Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hallo igjen!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Hallo igjen! on Tir 10 Jul 2012 - 20:58

Etter et års selvpålagt sølibat stakk jeg innom bike-forumet en tur. Der var det stille. Men i mailboksen min lå det noen hyggelige invitasjoner om å komme over hit en tur. Minst en av invitasjonene inneholdt et spesifikt ønske om at jeg skulle kverulere litt med Haya igjen - akkurat som om jeg noen gang skulle ha holdt på med noe sånt...

Vel, livet går sin gang her oppi dalstrøka. Pølsevogna får seg en trimtur i både ny og ne. Siste året har jeg kjørt på bildekk bak. Selv uten carbonfelger og med bildekk skal jeg kjøre rundt Haya om han kommer en tur til Valdres Twisted Evil

La forresten ut en videosnutt på bike her om dagen, men den ble vist større interesse på et klokkeforum jeg er på... Ja-ja, nå sier vel kanskje det mer om klokkegutta enn om bikegutta Laughing

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Hallo igjen! on Tir 10 Jul 2012 - 21:08

Der var'n ja! Velkommen!

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Hallo igjen! on Tir 10 Jul 2012 - 21:24

Så den snutten ja.... vart skræmt no!!

...la merke til at du måtte gire ned for å passere en Kadett 1,1...

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Hallo igjen! on Tir 10 Jul 2012 - 22:05

Haya99 skrev:

Hehe Very Happy

Velkommen hit,gjøken jocolor

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

5 Re: Hallo igjen! on Ons 11 Jul 2012 - 11:56

Haya99 skrev:Så den snutten ja.... vart skræmt no!!

Takk for velkomsten gutter.

Og til Haya: Du er den samme gamle skjønner jeg - heldigvis Very Happy

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Hallo igjen! on Ons 11 Jul 2012 - 12:39

....gamle??

.... når du legger ut offentlige videoer av kjøringa di og ikke får denne reaksjonen blir vi lite imponert;
http://www.dagbladet.no/2012/04/10/nyheter/innenriks/rakjoring/21051648/

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Hallo igjen! on Ons 11 Jul 2012 - 14:41

Det var en test av kameraet, ikke av sykkelen. Fartsgrensene overholdes til punkt og prikke. Men jeg forstår allikevel frustrasjonen fra en som kjører racingsykkel med carbonfelger etc - og bare ut fra videoen ser at han ikke hadde klart å henge på.

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Hallo igjen! on Ons 11 Jul 2012 - 15:14

KnutR

Admin
hoho! Der var bussjåføren fra Vællers!
Og med tanke på at Haya allerede har snust på åtet, så bør jeg skaffe øl og sprættkønn for kveldens underholdning på ikkebike. Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

9 Re: Hallo igjen! on Ons 11 Jul 2012 - 20:07

KnutR skrev:hoho! Der var bussjåføren fra Vællers!
Og med tanke på at Haya allerede har snust på åtet, så bør jeg skaffe øl og sprættkønn for kveldens underholdning på ikkebike. Wink

Fortsatt edru? drunken

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Hallo igjen! on Ons 11 Jul 2012 - 21:40

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:
KnutR skrev:hoho! Der var bussjåføren fra Vællers!

Fortsatt edru? drunken
Ja, detta ble ikke helt så underholdende som tenkt. Men øl kommer!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

11 Re: Hallo igjen! on Tor 12 Jul 2012 - 0:30

Det går litt tregt med svarene fra Haya - han må konferere partiboka og Jens først.

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Hallo igjen! on Tor 12 Jul 2012 - 6:45

Minuteman skrev:Det går litt tregt med svarene fra Haya - han må konferere partiboka og Jens først.

Stemmer det.. Partiboka, eller partiprogrammet.. Desverre blir det så vrient når innholdet der ikke stemmer med hva dem sier?

-Likte så godt lille Hannes forsøk på å vise seg frem for noen dager siden: Tvungen lønnsnemd var ikke noe Helge Lund & Co bare kunne bestille, nei!

Litt fandenivoldsk gikk jeg og la meg og regnet med å våkne til full stopp på sokkelen.. -Hva hadde skjedd? Jo Hanne hadde feiga ut totalt og gått for tvungen nemd likevel! He he.. Jaggu sa jeg "arbeider"-parti.. (OK, Helge Lund arbeider han også, men jeg tror ikke det var "slike som ham" AP ble opprettet for back in the day?)

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Hallo igjen! on Fre 13 Jul 2012 - 1:17

Skal jeg kommentere noe her?

...det med å la meg utfordre av en gjøk med Wing gidder jeg ikke .....

..og det derre streikefaenskaet blir kvalmt når man ser hvordan resten av europa sliten ....men når de kan finne på å velge en nisse som Berlusconi som leder - så har de faen meg seg sjøl å takke.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]