Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Norges ALLER beste bygg??

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Norges ALLER beste bygg?? on Tir 26 Jun 2012 - 20:18

Det måtte kanskje en bergenser til?

Dette vil jeg tro er kandidat for førsteplassen for Norges beste motorsykkelbygg på mange år?

http://www.flickr.com/photos/dagsinclair/

Bygd fra en haug med rør og noen aluminiumplater, mye reserch og mye pågangsmot?! Penger tror jeg vi ikke snakker om, det MÅ ha gått med noe av det også?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Norges ALLER beste bygg?? on Ons 27 Jun 2012 - 1:31

Uansett ikke langt i fra! Very Happy
..digg. >:)
*sikler*

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

3 Re: Norges ALLER beste bygg?? on Ons 27 Jun 2012 - 9:41

Sinnsykt bygge..

Vi snakka nesten 2,5 år bærre på ramma! Dritkult med oljetank "integrert", men æ syns, -selv om motoren e et bærende element, at den ramma så litt spinkel ut...

Vanvittig mange fine detalja og vakkert håndtverk.

Syns personlig ikke det stuket med den kåpa e spesielt vakkert, men objektivt sett så va denne kanonfin!

Tippa den ikke kommer for salg med det første!? :)

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Norges ALLER beste bygg?? on Ons 27 Jun 2012 - 9:59

Eier og bygger av denne har ved flere anledninger flydd inn engelske rammebyggere for å bistå i prosjektet. Han har latt utenforstående (innkludert meg selv) fått være til stede når disse engelskmennene har kurset eier i "Braze-weldingens" edle kunst.

Man kan like eller mislike stuket, men man MÅ beundre hengivelsen til prosjektet?!

Det som er mest synd, er at det ikke finnes noen som bringer alle norske kreative selvbyggere sammen i ett større miljø, journalistene har forsømt sitt "ansvar" her!
Det finnes mange kreative sjeler spredt over det ganske land, synd man ikke kan få samlet troppene litt, kanskje flere ville involvert seg om kunnskapen alle disse gutta besitter hadde vært lettere tilgjengelig for oss "midre begavede"?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]