Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ideer for å øke aktiviteten her inne!

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 29]

76 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 19:43

JonnyK skrev:
Jeg prøver ikke å provosere deg spesielt. Det var heller ikke ment som en provokasjon da jeg faktisk ikke trodde at noen vile ta innlegget på alvor.
Den e grei. Jeg tok det heller ikke på alvor.
Det er i grunnen veldig lite her inne jeg tar på alvor, sånn tror jeg det er for de fleste.
Det er jo en ganske stor svadafaktor over hele forumet

JonnyK skrev:
Jeg konstaterer bare at du er en av de som kommenterer innlegget på en måte som KAN ses ut som at du følte deg truffet av noe.

Men, da tar jeg ditt eget argument til etterretning, du ble ikke provosert, du følte deg ikke truffet, du sitter bare å kommentererb itt innlegg og skiver dritt for morro skyld. Very Happy

MEGET troverdig det der gitt. alien
Nei, jeg føler meg ikke truffet av noe du har sagt i det siste.
Ja, jeg sitter bare å kommenterer innlegg og skriver dritt for moro skyld. Tidsfordriv.
Har du noen bedre grunner til å skrive dritt?
Det finnes vel ikke noen gode grunner, gjør det det?

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 19:51

JonnyK skrev:...kler seg i ettersittende skinndresser og snakker om "bånndrag" og "mest effekt på tuppen" hele tia, så blir jeg litt mistenksom
Det var da voldsomt...ENDA mere homoprat?
Du er i grunnen litt opptatt av det der, du?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

78 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 19:52

jhn skrev:
JonnyK skrev:
Jeg prøver ikke å provosere deg spesielt. Det var heller ikke ment som en provokasjon da jeg faktisk ikke trodde at noen vile ta innlegget på alvor.
Den e grei. Jeg tok det heller ikke på alvor.
Det er i grunnen veldig lite her inne jeg tar på alvor, sånn tror jeg det er for de fleste.
Det er jo en ganske stor svadafaktor over hele forumet

JonnyK skrev:
Jeg konstaterer bare at du er en av de som kommenterer innlegget på en måte som KAN ses ut som at du følte deg truffet av noe.

Men, da tar jeg ditt eget argument til etterretning, du ble ikke provosert, du følte deg ikke truffet, du sitter bare å kommentererb itt innlegg og skiver dritt for morro skyld. Very Happy

MEGET troverdig det der gitt. alien
Nei, jeg føler meg ikke truffet av noe du har sagt i det siste.
Ja, jeg sitter bare å kommenterer innlegg og skriver dritt for moro skyld. Tidsfordriv.
Har du noen bedre grunner til å skrive dritt?
Det finnes vel ikke noen gode grunner, gjør det det?
Men nå MÅ du snart bestemme deg. Jeg skriver et innlegg som jeg ALDRI hadde trodd noen ville ta alvorlig.

Jeg tok feil!

Du er en av de som direkte kommenterer det på en måte som ikke KAN misforstås som noe annet enn at du gikk FEM PÅ!

Men det fine med at du selv skriver at du: "sitter bare å kommenterer innlegg og skriver dritt for moro skyld" er at da slipper jeg å skrive at igjen ser vi hvordan du i ettertid prøver å bortforklare deg med bortforklaringer og drittprat. HæHæ pirat

Og det som blir spennende nå er hvor mange innlegg som vil gå med for at du skal prøve å bortforklare at: DU GIKK FEM PÅ! Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 20:04

Haeggis Amateur Line skrev:
JonnyK skrev:...kler seg i ettersittende skinndresser og snakker om "bånndrag" og "mest effekt på tuppen" hele tia, så blir jeg litt mistenksom
Det var da voldsomt...ENDA mere homoprat?
Du er i grunnen litt opptatt av det der, du?
Det blir liksom ikke noe troverdig dette når det kommer fra deg Hæggis. Shocked

Vis Medlemmets Profil

80 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 20:18

Hva du kan forstå og misforstå har jeg ingen kontroll over.
Jeg skal ikke bortforklare noe som helst, jeg bruker forumet til å prate dritt, så er det fritt frem for den enkelte til å tolke det som de vil.
Jeg vil anslå at ca 90 % av det jeg skriver er humoristisk, ironisk eller selvironisk ment, og siden det er ganske sjelden jeg gidder å bruke smileyene, så er det en viss fare for at folk ikke klarer å skille de innleggene fra hverandre.
Det har hittil skjedd to ganger, som jeg vet om
Men det gjør ingenting.
KliffArne har kalt mæ en jåsskuk, det e mulig det stemmer godt, ta det med i betrakning når leser mine innlegg.
Heretter gidder jeg ikke å utdype så veldig mye hvorfor jeg sier ditt og hvorfor jeg sier datt.
Du forstår det du forstår, resten misforstsår du, det går fint.

