Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Next

Go down  Innlegg [Side 30 av 31]

Driver søren meg og sniktitter på noen av disse MC-bloggene hver dag...legg merke til at jeg ikke skrev MC-siden.. og er antakelig mettet....og de andre skribentene er vel mettet på meg... cheers
Og Mekkerns sykler er nok mer brannfarlige enn skauen nedi Lier...

Vis Medlemmets Profil http://endre.tajet@gmail.com
Ja vi får håpe det blir mer aktivitet her inne nå som mørketiden igjen snart innhenter oss.

Vis Medlemmets Profil
Tror dette forumet har avgått med døden da de har banners fra helvete og ingen brukere poster her lenger.RIP

Vis Medlemmets Profil
Mahatma skrev:Tror dette forumet har avgått med døden da de har banners fra helvete og ingen brukere poster her lenger.RIP

Så ille er det vel ikke, vi får gi det en tjangs eller to, du også Laughing

Vis Medlemmets Profil
Nei da, vi er flere som følger med her, så det er ingen død nei. Og snart kommer den fine verksted-tida igjen, med mørke og sure kvelder, da øker nok aktiviteten igjen. Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Bare vi får trødd tell går det ikke lenge før MCsidegeneral AJ må endre sin påstand "Norges største og beste MC-blekke.. Sleep
Så nå får vi...som de sier på TV-sporten....brette opp armene.. elephant

Men jeg har plunder med en scam/reklame dritt fra altibox som kommer når jeg går på siden her. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:Men jeg har plunder med en scam/reklame dritt fra altibox som kommer når jeg går på siden her. Evil or Very Mad
Samma her men hos meg er det NextGentel. Mad

Vis Medlemmets Profil
Reklame er noe dritt...i TVen vil jeg heller ha de koselige pausegullfiskene fra 60-åra.
Og kjærrringa som i 70-åta.. bounce ... affraid

Det er en skult reklamevindu over forumsiden som aktiveres første gang du trykker på den (ihvertfall på mobil).Er det kliffern som fremdeles driver dette forumet?

Vis Medlemmets Profil
Nei,det er nok kanskje en annen glad laks santa

Spørs om ikke det er bedre å opprette denne gruppen på FB - det er der alle havner etterhvert - og man finner igjen mye av Bike.no der i diverse grupper. Det er lissom lettere å generere trafikk på FB - og det krever lite innsats for de som starter gruppen.

...og idag selges Busaen ...

Vis Medlemmets Profil
NEEEII!
Ikke selg Hayabusaen!  Evil or Very Mad  Du kommer til å angre på dette, det er jeg overbevist om. Håper dette bare er en dårlig spøk?  Question

Jeg synes forum er overlegent Facebook, her er det orden og struktur (ja, selv på dette anarki-forumet!), og man kan enkelt følge tråder og søke etter ting man lurer på. På Facebook forsvinner det raskt nedover blant all slags svada. Noe av problemet med Facebook er vel kanskje at det er litt for enkelt å bruke, det gjør at det blir mye uinteressante og dårlige innlegg der.

Facebook - >  Evil or Very Mad
Forum - > cheers cheers cheers

Vis Medlemmets Profil
Gratulerer med salg. clown

Forum er "the shit" når det gjelder struktur-FB er jo bare skitt og en greier ikke å finne tilbake til en diskusjon eller innlegg etter et par dager.

Vis Medlemmets Profil
For min del så er jeg ikke på Fb men har hatt og har stor glede og nytte av forumer. Fordelen med forum er som nevt bla søkemuligheter.

Vis Medlemmets Profil
Selv om jeg ikke akkurat er kjempe aktiv selv så syns jeg det skule vært synd om dette forumet også hadde blitt slukt av FaceTube..

Helt ærlig syns jeg hel FaceTube er en jæ... uting da det nesten virker som det ikke går ann og leve i Norge uten og ha en brukerprofil der. (noe jeg med mine sære 33år nekter og skaffe meg)

Så la middags bilder og sminka familieliv være der for populistene så kan vi kose oss med forum med et trangere syn!

Det var en liten digresjon, skal komme tilbake med noe som er håndfast: En mulighet for og bare trykke på et bilde på hvilken som helst "enhet" og legge det inn i forumet det hadde hjulpet.

Det er en gjenganger på de fleste forum.

K-E

Vis Medlemmets Profil
69chargerdaytona skrev:Selv om jeg ikke akkurat er kjempe aktiv selv så syns jeg det skule vært synd om dette forumet også hadde blitt slukt av FaceTube..

Helt ærlig syns jeg hel FaceTube er en jæ... uting da det nesten virker som det ikke går ann og leve i Norge uten og ha en brukerprofil der. (noe jeg med mine sære 33år nekter og skaffe meg)

Så la middags bilder og sminka familieliv være der for populistene så kan vi kose oss med forum med et trangere syn!

Det var en liten digresjon, skal komme tilbake med noe som er håndfast: En mulighet for og bare trykke på et bilde på hvilken som helst "enhet" og legge det inn i forumet det hadde hjulpet.

Det er en gjenganger på de fleste forum.

K-E

I mangel på «Liker-knapp» så skriver jeg liker Laughing
En mulighet er hvisnok å bruke fks TalpaTalk, da kan man legge inn bilder direkte uten at det tas unødvendig servereplass. For oss som bruker steintavler og runer fortsatt så tar det litt tid å lage en ny tråd eller svare i en tråd ved bruk av bilder, men hva så, man skal da kunne sette av litt tid for hobbyen sin?

