Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vinteren er i anmars..

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Vinteren er i anmars.. on Fre 29 Jun 2012 - 18:20

..så jeg kjøpte en Arctic Cat scooter med havarert motor. Nå er to nye motorer kjøpt inn, en fra Tromsø, en fra Usa. Nå har jeg akkurat vært ute i regnet og vasket ned det gamle vraket, hadde jeg hatt fancy Iphone, skulle jeg lagt ut bilder. I mellomtiden får dere bruke fantasien.

Tromsø-motoren er lovt sendt i neste uke, så neste helg er det muligheter for å begynne å montere greiene sammen igjen. Hadde jeg hatt fancy Iphone, skulle jeg lagt ut bilder.

Ville bare dele dette med dere, om det ikke var særlig spennende så får dere anse det som fyllstoff på et ellers slapt Ikkebike-forum.. Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Vinteren er i anmars.. on Fre 29 Jun 2012 - 18:36

Det går fint uten bilder,såpass fantasi har vi. Men hva skal du med to motorer? scratch

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

3 Re: Vinteren er i anmars.. on Fre 29 Jun 2012 - 19:43

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Det går fint uten bilder,såpass fantasi har vi. Men hva skal du med to motorer? scratch

Det er NÅ du skal bruke nevnte fantasi da! Her snakker vi twinbelter.. Eller kanskje limousin? To belter på rad..?

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

4 Re: Vinteren er i anmars.. on Fre 29 Jun 2012 - 19:59

Kan være kjekt med 2 motorer,da kan jo Haeggis få prøve den en tur Laughing

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Vinteren er i anmars.. on Fre 29 Jun 2012 - 20:41

Er jo Bærumsgutt, har for mye penger. Bedre med en motor for mye, enn visse andre, som har en motor for lite og må være fotgjenger..

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Vinteren er i anmars.. on Fre 29 Jun 2012 - 21:14

HEEEI! Evil or Very Mad
Vær snill med meg, jeg er en sart sjel...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

7 Re: Vinteren er i anmars.. on Fre 29 Jun 2012 - 21:16

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:Er jo Bærumsgutt, har for mye penger. Bedre med en motor for mye, enn visse andre, som har en motor for lite og må være fotgjenger..

Men, i likhet med visse andre, har du nå TO motorer som per i dag står.

Så det så.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

8 Re: Vinteren er i anmars.. on Fre 29 Jun 2012 - 21:19

Begge motorene er i bevegelse. Den ene er på en Mack truck out on the highway, den andre er i bagasjerommet på en Nissan Sunny i nærheten av Tromsø..

Snart får jeg dem hjem til MEG! Come to daddy... My precious.. alien

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Vinteren er i anmars.. on Fre 29 Jun 2012 - 22:52

Jasså du har mye skrot men ikke iPhone ? .....du kan få kjøpe min iPhone 4 , special price for you my friend.....

....og så er du med på å lure futen! 3 reinsdyr... rendeer jocolor

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Vinteren er i anmars.. on Søn 1 Jul 2012 - 10:39

Sånn ser et tomt motorrom ut på det nye leketøyet:

[img][/img]

Og slik ser scooteren ut med panser nede:

OK, det som må gjøres på denne er kanskje ikke så jævelig spennende, det meste dreier seg om å bestille deler på ebay og montere. Scooteren er mer shabby enn bildet forteller, vi får se hvor mye penger vi gidder å bruke på kosmetisk fix.. Det vikitgste er jo motor, og den er ventet mandag 9. juli.. alien

Slenger på en meningsløg grønn smily, fordi fargen matcher scooteren bra, og jeg er veldig opptatt av det estetiske i dette livet..

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Vinteren er i anmars.. on Søn 1 Jul 2012 - 14:14

Ser at den estetiske sansen din også kommer til uttrykk på veggen bak der... cat

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Vinteren er i anmars.. on Søn 1 Jul 2012 - 14:25

Øyvind skrev:Ser at den estetiske sansen din også kommer til uttrykk på veggen bak der... cat

Faktisk så er det dere ser på veggen bak der, veggdekor fra den tid det der var øvingslokale til en lokal rappe-gruppe kallt "Paperboys". (Sant, faktisk)

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Vinteren er i anmars.. on Søn 1 Jul 2012 - 15:12

Ikke verst.. Shocked Noe for høstutstillingen? What a Face

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Vinteren er i anmars.. on Søn 1 Jul 2012 - 16:04

Øyvind skrev: Noe for høstutstillingen?

Greit at du liker snøscootere, JEG kan forstå det, men tviler på at -68'erne på Høstutstillingen ser den samme skjønnheten som deg, desverre.... No

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Vinteren er i anmars.. on Søn 1 Jul 2012 - 20:34

99Trollerud skrev:
Øyvind skrev:Ser at den estetiske sansen din også kommer til uttrykk på veggen bak der... cat

Faktisk så er det dere ser på veggen bak der, veggdekor fra den tid det der var øvingslokale til en lokal rappe-gruppe kallt "Paperboys". (Sant, faktisk)

Så slektskapet til Jarle "JJ" Hollerud er nært nok til at dere deler garasje....

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Vinteren er i anmars.. on Man 2 Jul 2012 - 15:33

Voodoodoo skrev:
Så slektskapet til Jarle "JJ" Hollerud er nært nok til at dere deler garasje....

Jepp.. Det var ikke mange som trodde de skulle få til noe med det spetakkelet de holdt på med i den garasjen "back in the day", må innrømme at det er litt rart å se Øyvind på TV som rikskjendis nå..

Øyvind, rapperen altså, ikke han med AC'en..

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Vinteren er i anmars.. on Lør 15 Sep 2012 - 7:47

Da har jeg jobbet iherdig, og omsider blitt ferdig med dette prosjektet:

Razz

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Vinteren er i anmars.. on Lør 15 Sep 2012 - 7:50

Et bilde til, slik at folket kan få forståelse av akkurat HVOR mye arbeid jeg har lagt ned her:

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Vinteren er i anmars.. on Lør 15 Sep 2012 - 9:20

Voj Satan!
4 totaktstrippla!? Ka dåkk trur førr en lyd!

Såg djævelsk artig ut den der, og råtøff..
Kem som har bygd den der??

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Vinteren er i anmars.. on Lør 15 Sep 2012 - 11:08

Continental skrev:Voj Satan!
4 totaktstrippla!? Ka dåkk trur førr en lyd!

Såg djævelsk artig ut den der, og råtøff..
Kem som har bygd den der??

Sykt mange bilder her:

http://www.bosscatlegacy.com/

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Vinteren er i anmars.. on Lør 15 Sep 2012 - 11:46

Okeey...

Over 200 km/t i den farkosten der ja.. :/

Spørs om ikke man hadde vært en tanke nervøs..?!

E så jævlig rått at nån gidd å bygg nå sånt!! Tenk kor kjedelig verden hadde vært uten sånne folk...

:)

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Vinteren er i anmars.. on Lør 15 Sep 2012 - 12:29

Tøffe greier, og sikkert artig å mekke i hop.
Men 200 km/t, det får man jo på en av dagens gjennomsnittelige familiescootere ... nesten

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]