Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Sorry til deg med en svart eldre Gsx-R 1000(?) opp okstadbakkene igår.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Beklager at jeg ikke racet deg, men noe sa meg "ikke bry deg" :p
Og det var faen meg flax for meg da en viss sølvgrå passat racet deg mer enn gjerne!
Du fikk deg til og med en prat med han så jeg. Går egentlig ut ifra han ville ha med seg førerkortet ditt også!?
KJipe greier.. den passerte meg ihvertfall i 150 km/t.
Er du her inne så så gi lyd og si åssen det gikk!

Vis Medlemmets Profil

2 Vw Passat = rolig kjøring on Man 2 Jul 2012 - 5:05

Hadde flaks sjæl her om dagen. Dro ut på motorveien inn i Norbytunellen (vinterbro) nordgående. Fikk se en VW i speilet og fikk en dårlig magefølelse.
Jeg kjørte videre i fartsgrense helt til en bil kjørte forbi VW og la seg inn foran han. Da la jeg på litt ekstra.
I enden av tunnelen mistenkte jeg at det var den samme bilen som var kommet nærmere og jeg roet ned til noe over fartsgrense.
Vel ute av tunnelen kom de opp på siden ga meg tegn om å roe ned og viste plastskiltet sitt. Puh...

Men en ennen bil med høyere hastighet enn meg kunne bare fise av sted uten at de løfta et øyelokk...

VW Passat stasjonsvogn 2007-> = Ikkje bra.

Vis Medlemmets Profil
Flywheel skrev:Hadde flaks sjæl her om dagen. Dro ut på motorveien inn i Norbytunellen (vinterbro) nordgående. Fikk se en VW i speilet og fikk en dårlig magefølelse.
Jeg kjørte videre i fartsgrense helt til en bil kjørte forbi VW og la seg inn foran han. Da la jeg på litt ekstra.
I enden av tunnelen mistenkte jeg at det var den samme bilen som var kommet nærmere og jeg roet ned til noe over fartsgrense.
Vel ute av tunnelen kom de opp på siden ga meg tegn om å roe ned og viste plastskiltet sitt. Puh...

Men en ennen bil med høyere hastighet enn meg kunne bare fise av sted uten at de løfta et øyelokk...

Et tips.
Det har ikke noe å si om du har biler mellom deg og UP bilen om de har fått startet måling. Allt de trenger er en visuell kontakt ved et fast punkt senere for å få måling.
Så om du gir litt mer gass etter å ha fått "gjemt" deg bak en annen bil oppnår du kun å få høyere gj. snitt målt når de ser deg igjen.

Om du derimot har hatt høy hastighet og slipper ut av syne før de får stanset målingen eller enda bedre får senket din hastighet betraktelig om de er "fanget" bak en bil e.l. da kan du slippe greit unna.

Om du får mistanke om at du har en som lurer bak deg så brems ned..

Vis Medlemmets Profil
Voodoodoo skrev:
Flywheel skrev:Hadde flaks sjæl her om dagen. Dro ut på motorveien inn i Norbytunellen (vinterbro) nordgående. Fikk se en VW i speilet og fikk en dårlig magefølelse.

Et tips.
Det har ikke noe å si om du har biler mellom deg og UP bilen om de har fått startet måling. Allt de trenger er en visuell kontakt ved et fast punkt senere for å få måling.
Så om du gir litt mer gass etter å ha fått "gjemt" deg bak en annen bil oppnår du kun å få høyere gj. snitt målt når de ser deg igjen.

Om du derimot har hatt høy hastighet og slipper ut av syne før de får stanset målingen eller enda bedre får senket din hastighet betraktelig om de er "fanget" bak en bil e.l. da kan du slippe greit unna.

Om du får mistanke om at du har en som lurer bak deg så brems ned..

Jeg anbefaler aldri noen å forsøke å kjøre fra snuten men ett lite tips kan nå nevnes: Har man kjørt veldig fort stopper man ikke på første bensinstasjon/pølsebu/kebab-sjappe.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]