Vis Medlemmets Profil

81 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 20:19

http://www.bike.no/forum/5599/nb-gjensidige-dekker-ikke-sikkerhetskurs-178922?page=1#comment-1529842

lol!

YEYH!

DET kaller jeg "god idé for å øke aktiviteten...", S1000RR !

Go Kliffy!
farao jocolor

82 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 20:25

jhn skrev:
Hva du kan forstå og misforstå har jeg ingen kontroll over.
Jeg skal ikke bortforklare noe som helst, jeg bruker forumet til å prate dritt, så er det fritt frem for den enkelte til å tolke det som de vil.
Jeg vil anslå at ca 90 % av det jeg skriver er humoristisk, ironisk eller selvironisk ment, og siden det er ganske sjelden jeg gidder å bruke smileyene, så er det en viss fare for at folk ikke klarer å skille de innleggene fra hverandre.
Det har hittil skjedd to ganger, som jeg vet om
Men det gjør ingenting.
KliffArne har kalt mæ en jåsskuk, det e mulig det stemmer godt, ta det med i betrakning når leser mine innlegg.
Heretter gidder jeg ikke å utdype så veldig mye hvorfor jeg sier ditt og hvorfor jeg sier datt.
Du forstår det du forstår, resten misforstsår du, det går fint.
Alle med et sånt foklarings behov som du har og alltid i etterkant, prøver bare å ro seg i land fra noe. Cool

Dette er faktisk runde 2 med samme mann og samme utgangspunkt.

Så jeg tror du gikk FEM PÅ og at du nå prøver å redde ansikt. Embarassed

Vis Medlemmets Profil

83 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 20:47

Haeggis Amateur Line skrev:http://www.bike.no/forum/5599/nb-gjensidige-dekker-ikke-sikkerhetskurs-178922?page=1#comment-1529842

lol!

YEYH!

Go Kliffy!
farao jocolor
Tja, er det ikke litt patetisk egentlig? Her har folk sittet å godtet seg over hvor liten aktivitet det er på det andre forumet kontra her og så ender det med at KliffArne går inn nettopp dit for å prøve hente inn ett medlem derfra fordi det er for lite aktivitet her?

Det minner litt om en taper som prøver å "prostituere" seg synes jeg. Men det er jo ikek mitt forum, så det er jo ikke jeg som er "Hora" her heldigvis. Cool

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 21:00

JonnyK skrev:
Alle med et sånt foklarings behov som du har og alltid i etterkant, prøver bare å ro seg i land fra noe. Cool

Behovet for forklaring kommer som regel i etterkant ... når det viser seg at folk ikke forstår.
Utgangspunktet er jo at du ikke forstår ... også denne gang ... legg skylda for det på hvem du vil
Det var mye mas om dette med at jeg gikk FEM PÅ, du må gjerne tro det, alt i orden.
Men ansiktet mitt er nok ikke mulig å redde ..det toget har gått

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 21:07

JonnyK skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:http://www.bike.no/forum/5599/nb-gjensidige-dekker-ikke-sikkerhetskurs-178922?page=1#comment-1529842

lol!

YEYH!

Go Kliffy!
farao jocolor
Tja, er det ikke litt patetisk egentlig? Her har folk sittet å godtet seg over hvor liten aktivitet det er på det andre forumet kontra her og så ender det med at KliffArne går inn nettopp dit for å prøve hente inn ett medlem derfra fordi det er for lite aktivitet her?

Det minner litt om en taper som prøver å "prostituere" seg synes jeg. Men det er jo ikek mitt forum, så det er jo ikke jeg som er "Hora" her heldigvis. Cool
Men denne "Hora" er omtrent den eneste som vil slippe deg til, det må du da være takknemlig for.
Hvem det sier mest om, vet ikke jeg

Vis Medlemmets Profil

86 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 22:59

jhn skrev:Men denne "Hora" er omtrent den eneste som vil slippe deg til, det må du da være takknemlig for.

