Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Motor / motordeler til Artic Cat ZR 900

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Motor / motordeler til Artic Cat ZR 900 on Man 25 Jun 2012 - 7:04

Sola har snudd og det er ikke lenge til den første snøen kan ventes i fjellet. Da er det på høy tid å begynne å tenke på vinteraktivitetene? (For enkelte av oss er "vinteraktiviteter" IKKE synonymt med øl, øl, øl og jazz-tobakk, og forberedelsene kan derfor ikke gjøres på Kiwi-butikken og på Plata ved Oslo S..)

Er jo ikke akkurat mye trafikke her inne, men man kan jo krysse fingerene for at noen kjenner noen som kjenner noen som har en halvbror med en nabo som har det jeg trenger;
Sylinder, stempel, og veiv til Aric Cat ZR 900. 2003, forgassermotor, ikke EFI..

OK, da får vi se hva folket klarer å rote frem her inne, forhåpningene er ikke høye, så jeg kan igrunn bare bli positivt overrasket. Tror jeg! scratch

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Motor / motordeler til Artic Cat ZR 900 on Man 25 Jun 2012 - 14:11

99Trollerud skrev:Sola har snudd og det er ikke lenge til den første snøen kan ventes i fjellet. Da er det på høy tid å begynne å tenke på vinteraktivitetene? (For enkelte av oss er "vinteraktiviteter" IKKE synonymt med øl, øl, øl og jazz-tobakk, og forberedelsene kan derfor ikke gjøres på Kiwi-butikken og på Plata ved Oslo S..)Tror jeg! scratch
Kiwi? Plata?
Ammatør...

Du glemte pule og sove. Det er også vinteraktiviteter...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]