Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Man skulle tru...

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Man skulle tru... on Lør 21 Jul 2012 - 12:23

..at når hele den tøffeste gjengen er oppe og leker seg på ACR, var det hvertfalle EN av dem som gadd å legge ut noe sladder og noen skrytebilder her på forumet??

-Særlig sympatisk gjeng, det der.. Sad

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Man skulle tru... on Lør 21 Jul 2012 - 23:03

Ja, hvor er live-feeden?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Man skulle tru... on Søn 22 Jul 2012 - 7:06

Øyvind skrev:Ja, hvor er live-feeden?

Ikke ETT eneneste bilde unner dem oss.. De mesker seg med flott vær, deilige pit-babes kun iført kroppsmaling, og tusener på tusener av hestekrefter i fri dressur, men å dele noe av dette med fattigfolket, det er en helt fjern tanke, tydeligvis..

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Man skulle tru... on Søn 22 Jul 2012 - 16:49

99Trollerud skrev:..at når hele den tøffeste gjengen er oppe og leker seg på ACR, var det hvertfalle EN av dem som gadd å legge ut noe sladder og noen skrytebilder her på forumet??

-Særlig sympatisk gjeng, det der.. Sad

...regner med ALL datakapasiteten gikk med til datalogging, programmering av diverse svarte lurium bokser osv så nettet ble nok ikke prioritert....

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Man skulle tru... on Søn 22 Jul 2012 - 19:18

KnutR

Admin
Rykter på et annet medie innebærer ett stk legg tvers av.. Vi får se om det dukker opp en for å bekrefte det her Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Man skulle tru... on Søn 22 Jul 2012 - 19:59

KnutR skrev:Rykter på et annet medie innebærer ett stk legg tvers av.. Vi får se om det dukker opp en for å bekrefte det her Wink

HVA? Er det noen som har kjørt på en kroppsmalt pit-babe?? monkey

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Man skulle tru... on Søn 22 Jul 2012 - 20:19

KnutR

Admin
"Babe" er kanskje ikke helt uttrykket jeg ville brukt.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

8 Re: Man skulle tru... on Søn 22 Jul 2012 - 22:04

Hvor er bildene?

Har det vært et uhell som har gjort at hele helgen ble kansellert? Er det et komplott for å skjule Hayas manglende 1,35 runde?

Ble det mer fristende med øl og skrøner enn banekjøring?

Har ikkebike blitt ditchet for et tredje forum?

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Man skulle tru... on Søn 22 Jul 2012 - 23:25

Hæggis fikk låne en sykkel ....med ørlite mer hester enn det gamle øket ....det gikk ikke så bra - det ble en hest for mye ut av svingen .... gikk bra med sykkelen .... Hæggis skal opereres i morgen - men er ved godt mot i flg relativt pålitelige kilder... albino

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Man skulle tru... on Søn 22 Jul 2012 - 23:32

Uffda, aldri kjekt når sånt skjer, håper det ordner seg....Du får ha god bedring Hæggis !!

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 7:01

Er Hæggis kroppsmalt?

Ærlig talt trodde jeg ikke Hæggis dro på sykehus for et lite beinbrudd? Jungeldoktoren fikser dette selv med noen gode urter, litt bjerkenever og noen dertil egnede einer-pinner til å spjekle med? Moderne medisin har vi igrunn lite tro på, eller hva?

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 8:12

Ser for meg Hæggis - halvskadet fra krigen (som roadracing sikkert kan fremstilles som med litt fantasi) - ligge å skryte av hvor tøff han er til unge sykepleiersker på 25 - som duller med han på vår regning .....ikke sikkert det er så ille - for Hæggis....men sykepleierne bør advares! What a Face

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 10:54

KnutR

Admin
Nurses - beware.

Men joa, han ligger nok i 25. etasje i et 10-etasjes hus og koser seg - alt på vår regning.
Satse hardt på at det er tre spiker og rett ut igjen. Ha'kke tid til å bli sengeliggende han der nå vøtt.

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 11:22

Ankel.
Jeg har knekt venstre ankel.
Kommer med utbrodering etter operasjon.
NÅ skal jeg ha morfin...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

15 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 12:10

Flott! Husker jo forrige gang du skrev i moffe-rus, da steg bestøkstallet på DDF med ca 35%. Pr dag!