Du får det til å høres så edelt ut,jhn Embarassed

Jeg har ikke noen forventning om at noen skal være takknemmlige for at de får lov å være her inne,så selvhøytidelig er jeg ikke.

Men når det er sagt,så syns jeg jonnyjonny kunne lagt seg på en annen linje mot folk som faktisk har stått opp for ham.

87 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 23:39

jhn skrev:
JonnyK skrev:

Behovet for forklaring kommer som regel i etterkant ... når det viser seg at folk ikke forstår.
Utgangspunktet er jo at du ikke forstår ... også denne gang ... legg skylda for det på hvem du vil
Det var mye mas om dette med at jeg gikk FEM PÅ, du må gjerne tro det, alt i orden.
Men ansiktet mitt er nok ikke mulig å redde ..det toget har gått
Men JEG legger da ikke skylda på noen jeg? Jeg tror virkelig at du gjør så godt du kan og man kan da ikke slylde på noe for det?

Jeg sier bare et du tydligvis har et stort forklaringsbehov, noe som igjen fører til en haug med innlegg med bortforklaringer.

Og bare det faktum at du FREMDELES siter å "forklarer" deg, viser jo nettopp det jeg skriver, DU GIKK FEM PÅ! For du sitter fremdeles å "forklarer" deg om din kommentar til et innlegg som ikke var alvorlig ment. Very Happy

Og da har du faktisk ikke bare gått fem på, men SYV PÅ! Minst! Razz

Vis Medlemmets Profil

88 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 23:52

KliffArne skrev:
jhn skrev:Men denne "Hora" er omtrent den eneste som vil slippe deg til, det må du da være takknemlig for.

Jeg har ikke noen forventning om at noen skal være takknemmlige for at de får lov å være her inne,så selvhøytidelig er jeg ikke.

Men når det er sagt,så syns jeg jonnyjonny kunne lagt seg på en annen linje mot folk som faktisk har stått opp for ham.

Tja, nå lekte jeg meg egentlig bare med ord og brukte derfor "gåseøyne" for å prøve å vise at ordene "prostitusjon" og "Hora" ikke måtte tas bokstavelig. Det var altså ment som spissformuleringer.

Og det er jo en viss ironi i at KliffArne ikke tåler såpass når han faktisk føler han må gå over bekken etter vann, for å finne en kjent kranglebøtte for å få opp aktiviteten her samtidig som han føler seg forulempet av mine forsøk på spissformuleringer. Cool

Men som sagt, det var ikke ment bokstavelig og jeg beklager at du ikke skjønte det KliffArne. Cool

Vis Medlemmets Profil

89 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 23:57

jhn skrev:
JonnyK skrev:

lol!

YEYH!

Go Kliffy!
farao jocolor

Men denne "Hora" er omtrent den eneste som vil slippe deg til, det må du da være takknemlig for.
Hvem det sier mest om, vet ikke jeg
Og du tok det alvorlig igjen selv om jeg prøvde med "gåseøyne" å si at "prostitusjon" og "Hora" ikke måtte tas bokstavelig?

Hva skrev jeg? Jo, FEM PÅ, var det ja. Twisted Evil

Men ellers var det en viss sannhet i det sett fra MITT ståsted, som skrev det.

Vis Medlemmets Profil

90 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Fre 7 Des 2012 - 23:59

KliffArne skrev:

Han mener det godt KliffArne, men selv jeg skjønner jo at prostitusjon ikke er det mest sannsynlige karrieren for deg. Razz

I hvertfall ikke om du skal leve av det. lol!

Ikke for det, det er utrolig hva litt makeup og en parykk gjør med en mann, så man vet jo aldri. Laughing

[center]

Sist endret av JonnyK den Lør 8 Des 2012 - 0:14, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 0:08

JonnyK skrev:
Og du tok det alvorlig igjen ...
Og du tar feil igjen ... jeg tar INGENTING alvorlig.

Rettelse:
Eller vi kan si det sånn ... hvis jeg skulle ta noe alvorlig, så gir jeg beskjed.
Hvis jeg ikke sier noe om det, så tas det ikke alvorlig.
Er det greit.
Dette gjelder innlegg som er til deg.

