er det mulig?

http://www.dagbladet.no/2015/11/11/nyheter/ulv/hunder/jakt/markering/41906636/

Minnemarkering for ulvetatte hunder????

Vis Medlemmets Profil

699 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 12 Nov 2015 - 8:45

Haya99 skrev:Je må klype me i armen -er det mulig?

Det syns jeg var en fin greie. Det er nok vel så mye å markere et standpunkt i forhold til ulv som å minnes hundene da.
Jeg skal tenne et lys i vinduskarmen i dag.... Idea

Vis Medlemmets Profil

700 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Tor 12 Nov 2015 - 9:54

Palma skrev:
Haya99 skrev:Je må klype me i armen -er det mulig?

Det syns jeg var en fin greie. Det er nok vel så mye å markere et standpunkt i forhold til ulv som å minnes hundene da.
Jeg skal tenne et lys i vinduskarmen i dag.... Idea

Ref de skabbete æljene som de har funnet mange av i Sverige - problemet er for lite ulv/rovdyr til at hjordyrstammen kan holde seg på et riktig nivå og holde seg sunne og friske.

Utbredelse av flått og diverse andre ekle kryp som hjortelusflue har nok også grunnlag i overbeholkning av hjortedyr.
Naturen er rett og slett ubalanser pga for liten rovdyrbestand.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 28 av 29]

Gå til side : Previous  1 ... 15 ... 27, 28, 29  Next