Her kommer oppsvingen du har ventet på Cliffi.. alien

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 12:28

Etter operasjonen - kommer han sikkert til å ha store "smerter" - og trenge MYE "smertestillende" og "medfølelse" fra de unge sykepleirskene....
Etter det får han mye tid han kan bruke på PC ..... huff...

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 13:23

Haeggis Softline skrev:Ankel.
Jeg har knekt venstre ankel.
Kommer med utbrodering etter operasjon.
NÅ skal jeg ha morfin...
Kjipe greier, Haeggis!
Ankelbrudd skal du ta seriøst, så følg rådene du får fra legen. Du må få grodd sammen ordentlig før du setter deg på sykkelen igjen nå.
God bedring! rabbit

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 15:22

Ikke for å være kjip, men en bekjent av meg hadde en svoger som døde pga beinbrudd i foten.

Alt var bare velstand, fyren (35 år, sånn ca) sitter på kjøkkenet, alene hjemme, og så bare dauer han der og da.. Det viste seg at en liten bit koagulert blod fra bruddet i foten hadde løsnet, og blitt med opp i skallen på ham, der det satt seg på et lite gunstig sted i hjernen..

Og det var enden på den visa.. affraid

Har du skrevet testamente? study

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 16:18

Hyggelig fyr du Trollerud Laughing

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 17:40

99Trollerud skrev:Ikke for å være kjip, men en bekjent av meg hadde en svoger som døde pga beinbrudd i foten.

-Og det e maaange fleire som har daua av et myggstikk...

Haeggis, you poor boy.. Satsa på det e et "enkelt" brudd, som gror sammen på nån uke, uten nå videre trøbbel!

Nu veit vi ihvertfall at 100hk. e grensen førr ka du burde ha mellom beinan på bane..!?
:)

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 21:17

Folk som ikke kan kjøre bør holde seg hjemme.... Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 21:27

Hva ble rundetiden med Hayabusaen, Haya? Du fikk vel kjørt i år?
I love you

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 21:32

Jadda.
Så ligger man her. Og jeg er nyfrelst ikke-røyker.
Jeg lå i en deilig dus av postoperativ morfintåke, da en kjekk, ung predikant kom ved min side og begynte å stille mange fine kontrollspørsmål om hjertet mitt.
Så kom plutselig den STORE bukken, pastor Grim, satte sine onde øyne dypt i mine og sa med tordnende røst:
-DU må slutte å røyk! Du har skada på hjertet ditt, og har hatt ett eller flere infarkt.
Jeg ble lettere fortumlet, men all rundt-om-praten til predikanten passet plutselig.
De hadde sett noe uregelmessigheter på EKG'en under narkosen, og det lå en tydelig eim av frykt for at jeg hadde hatt infarkt i DERES varetekt.
PLUTSELIG, etter mange timers venting, soving og testtaging, kom Klifferns onde, overvektige kvinnelige (?) tremenning
"Ka skjer?", sa jeg.
"Du e fin, så du ska ut"
Fett, tenkte jeg, og begynte å pille av ekg-lappene.
"Nei, ka du gjær? Dei vil nok ta flere testa"
"Du sa jeg skulle ut?"
"JA. Fra DENNE avdelinga. Du har ikkje hatt infarkt hos oss..."

Så her ligger jeg og skal se film.
Satser på litt mat, og grine meg til litt mer morfin...

24 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 21:34

Haya99 skrev:Folk som ikke kan kjøre bør holde seg hjemme.... Evil or Very Mad
Beskyldninger om at jeg ikke kan kjøre fra en som ikke kjører i det hele tatt, stikker ikke veldig dypt.
For å være helt ærlig, tror jeg faktisk jeg er ganske god til å kjøre...

25 Re: Man skulle tru... on Man 23 Jul 2012 - 21:42

Innlegget var jo selvironisk - men det gikk intelligensian hus forbi....

.....girkassa røyk på benken samme dagen vi skulle dra.... og så ble det endel andre viderverdigheter i tillegg - så jeg kan i en eventuell annonse skrive "ikke banekjørt" ..... skal ikke selge -men hvis....

...og Hæggis hva lå du på av tider før du overgikk deg selv?

Hvor mange var det på Baneviken i år?

Hørte det var litt ymse vær med yr de to første dagene - høljregn på lørdag oh knallvær på søndag?

Skjedde det noe anet morsomt? cheers

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next