Vis Medlemmets Profil
....ok da for faen - hold på her da!!

Busan er solgt - som den står - men noen mindre mangler - bl.a ny mapping. En AP-pamp fra Gokk - han testet den og kunne ikke vente med å flise oppover... men han kom helskinna fram uten problemer.

Ser etter noe som kan kjøres på grus også - men absolutt ikke GS!! Testet en V-Strom 1000 - daff motor - sjekket opp litt tuningmuligheter men lite respons å få - trege folk som eier V-Strom... KTM 950 ADV eller 990 SM-T - den siste bør det være litt underholdning i...

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:.... trege folk som eier V-Strom.....  
Slabbedask

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Slabbedask

....helt enig ... igår fant jeg ut at jeg allikevel antakelig måtte ha GS .... dro og testet en 08 med ESA TC og mye annet dill.... Det første jeg legger merke til inne i byen var at det var mye turbulens - ute på landeveien var det helt jævlig det blåste fra alle kanter og smalt i vinden - forsøkte å huke meg ned etc - nyttet ikke.

Leser så tester i Bike - der er det bare skryt - og på minus - ingenting. Men jeg nekter å tro at de ikke hadde trøbbel med turbulens.
Så var det noe med sittestillinger - og for bredt styre - og vibrasjoner fra boxeren... skikkelig hypa sykkel!
Og hva skal du med TC når den har så lite krefter? Bra bremser hadde den.

Takke faen for V-Strom - mye mer komfortabel og romslig - og veldig stille bak skjermen.

Ser at KTM 990 ADV også har mye trøbbel med turbulens.

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:
jhn skrev:
Slabbedask

....helt enig ... igår fant jeg ut at jeg allikevel antakelig måtte ha GS .... dro og testet en 08 med ESA TC og mye annet dill.... Det første jeg legger merke til inne i byen var at det var mye turbulens - ute på landeveien var det helt jævlig det blåste fra alle kanter og smalt i vinden - forsøkte å huke meg ned etc - nyttet ikke.

Leser så tester i Bike - der er det bare skryt - og på minus - ingenting. Men jeg nekter å tro at de ikke hadde trøbbel med turbulens.
Så var det noe med sittestillinger - og for bredt styre - og vibrasjoner fra boxeren... skikkelig hypa sykkel!

Takke faen for V-Strom - mye mer komfortabel og romslig - og veldig stille bak skjermen.

Ikke noe annet enn en KTM1290 Adventurer som duger for deg.
Den går greit nok.
Selv for en som har hatt en 220HK Busa Sad

Vis Medlemmets Profil
Kongen skrev:
Haya99 skrev:
jhn skrev:
Slabbedask

Ikke noe annet enn en KTM1290 Adventurer som duger for deg.
Den går greit nok.
Selv for en som har hatt en 220HK Busa Sad

Pris da - skal bruke 50-60t - da fremstår V-Strommen som klart best - eller eldre mer grusorientert sykkel med mindre gamp. Og det ligger jo et potensiale på 140 gamp i den motoren - hvis man orker og gå på den galeien... V-twin er langt å foretrekke ifht boxer - min mening - vibrasjoner og at man ikke kan strekke ut Rossi beinet i svingene... Fatter ikke hvorfor Suz ikke tar opp kampen med en 1200 her - kunne lett knust både tyskere og italienere.

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:
jhn skrev:
Slabbedask

Har du blitt så sart at du ikke tåler litt turbulent vind, Haya? Kanskje like greit å ikke kjøpe mc da, seilinga bør du vel også kutte ut? rabbit

Eller, kanskje du skal putte i øreplugger, og kjøre mc, med alle ulemper det fører med seg. Og jo da, 990 Adventure har litt turbulens bak kåpeglasset, men det er den desidert beste og morsomste sykkelen jeg har hatt. Prøv en, og prøv å glemme at det bråker litt. Du blir vant med det.

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:
Haya99 skrev:
jhn skrev:
Slabbedask

Har du blitt så sart at du ikke tåler litt turbulent vind, Haya? Kanskje like greit å ikke kjøpe mc da, seilinga bør du vel også kutte ut? rabbit

Eller, kanskje du skal putte i øreplugger, og kjøre mc, med alle ulemper det fører med seg. Og jo da, 990 Adventure har litt turbulens bak kåpeglasset, men det er den desidert beste og morsomste sykkelen jeg har hatt. Prøv en, og prøv å glemme at det bråker litt. Du blir vant med det.

Busaen i 250 var roligere en GSen i 80....faktisk var aldri turbulens et problem på Busan - det var vindsus - men ikke urolig luft forårsaken av elendig aerodynamikk.  og det var urolig turbulens som var problemet -  jeg gidder ikke sitte sånn i timevis. Ok det kan løses med litt forsking på ettermarkedsglass - men er jo helt idiotisk at en toppsykkel som GS ikke kan brukes fra fabrikken.  Skal få testet KTM 990 Adventure og SM-T så får vi se. Men V-Strom har jo løst problemet bra....   KTM har en 1190 Adventure - som jeg tror jeg liker bra - men er litt dyr enda....

Vis Medlemmets Profil
På Busaen hadde du hodet i fri luftstrøm over kåpeglasset. Slik er det jo ikke på disse syklene, så turbulent luftstrøm er uunngåelige, er bare større eller mindre grad av det.

V-Strom er sikkert bra også, har aldri kjørt utgaven med 1000 ccm, men har hatt den motortypen i TL 1000 S. Der var det i alle fall en flott motor.

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 30 av 31]

Gå til side : Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Next