Sist endret av jhn den Lør 8 Des 2012 - 0:14, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil

92 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 0:12

jhn skrev:
JonnyK skrev:
Og du tok det alvorlig igjen ...
Og du tar feil igjen ... jeg tar INGENTING alvorlig
Nei, jeg ser det. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

93 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 0:35

Jonny, dette er til deg, og er alvorlig ment
Pga noen rettelser og redigeringer ble det rot i kronologien her, så jeg gjør det bare på denne måten.

Rettelse:
Eller vi kan si det sånn ... hvis jeg skulle ta noe alvorlig, så gir jeg beskjed.
Er det greit.
Dette gjelder innlegg som er til deg,

Vis Medlemmets Profil

94 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 0:44

jhn skrev:Jonny, dette er til deg, og er alvorlig ment
Pga noen rettelser og redigeringer ble det rot i kronologien her, så jeg gjør det bare på denne måten.

Rettelse:
Er det greit.

Sier du samtidig som du FREMDELES sitter "forklarer" deg om det samme i en lang rekke innlegg nå. Til å ikke ta det alvorlig/bokstavelig, så bruker du mye tid og engasjement i å forklare at du ikke tar det alvorlig.

Noe du ikke hadde giddet om du ikke hadde HATT noe å "forklare". Laughing

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 1:11

jhn

Forøvrig begynner dette å bli kjedelig nå så hvis du ikke har mer å by på enn kjedelige gjentagelser som jeg besvarer med enda flere kjedelige gjentagelser, så hopper jeg av nå. Sleep

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 2:26

JonnyK skrev:

Rettelse:
Er det greit.

Sier du samtidig som du FREMDELES sitter "forklarer" deg om det samme i en lang rekke innlegg nå. Til å ikke ta det alvorlig/bokstavelig, så bruker du mye tid og engasjement i å forklare at du ikke tar det alvorlig.

Nåh, det går ikke så mye tid, og tid har jeg nok av, nesten litt for mye. Har imidlertid et håp om at det skal endre seg snart ... la meg forklare ... eeh ..nei forresten ....

Det er utrolig hva man gidder, se bare på deg selv, du bruker masse tid på å prøve å forstå ... og å mene noe om hva jeg egentlig mener, og gidder, og tar alvorlig ... noe som har vist seg å være rimelig vanskelig. Det kunne du forsåvidt spart deg, du bommer ofte

Så må du ikke glemme at jeg oppfordret folk til å innvitere deg, som den gode kranglefanten du er ... da er det jo rett og rimelig at noen krangler litt med deg, som du selv var inne på litt tidligere.

Dette innlegget var alvorlig ment ... i den forstand at jeg mener det jeg skriver bokstavelig ... men jeg er i godt humør og ved godt mot.
Avsnittet i kursiv ble imidlertid skrevet med et lite glimt i øyet.
Da burde det ikke være noen uklarheter om dette innlegget

Vis Medlemmets Profil

97 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 11:54

jhn skrev:
JonnyK skrev:

Rettelse:
Er det greit.

Nåh, det går ikke så mye tid, og tid har jeg nok av, nesten litt for mye. Har imidlertid et håp om at det skal endre seg snart ... la meg forklare ... eeh ..nei forresten ....

Det er utrolig hva man gidder, se bare på deg selv, du bruker masse tid på å prøve å forstå ... og å mene noe om hva jeg egentlig mener, og gidder, og tar alvorlig ... noe som har vist seg å være rimelig vanskelig. Det kunne du forsåvidt spart deg, du bommer ofte

Så må du ikke glemme at jeg oppfordret folk til å innvitere deg, som den gode kranglefanten du er ... da er det jo rett og rimelig at noen krangler litt med deg, som du selv var inne på litt tidligere.

Dette innlegget var alvorlig ment ... i den forstand at jeg mener det jeg skriver bokstavelig ... men jeg er i godt humør og ved godt mot.
Avsnittet i kursiv ble imidlertid skrevet med et lite glimt i øyet.
Da burde det ikke være noen uklarheter om dette innlegget
Rotur! Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

98 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 14:25

Vis Medlemmets Profil

99 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 14:50

Kongen skrev:
In other words, you are the loser. Laughing

Vis Medlemmets Profil

100 Re: Ideer for å øke aktiviteten her inne! on Lør 8 Des 2012 - 16:12

JonnyK skrev:Ikke for det, det er utrolig hva litt makeup og en parykk gjør med en mann, så man vet jo aldri.

Se der, ja...transe-George-look-a-like.
Jaja, ingen skal si du ikke er fleksibel og tolerant i preferansene.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 29]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29  Next